quote:Op maandag 5 september 2005 22:43 schreef 18konijn het volgende:
Wel een beetje kinderachtig dat voice-over EPH zei dat ze een vlot moesten bouwen van aangespoeld materiaal. Zulke gave bamboepalen en touwen spoelen echt niet aan natuurlijk.
Zeg dan gewoon dat ze een vlot moesten bouwen van tien door Gamma Tuinschuttingen ter beschikking gestelde bamboestengels.
Die halen het wel. Tenminste lijkt me wel zo eerlijk. Vooral voor Marnix en Esther. Omdat ze toevallig dertigers zijn, zouden ze er op zo'n manier uit gaan. Ik denk dat het allemaal wel gaat lukken. Anders zorgen de makers daar wel voor. Net als met die mangrove gasten die het eiland moesten oversteken vorig jaar.quote:Op maandag 5 september 2005 22:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik denk dat de afvallers wel terugkomen
als de dertigers en douwe het eiland niet bereiken liggen ze uit de expeditie en zitten er dus volgens de planning drie mensen op een hutje op een of andere vakantie resort te wachten op hun tweede kans. Drie mensen, of twee, net als die dertigers in het begin.
Ik zag bij het voorstellen van de kandidaten, dus de intro zegmaar, Esther met een groene vlag ergens staan op een eiland. Dus ik denk dat ze het wel gaan halen, of heb ik nu het verkeerd gezien?quote:Op maandag 5 september 2005 23:17 schreef trepper het volgende:
[..]
Die halen het wel. Tenminste lijkt me wel zo eerlijk. Vooral voor Marnix en Esther. Omdat ze toevallig dertigers zijn, zouden ze er op zo'n manier uit gaan. Ik denk dat het allemaal wel gaat lukken. Anders zorgen de makers daar wel voor. Net als met die mangrove gasten die het eiland moesten oversteken vorig jaar.
Misschien kwamen die beelden ook wel gewoon uit een proef.quote:Op maandag 5 september 2005 22:48 schreef Nory het volgende:
En dat voorstukje van volgende week! Nicole, wat doe je!![]()
Dat denk ik niet. Ze stond te rammen op die kist. Ze had vast honger en ze wou dat ding openbreken ofzo.quote:Op maandag 5 september 2005 23:30 schreef Murray het volgende:
[..]
Misschien kwamen die beelden ook wel gewoon uit een proef.
Doe nou niet zo slim.quote:Op maandag 5 september 2005 22:48 schreef Nory het volgende:
Eigenlijk mag ik helemaal niemand behalve Marnix, Douwe en EstherOok wel goed dat Tom eruit is, beetje liggen te niksen todat iedereen uitgeput raakt en hij beetje de leider uit kan hangen
Ook erg slap van Johnny dat hij er na 6 dagen al uitgaat, omdat hij heimwee had.![]()
En dat voorstukje van volgende week! Nicole, wat doe je!![]()
Ik zie op talpa helemaal niets staan over Exp. robinson herhalingenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:55 schreef caradoc het volgende:
Donderdag om ik weet niet hoe laat.
Die herhalen alleen goedlopende programma's. De eerste herhaling zijn weddenschappen op afgesloten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:16 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik zie op talpa helemaal niets staan over Exp. robinson herhalingen
Het spijt me, dat is inderdaad parels en zwijnen. Volgens mij wordt ER niet herhaald nee, het is alleen maar te zien op het "programma gemist" stuk van talpa's website.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:16 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik zie op talpa helemaal niets staan over Exp. robinson herhalingen
Vandaar dat ze De wedstrijden ook niet herhalen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die herhalen alleen goedlopende programma's. De eerste herhaling zijn weddenschappen op afgesloten.
Ja ik zag volgens mij zondag een stuk van ER, waarin je Douwe in discussie zag op t hoofdeiland met 1 van de meiden. Dus die vlottocht hoeven we ook al niet meer te kijken want ze hebben t dus gehaald. Bedankt talpa voor deze kijkgenotverneukende Spoiler!!quote:Op maandag 5 september 2005 23:26 schreef Nory het volgende:
[..]
Ik zag bij het voorstellen van de kandidaten, dus de intro zegmaar, Esther met een groene vlag ergens staan op een eiland. Dus ik denk dat ze het wel gaan halen, of heb ik nu het verkeerd gezien?
Weet je hoeveel van die spoilers ze wel niet laten zien, in allerlei intros/trailers? Ik heb zo al van 5 a 6 mensen gezien die zeker de samensmelting halen omdat ik ze gezien heb in combinatie met iemand van het andere kamp. Ik vind dit echt slecht.quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:53 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Ja ik zag volgens mij zondag een stuk van ER, waarin je Douwe in discussie zag op t hoofdeiland met 1 van de meiden. Dus die vlottocht hoeven we ook al niet meer te kijken want ze hebben t dus gehaald. Bedankt talpa voor deze kijkgenotverneukende Spoiler!!![]()
Ik denk dat het niet slim is dat het programma van zondag naar maandagavond is gegaan. Ik vond het namelijk echt een "zondagavond programma" Ik denk dat ze daardoor veel kijkers gaan verliezen.quote:
En jij bedankt dat je het hier nog even herhaalt voor de mensen die het niet wistenquote:Op dinsdag 6 september 2005 03:53 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Ja ik zag volgens mij zondag een stuk van ER, waarin je Douwe in discussie zag op t hoofdeiland met 1 van de meiden. Dus die vlottocht hoeven we ook al niet meer te kijken want ze hebben t dus gehaald. Bedankt talpa voor deze kijkgenotverneukende Spoiler!!![]()
Normaal gesproken kan ik niet eens op maandagavond kijken... Gister was een uitzondering.quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:48 schreef knox_ het volgende:
Ik denk dat het niet slim is dat het programma van zondag naar maandagavond is gegaan. Ik vond het namelijk echt een "zondagavond programma" Ik denk dat ze daardoor veel kijkers gaan verliezen.
Helemaal mee eens.. hij was blij dat hij eindelijk mee kon doen en deze proef lag hem gewoon heel goed. Achteraf zei hij ook dat het helemaal niet zo bedoeld was als dat iedereen dacht dus ik vind hem nog steedsquote:Op maandag 5 september 2005 21:30 schreef Murray het volgende:
Een beetje psychologische oorlogvoering tijdens zo'n proef mag toch wel?
Wat een gezeur.
Denk dat het zondagavondgevoel een beetje weg is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:44 schreef BVO het volgende:
Dat voorstuk met Nicole... werelds..
Toch leeft het hier op FOK! minder dan vorig jaar heb ik het idee.
Dat vond ik echt een prachtige opmerkingquote:Op maandag 5 september 2005 21:57 schreef caradoc het volgende:
Ik vond het wel cool toen elbert, als een klein kind, zei: "Goed, ik zal niet meer op één been staan."
ben ik ook heel erg benieuwd naar!!quote:
Die moet gewoon d'r mond houden en mooi zitten wezen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben ik ook heel erg benieuwd naar!!
ik zou trouwens die Emma weggestemd hebben, want een meeloop-schaap is dat zeg
Gelukkig ben ik niet de enige die dat denkt. Weer 15 minuten gemist van CSI.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:47 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Denk dat het zondagavondgevoel een beetje weg is.
Normaal ging ik er echt voor zitten. Bovendien vind ik de overlapping met csi op rtl4helemaal niet geslaagd.
echt niet.... dat levert toch geen rellen op.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:53 schreef BVO het volgende:
Die moet gewoon d'r mond houden en mooi zitten wezen.
hehe, eindelijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:54 schreef Nory het volgende:
[..]
Ook zo moeilijk![]()
Klik hier om hem in mediaplayer af te laten spelen.
Ja alle meeloopschapen mogen erin blijven. Zo is t altijd. Tom toonde inzet en was nog 1 van de weinige mannen. Aan de andere kant had je nog een stuk of 6 wijven zitten van t praatgroeptype die nog geen fuck gepresteerd hebben. Dus wie stemmen we eruit?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben ik ook heel erg benieuwd naar!!
ik zou trouwens die Emma weggestemd hebben, want een meeloop-schaap is dat zeg
Mevrouw is in het gewone leven vegetarier, maar heeft hier haar principes opzij gezetquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:00 schreef Bus watcher het volgende:
Ik vraag me af waarom Douwe vier dagen in quarantaine gehouden is voordat hij naar de dertigers mocht. De programmamakers hadden mijns inziens uitleg moeten geven. Esther wordt steeds vegetariër genoemd maar iemand die vis en schaaldieren eet is geen vegetariër. Ik ben ook vegetariër tussen de maaltijden door.
Volgens mij is dat altijd zo de eerste afleveringen. We moeten nog even wennen aan al die mensen, zij moeten nog wennen aan elkaar. Het echte vuurwerk komt pas als ze elkaar de waarheid durven te gaan zeggen. (Vorig jaar was zelfs Bjorn in het begin erg rustig)quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:35 schreef babette21 het volgende:
ik vind het wel een beetje een ingekakte bedoeling hoor, dit jaar...
krijg niet echt de indruk dat de deelnemers nou echt The Spirit hebben
Maar we geven nog niet op natuurlijk, moet gewoon nog wat olie op het vuur!
en hoewel sneu voor Tom wel beter dat ie echt weg moest ipv blijven vanwege vertrek van Johnnie....
dat wordt ook zo voorspelbaar
ben - net als vorige week - nog steeds voor de 30-ers.... hopelijk halen ze de overkant!!
Ik snap niet dat mensen zo vallen over het feit dat Elbert een beetje zat te pasten. Hij is wel de reden dat ze hebben gewonnen, na al die nederlagen. Give Him Some Credit. Ok, hij heeft dan misschien wel een beetje overdreven, maar het had natuurlijk ook veel erger gekund.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:14 schreef Smoonshine het volgende:
[verhaalknip]
Elbert lijkt me op zich wel een sympathieke gast, maar hij heeft een ongelofelijke geldingsdrang. Als hij voor de proef duidelijk maakt dat, als hij nu de proef wint, alles vergeten moet zijn, dan ben je een beetje arrogant bezig. Om je dan zo te gedragen tijdens een proef die je niet kunt verliezen vind ik erg zwak. Als je gelijkwaardig bent, dan zul je meer dingen uit de kast moeten halen, maar in zo'n simpele proef moet je gewoon je werk doen.
De laatste proef is inderdaad vaak fysiek, maar snelheid komt ook van pas en ik denk dat zo'n zwaar persoon toch niet veel snelheid heeft. Hij kan veel tillen, maar of hij op lange afstanden goed is, ik weet het niet.quote:Elbert zal er niet zo snel uitgestemd worden. Er zijn altijd een aantal fysieke proeven. Zogauw de situatie er naar is, zal hij er wel uitgestemd worden. De laatste proef is vaak fysiek en dat wint helemaal niemand van hem.
[verhaalknip]
Plus het feit dat er nog een aantal real life soaps aan de gang zijn. Het is niet meer bij te houden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:47 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Denk dat het zondagavondgevoel een beetje weg is.
Normaal ging ik er echt voor zitten. Bovendien vind ik de overlapping met csi op rtl4helemaal niet geslaagd.
Daar komt nog bij dat ze dan al weer een paar weekjes verder zijn en erg weinig te eten hebben gehad. Het lichaam van Elbert verbrand zijn eigen spieren om aan de broodnodige eiwitten en vetten te komen, dus misschien is die dan niet meer zo sterkquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De laatste proef is inderdaad vaak fysiek, maar snelheid komt ook van pas en ik denk dat zo'n zwaar persoon toch niet veel snelheid heeft. Hij kan veel tillen, maar of hij op lange afstanden goed is, ik weet het niet.
Je kunt daar idd beter een combinatie van vet en spieren hebben in plaats van alleen maar spieren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:10 schreef Nory het volgende:
[..]
Daar komt nog bij dat ze dan al weer een paar weekjes verder zijn en erg weinig te eten hebben gehad. Het lichaam van Elbert verbrand zijn eigen spieren om aan de broodnodige eiwitten en vetten te komen, dus misschien is die dan niet meer zo sterk
Ze moet toch íets eten he?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:15 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Mevrouw is in het gewone leven vegetarier, maar heeft hier haar principes opzij gezet![]()
In de grot zitten 2 dertigers. De enige dertigers uit de expeditie dus. Verder zijn ze aangevuld met Douwe (een soort oermensquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:59 schreef DrMarten het volgende:
Kan iemand trouwens kort het idee van die grot uitleggen? Zijn dat afvallers en mogen die terug in de expeditie als ze voor een bepaalde tijd een eiland weten te bereiken?
De U en de E zitten nog wel ver uit elkaar, daarom vond ik het niet echt een tiepvautquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ga je dat bij iedere tikfout doen, mierenneuker
Daar hebben we Nicole (quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt niet.... dat levert toch geen rellen op.....
Jewel hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:43 schreef reconnect het volgende:
wanneer komt er een herhaling op tv van? via internet kan ik hem neit bekijken :S eerst wel via bron--> link eruit halen en dan in mediaplayer kijken..alleen staat nu geen link in(kan hem iig niet vinden)
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:54 schreef Nory het volgende:
Klik hier om hem in mediaplayer af te laten spelen.
Mjah, dat is wat vreemd. Zelfs al zouden ze op magische wijze terug komen in de expeditie, dan zou johny daar niet bij zitten. Ik denk dat het inderdaad een fout is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:39 schreef MissBliss het volgende:
Wat raar, op de Talpa-site staat bij de deelnemers (kleine fotootjes links) alleen Tom doorgestreept, terwijl Johnny, Elsje en Margriet toch ook echt eruit zijn..
Nope, de laatste proef is bijna altijd een evenwichtsproef. En die worden bijna altijd gewonnen door vrouwen, omdat hun evenwichtspunt meer naar beneden ligt. Dus ook niet eerlijk, want als vrouw heb je dus een natuurlijk voordeel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
De laatste proef is inderdaad vaak fysiek, maar snelheid komt ook van pas en ik denk dat zo'n zwaar persoon toch niet veel snelheid heeft. Hij kan veel tillen, maar of hij op lange afstanden goed is, ik weet het niet.
Ja mensen die er ZOWIESO vrijwillig eruit stappen, moeten ze een gigantische boete laten betalen. Slaat Echt nergens op. Volgens mij was dat indertijd ook zo bij de Bus. Als je er toen vrijwillig uitstapte, kreeg je je ingelegde borggeld niet terug. Dit is gewoon TV verneukerij op deze manier met ER.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:02 schreef schatje het volgende:
Verder, stuur alle deelnemers eerst een weekje naar Ardennen ofzo om te kijken of ze het überhaupt wel kunnen volhouden. Ik heb namelijk geen zin in figuren zoals Johnny die er meteen al de brui aan geven. Daar moeten ze echt wat aan doen.
Vorig jaar was het toch een beetje vanalles wat proef. Vuur maken ect...het was niet voor niks dat die indiaan won. En toen Richard won, was de eindstrijd ook geen evenwichtproef.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:18 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Nope, de laatste proef is bijna altijd een evenwichtsproef. En die worden bijna altijd gewonnen door vrouwen, omdat hun evenwichtspunt meer naar beneden ligt. Dus ook niet eerlijk, want als vrouw heb je dus een natuurlijk voordeel.
Met Derk werd volgens mij niet beslist door kijkers, maar gewoon door stemmen van eilandbewoners. Toen won een Nederlander nog dankzij zijn eerlijkheid en directheid.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:41 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het toch een beetje vanalles wat proef. Vuur maken ect...het was niet voor niks dat die indiaan won. En toen Richard won, was de eindstrijd ook geen evenwichtproef.
En de eindstrijd is natuurlijk ook wel eens beslist in de studio, door de kijkers. Dat was met winnaar Derk.
Waarom weet ik dit soort nutteloze kennis eigenlijk allemaal nog, terwijl een verjaardag onthouden een onmogelijke opgave is.![]()
Derk werd inderdaad door de deelnemers gekozen....quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Met Derk werd volgens mij niet beslist door kijkers, maar gewoon door stemmen van eilandbewoners. Toen won een Nederlander nog dankzij zijn eerlijkheid en directheid.
ER1 blijft de beste van allemaal, absoluutquote:
NOU, wat was dat een zeikerige huilhomoquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:38 schreef babette21 het volgende:
twee jaar later won Derek juist omdat hij wél zijn eigen mening gaf....
maar dat vond ik na dat beddenincident juist ineens een onwijze eikel
zij was vriendinnetjes met Muriel [?], wat ik echt de grootste heks ever vond,quote:
Giovani.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:38 schreef babette21 het volgende:
Gioviani van de bananen?? die vond ik héél smerig [ook zonder die rel]
ik vond dat Karin iets teveel meelulde met de rest, Eva had meer een eigen mening
dit werd als reden gegeven om haar te laten winnen, ze vonden dit socialer
twee jaar later won Derek juist omdat hij wél zijn eigen mening gaf....
maar dat vond ik na dat beddenincident juist ineens een onwijze eikel
ER2, was dat niet met sNolleke????
Richard won dat jaar, dat weet ik nog wel
Veronique vond ik niks aan, Karin was wel oke maar niet bijzonder, Melvin vond ik echt zo'n halve aap [níet omdat ie zwart is] en Eva was de allereerste die de proef op de balk won [ruim 2,5 uur], waar ik écht met open mond naar heb zitten kijken... en alleen daarom al mijn winnaar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:42 schreef BVO het volgende:
Karin was in feite wel een beetje gluiperig, maar een beetje gluiperig hou ik wel van in zo'n spel.. Ik vond die vier [Veronique, Melvin, Eva en Karin] allemaal super eigenlijk...
Derek zat vorig jaar ofzo nog even in GTSTquote:Die Derek... verschrikkelijk, wat een verschrikkelijke vent {wat daar voor door moest gaan] was dat zeg. Vooral die vriendin van hem, Loes ofzo......... daar had ik echt een hekel aan..
ja? oke, daar wil ik even vanaf zien dan... die twee jaren haal ik vaak door elkaar heenquote:Snolleke zat bij Derek toch.. was dat ER2 of ER3...?? 3 dan, Richard won de tweede ja... dit is de 5e alweer.
Mensen die lichamelijk of geestelijk echt niet meer mee kunnen doen, moeten er gewoon uit kunnen gaan. Maar die jankzakken die ff een dipje hebben, heb ik nu wel gehad. Vorig jaar vloog de helft er ongeveer vrijwillig uitquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:02 schreef schatje het volgende:
Verder, stuur alle deelnemers eerst een weekje naar Ardennen ofzo om te kijken of ze het überhaupt wel kunnen volhouden. Ik heb namelijk geen zin in figuren zoals Johnny die er meteen al de brui aan geven. Daar moeten ze echt wat aan doen.
Denk je dat echt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:59 schreef ChrisJX het volgende:
Ze zouden daar best consequenties aan mogen stellen voor de groep bijvoorbeeld. Rantsoenering ofzo. Mss dat iemand zich dan nog bedenkt.
Het was idd ijdele hoopquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:07 schreef Verbal het volgende:
Denk je dat echt?
Types als die Johnny... die een paar dagen last hebben van penisnijd omdat zij niet de leidersrol kunnen bemachtigen, en dan vervolgens hun zoontje met zo'n zielige plebeejernaam opvoeren als reden voor hun vertrek... die laten zich niets gelegen liggen aan de anderen.
V.
Dat hield ze wel erg lang vol dan inderdaad.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:49 schreef babette21 het volgende:
die de proef op de balk won [ruim 2,5 jaar]
oeps..... zal het maar even aanpassen hequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef BVO het volgende:
Dat hield ze wel erg lang vol dan inderdaad..
Afhakers zijn gewoon talpa en zouden lichamelijk gestraft moeten worden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:59 schreef ChrisJX het volgende:
Mensen die lichamelijk of geestelijk echt niet meer mee kunnen doen, moeten er gewoon uit kunnen gaan. Maar die jankzakken die ff een dipje hebben, heb ik nu wel gehad. Vorig jaar vloog de helft er ongeveer vrijwillig uitZe zouden daar best consequenties aan mogen stellen voor de groep bijvoorbeeld. Rantsoenering ofzo. Mss dat iemand zich dan nog bedenkt.
Wat lul je nou? Afhakers zijn talpaquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:58 schreef Flem het volgende:
[..]
Afhakers zijn gewoon talpa en zouden lichamelijk gestraft moeten worden.
Ik gebruik talpa zo af en toe als woord voor alles wat ik kut, slecht, gaar, noem maar op vind. Maar eigenlijk hoef ik dat jou helemaal niet te gaan verklaren. En hou je ontzettende kutsmilies voor je.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:05 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Afhakers zijn talpa![]()
Als je wat wil zeggen doe het dan, rot anders op![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:12 schreef Flem het volgende:
[..]
Ik gebruik talpa zo af en toe als woord voor alles wat ik kut, slecht, gaar, noem maar op vind. Maar eigenlijk hoef ik dat jou helemaal niet te gaan verklaren. En hou je ontzettende kutsmilies voor je.
eeerrrrrrr... get a life?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:41 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit soort nutteloze kennis eigenlijk allemaal nog, terwijl een verjaardag onthouden een onmogelijke opgave is.![]()
Shandinella was wel mijn favorietquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:04 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Shandinella: "ik schreeuw niet!! dít is schreeuwen!!!"
Dan mogen we dit wel eens wat meer iets van de amerikanen overnemen. Wat meer eergevoel ofzo. Inplaats van dat slappe "ik vind het niet leuk ik wil naar huis."quote:Op woensdag 7 september 2005 09:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
In Amerika denken ze er wel 14 keer over na voordat ze opgeven.
Mentaliteitsverschil. Amerikanen spelen om te winnen, Nederlanders spelen om te spelen. Het resultaat is een Amerikaan die weigert op te geven, en een Nederlander die er na twee dagen uitgaat omdat hij het spel niet meer leuk vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |