Oh ja, dat was ook zoiets raarsquote:Op maandag 5 september 2005 22:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Sjonge, levert die sterke kerel daar een knappe prestatie, gaan de anderen erover zeiken.
Daar begreep ik ook niets van. Hij maakte gebruik van zijn kwaliteit en liet dat merken ook. Dat mag best.quote:Op maandag 5 september 2005 22:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Sjonge, levert die sterke kerel daar een knappe prestatie, gaan de anderen erover zeiken.
Echt hè. Beetje chillen hoort erbij, het is een wedstrijd, geen vriendschappelijk onderonsje. Ik vind het ook jammer dat als hij het dan uitlegt, die andere mensen nog steeds van die blikken geven van.. tja..quote:Op maandag 5 september 2005 22:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Wie zegt dat ze allemaal weg zijn? Ik zie nog wel een paar afvallers op dat andere eiland terechtkomen, Douwe zat toch ook een aantal dagen in een hut in quarantaine.quote:Op maandag 5 september 2005 21:47 schreef trepper het volgende:
Maar toch raar. Nu zijn er 3 in een aflevering weg. Hoe willen ze dat straks oplossen?
Groot gelijk vond het de vorige jaren maar irritant, dat mensen die eruit liggen terug kunnen komen...quote:Op maandag 5 september 2005 22:24 schreef Flem het volgende:
De latere afvallers krijgen blijkbaar geen herkansing dit jaar trouwens?
Hij hing helemaal niet de man uit.quote:Op maandag 5 september 2005 22:30 schreef Flem het volgende:
Douwe is inderdaad eventjes chill. Vooral dat-ie de man uithangt en vervolgens zegt dat-ie geen flauw benul van vlotten heeft.
quote:Op maandag 5 september 2005 22:43 schreef 18konijn het volgende:
Wel een beetje kinderachtig dat voice-over EPH zei dat ze een vlot moesten bouwen van aangespoeld materiaal. Zulke gave bamboepalen en touwen spoelen echt niet aan natuurlijk.
Zeg dan gewoon dat ze een vlot moesten bouwen van tien door Gamma Tuinschuttingen ter beschikking gestelde bamboestengels.
Die halen het wel. Tenminste lijkt me wel zo eerlijk. Vooral voor Marnix en Esther. Omdat ze toevallig dertigers zijn, zouden ze er op zo'n manier uit gaan. Ik denk dat het allemaal wel gaat lukken. Anders zorgen de makers daar wel voor. Net als met die mangrove gasten die het eiland moesten oversteken vorig jaar.quote:Op maandag 5 september 2005 22:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik denk dat de afvallers wel terugkomen
als de dertigers en douwe het eiland niet bereiken liggen ze uit de expeditie en zitten er dus volgens de planning drie mensen op een hutje op een of andere vakantie resort te wachten op hun tweede kans. Drie mensen, of twee, net als die dertigers in het begin.
Ik zag bij het voorstellen van de kandidaten, dus de intro zegmaar, Esther met een groene vlag ergens staan op een eiland. Dus ik denk dat ze het wel gaan halen, of heb ik nu het verkeerd gezien?quote:Op maandag 5 september 2005 23:17 schreef trepper het volgende:
[..]
Die halen het wel. Tenminste lijkt me wel zo eerlijk. Vooral voor Marnix en Esther. Omdat ze toevallig dertigers zijn, zouden ze er op zo'n manier uit gaan. Ik denk dat het allemaal wel gaat lukken. Anders zorgen de makers daar wel voor. Net als met die mangrove gasten die het eiland moesten oversteken vorig jaar.
Misschien kwamen die beelden ook wel gewoon uit een proef.quote:Op maandag 5 september 2005 22:48 schreef Nory het volgende:
En dat voorstukje van volgende week! Nicole, wat doe je!![]()
Dat denk ik niet. Ze stond te rammen op die kist. Ze had vast honger en ze wou dat ding openbreken ofzo.quote:Op maandag 5 september 2005 23:30 schreef Murray het volgende:
[..]
Misschien kwamen die beelden ook wel gewoon uit een proef.
Doe nou niet zo slim.quote:Op maandag 5 september 2005 22:48 schreef Nory het volgende:
Eigenlijk mag ik helemaal niemand behalve Marnix, Douwe en EstherOok wel goed dat Tom eruit is, beetje liggen te niksen todat iedereen uitgeput raakt en hij beetje de leider uit kan hangen
Ook erg slap van Johnny dat hij er na 6 dagen al uitgaat, omdat hij heimwee had.![]()
En dat voorstukje van volgende week! Nicole, wat doe je!![]()
Ik zie op talpa helemaal niets staan over Exp. robinson herhalingenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:55 schreef caradoc het volgende:
Donderdag om ik weet niet hoe laat.
Die herhalen alleen goedlopende programma's. De eerste herhaling zijn weddenschappen op afgesloten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:16 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik zie op talpa helemaal niets staan over Exp. robinson herhalingen
Het spijt me, dat is inderdaad parels en zwijnen. Volgens mij wordt ER niet herhaald nee, het is alleen maar te zien op het "programma gemist" stuk van talpa's website.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:16 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik zie op talpa helemaal niets staan over Exp. robinson herhalingen
Vandaar dat ze De wedstrijden ook niet herhalen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die herhalen alleen goedlopende programma's. De eerste herhaling zijn weddenschappen op afgesloten.
Ja ik zag volgens mij zondag een stuk van ER, waarin je Douwe in discussie zag op t hoofdeiland met 1 van de meiden. Dus die vlottocht hoeven we ook al niet meer te kijken want ze hebben t dus gehaald. Bedankt talpa voor deze kijkgenotverneukende Spoiler!!quote:Op maandag 5 september 2005 23:26 schreef Nory het volgende:
[..]
Ik zag bij het voorstellen van de kandidaten, dus de intro zegmaar, Esther met een groene vlag ergens staan op een eiland. Dus ik denk dat ze het wel gaan halen, of heb ik nu het verkeerd gezien?
Weet je hoeveel van die spoilers ze wel niet laten zien, in allerlei intros/trailers? Ik heb zo al van 5 a 6 mensen gezien die zeker de samensmelting halen omdat ik ze gezien heb in combinatie met iemand van het andere kamp. Ik vind dit echt slecht.quote:Op dinsdag 6 september 2005 03:53 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Ja ik zag volgens mij zondag een stuk van ER, waarin je Douwe in discussie zag op t hoofdeiland met 1 van de meiden. Dus die vlottocht hoeven we ook al niet meer te kijken want ze hebben t dus gehaald. Bedankt talpa voor deze kijkgenotverneukende Spoiler!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |