Normaal gesproken kan ik niet eens op maandagavond kijken... Gister was een uitzondering.quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:48 schreef knox_ het volgende:
Ik denk dat het niet slim is dat het programma van zondag naar maandagavond is gegaan. Ik vond het namelijk echt een "zondagavond programma" Ik denk dat ze daardoor veel kijkers gaan verliezen.
Helemaal mee eens.. hij was blij dat hij eindelijk mee kon doen en deze proef lag hem gewoon heel goed. Achteraf zei hij ook dat het helemaal niet zo bedoeld was als dat iedereen dacht dus ik vind hem nog steedsquote:Op maandag 5 september 2005 21:30 schreef Murray het volgende:
Een beetje psychologische oorlogvoering tijdens zo'n proef mag toch wel?
Wat een gezeur.
Denk dat het zondagavondgevoel een beetje weg is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:44 schreef BVO het volgende:
Dat voorstuk met Nicole... werelds..
Toch leeft het hier op FOK! minder dan vorig jaar heb ik het idee.
Dat vond ik echt een prachtige opmerkingquote:Op maandag 5 september 2005 21:57 schreef caradoc het volgende:
Ik vond het wel cool toen elbert, als een klein kind, zei: "Goed, ik zal niet meer op één been staan."
ben ik ook heel erg benieuwd naar!!quote:
Die moet gewoon d'r mond houden en mooi zitten wezen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben ik ook heel erg benieuwd naar!!
ik zou trouwens die Emma weggestemd hebben, want een meeloop-schaap is dat zeg
Gelukkig ben ik niet de enige die dat denkt. Weer 15 minuten gemist van CSI.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:47 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Denk dat het zondagavondgevoel een beetje weg is.
Normaal ging ik er echt voor zitten. Bovendien vind ik de overlapping met csi op rtl4helemaal niet geslaagd.
echt niet.... dat levert toch geen rellen op.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:53 schreef BVO het volgende:
Die moet gewoon d'r mond houden en mooi zitten wezen.
hehe, eindelijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:54 schreef Nory het volgende:
[..]
Ook zo moeilijk![]()
Klik hier om hem in mediaplayer af te laten spelen.
Ja alle meeloopschapen mogen erin blijven. Zo is t altijd. Tom toonde inzet en was nog 1 van de weinige mannen. Aan de andere kant had je nog een stuk of 6 wijven zitten van t praatgroeptype die nog geen fuck gepresteerd hebben. Dus wie stemmen we eruit?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben ik ook heel erg benieuwd naar!!
ik zou trouwens die Emma weggestemd hebben, want een meeloop-schaap is dat zeg
Mevrouw is in het gewone leven vegetarier, maar heeft hier haar principes opzij gezetquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:00 schreef Bus watcher het volgende:
Ik vraag me af waarom Douwe vier dagen in quarantaine gehouden is voordat hij naar de dertigers mocht. De programmamakers hadden mijns inziens uitleg moeten geven. Esther wordt steeds vegetariër genoemd maar iemand die vis en schaaldieren eet is geen vegetariër. Ik ben ook vegetariër tussen de maaltijden door.
Volgens mij is dat altijd zo de eerste afleveringen. We moeten nog even wennen aan al die mensen, zij moeten nog wennen aan elkaar. Het echte vuurwerk komt pas als ze elkaar de waarheid durven te gaan zeggen. (Vorig jaar was zelfs Bjorn in het begin erg rustig)quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:35 schreef babette21 het volgende:
ik vind het wel een beetje een ingekakte bedoeling hoor, dit jaar...
krijg niet echt de indruk dat de deelnemers nou echt The Spirit hebben
Maar we geven nog niet op natuurlijk, moet gewoon nog wat olie op het vuur!
en hoewel sneu voor Tom wel beter dat ie echt weg moest ipv blijven vanwege vertrek van Johnnie....
dat wordt ook zo voorspelbaar
ben - net als vorige week - nog steeds voor de 30-ers.... hopelijk halen ze de overkant!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |