abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30312750
heb het gemist , wie heeft er een handige link voor mij om het online te bekijken ? en niet die link van talpa graag, is lastig kijken.
pi_30312860
Maxime vind ik trouwens een eikel. Vorige week was hij nog wel sympathiek. Hij had toevallig die proef gewonnen en wordt dan door anderen op een voetstuk geplaatst, kan hij ook niets aan doen. Maar nu begint hij vervelend worden. Tegen Tom, maar ook tegen de Nederlandse vrouwen. Hij weet het allemaal wel ff...
pi_30312872
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 08:48 schreef knox_ het volgende:
Ik denk dat het niet slim is dat het programma van zondag naar maandagavond is gegaan. Ik vond het namelijk echt een "zondagavond programma" Ik denk dat ze daardoor veel kijkers gaan verliezen.
Normaal gesproken kan ik niet eens op maandagavond kijken... Gister was een uitzondering.
pi_30312954
768.000 kijkers gister, de zondag was zeker handig geweest
pi_30313358
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:30 schreef Murray het volgende:
Een beetje psychologische oorlogvoering tijdens zo'n proef mag toch wel?

Wat een gezeur.
Helemaal mee eens.. hij was blij dat hij eindelijk mee kon doen en deze proef lag hem gewoon heel goed. Achteraf zei hij ook dat het helemaal niet zo bedoeld was als dat iedereen dacht dus ik vind hem nog steeds

Ik denk dat hij het meer als "grapje" deed en het niet zijn bedoeling was om die andere de grond in te stampen
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_30314557
waar blijft m'n link nou
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:43:53 #132
521 ruby
Hell yeah!
pi_30314938
Ik kijk uit naar volgende week als die muts Nicole psychotisch wordt! Dat wijf spoort voor geen meter. Ze is behoorlijk dominant en nogal heet gebakerd.
Ik zou vrees ik behoorlijke ruzie met dat wicht krijgen als ik met haar op dat eiland zat.

Skitterend!
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:35:49 #133
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30316542
ik vind het wel een beetje een ingekakte bedoeling hoor, dit jaar...
krijg niet echt de indruk dat de deelnemers nou echt The Spirit hebben
Maar we geven nog niet op natuurlijk, moet gewoon nog wat olie op het vuur!
en hoewel sneu voor Tom wel beter dat ie echt weg moest ipv blijven vanwege vertrek van Johnnie....
dat wordt ook zo voorspelbaar

ben - net als vorige week - nog steeds voor de 30-ers.... hopelijk halen ze de overkant!!
pi_30318671
Nou ik heb zojuist even de herhaling gekeken.

Maxime heeft inderdaad zijn minder aardige kantjes laten zien. Iemand die niet dezelfde levensinstelling zoals hij die heeft, is al meteen een loser. In het jongerenkamp is er ook duidelijk sprake van belgen tegen de nederlanders. De belgen zijn beduidend kruiperiger/achterbakser.
Het voorstukje voor volgende week duid op het nodige vuurwerk.

Het 30 jarige eiland met Douwe en vlot is erg leuk gevonden. Douwe heeft kennis van zaken, blijft rustig. Kortom die komt ver. De andere twee zijn trouwens ook goed te pruimen.

Het oudjeskamp. Ik vond Elbert en de proef erg leuk. Psychologische oorlogsvoering is part of the deal lijkt mij. Ik vond ook dat hij heel gemoedelijk reageerde op de kritiek van zijn mieperige kampgenoten. Elbert krijgt ook een plusje. De rest vond ik een beetje zeikerig. Zonder Elbert hebben ze tiot nu toe nog niet veel gepresteerd dus daar mogen ze hem dankbaar voor zijn lijkt me.
Dat is eens wat anders...
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:44:45 #135
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30318710
Dat voorstuk met Nicole... werelds. .

Toch leeft het hier op FOK! minder dan vorig jaar heb ik het idee.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_30318741
Ben echt benieuwd hoe erg Nicole volgende week gaat flippen. Ik vind Douwe ook echt vet gaaf. Volgens mij heb ik hem een paar weken geleden hier nog in Leeuwarden zien fietsen .
pi_30318817
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:44 schreef BVO het volgende:

Toch leeft het hier op FOK! minder dan vorig jaar heb ik het idee.
Denk dat het zondagavondgevoel een beetje weg is.
Normaal ging ik er echt voor zitten. Bovendien vind ik de overlapping met csi op rtl4helemaal niet geslaagd.
pi_30318842
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:57 schreef caradoc het volgende:
Ik vond het wel cool toen elbert, als een klein kind, zei: "Goed, ik zal niet meer op één been staan."
Dat vond ik echt een prachtige opmerking .
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:52:10 #139
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30318975
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:44 schreef BVO het volgende:
ben ik ook heel erg benieuwd naar!!

ik zou trouwens die Emma weggestemd hebben, want een meeloop-schaap is dat zeg
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:53:16 #140
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30319022
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:52 schreef babette21 het volgende:

[..]

Die moet gewoon d'r mond houden en mooi zitten wezen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_30319082
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:31 schreef janimie het volgende:
waar blijft m'n link nou
Ook zo moeilijk

Klik hier om hem in mediaplayer af te laten spelen.
pi_30319175
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:47 schreef cora4034 het volgende:

[..]

Denk dat het zondagavondgevoel een beetje weg is.
Normaal ging ik er echt voor zitten. Bovendien vind ik de overlapping met csi op rtl4helemaal niet geslaagd.
Gelukkig ben ik niet de enige die dat denkt. Weer 15 minuten gemist van CSI.
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:58:29 #143
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30319209
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:53 schreef BVO het volgende:
Die moet gewoon d'r mond houden en mooi zitten wezen.
echt niet.... dat levert toch geen rellen op.....
pi_30321673
quote:
hehe, eindelijk
pi_30322943
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:52 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ja alle meeloopschapen mogen erin blijven. Zo is t altijd. Tom toonde inzet en was nog 1 van de weinige mannen. Aan de andere kant had je nog een stuk of 6 wijven zitten van t praatgroeptype die nog geen fuck gepresteerd hebben. Dus wie stemmen we eruit?
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_30323771
Het valt me op zowel op aan ER als in TI dat bij de nederlanders het aantal "praatgroeptypes" ruim vertegenwoordigd is.
pi_30325799
Tsja, Tom heeft zijn wegstemming een beetje aan zichzelf te danken. Hij toonde in de groep niet veel initiatief en uit de beelden bleek dat hij helemaal weinig deed, om zich zo goed mogelijk voor te bereiden op de proeven. Nu zullen de beelden wel een beetje overdreven zijn, maar als jij verteld dat jij je wilt opladen voor de proeven en dan elke keer geen topprestatie levert, dan gaat dat irriteren.

Het was sowieso dom van hem om tegenover Elbert te gaan staan. Met zijn gepraat over proeven moet je geen uitdagingen aangaan die je niet kunt winnen. Dan had hij beter Wim daar kunnen laten staan. Dat is niet zo heldhaftig, maar je weet wel dat je een beetje buiten schot blijft in een proef die je niet kunt winnen. Zeker met de irritaties vanuit de vorige proeven de meest verstandige keus.

Elbert lijkt me op zich wel een sympathieke gast, maar hij heeft een ongelofelijke geldingsdrang. Als hij voor de proef duidelijk maakt dat, als hij nu de proef wint, alles vergeten moet zijn, dan ben je een beetje arrogant bezig. Om je dan zo te gedragen tijdens een proef die je niet kunt verliezen vind ik erg zwak. Als je gelijkwaardig bent, dan zul je meer dingen uit de kast moeten halen, maar in zo'n simpele proef moet je gewoon je werk doen.

Elbert zal er niet zo snel uitgestemd worden. Er zijn altijd een aantal fysieke proeven. Zogauw de situatie er naar is, zal hij er wel uitgestemd worden. De laatste proef is vaak fysiek en dat wint helemaal niemand van hem.

Tsja en Sjonnie. Wat een ongelofelijke huillie zeg. Komt me daar met een grote waffel op het eiland, van ik ben de leider en loopt een beetje stoer te doen. En dan na 1 week al opgeven. Hoe kansloos ben je dan. ER zal zeker harstikke zwaar zijn, maar de eerste week moet toch iedereen wel door kunnen komen zonder al te veel problemen. Ik neem aan dat meneer Sjonnie toch vroeger ook wel eens een weekje op schoolkamp is geweest?
//geen commentaar...
pi_30325808
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:00 schreef Bus watcher het volgende:
Ik vraag me af waarom Douwe vier dagen in quarantaine gehouden is voordat hij naar de dertigers mocht. De programmamakers hadden mijns inziens uitleg moeten geven. Esther wordt steeds vegetariër genoemd maar iemand die vis en schaaldieren eet is geen vegetariër. Ik ben ook vegetariër tussen de maaltijden door.
Mevrouw is in het gewone leven vegetarier, maar heeft hier haar principes opzij gezet
pi_30326124
Maxime is vervelend en Johnny een watje.

Die vegetarier is wel leuk, vooral als ze vis vangt. Ik vind de opdracht van het bouwen van een vlot wel goed bedacht. Het zorgt ervoor dat het reserve eiland tenminste wat boeiender wordt. Waarschijnlijk komen ze aan op het samensmeltingseiland en dan zijn ze een verrassing voor de andere expeditieleden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:31:37 #150
593 sjak
Juffie Bloem
pi_30326291
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:35 schreef babette21 het volgende:
ik vind het wel een beetje een ingekakte bedoeling hoor, dit jaar...
krijg niet echt de indruk dat de deelnemers nou echt The Spirit hebben
Maar we geven nog niet op natuurlijk, moet gewoon nog wat olie op het vuur!
en hoewel sneu voor Tom wel beter dat ie echt weg moest ipv blijven vanwege vertrek van Johnnie....
dat wordt ook zo voorspelbaar

ben - net als vorige week - nog steeds voor de 30-ers.... hopelijk halen ze de overkant!!
Volgens mij is dat altijd zo de eerste afleveringen. We moeten nog even wennen aan al die mensen, zij moeten nog wennen aan elkaar. Het echte vuurwerk komt pas als ze elkaar de waarheid durven te gaan zeggen. (Vorig jaar was zelfs Bjorn in het begin erg rustig)
Lekker douchen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')