Oh ja, dat was ook zoiets raarsquote:Op maandag 5 september 2005 22:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Sjonge, levert die sterke kerel daar een knappe prestatie, gaan de anderen erover zeiken.
Daar begreep ik ook niets van. Hij maakte gebruik van zijn kwaliteit en liet dat merken ook. Dat mag best.quote:Op maandag 5 september 2005 22:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Sjonge, levert die sterke kerel daar een knappe prestatie, gaan de anderen erover zeiken.
Echt hè. Beetje chillen hoort erbij, het is een wedstrijd, geen vriendschappelijk onderonsje. Ik vind het ook jammer dat als hij het dan uitlegt, die andere mensen nog steeds van die blikken geven van.. tja..quote:Op maandag 5 september 2005 22:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Wie zegt dat ze allemaal weg zijn? Ik zie nog wel een paar afvallers op dat andere eiland terechtkomen, Douwe zat toch ook een aantal dagen in een hut in quarantaine.quote:Op maandag 5 september 2005 21:47 schreef trepper het volgende:
Maar toch raar. Nu zijn er 3 in een aflevering weg. Hoe willen ze dat straks oplossen?
Groot gelijk vond het de vorige jaren maar irritant, dat mensen die eruit liggen terug kunnen komen...quote:Op maandag 5 september 2005 22:24 schreef Flem het volgende:
De latere afvallers krijgen blijkbaar geen herkansing dit jaar trouwens?
Hij hing helemaal niet de man uit.quote:Op maandag 5 september 2005 22:30 schreef Flem het volgende:
Douwe is inderdaad eventjes chill. Vooral dat-ie de man uithangt en vervolgens zegt dat-ie geen flauw benul van vlotten heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |