ER1 blijft de beste van allemaal, absoluutquote:
NOU, wat was dat een zeikerige huilhomoquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:38 schreef babette21 het volgende:
twee jaar later won Derek juist omdat hij wél zijn eigen mening gaf....
maar dat vond ik na dat beddenincident juist ineens een onwijze eikel
zij was vriendinnetjes met Muriel [?], wat ik echt de grootste heks ever vond,quote:
Giovani.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:38 schreef babette21 het volgende:
Gioviani van de bananen?? die vond ik héél smerig [ook zonder die rel]
ik vond dat Karin iets teveel meelulde met de rest, Eva had meer een eigen mening
dit werd als reden gegeven om haar te laten winnen, ze vonden dit socialer
twee jaar later won Derek juist omdat hij wél zijn eigen mening gaf....
maar dat vond ik na dat beddenincident juist ineens een onwijze eikel
ER2, was dat niet met sNolleke????
Richard won dat jaar, dat weet ik nog wel
Veronique vond ik niks aan, Karin was wel oke maar niet bijzonder, Melvin vond ik echt zo'n halve aap [níet omdat ie zwart is] en Eva was de allereerste die de proef op de balk won [ruim 2,5 uur], waar ik écht met open mond naar heb zitten kijken... en alleen daarom al mijn winnaar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:42 schreef BVO het volgende:
Karin was in feite wel een beetje gluiperig, maar een beetje gluiperig hou ik wel van in zo'n spel.. Ik vond die vier [Veronique, Melvin, Eva en Karin] allemaal super eigenlijk...
Derek zat vorig jaar ofzo nog even in GTSTquote:Die Derek... verschrikkelijk, wat een verschrikkelijke vent {wat daar voor door moest gaan] was dat zeg. Vooral die vriendin van hem, Loes ofzo......... daar had ik echt een hekel aan..
ja? oke, daar wil ik even vanaf zien dan... die twee jaren haal ik vaak door elkaar heenquote:Snolleke zat bij Derek toch.. was dat ER2 of ER3...?? 3 dan, Richard won de tweede ja... dit is de 5e alweer.
Mensen die lichamelijk of geestelijk echt niet meer mee kunnen doen, moeten er gewoon uit kunnen gaan. Maar die jankzakken die ff een dipje hebben, heb ik nu wel gehad. Vorig jaar vloog de helft er ongeveer vrijwillig uitquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:02 schreef schatje het volgende:
Verder, stuur alle deelnemers eerst een weekje naar Ardennen ofzo om te kijken of ze het überhaupt wel kunnen volhouden. Ik heb namelijk geen zin in figuren zoals Johnny die er meteen al de brui aan geven. Daar moeten ze echt wat aan doen.
Denk je dat echt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:59 schreef ChrisJX het volgende:
Ze zouden daar best consequenties aan mogen stellen voor de groep bijvoorbeeld. Rantsoenering ofzo. Mss dat iemand zich dan nog bedenkt.
Het was idd ijdele hoopquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:07 schreef Verbal het volgende:
Denk je dat echt?
Types als die Johnny... die een paar dagen last hebben van penisnijd omdat zij niet de leidersrol kunnen bemachtigen, en dan vervolgens hun zoontje met zo'n zielige plebeejernaam opvoeren als reden voor hun vertrek... die laten zich niets gelegen liggen aan de anderen.
V.
Dat hield ze wel erg lang vol dan inderdaad.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:49 schreef babette21 het volgende:
die de proef op de balk won [ruim 2,5 jaar]
oeps..... zal het maar even aanpassen hequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef BVO het volgende:
Dat hield ze wel erg lang vol dan inderdaad..
Afhakers zijn gewoon talpa en zouden lichamelijk gestraft moeten worden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:59 schreef ChrisJX het volgende:
Mensen die lichamelijk of geestelijk echt niet meer mee kunnen doen, moeten er gewoon uit kunnen gaan. Maar die jankzakken die ff een dipje hebben, heb ik nu wel gehad. Vorig jaar vloog de helft er ongeveer vrijwillig uitZe zouden daar best consequenties aan mogen stellen voor de groep bijvoorbeeld. Rantsoenering ofzo. Mss dat iemand zich dan nog bedenkt.
Wat lul je nou? Afhakers zijn talpaquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:58 schreef Flem het volgende:
[..]
Afhakers zijn gewoon talpa en zouden lichamelijk gestraft moeten worden.
Ik gebruik talpa zo af en toe als woord voor alles wat ik kut, slecht, gaar, noem maar op vind. Maar eigenlijk hoef ik dat jou helemaal niet te gaan verklaren. En hou je ontzettende kutsmilies voor je.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:05 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Afhakers zijn talpa![]()
Als je wat wil zeggen doe het dan, rot anders op![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:12 schreef Flem het volgende:
[..]
Ik gebruik talpa zo af en toe als woord voor alles wat ik kut, slecht, gaar, noem maar op vind. Maar eigenlijk hoef ik dat jou helemaal niet te gaan verklaren. En hou je ontzettende kutsmilies voor je.
eeerrrrrrr... get a life?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:41 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit soort nutteloze kennis eigenlijk allemaal nog, terwijl een verjaardag onthouden een onmogelijke opgave is.![]()
Shandinella was wel mijn favorietquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:04 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Shandinella: "ik schreeuw niet!! dít is schreeuwen!!!"
Dan mogen we dit wel eens wat meer iets van de amerikanen overnemen. Wat meer eergevoel ofzo. Inplaats van dat slappe "ik vind het niet leuk ik wil naar huis."quote:Op woensdag 7 september 2005 09:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
In Amerika denken ze er wel 14 keer over na voordat ze opgeven.
Mentaliteitsverschil. Amerikanen spelen om te winnen, Nederlanders spelen om te spelen. Het resultaat is een Amerikaan die weigert op te geven, en een Nederlander die er na twee dagen uitgaat omdat hij het spel niet meer leuk vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |