quote:Op maandag 5 september 2005 21:58 schreef vigier het volgende:
Meid, je bent 15.
Nou zeg... je hebt gelijkquote:Op maandag 5 september 2005 21:58 schreef vigier het volgende:
Meid, je bent 15. Als hij iets anders boeiender vindt, en hij besteedt niet genoeg aandacht aan jou: wegwezen! Zonde van je tijd namelijk.
En er zitten in alle relaties op redelijk vaste punten een dip: na 1 maand, 2 maanden, 4 maanden, 1 jaar etc.
En bedenk ook: 7 weken geleden was het nog erg nieuw & spannend, en na 2 maanden is het al een stuk minder spannend en beginnen de dingen van alledag weer interessant te worden.
Groet
Verkapt-ik-wil-veldmuis-nadoen-reactiequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:48 schreef Blokhut het volgende:
Hoi,
Houd de eer aan jezelf.
Groetjes,
Blokhut
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Verkapt-ik-wil-veldmuis-nadoen-reactie
Het is trouwens een dingetje van Kreator.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Verkapt-ik-wil-veldmuis-nadoen-reactie
Dit is vrij normaal, alleen niet na twee maanden. Prepare to get dumped. Sorry hè!quote:Maar ik kreeg laatst te horen van hem dat ie neit meer zo verliefd op me is zoals eerst... Maar hij wil me toch niet kwijt...
Volle emmers/volle plastic bekertjes zijn leuker. The lot of them. No way dat hij nog naar buiten komt 14.gif.quote:Op maandag 5 september 2005 22:27 schreef cerror het volgende:
Zelf uitmaken en daarna allemaal lege emmers voor z'n deur zetten.
Dat zal hem leren, de schavuit.
precies.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:56 schreef Houniet het volgende:
vrienden zijn ook belangrijker meid
Ok...quote:IK heb echt hulp nodig...
Doe je verhaal.quote:Ik weet gewoon niet wat ik meot doen...
Das al een mooie periode!quote:Ik heb namelijk al bijna 2 maanden met mijn vriend..
quote:Maar ik kreeg laatst te horen van hem dat ie neit meer zo verliefd op me is zoals eerst...
quote:Maar hij wil me toch niet kwijt...
Dat kan, vrienden zijn ook belangrijk. Dat het opeens is, is wel bijzonder. Het is natuurlijk ook niet gezond om ineens je vrienden te laten stikken en 24 uur per dag bij je vriendin te zijn als jongen zijnde.quote:En hij heeft veel minder tijd dan dat hij eerst voor me had.. Want volgens mij vind hij zijn vrienden opeens nu belangrijker als mij...
Praten tot je er figuurlijk bij neervalt.quote:Wat moet ik doen...
Ik wil hem namelijk ook neit kwijt..
dat kan alleen als er ook geneuckt word nat-uurlijk,..quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hij wil niet te veel tijd meer in je steken maar nog wel met je neuken.
Aan jou de keus of je je daarvoor wilt laten gebruiken.
Sterkte
Logisch, vrienden zijn altijd belangrijker dan je vriendin, word eens wakker.quote:Op maandag 5 september 2005 21:48 schreef Devil-Woman het volgende:
Want volgens mij vind hij zijn vrienden opeens nu belangrijker als mij...
quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:19 schreef avotar het volgende:
Joh.. tis heel simpel.. hij heeft een ander...
kut voor je..
Jij kijkt echt teveel Dr.Philquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:16 schreef ijsmeis het volgende:
-blije hoop tekst-
Dus maak het uit en ga verder met je leven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |