abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held maandag 5 september 2005 @ 22:10:48 #81
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30302114
Sjonge, levert die sterke kerel daar een knappe prestatie, gaan de anderen erover zeiken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_30302127
ik dacht in het begin al, sleutel? breek dat ding gewoon open en jat alles uit.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
  maandag 5 september 2005 @ 22:12:08 #83
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30302156
Nicole is leuk! .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_30302217
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Sjonge, levert die sterke kerel daar een knappe prestatie, gaan de anderen erover zeiken.
Oh ja, dat was ook zoiets raars
pi_30302340
tja ze worden er ook op uitgekozen, ze kiezen express een stel mafketels met gekke nutteloze banen en een minderheid van normale personen.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
  maandag 5 september 2005 @ 22:19:24 #86
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_30302421
quote:
Daar begreep ik ook niets van. Hij maakte gebruik van zijn kwaliteit en liet dat merken ook. Dat mag best.
  maandag 5 september 2005 @ 22:21:52 #87
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_30302509
quote:
Echt hè. Beetje chillen hoort erbij, het is een wedstrijd, geen vriendschappelijk onderonsje. Ik vind het ook jammer dat als hij het dan uitlegt, die andere mensen nog steeds van die blikken geven van.. tja..

Overigens wel een hele simpele proef voor hem zeg, heeft de spelleiding wel heel toevallig daar ingepland.
  Donald Duck held maandag 5 september 2005 @ 22:22:14 #88
46149 __Saviour__
pi_30302524
Wellicht jaloezie ofzo? Maar da's nog geen goede verklaring eigenlijk. Ze hebben gewonnen, er hoeft niemand weg, zo'n eerste overwinning hoort met veel plezier gepaard te gaan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_30302539
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:47 schreef trepper het volgende:
Maar toch raar. Nu zijn er 3 in een aflevering weg. Hoe willen ze dat straks oplossen?
Wie zegt dat ze allemaal weg zijn? Ik zie nog wel een paar afvallers op dat andere eiland terechtkomen, Douwe zat toch ook een aantal dagen in een hut in quarantaine.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 5 september 2005 @ 22:24:21 #90
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_30302590
De latere afvallers krijgen blijkbaar geen herkansing dit jaar trouwens?
  Donald Duck held maandag 5 september 2005 @ 22:25:28 #91
46149 __Saviour__
pi_30302649
Ik denk dat Douwe de enige is die een herkansing krijgt. Alle afvallers een herkansing geven hebben ze al eerder gedaan in een eerdere ER.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_30302711
De juiste persoon is dus als eerste weggestemd.
  maandag 5 september 2005 @ 22:28:46 #93
65997 Oldbie
pi_30302769
Dat Douwe een herkansing kreeg vond ik ook wel zo eerlijk. Hij had nog totaal geen kans gekregen om wat te laten zien en toen moest hij alweer weg. Gelukkig laat hij nu wel zien wat hij waard is en hij kan hoe dan ook op steun rekenen van de twee dertigers. Hij doet goede zaken.
  Donald Duck held maandag 5 september 2005 @ 22:28:56 #94
46149 __Saviour__
pi_30302776
Die wegstemming van Douwe vond ik ook flauw. Iedereen volgde elkaar maar, zonder een duidelijke persoonlijke reden te geven.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 5 september 2005 @ 22:29:01 #95
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_30302784
ik denk dat de afvallers wel terugkomen

als de dertigers en douwe het eiland niet bereiken liggen ze uit de expeditie en zitten er dus volgens de planning drie mensen op een hutje op een of andere vakantie resort te wachten op hun tweede kans. Drie mensen, of twee, net als die dertigers in het begin.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_30302796
Douwe Heerst Gewoon \m/
Before U Judge Me Take A Look At Yourself !
  maandag 5 september 2005 @ 22:30:24 #97
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_30302843
Douwe is inderdaad eventjes chill. Vooral dat-ie de man uithangt en vervolgens zegt dat-ie geen flauw benul van vlotten heeft.
pi_30302913
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:24 schreef Flem het volgende:
De latere afvallers krijgen blijkbaar geen herkansing dit jaar trouwens?
Groot gelijk vond het de vorige jaren maar irritant, dat mensen die eruit liggen terug kunnen komen...
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  maandag 5 september 2005 @ 22:33:06 #99
65997 Oldbie
pi_30302940
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:30 schreef Flem het volgende:
Douwe is inderdaad eventjes chill. Vooral dat-ie de man uithangt en vervolgens zegt dat-ie geen flauw benul van vlotten heeft.
Hij hing helemaal niet de man uit.
Hij kan knopen leggen, kan een kompas icm een kaart gebruiken en hij werkte hard. Hij zei heel eerlijk dat hij toevallig wat van zeilen af wist maar niets van vlotten.
  maandag 5 september 2005 @ 22:43:00 #100
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_30303341
Wel een beetje kinderachtig dat voice-over EPH zei dat ze een vlot moesten bouwen van aangespoeld materiaal. Zulke gave bamboepalen en touwen spoelen echt niet aan natuurlijk.
Zeg dan gewoon dat ze een vlot moesten bouwen van tien door Gamma Tuinschuttingen ter beschikking gestelde bamboestengels.
It's not a lie, if you believe
pi_30303565
Eigenlijk mag ik helemaal niemand behalve Marnix, Douwe en Esther Ook wel goed dat Tom eruit is, beetje liggen te niksen todat iedereen uitgeput raakt en hij beetje de leider uit kan hangen
Ook erg slap van Johnny dat hij er na 6 dagen al uitgaat, omdat hij heimwee had.
En dat voorstukje van volgende week! Nicole, wat doe je!
pi_30303979
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:43 schreef 18konijn het volgende:
Wel een beetje kinderachtig dat voice-over EPH zei dat ze een vlot moesten bouwen van aangespoeld materiaal. Zulke gave bamboepalen en touwen spoelen echt niet aan natuurlijk.
Zeg dan gewoon dat ze een vlot moesten bouwen van tien door Gamma Tuinschuttingen ter beschikking gestelde bamboestengels.
Ja je hebt wel gelijk ja... anders zouden ze dat touw ook wel erg mooi hebben moeten maken. En idd aanspoelen is wel apart. Maar ik vind het mooi geworden dat vlot.
pi_30304710
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik denk dat de afvallers wel terugkomen

als de dertigers en douwe het eiland niet bereiken liggen ze uit de expeditie en zitten er dus volgens de planning drie mensen op een hutje op een of andere vakantie resort te wachten op hun tweede kans. Drie mensen, of twee, net als die dertigers in het begin.
Die halen het wel. Tenminste lijkt me wel zo eerlijk. Vooral voor Marnix en Esther. Omdat ze toevallig dertigers zijn, zouden ze er op zo'n manier uit gaan. Ik denk dat het allemaal wel gaat lukken. Anders zorgen de makers daar wel voor. Net als met die mangrove gasten die het eiland moesten oversteken vorig jaar.
  maandag 5 september 2005 @ 23:24:58 #104
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_30305028
Erm mensen... Die tom zit nu gewoon weer aan z'n whiskey fles hoor

en ik had niet verwacht dat hij eruit gestemd was, van wat ik hoorde "had hij het fysiek te zwaar zonder genoeg eten" ik dacht dus dat hij eruit gestapt was... maar dit is veel leuker uiteraard

Opzich niks mis met Tommy, maar zoals hier boven al gezegd is, hij speelde het niet slim. Hij moest zich zo nodig bewijzen, bla bla. Als hij zich nou gedragen had zoals Wim bijvoorbeeld, dan had hij zijn trucjes over een week of twee wellicht succesvoller kunnen uitvoeren.

anyways, ik kijk uit naar de volgende aflevering!

psycho, ahoy! wat de punk is dat wijf met die kist aan het doen whehe!!! cant wait
pi_30305068
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:17 schreef trepper het volgende:

[..]

Die halen het wel. Tenminste lijkt me wel zo eerlijk. Vooral voor Marnix en Esther. Omdat ze toevallig dertigers zijn, zouden ze er op zo'n manier uit gaan. Ik denk dat het allemaal wel gaat lukken. Anders zorgen de makers daar wel voor. Net als met die mangrove gasten die het eiland moesten oversteken vorig jaar.
Ik zag bij het voorstellen van de kandidaten, dus de intro zegmaar, Esther met een groene vlag ergens staan op een eiland. Dus ik denk dat ze het wel gaan halen, of heb ik nu het verkeerd gezien?
pi_30305257
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:48 schreef Nory het volgende:
Misschien kwamen die beelden ook wel gewoon uit een proef.
  maandag 5 september 2005 @ 23:36:23 #107
65997 Oldbie
pi_30305484
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:30 schreef Murray het volgende:

[..]

Misschien kwamen die beelden ook wel gewoon uit een proef.
Dat denk ik niet. Ze stond te rammen op die kist. Ze had vast honger en ze wou dat ding openbreken ofzo.
  maandag 5 september 2005 @ 23:39:35 #108
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_30305607
TVP voor als ik de aflevering gekeken heb.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 5 september 2005 @ 23:59:57 #109
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30306317
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:48 schreef Nory het volgende:
Eigenlijk mag ik helemaal niemand behalve Marnix, Douwe en Esther Ook wel goed dat Tom eruit is, beetje liggen te niksen todat iedereen uitgeput raakt en hij beetje de leider uit kan hangen
Ook erg slap van Johnny dat hij er na 6 dagen al uitgaat, omdat hij heimwee had.
Doe nou niet zo slim.

We kijken allemaal lekker naief hier naar en vergeten ook nog eens dat er constant camera- en geluidsmensen en andere crew omheen lopen.
Nee, ze zitten echt helemaal alleen op een rots zonder iets of iemand om zich heen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30306342
Ik vraag me af waarom Douwe vier dagen in quarantaine gehouden is voordat hij naar de dertigers mocht. De programmamakers hadden mijns inziens uitleg moeten geven. Esther wordt steeds vegetariër genoemd maar iemand die vis en schaaldieren eet is geen vegetariër. Ik ben ook vegetariër tussen de maaltijden door. De 'dertigers' hebben een vlag op hun vlot geplaatst. Ik begrijp de zin daar niet van. Er bestaat geen risico dat ze overvaren worden o.i.d. aangezien er altijd een volgboot aanwezig is. Ze hadden de vlag beter op een top van hun eiland kunnen plaatsen zodat ze weten wanneer er een gunstige wind staat.

Bij beide proeven vond ik voorspelbaar wie ging winnen. De fysieke proef ging weer naar de jongeren. De eliminatieproef was afgestemd op Elbert. Ik vond de eerste proef geen leuke proef. Volgens mij was het de eerste proef waarbij de deelnemers echt fysiek geweld tegen elkaar moesten gebruiken. Ik herinner me een proef waarbij de deelnemers elkaar met een kussen o.i.d. van de paal waarop ze zaten moesten slaan maar dat vind ik een stuk onschuldiger als elkaar trappen en kopje onder duwen.

Verder viel me op dat van de zeven stemmen er zes naar een Nederlander gingen. Vorige week gingen vijf van de zeven stemmen naar een Nederlander. Beide keren is een Nederlander weggestemd. De opgestapte Johnny is een Nederlander. Vorig jaar werden ook veel meer Nederlanders weggestemd resp. stapten meer Nederlanders op. Dat is toen geforceerd gecorrigeerd door een vrij grote groep terug te laten keren in de expeditie. Ik vraag me af waar dit aan ligt. Zouden de Belgen beter casten, hebben de Belgen een voorkeur voor hun landgenoten of hebben de Nederlanders een afkeer van hun landgenoten ?

Qua uitspraken viel me op dat één van de jonge Nederlandse dames zei Maxime een klap te willen geven. Maxime zei na zijn aanvaring met de Nederlandse dames op de eilandraad dat het vlotjes gaat met hem als leider. Eén van de jonge Belgische dames, ik geloof Meredith, had het over ondergrondse steken i.p.v. onderhuidse. Maxime zei dat Tom niks in de pap te brokkelen had, i.p.v. in de melk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bus watcher op 06-09-2005 00:14:06 ]
pi_30306701
De eerste proef zat ook al in de laatste survivor, alleen die was leuker en duidelijker, allebei de teams kregen een platform waar ze de boei terug naar toe moesten brengen, uitputtender en duidelijkere uitslag.
pi_30307802
Kut de tyfus.... wil ik het net lekker gaan kijken, heb ik op Net5 opgenomen

Weet iemand wanneer het herhaald word??
O+ BlaBlub O+
pi_30308021
Donderdag om ik weet niet hoe laat.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_30308568
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:55 schreef caradoc het volgende:
Donderdag om ik weet niet hoe laat.
Ik zie op talpa helemaal niets staan over Exp. robinson herhalingen

-edit bij programma gemist kan je het gewoon op talpa.tv terug kijken

[ Bericht 17% gewijzigd door neggix op 06-09-2005 01:21:39 ]
O+ BlaBlub O+
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 september 2005 @ 01:19:11 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_30308614
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 01:16 schreef neggix het volgende:

[..]

Die herhalen alleen goedlopende programma's. De eerste herhaling zijn weddenschappen op afgesloten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30308656
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 01:16 schreef neggix het volgende:

[..]

Het spijt me, dat is inderdaad parels en zwijnen. Volgens mij wordt ER niet herhaald nee, het is alleen maar te zien op het "programma gemist" stuk van talpa's website.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_30308674
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 01:19 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die herhalen alleen goedlopende programma's. De eerste herhaling zijn weddenschappen op afgesloten.

Vandaar dat ze De wedstrijden ook niet herhalen?
O+ BlaBlub O+
pi_30309824
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:26 schreef Nory het volgende:

[..]

Ik zag bij het voorstellen van de kandidaten, dus de intro zegmaar, Esther met een groene vlag ergens staan op een eiland. Dus ik denk dat ze het wel gaan halen, of heb ik nu het verkeerd gezien?
Ja ik zag volgens mij zondag een stuk van ER, waarin je Douwe in discussie zag op t hoofdeiland met 1 van de meiden. Dus die vlottocht hoeven we ook al niet meer te kijken want ze hebben t dus gehaald. Bedankt talpa voor deze kijkgenotverneukende Spoiler!!
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_30310217
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 03:53 schreef OldSchoolFool het volgende:

[..]

Ja ik zag volgens mij zondag een stuk van ER, waarin je Douwe in discussie zag op t hoofdeiland met 1 van de meiden. Dus die vlottocht hoeven we ook al niet meer te kijken want ze hebben t dus gehaald. Bedankt talpa voor deze kijkgenotverneukende Spoiler!!
Weet je hoeveel van die spoilers ze wel niet laten zien, in allerlei intros/trailers? Ik heb zo al van 5 a 6 mensen gezien die zeker de samensmelting halen omdat ik ze gezien heb in combinatie met iemand van het andere kamp. Ik vind dit echt slecht.
  Moderator dinsdag 6 september 2005 @ 07:42:17 #120
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_30310411
Gisteren nog maar 768.000 kijkers.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')