quote:Op maandag 5 september 2005 21:58 schreef vigier het volgende:
Meid, je bent 15.
Nou zeg... je hebt gelijkquote:Op maandag 5 september 2005 21:58 schreef vigier het volgende:
Meid, je bent 15. Als hij iets anders boeiender vindt, en hij besteedt niet genoeg aandacht aan jou: wegwezen! Zonde van je tijd namelijk.
En er zitten in alle relaties op redelijk vaste punten een dip: na 1 maand, 2 maanden, 4 maanden, 1 jaar etc.
En bedenk ook: 7 weken geleden was het nog erg nieuw & spannend, en na 2 maanden is het al een stuk minder spannend en beginnen de dingen van alledag weer interessant te worden.
Groet
Verkapt-ik-wil-veldmuis-nadoen-reactiequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:48 schreef Blokhut het volgende:
Hoi,
Houd de eer aan jezelf.
Groetjes,
Blokhut
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Verkapt-ik-wil-veldmuis-nadoen-reactie
Het is trouwens een dingetje van Kreator.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Verkapt-ik-wil-veldmuis-nadoen-reactie
Dit is vrij normaal, alleen niet na twee maanden. Prepare to get dumped. Sorry hè!quote:Maar ik kreeg laatst te horen van hem dat ie neit meer zo verliefd op me is zoals eerst... Maar hij wil me toch niet kwijt...
Volle emmers/volle plastic bekertjes zijn leuker. The lot of them. No way dat hij nog naar buiten komt 14.gif.quote:Op maandag 5 september 2005 22:27 schreef cerror het volgende:
Zelf uitmaken en daarna allemaal lege emmers voor z'n deur zetten.
Dat zal hem leren, de schavuit.
precies.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:56 schreef Houniet het volgende:
vrienden zijn ook belangrijker meid
Ok...quote:IK heb echt hulp nodig...
Doe je verhaal.quote:Ik weet gewoon niet wat ik meot doen...
Das al een mooie periode!quote:Ik heb namelijk al bijna 2 maanden met mijn vriend..
quote:Maar ik kreeg laatst te horen van hem dat ie neit meer zo verliefd op me is zoals eerst...
quote:Maar hij wil me toch niet kwijt...
Dat kan, vrienden zijn ook belangrijk. Dat het opeens is, is wel bijzonder. Het is natuurlijk ook niet gezond om ineens je vrienden te laten stikken en 24 uur per dag bij je vriendin te zijn als jongen zijnde.quote:En hij heeft veel minder tijd dan dat hij eerst voor me had.. Want volgens mij vind hij zijn vrienden opeens nu belangrijker als mij...
Praten tot je er figuurlijk bij neervalt.quote:Wat moet ik doen...
Ik wil hem namelijk ook neit kwijt..
dat kan alleen als er ook geneuckt word nat-uurlijk,..quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hij wil niet te veel tijd meer in je steken maar nog wel met je neuken.
Aan jou de keus of je je daarvoor wilt laten gebruiken.
Sterkte
Logisch, vrienden zijn altijd belangrijker dan je vriendin, word eens wakker.quote:Op maandag 5 september 2005 21:48 schreef Devil-Woman het volgende:
Want volgens mij vind hij zijn vrienden opeens nu belangrijker als mij...
quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:19 schreef avotar het volgende:
Joh.. tis heel simpel.. hij heeft een ander...
kut voor je..
Jij kijkt echt teveel Dr.Philquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:16 schreef ijsmeis het volgende:
-blije hoop tekst-
Dus maak het uit en ga verder met je leven!
Idd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aan die vent heb ik altijd ene baggerhekel!
ohhh kom opquote:Op woensdag 7 september 2005 17:20 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Idd.![]()
Maar hoe gaat het nu met de relatie?
Niet iedereen zit elke dag op internet. We wachten nog eventjes afquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:24 schreef Jaguarized het volgende:
Ik denk dat dit topic weinig potentie meer heeft. Als de TS echt zo nodig hulp nodig heeft dan was ze allang weer terug gekomen om te zien of er reacties zijn.
Oef, uit eigen ervaring, als je in deze relatie blijft zitten heb je er alleen jezelf mee. Als jij nog steeds op hem verliefd bent, offer je jezelf (deels) voor hem op terwijl hij zich niet voor je opoffert doordat hij die verliefdheid niet meer heeft. Daarnaast is het zo makkelijk manipuleren voor 'm.quote:Op maandag 5 september 2005 21:48 schreef Devil-Woman het volgende:
Ik heb namelijk al bijna 2 maanden met mijn vriend.. Maar ik kreeg laatst te horen van hem dat ie neit meer zo verliefd op me is zoals eerst... Maar hij wil me toch niet kwijt... En hij heeft veel minder tijd dan dat hij eerst voor me had.. Want volgens mij vind hij zijn vrienden opeens nu belangrijker als mij...
ik kan het niet anders/beter verwoorden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:03 schreef Com.mentator het volgende:
Lieve TS als hij na 2 mnd al niet zo verliefd meer op je is mag dat wel duidelijk zijn toch!
Mijn advies dumpen of je zal gedump worden.....
Succes![]()
ey nu zie ik jou weer eens das lang geleden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:20 schreef DeLeider het volgende:
[afbeelding]
veel plezier
Groetjes,
DeLeider
hier zit je dusquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ey nu zie ik jou weer eens das lang geleden.
Ik ben er ook niezo vaak, en als ik er ben vooral in onzin, maar deze wanhopige user kon ik gewoon niet laten zitten zonder mijn wijze raad.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ey nu zie ik jou weer eens das lang geleden.
Precies.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:03 schreef Com.mentator het volgende:
Lieve TS als hij na 2 mnd al niet zo verliefd meer op je is mag dat wel duidelijk zijn toch!
Mijn advies dumpen of je zal gedump worden.....
Succes![]()
neej.. hij heeft gewoon een rare manier om zijn liefde naar je te uiten.... eigenlijk wil hij gewoon juist heel veel aandacht van je.. dus bel en sms hem heel veel.. en probeer hem zoveel mogelijk op msn te houden.. misschien een keertje strippen of zo..quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Precies.
Als hij nu al begint. Kun je het beter direct beeindigen.
Wat heb je aan iemand die niet verliefd op je is, maar je ook niet kwijt wil.
Niet bijzonder veel, lijkt me.
Je geeft wel hele erge goede tips!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:46 schreef avotar het volgende:
[..]
neej.. hij heeft gewoon een rare manier om zijn liefde naar je te uiten.... eigenlijk wil hij gewoon juist heel veel aandacht van je.. dus bel en sms hem heel veel.. en probeer hem zoveel mogelijk op msn te houden.. misschien een keertje strippen of zo..
laat deze jongen niet glippen.. misshcien is het wel de ware..![]()
Weleens van sarcasme gehoord?quote:Op woensdag 14 september 2005 12:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je geeft wel hele erge goede tips!
Dus niet he. Teveel bellen en smsen is nooit goed. Maar ja als je wil kun je hem zoveel aandacht geven. totdat hij je dumpt over mail![]()
jeuj een msn relatie![]()
![]()
![]()
ja hoor.quote:
De eerste paar maanden ben je heel erg verliefd. En daarna wordt het wat serieuzer, denk ik.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:46 schreef Brechtje het volgende:
En nu weer ontopic, ben wel benieuwd hoe het nu gaat.
Ik heb ook wel eens 2 maanden een relatie en dan voel ik ongelofelijk veel voor die jongen, bij mij mij is dat niet pas na 6 maanden ofzo.
Ja, dat bedoel ik toch ook?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
De eerste paar maanden ben je heel erg verliefd. En daarna wordt het wat serieuzer, denk ik.
En als je pas in een relatie na 6 maanden wat voor een jongen/meisje gaat voelen. Dan vind ik dat erg apart. Want je begint toch geen relatie met iemand als je niks voor diegene voelt?
Ja, maar dat kon ik der niet ff uit halen..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |