abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30303565
Eigenlijk mag ik helemaal niemand behalve Marnix, Douwe en Esther Ook wel goed dat Tom eruit is, beetje liggen te niksen todat iedereen uitgeput raakt en hij beetje de leider uit kan hangen
Ook erg slap van Johnny dat hij er na 6 dagen al uitgaat, omdat hij heimwee had.
En dat voorstukje van volgende week! Nicole, wat doe je!
pi_30303979
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:43 schreef 18konijn het volgende:
Wel een beetje kinderachtig dat voice-over EPH zei dat ze een vlot moesten bouwen van aangespoeld materiaal. Zulke gave bamboepalen en touwen spoelen echt niet aan natuurlijk.
Zeg dan gewoon dat ze een vlot moesten bouwen van tien door Gamma Tuinschuttingen ter beschikking gestelde bamboestengels.
Ja je hebt wel gelijk ja... anders zouden ze dat touw ook wel erg mooi hebben moeten maken. En idd aanspoelen is wel apart. Maar ik vind het mooi geworden dat vlot.
pi_30304710
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik denk dat de afvallers wel terugkomen

als de dertigers en douwe het eiland niet bereiken liggen ze uit de expeditie en zitten er dus volgens de planning drie mensen op een hutje op een of andere vakantie resort te wachten op hun tweede kans. Drie mensen, of twee, net als die dertigers in het begin.
Die halen het wel. Tenminste lijkt me wel zo eerlijk. Vooral voor Marnix en Esther. Omdat ze toevallig dertigers zijn, zouden ze er op zo'n manier uit gaan. Ik denk dat het allemaal wel gaat lukken. Anders zorgen de makers daar wel voor. Net als met die mangrove gasten die het eiland moesten oversteken vorig jaar.
  maandag 5 september 2005 @ 23:24:58 #104
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_30305028
Erm mensen... Die tom zit nu gewoon weer aan z'n whiskey fles hoor

en ik had niet verwacht dat hij eruit gestemd was, van wat ik hoorde "had hij het fysiek te zwaar zonder genoeg eten" ik dacht dus dat hij eruit gestapt was... maar dit is veel leuker uiteraard

Opzich niks mis met Tommy, maar zoals hier boven al gezegd is, hij speelde het niet slim. Hij moest zich zo nodig bewijzen, bla bla. Als hij zich nou gedragen had zoals Wim bijvoorbeeld, dan had hij zijn trucjes over een week of twee wellicht succesvoller kunnen uitvoeren.

anyways, ik kijk uit naar de volgende aflevering!

psycho, ahoy! wat de punk is dat wijf met die kist aan het doen whehe!!! cant wait
pi_30305068
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:17 schreef trepper het volgende:

[..]

Die halen het wel. Tenminste lijkt me wel zo eerlijk. Vooral voor Marnix en Esther. Omdat ze toevallig dertigers zijn, zouden ze er op zo'n manier uit gaan. Ik denk dat het allemaal wel gaat lukken. Anders zorgen de makers daar wel voor. Net als met die mangrove gasten die het eiland moesten oversteken vorig jaar.
Ik zag bij het voorstellen van de kandidaten, dus de intro zegmaar, Esther met een groene vlag ergens staan op een eiland. Dus ik denk dat ze het wel gaan halen, of heb ik nu het verkeerd gezien?
pi_30305257
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:48 schreef Nory het volgende:
Misschien kwamen die beelden ook wel gewoon uit een proef.
  maandag 5 september 2005 @ 23:36:23 #107
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_30305484
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:30 schreef Murray het volgende:

[..]

Misschien kwamen die beelden ook wel gewoon uit een proef.
Dat denk ik niet. Ze stond te rammen op die kist. Ze had vast honger en ze wou dat ding openbreken ofzo.
  maandag 5 september 2005 @ 23:39:35 #108
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_30305607
TVP voor als ik de aflevering gekeken heb.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 5 september 2005 @ 23:59:57 #109
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30306317
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:48 schreef Nory het volgende:
Eigenlijk mag ik helemaal niemand behalve Marnix, Douwe en Esther Ook wel goed dat Tom eruit is, beetje liggen te niksen todat iedereen uitgeput raakt en hij beetje de leider uit kan hangen
Ook erg slap van Johnny dat hij er na 6 dagen al uitgaat, omdat hij heimwee had.
Doe nou niet zo slim.

We kijken allemaal lekker naief hier naar en vergeten ook nog eens dat er constant camera- en geluidsmensen en andere crew omheen lopen.
Nee, ze zitten echt helemaal alleen op een rots zonder iets of iemand om zich heen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30306342
Ik vraag me af waarom Douwe vier dagen in quarantaine gehouden is voordat hij naar de dertigers mocht. De programmamakers hadden mijns inziens uitleg moeten geven. Esther wordt steeds vegetariër genoemd maar iemand die vis en schaaldieren eet is geen vegetariër. Ik ben ook vegetariër tussen de maaltijden door. De 'dertigers' hebben een vlag op hun vlot geplaatst. Ik begrijp de zin daar niet van. Er bestaat geen risico dat ze overvaren worden o.i.d. aangezien er altijd een volgboot aanwezig is. Ze hadden de vlag beter op een top van hun eiland kunnen plaatsen zodat ze weten wanneer er een gunstige wind staat.

Bij beide proeven vond ik voorspelbaar wie ging winnen. De fysieke proef ging weer naar de jongeren. De eliminatieproef was afgestemd op Elbert. Ik vond de eerste proef geen leuke proef. Volgens mij was het de eerste proef waarbij de deelnemers echt fysiek geweld tegen elkaar moesten gebruiken. Ik herinner me een proef waarbij de deelnemers elkaar met een kussen o.i.d. van de paal waarop ze zaten moesten slaan maar dat vind ik een stuk onschuldiger als elkaar trappen en kopje onder duwen.

Verder viel me op dat van de zeven stemmen er zes naar een Nederlander gingen. Vorige week gingen vijf van de zeven stemmen naar een Nederlander. Beide keren is een Nederlander weggestemd. De opgestapte Johnny is een Nederlander. Vorig jaar werden ook veel meer Nederlanders weggestemd resp. stapten meer Nederlanders op. Dat is toen geforceerd gecorrigeerd door een vrij grote groep terug te laten keren in de expeditie. Ik vraag me af waar dit aan ligt. Zouden de Belgen beter casten, hebben de Belgen een voorkeur voor hun landgenoten of hebben de Nederlanders een afkeer van hun landgenoten ?

Qua uitspraken viel me op dat één van de jonge Nederlandse dames zei Maxime een klap te willen geven. Maxime zei na zijn aanvaring met de Nederlandse dames op de eilandraad dat het vlotjes gaat met hem als leider. Eén van de jonge Belgische dames, ik geloof Meredith, had het over ondergrondse steken i.p.v. onderhuidse. Maxime zei dat Tom niks in de pap te brokkelen had, i.p.v. in de melk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bus watcher op 06-09-2005 00:14:06 ]
pi_30306701
De eerste proef zat ook al in de laatste survivor, alleen die was leuker en duidelijker, allebei de teams kregen een platform waar ze de boei terug naar toe moesten brengen, uitputtender en duidelijkere uitslag.
pi_30307802
Kut de tyfus.... wil ik het net lekker gaan kijken, heb ik op Net5 opgenomen

Weet iemand wanneer het herhaald word??
O+ BlaBlub O+
pi_30308021
Donderdag om ik weet niet hoe laat.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_30308568
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:55 schreef caradoc het volgende:
Donderdag om ik weet niet hoe laat.
Ik zie op talpa helemaal niets staan over Exp. robinson herhalingen

-edit bij programma gemist kan je het gewoon op talpa.tv terug kijken

[ Bericht 17% gewijzigd door neggix op 06-09-2005 01:21:39 ]
O+ BlaBlub O+
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 september 2005 @ 01:19:11 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_30308614
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 01:16 schreef neggix het volgende:

[..]

Die herhalen alleen goedlopende programma's. De eerste herhaling zijn weddenschappen op afgesloten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30308656
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 01:16 schreef neggix het volgende:

[..]

Het spijt me, dat is inderdaad parels en zwijnen. Volgens mij wordt ER niet herhaald nee, het is alleen maar te zien op het "programma gemist" stuk van talpa's website.
pi_30308674
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 01:19 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die herhalen alleen goedlopende programma's. De eerste herhaling zijn weddenschappen op afgesloten.

Vandaar dat ze De wedstrijden ook niet herhalen?
O+ BlaBlub O+
pi_30309824
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:26 schreef Nory het volgende:

[..]

Ik zag bij het voorstellen van de kandidaten, dus de intro zegmaar, Esther met een groene vlag ergens staan op een eiland. Dus ik denk dat ze het wel gaan halen, of heb ik nu het verkeerd gezien?
Ja ik zag volgens mij zondag een stuk van ER, waarin je Douwe in discussie zag op t hoofdeiland met 1 van de meiden. Dus die vlottocht hoeven we ook al niet meer te kijken want ze hebben t dus gehaald. Bedankt talpa voor deze kijkgenotverneukende Spoiler!!
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_30310217
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 03:53 schreef OldSchoolFool het volgende:

[..]

Ja ik zag volgens mij zondag een stuk van ER, waarin je Douwe in discussie zag op t hoofdeiland met 1 van de meiden. Dus die vlottocht hoeven we ook al niet meer te kijken want ze hebben t dus gehaald. Bedankt talpa voor deze kijkgenotverneukende Spoiler!!
Weet je hoeveel van die spoilers ze wel niet laten zien, in allerlei intros/trailers? Ik heb zo al van 5 a 6 mensen gezien die zeker de samensmelting halen omdat ik ze gezien heb in combinatie met iemand van het andere kamp. Ik vind dit echt slecht.
  Moderator dinsdag 6 september 2005 @ 07:42:17 #120
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_30310411
Gisteren nog maar 768.000 kijkers.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_30310946
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 07:42 schreef Mike het volgende:
Gisteren nog maar 768.000 kijkers.
Ik denk dat het niet slim is dat het programma van zondag naar maandagavond is gegaan. Ik vond het namelijk echt een "zondagavond programma" Ik denk dat ze daardoor veel kijkers gaan verliezen.
  dinsdag 6 september 2005 @ 09:40:47 #122
65997 Oldbie
pi_30311961
Ik vind het jammer dat de muziek zo overheersend is. Muziek blaat uit mijn speakers en ik kan de mensen nauwelijks verstaan
  dinsdag 6 september 2005 @ 09:56:08 #123
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_30312297
Het kan me minder vermaken als vorig jaar. Maar ik blijf toch maar kijken.
pi_30312658
Daar zijn we weer

Oh, huilie Johnny, wat ben ik blij dat die jankzak eruit is. Natuurlijk miste hij z'n vrouw en kindje, maar niet op een manier van 'ik kan niet zonder ze, boehoe'. Nee, vrouw en kindje kijken wrs wel naar het haantje op en onder z'n vriendjes istie de stoere man. Maar op het eiland kon hij niet de baas spelen, arm kereltje

Overigens was ik aangenaam verrast door het vlotidee. Leuk, nieuw element!!!
  dinsdag 6 september 2005 @ 10:16:38 #125
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_30312741
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 03:53 schreef OldSchoolFool het volgende:

[..]

En jij bedankt dat je het hier nog even herhaalt voor de mensen die het niet wisten
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_30312750
heb het gemist , wie heeft er een handige link voor mij om het online te bekijken ? en niet die link van talpa graag, is lastig kijken.
pi_30312860
Maxime vind ik trouwens een eikel. Vorige week was hij nog wel sympathiek. Hij had toevallig die proef gewonnen en wordt dan door anderen op een voetstuk geplaatst, kan hij ook niets aan doen. Maar nu begint hij vervelend worden. Tegen Tom, maar ook tegen de Nederlandse vrouwen. Hij weet het allemaal wel ff...
pi_30312872
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 08:48 schreef knox_ het volgende:
Ik denk dat het niet slim is dat het programma van zondag naar maandagavond is gegaan. Ik vond het namelijk echt een "zondagavond programma" Ik denk dat ze daardoor veel kijkers gaan verliezen.
Normaal gesproken kan ik niet eens op maandagavond kijken... Gister was een uitzondering.
pi_30312954
768.000 kijkers gister, de zondag was zeker handig geweest
pi_30313358
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:30 schreef Murray het volgende:
Een beetje psychologische oorlogvoering tijdens zo'n proef mag toch wel?

Wat een gezeur.
Helemaal mee eens.. hij was blij dat hij eindelijk mee kon doen en deze proef lag hem gewoon heel goed. Achteraf zei hij ook dat het helemaal niet zo bedoeld was als dat iedereen dacht dus ik vind hem nog steeds

Ik denk dat hij het meer als "grapje" deed en het niet zijn bedoeling was om die andere de grond in te stampen
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_30314557
waar blijft m'n link nou
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:43:53 #132
521 ruby
Hell yeah!
pi_30314938
Ik kijk uit naar volgende week als die muts Nicole psychotisch wordt! Dat wijf spoort voor geen meter. Ze is behoorlijk dominant en nogal heet gebakerd.
Ik zou vrees ik behoorlijke ruzie met dat wicht krijgen als ik met haar op dat eiland zat.

Skitterend!
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:35:49 #133
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30316542
ik vind het wel een beetje een ingekakte bedoeling hoor, dit jaar...
krijg niet echt de indruk dat de deelnemers nou echt The Spirit hebben
Maar we geven nog niet op natuurlijk, moet gewoon nog wat olie op het vuur!
en hoewel sneu voor Tom wel beter dat ie echt weg moest ipv blijven vanwege vertrek van Johnnie....
dat wordt ook zo voorspelbaar

ben - net als vorige week - nog steeds voor de 30-ers.... hopelijk halen ze de overkant!!
pi_30318671
Nou ik heb zojuist even de herhaling gekeken.

Maxime heeft inderdaad zijn minder aardige kantjes laten zien. Iemand die niet dezelfde levensinstelling zoals hij die heeft, is al meteen een loser. In het jongerenkamp is er ook duidelijk sprake van belgen tegen de nederlanders. De belgen zijn beduidend kruiperiger/achterbakser.
Het voorstukje voor volgende week duid op het nodige vuurwerk.

Het 30 jarige eiland met Douwe en vlot is erg leuk gevonden. Douwe heeft kennis van zaken, blijft rustig. Kortom die komt ver. De andere twee zijn trouwens ook goed te pruimen.

Het oudjeskamp. Ik vond Elbert en de proef erg leuk. Psychologische oorlogsvoering is part of the deal lijkt mij. Ik vond ook dat hij heel gemoedelijk reageerde op de kritiek van zijn mieperige kampgenoten. Elbert krijgt ook een plusje. De rest vond ik een beetje zeikerig. Zonder Elbert hebben ze tiot nu toe nog niet veel gepresteerd dus daar mogen ze hem dankbaar voor zijn lijkt me.
Dat is eens wat anders...
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:44:45 #135
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30318710
Dat voorstuk met Nicole... werelds. .

Toch leeft het hier op FOK! minder dan vorig jaar heb ik het idee.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_30318741
Ben echt benieuwd hoe erg Nicole volgende week gaat flippen. Ik vind Douwe ook echt vet gaaf. Volgens mij heb ik hem een paar weken geleden hier nog in Leeuwarden zien fietsen .
pi_30318817
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:44 schreef BVO het volgende:

Toch leeft het hier op FOK! minder dan vorig jaar heb ik het idee.
Denk dat het zondagavondgevoel een beetje weg is.
Normaal ging ik er echt voor zitten. Bovendien vind ik de overlapping met csi op rtl4helemaal niet geslaagd.
pi_30318842
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:57 schreef caradoc het volgende:
Ik vond het wel cool toen elbert, als een klein kind, zei: "Goed, ik zal niet meer op één been staan."
Dat vond ik echt een prachtige opmerking .
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:52:10 #139
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30318975
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:44 schreef BVO het volgende:
ben ik ook heel erg benieuwd naar!!

ik zou trouwens die Emma weggestemd hebben, want een meeloop-schaap is dat zeg
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:53:16 #140
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30319022
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:52 schreef babette21 het volgende:

[..]

Die moet gewoon d'r mond houden en mooi zitten wezen.
pi_30319082
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:31 schreef janimie het volgende:
waar blijft m'n link nou
Ook zo moeilijk

Klik hier om hem in mediaplayer af te laten spelen.
pi_30319175
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:47 schreef cora4034 het volgende:

[..]

Normaal ging ik er echt voor zitten. Bovendien vind ik de overlapping met csi op rtl4helemaal niet geslaagd.
Gelukkig ben ik niet de enige die dat denkt. Weer 15 minuten gemist van CSI.
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:58:29 #143
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30319209
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:53 schreef BVO het volgende:
Die moet gewoon d'r mond houden en mooi zitten wezen.
echt niet.... dat levert toch geen rellen op.....
pi_30321673
quote:
hehe, eindelijk
pi_30322943
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:52 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ja alle meeloopschapen mogen erin blijven. Zo is t altijd. Tom toonde inzet en was nog 1 van de weinige mannen. Aan de andere kant had je nog een stuk of 6 wijven zitten van t praatgroeptype die nog geen fuck gepresteerd hebben. Dus wie stemmen we eruit?
Bismillahi rahmani rahim
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_30323771
Het valt me op zowel op aan ER als in TI dat bij de nederlanders het aantal "praatgroeptypes" ruim vertegenwoordigd is.
pi_30325799
Tsja, Tom heeft zijn wegstemming een beetje aan zichzelf te danken. Hij toonde in de groep niet veel initiatief en uit de beelden bleek dat hij helemaal weinig deed, om zich zo goed mogelijk voor te bereiden op de proeven. Nu zullen de beelden wel een beetje overdreven zijn, maar als jij verteld dat jij je wilt opladen voor de proeven en dan elke keer geen topprestatie levert, dan gaat dat irriteren.

Het was sowieso dom van hem om tegenover Elbert te gaan staan. Met zijn gepraat over proeven moet je geen uitdagingen aangaan die je niet kunt winnen. Dan had hij beter Wim daar kunnen laten staan. Dat is niet zo heldhaftig, maar je weet wel dat je een beetje buiten schot blijft in een proef die je niet kunt winnen. Zeker met de irritaties vanuit de vorige proeven de meest verstandige keus.

Elbert lijkt me op zich wel een sympathieke gast, maar hij heeft een ongelofelijke geldingsdrang. Als hij voor de proef duidelijk maakt dat, als hij nu de proef wint, alles vergeten moet zijn, dan ben je een beetje arrogant bezig. Om je dan zo te gedragen tijdens een proef die je niet kunt verliezen vind ik erg zwak. Als je gelijkwaardig bent, dan zul je meer dingen uit de kast moeten halen, maar in zo'n simpele proef moet je gewoon je werk doen.

Elbert zal er niet zo snel uitgestemd worden. Er zijn altijd een aantal fysieke proeven. Zogauw de situatie er naar is, zal hij er wel uitgestemd worden. De laatste proef is vaak fysiek en dat wint helemaal niemand van hem.

Tsja en Sjonnie. Wat een ongelofelijke huillie zeg. Komt me daar met een grote waffel op het eiland, van ik ben de leider en loopt een beetje stoer te doen. En dan na 1 week al opgeven. Hoe kansloos ben je dan. ER zal zeker harstikke zwaar zijn, maar de eerste week moet toch iedereen wel door kunnen komen zonder al te veel problemen. Ik neem aan dat meneer Sjonnie toch vroeger ook wel eens een weekje op schoolkamp is geweest?
//geen commentaar...
pi_30325808
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:00 schreef Bus watcher het volgende:
Ik vraag me af waarom Douwe vier dagen in quarantaine gehouden is voordat hij naar de dertigers mocht. De programmamakers hadden mijns inziens uitleg moeten geven. Esther wordt steeds vegetariër genoemd maar iemand die vis en schaaldieren eet is geen vegetariër. Ik ben ook vegetariër tussen de maaltijden door.
Mevrouw is in het gewone leven vegetarier, maar heeft hier haar principes opzij gezet
pi_30326124
Maxime is vervelend en Johnny een watje.

Die vegetarier is wel leuk, vooral als ze vis vangt. Ik vind de opdracht van het bouwen van een vlot wel goed bedacht. Het zorgt ervoor dat het reserve eiland tenminste wat boeiender wordt. Waarschijnlijk komen ze aan op het samensmeltingseiland en dan zijn ze een verrassing voor de andere expeditieleden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:31:37 #150
593 sjak
Juffie Bloem
pi_30326291
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:35 schreef babette21 het volgende:
ik vind het wel een beetje een ingekakte bedoeling hoor, dit jaar...
krijg niet echt de indruk dat de deelnemers nou echt The Spirit hebben
Maar we geven nog niet op natuurlijk, moet gewoon nog wat olie op het vuur!
en hoewel sneu voor Tom wel beter dat ie echt weg moest ipv blijven vanwege vertrek van Johnnie....
dat wordt ook zo voorspelbaar

ben - net als vorige week - nog steeds voor de 30-ers.... hopelijk halen ze de overkant!!
Volgens mij is dat altijd zo de eerste afleveringen. We moeten nog even wennen aan al die mensen, zij moeten nog wennen aan elkaar. Het echte vuurwerk komt pas als ze elkaar de waarheid durven te gaan zeggen. (Vorig jaar was zelfs Bjorn in het begin erg rustig)
Lekker douchen!
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:32:58 #151
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_30326322
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:14 schreef Smoonshine het volgende:
[verhaalknip]

Elbert lijkt me op zich wel een sympathieke gast, maar hij heeft een ongelofelijke geldingsdrang. Als hij voor de proef duidelijk maakt dat, als hij nu de proef wint, alles vergeten moet zijn, dan ben je een beetje arrogant bezig. Om je dan zo te gedragen tijdens een proef die je niet kunt verliezen vind ik erg zwak. Als je gelijkwaardig bent, dan zul je meer dingen uit de kast moeten halen, maar in zo'n simpele proef moet je gewoon je werk doen.
Ik snap niet dat mensen zo vallen over het feit dat Elbert een beetje zat te pasten. Hij is wel de reden dat ze hebben gewonnen, na al die nederlagen. Give Him Some Credit. Ok, hij heeft dan misschien wel een beetje overdreven, maar het had natuurlijk ook veel erger gekund.

En het hoort ook een beetje bij het vak bodybuilder (dat was hij toch) om elkaar op te hitsen, denk ik.
quote:
Elbert zal er niet zo snel uitgestemd worden. Er zijn altijd een aantal fysieke proeven. Zogauw de situatie er naar is, zal hij er wel uitgestemd worden. De laatste proef is vaak fysiek en dat wint helemaal niemand van hem.

[verhaalknip]
De laatste proef is inderdaad vaak fysiek, maar snelheid komt ook van pas en ik denk dat zo'n zwaar persoon toch niet veel snelheid heeft. Hij kan veel tillen, maar of hij op lange afstanden goed is, ik weet het niet.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:42:13 #152
521 ruby
Hell yeah!
pi_30326613
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:47 schreef cora4034 het volgende:

[..]

Plus het feit dat er nog een aantal real life soaps aan de gang zijn. Het is niet meer bij te houden.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_30326692
Het is niet zo dat ik me zat op te winden over het gedrag van Elbert. Ik denk alleen niet dat het verstandig van hem is. Een symphatiek iemand die sterk is in de proeven oogst meer bewondering dan zo'n haantje die het toch al van de daken schreeuwt dat hij de sterkste is. Hij ondermijnt de kwaliteiten van de andere teamleden door bij elke (vorige) proef te vermelden dat ze met hem erbij wel hadden gewonnen.

Deze proef hebben ze volledig te danken aan Elbert en dat heeft hij laten weten ook. Dat schiet sommigen in het verkeerde keelgat. Wanneer het team een proef zal verliezen dankzij Elbert zal hem dat ook veel zwaarder aangerekent worden nu. Exact hetzelfde als wat met Tom is gebeurt. Hij laadt zich op voor de proeven en vermeld dat ook keer op keer. Zogauw hij daarin faalt, wordt dat feit hem veel zwaarder aangerekent, dan wanneer hij niet zo'n grote mond zou hebben.
//geen commentaar...
pi_30327005
Gister voor het eerst een aflevering gezien. Grappig om te zien dat het eeuwige gezeik over de te botte directe manier van praten van Nederlanders dit jaar gewoon weer door gaat. Die Elber liep wel enorm te patsen, maar ik wel hem wel eens zien als hij een touwladdertje oid in moet klimmen, kijken of hij dan nog zo van belang is voor de groep. Dat die Tom eruit werd gestemd was na 1 aflevering gezien te hebben al te verwachten. Ik vrees voor de Nederlandse meisjes in dat team, die kunnen er wel eens snel uitgestemd worden.

Kan iemand trouwens kort het idee van die grot uitleggen? Zijn dat afvallers en mogen die terug in de expeditie als ze voor een bepaalde tijd een eiland weten te bereiken?
A mind with a heart of it's own
pi_30327065
Hoe heeft die Nicole in godsnaam de psychologische test doorstaan om aan het programma te kunnen deelnemen?

Dat zag er echt wel psycho uit. Die spoort echt niet .

Verder, stuur alle deelnemers eerst een weekje naar Ardennen ofzo om te kijken of ze het überhaupt wel kunnen volhouden. Ik heb namelijk geen zin in figuren zoals Johnny die er meteen al de brui aan geven. Daar moeten ze echt wat aan doen .
pi_30327230
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

De laatste proef is inderdaad vaak fysiek, maar snelheid komt ook van pas en ik denk dat zo'n zwaar persoon toch niet veel snelheid heeft. Hij kan veel tillen, maar of hij op lange afstanden goed is, ik weet het niet.
Daar komt nog bij dat ze dan al weer een paar weekjes verder zijn en erg weinig te eten hebben gehad. Het lichaam van Elbert verbrand zijn eigen spieren om aan de broodnodige eiwitten en vetten te komen, dus misschien is die dan niet meer zo sterk
pi_30327251
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:10 schreef Nory het volgende:

[..]

Daar komt nog bij dat ze dan al weer een paar weekjes verder zijn en erg weinig te eten hebben gehad. Het lichaam van Elbert verbrand zijn eigen spieren om aan de broodnodige eiwitten en vetten te komen, dus misschien is die dan niet meer zo sterk
Je kunt daar idd beter een combinatie van vet en spieren hebben in plaats van alleen maar spieren.

[ Bericht 1% gewijzigd door DrMarten op 06-09-2005 18:24:00 ]
pi_30327483
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:12 schreef DrMarten het volgende:

Ju [..]
pi_30327554
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:21 schreef Nory het volgende:

[..]

Ga je dat bij iedere tikfout doen, mierenneuker
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:31:48 #160
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_30327728
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:15 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Mevrouw is in het gewone leven vegetarier, maar heeft hier haar principes opzij gezet
Ze moet toch íets eten he?

Net gekeken en Maxime is idd een beetje vervelend.. Douwe is tof en mevrouw de vegetariër is me net een beetje teveel afhankelijk..

'Als Douwe A zegt, doe ik A'

Verder wel benieuwd naar volgende week met Nicole die doordraait Mja kan ik me ook wel voorstellen met Maxime om je heen.
Ziggy played guitar
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:35:06 #161
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_30327810
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:59 schreef DrMarten het volgende:

Kan iemand trouwens kort het idee van die grot uitleggen? Zijn dat afvallers en mogen die terug in de expeditie als ze voor een bepaalde tijd een eiland weten te bereiken?
In de grot zitten 2 dertigers. De enige dertigers uit de expeditie dus. Verder zijn ze aangevuld met Douwe (een soort oermens ) die was afgevallen op dag 1 zonder zelfs maar op het eiland geweest te zijn. En nu moeten ze dus naar het eiland wat wel leuk is, aangezien ze een beetje zaten te niksen daar.
Ziggy played guitar
pi_30327886
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:24 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ga je dat bij iedere tikfout doen, mierenneuker
De U en de E zitten nog wel ver uit elkaar, daarom vond ik het niet echt een tiepvaut
Oke, en nu weer ontopic
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:38:34 #163
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30327901
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:58 schreef babette21 het volgende:

[..]

echt niet.... dat levert toch geen rellen op.....
Daar hebben we Nicole ( .) voor.
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:39:37 #164
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_30327938
Wat raar, op de Talpa-site staat bij de deelnemers (kleine fotootjes links) alleen Tom doorgestreept, terwijl Johnny, Elsje en Margriet toch ook echt eruit zijn..
Ziggy played guitar
pi_30328056
wanneer komt er een herhaling op tv van? via internet kan ik hem neit bekijken :S eerst wel via bron--> link eruit halen en dan in mediaplayer kijken..alleen staat nu geen link in(kan hem iig niet vinden)
pi_30328296
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:43 schreef reconnect het volgende:
wanneer komt er een herhaling op tv van? via internet kan ik hem neit bekijken :S eerst wel via bron--> link eruit halen en dan in mediaplayer kijken..alleen staat nu geen link in(kan hem iig niet vinden)
Jewel hoor.
quote:
pi_30328342
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:53 schreef Nory het volgende:

[..]

Jewel hoor.
[..]
maar dat is lief
pi_30328964
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:39 schreef MissBliss het volgende:
Wat raar, op de Talpa-site staat bij de deelnemers (kleine fotootjes links) alleen Tom doorgestreept, terwijl Johnny, Elsje en Margriet toch ook echt eruit zijn..
Mjah, dat is wat vreemd. Zelfs al zouden ze op magische wijze terug komen in de expeditie, dan zou johny daar niet bij zitten. Ik denk dat het inderdaad een fout is.

( Misschien heeft johny wel een geheime opdracht om op te geven, waarmee hij voedsel kan winnen voor de groep als ze echt schaars zitten. Volgende week is johny terug! )
pi_30329091
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Nope, de laatste proef is bijna altijd een evenwichtsproef. En die worden bijna altijd gewonnen door vrouwen, omdat hun evenwichtspunt meer naar beneden ligt. Dus ook niet eerlijk, want als vrouw heb je dus een natuurlijk voordeel.
Bismillahi rahmani rahim
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_30329211
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:02 schreef schatje het volgende:

Verder, stuur alle deelnemers eerst een weekje naar Ardennen ofzo om te kijken of ze het überhaupt wel kunnen volhouden. Ik heb namelijk geen zin in figuren zoals Johnny die er meteen al de brui aan geven. Daar moeten ze echt wat aan doen .
Ja mensen die er ZOWIESO vrijwillig eruit stappen, moeten ze een gigantische boete laten betalen. Slaat Echt nergens op. Volgens mij was dat indertijd ook zo bij de Bus. Als je er toen vrijwillig uitstapte, kreeg je je ingelegde borggeld niet terug. Dit is gewoon TV verneukerij op deze manier met ER.
Bismillahi rahmani rahim
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_30329971
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:18 schreef OldSchoolFool het volgende:

[..]

Nope, de laatste proef is bijna altijd een evenwichtsproef. En die worden bijna altijd gewonnen door vrouwen, omdat hun evenwichtspunt meer naar beneden ligt. Dus ook niet eerlijk, want als vrouw heb je dus een natuurlijk voordeel.
Vorig jaar was het toch een beetje vanalles wat proef. Vuur maken ect...het was niet voor niks dat die indiaan won. En toen Richard won, was de eindstrijd ook geen evenwichtproef.
En de eindstrijd is natuurlijk ook wel eens beslist in de studio, door de kijkers. Dat was met winnaar Derk.

Waarom weet ik dit soort nutteloze kennis eigenlijk allemaal nog, terwijl een verjaardag onthouden een onmogelijke opgave is.

[ Bericht 3% gewijzigd door cora4034 op 06-09-2005 19:48:42 ]
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:55:38 #172
46998 Duder
strolling along
pi_30330504
Maxime is een relaxte gast

Beetje arrogant maar dat vind ik hem juist wel sieren
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
pi_30331571
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:41 schreef cora4034 het volgende:

[..]

Vorig jaar was het toch een beetje vanalles wat proef. Vuur maken ect...het was niet voor niks dat die indiaan won. En toen Richard won, was de eindstrijd ook geen evenwichtproef.
En de eindstrijd is natuurlijk ook wel eens beslist in de studio, door de kijkers. Dat was met winnaar Derk.

Waarom weet ik dit soort nutteloze kennis eigenlijk allemaal nog, terwijl een verjaardag onthouden een onmogelijke opgave is.
Met Derk werd volgens mij niet beslist door kijkers, maar gewoon door stemmen van eilandbewoners. Toen won een Nederlander nog dankzij zijn eerlijkheid en directheid.
pi_30332605
Hup nederland! Hup nederland!

Ik ben benieuwd hoe die aanval op maxime wordt ontvangen door de eilandbewoners. Lijkt me wel leuk om te zien, maar ik denk dat het slecht uit gaat pakken voor haarzelf.
  dinsdag 6 september 2005 @ 21:56:28 #175
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30334987
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Met Derk werd volgens mij niet beslist door kijkers, maar gewoon door stemmen van eilandbewoners. Toen won een Nederlander nog dankzij zijn eerlijkheid en directheid.
Derk werd inderdaad door de deelnemers gekozen....
Het jaar erna kwam er tijdens de eilandraad een gelijke stand uit,
daarom hebben de kijkers toen mogen beslissen: Jutta won van Judge.....
beide jaren was de uitslag wel in de studio, was echt zo anti-climax [mede door het belspel]

mooiste finale vond ik toch de eerste: Eva tegen Karin, met zo'n klein clubje op dat eiland en toen die champagne enzo... [alleen had Eva moeten winnen]
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:20:36 #176
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30335912
ER 1. .
Met . Karin. .
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:28:03 #177
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30336191
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
ER 1. .
Met . Karin. .
ER1 blijft de beste van allemaal, absoluut

maar met Karin had ik niks, ik denk toch eerder aan oa Melvin [met zijn lied],
Tommy [aan de telefoon met zijn broertje over chocolademouche] en Eva [mijn winnaar]
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:30:41 #178
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30336293
Melvin, Veronique, Eva, Karin, Tommy, Sascha.... ik ken al de namen nog, itt tot ER 2 bijvoorbeeld... zegt ook wel genoeg. .

Eva en Karin vond ik allebei erg leuk, Karin nog net iets meer... samen met Giovani m'n favoriete ER'er. .
pi_30336502
Melvin met zijn surinaams volkslied.
Sascha achterbaks, ik vind mezelf zo geweldig type.

Eigenlijk zou ik het nog wel eens in de herhaling willen zien. Maar nu het bij Talpa zit zal dat wel nooit gebeuren.Inderdaad de leukste ER. Maar een Nolleke of een Bjorn zijn natuurlijk ook onvergetelijk.
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:37:07 #180
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_30336526
Eerlijk gezegd vond ik het gezeik op Elbert nogal overdreven. Ja, het was kinderachtig wat 'ie deed, maar sjongejonge... die oude types maken sowieso geen kip klaar zonder die man, winnen ze eindelijk dankzij hem, gaan ze dáár weer over mekkeren Volgens mij gewoon penisnijd. Want eerlijk gezegd, die John met zijn stupide 'keeper'-'actie' en die andere, die die Tom net zo hard onder het water schoffelde... Zeikers.

En Johnny Heet X-Ray niet stiekem toch niet Raymond?

Verder ben ik stinkend benieuwd naar volgende week, als dat accountmokkeltje uit haar dak gaat. Kan me er overigens wel wat bij voorstellen... zo'n flodderige zwerver die met niemand rekening houdt, en zo'n houding heeft van 'als jij je niet aan mij wilt aanpassen kan ik het ook niet helpen', en dan steeds zo'n smalend lachje... Als ik met die op één eiland had gezeten, had ik hem allang verzopen in de branding.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:38:00 #181
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30336556
Gioviani van de bananen?? die vond ik héél smerig [ook zonder die rel]

ik vond dat Karin iets teveel meelulde met de rest, Eva had meer een eigen mening
dit werd als reden gegeven om haar te laten winnen, ze vonden dit socialer

twee jaar later won Derek juist omdat hij wél zijn eigen mening gaf....
maar dat vond ik na dat beddenincident juist ineens een onwijze eikel

ER2, was dat niet met sNolleke????
Richard won dat jaar, dat weet ik nog wel
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:39:25 #182
136 V.
pi_30336606
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:38 schreef babette21 het volgende:

NOU, wat was dat een zeikerige huilhomo

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:39:38 #183
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30336613
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:36 schreef cora4034 het volgende:
Sascha
zij was vriendinnetjes met Muriel [?], wat ik echt de grootste heks ever vond,
en kwam vervolgens volkomen onterecht in de halve finales..... stom kind
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:42:06 #184
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30336716
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:38 schreef babette21 het volgende:
Gioviani van de bananen?? die vond ik héél smerig [ook zonder die rel]

ik vond dat Karin iets teveel meelulde met de rest, Eva had meer een eigen mening
dit werd als reden gegeven om haar te laten winnen, ze vonden dit socialer

ER2, was dat niet met sNolleke????
Richard won dat jaar, dat weet ik nog wel
Giovani. . Geweldig was 'ie. .

Karin was in feite wel een beetje gluiperig, maar een beetje gluiperig hou ik wel van in zo'n spel. . Ik vond die vier [Veronique, Melvin, Eva en Karin] allemaal super eigenlijk...

Die Derek... verschrikkelijk, wat een verschrikkelijke vent {wat daar voor door moest gaan] was dat zeg. Vooral die vriendin van hem, Loes ofzo......... daar had ik echt een hekel aan. .

Snolleke zat bij Derek toch.. was dat ER2 of ER3...?? 3 dan, Richard won de tweede ja... dit is de 5e alweer.
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:49:56 #185
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30337011
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:42 schreef BVO het volgende:
Karin was in feite wel een beetje gluiperig, maar een beetje gluiperig hou ik wel van in zo'n spel. . Ik vond die vier [Veronique, Melvin, Eva en Karin] allemaal super eigenlijk...
Veronique vond ik niks aan, Karin was wel oke maar niet bijzonder, Melvin vond ik echt zo'n halve aap [níet omdat ie zwart is] en Eva was de allereerste die de proef op de balk won [ruim 2,5 uur], waar ik écht met open mond naar heb zitten kijken... en alleen daarom al mijn winnaar.

All Time Favorites zijn Eva en Robin
quote:
Die Derek... verschrikkelijk, wat een verschrikkelijke vent {wat daar voor door moest gaan] was dat zeg. Vooral die vriendin van hem, Loes ofzo......... daar had ik echt een hekel aan. .
Derek zat vorig jaar ofzo nog even in GTST
en Loes was ook vies ja
quote:
Snolleke zat bij Derek toch.. was dat ER2 of ER3...?? 3 dan, Richard won de tweede ja... dit is de 5e alweer.
ja? oke, daar wil ik even vanaf zien dan... die twee jaren haal ik vaak door elkaar heen
Derek zat iig in ER3 [toen zat ik Down Under, dus heb ik als videomarathon gezien]

[ Bericht 1% gewijzigd door babette21 op 06-09-2005 23:24:21 ]
pi_30337386
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:02 schreef schatje het volgende:
Mensen die lichamelijk of geestelijk echt niet meer mee kunnen doen, moeten er gewoon uit kunnen gaan. Maar die jankzakken die ff een dipje hebben, heb ik nu wel gehad. Vorig jaar vloog de helft er ongeveer vrijwillig uit Ze zouden daar best consequenties aan mogen stellen voor de groep bijvoorbeeld. Rantsoenering ofzo. Mss dat iemand zich dan nog bedenkt.
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:04:41 #187
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30337609

Shandinella: "ik schreeuw niet!! dít is schreeuwen!!!"
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:07:38 #188
136 V.
pi_30337735
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:59 schreef ChrisJX het volgende:

Ze zouden daar best consequenties aan mogen stellen voor de groep bijvoorbeeld. Rantsoenering ofzo. Mss dat iemand zich dan nog bedenkt.
Denk je dat echt?

Types als die Johnny... die een paar dagen last hebben van penisnijd omdat zij niet de leidersrol kunnen bemachtigen, en dan vervolgens hun zoontje met zo'n zielige plebeejernaam opvoeren als reden voor hun vertrek... die laten zich niets gelegen liggen aan de anderen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_30337780
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:07 schreef Verbal het volgende:

Denk je dat echt?

Types als die Johnny... die een paar dagen last hebben van penisnijd omdat zij niet de leidersrol kunnen bemachtigen, en dan vervolgens hun zoontje met zo'n zielige plebeejernaam opvoeren als reden voor hun vertrek... die laten zich niets gelegen liggen aan de anderen.

V.
Het was idd ijdele hoop Mss iets als hun maatje benadelen? Dat bijv. dat Haagse vrouwtje bij de volgende stemming alvast een tegenstem krijgt?
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:19:42 #190
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30338245
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:49 schreef babette21 het volgende:
die de proef op de balk won [ruim 2,5 jaar]
Dat hield ze wel erg lang vol dan inderdaad. .
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:23:30 #191
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30338422
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef BVO het volgende:
Dat hield ze wel erg lang vol dan inderdaad. .
oeps..... zal het maar even aanpassen he
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:58:56 #192
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_30339785
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:59 schreef ChrisJX het volgende:
Mensen die lichamelijk of geestelijk echt niet meer mee kunnen doen, moeten er gewoon uit kunnen gaan. Maar die jankzakken die ff een dipje hebben, heb ik nu wel gehad. Vorig jaar vloog de helft er ongeveer vrijwillig uit Ze zouden daar best consequenties aan mogen stellen voor de groep bijvoorbeeld. Rantsoenering ofzo. Mss dat iemand zich dan nog bedenkt.
Afhakers zijn gewoon talpa en zouden lichamelijk gestraft moeten worden.
  woensdag 7 september 2005 @ 00:05:13 #193
65997 Oldbie
pi_30339998
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:58 schreef Flem het volgende:

[..]

Afhakers zijn gewoon talpa en zouden lichamelijk gestraft moeten worden.
Wat lul je nou? Afhakers zijn talpa
Als je wat wil zeggen doe het dan, rot anders op
  woensdag 7 september 2005 @ 00:12:42 #194
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_30340226
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:05 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Wat lul je nou? Afhakers zijn talpa
Als je wat wil zeggen doe het dan, rot anders op
Ik gebruik talpa zo af en toe als woord voor alles wat ik kut, slecht, gaar, noem maar op vind. Maar eigenlijk hoef ik dat jou helemaal niet te gaan verklaren. En hou je ontzettende kutsmilies voor je.
  woensdag 7 september 2005 @ 00:17:13 #195
65997 Oldbie
pi_30340356
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:12 schreef Flem het volgende:

[..]

Ik gebruik talpa zo af en toe als woord voor alles wat ik kut, slecht, gaar, noem maar op vind. Maar eigenlijk hoef ik dat jou helemaal niet te gaan verklaren. En hou je ontzettende kutsmilies voor je.

woensdag 7 september 2005 @ 00:17:16 #196
136 V.
pi_30340357
En nu weer normaal...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_30341781
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:41 schreef cora4034 het volgende:

[..]

eeerrrrrrr... get a life?

Valt me trouwens op dat er dit jaar geen medelanders meedoen.....
Bismillahi rahmani rahim
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
  woensdag 7 september 2005 @ 09:15:53 #198
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_30344627
In Amerika denken ze er wel 14 keer over na voordat ze opgeven.

Mentaliteitsverschil. Amerikanen spelen om te winnen, Nederlanders spelen om te spelen. Het resultaat is een Amerikaan die weigert op te geven, en een Nederlander die er na twee dagen uitgaat omdat hij het spel niet meer leuk vind.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  woensdag 7 september 2005 @ 09:57:23 #199
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_30345484
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:04 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]

Shandinella: "ik schreeuw niet!! dít is schreeuwen!!!"
Shandinella was wel mijn favoriet
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_30345917
quote:
Op woensdag 7 september 2005 09:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
In Amerika denken ze er wel 14 keer over na voordat ze opgeven.

Mentaliteitsverschil. Amerikanen spelen om te winnen, Nederlanders spelen om te spelen. Het resultaat is een Amerikaan die weigert op te geven, en een Nederlander die er na twee dagen uitgaat omdat hij het spel niet meer leuk vind.
Dan mogen we dit wel eens wat meer iets van de amerikanen overnemen. Wat meer eergevoel ofzo. Inplaats van dat slappe "ik vind het niet leuk ik wil naar huis."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')