Zou me echt wel vet lijken!! maar nog niks van gehoord!quote:Op maandag 5 september 2005 16:03 schreef linebear het volgende:
dat concert in Berlijn zou toch ook tegelijkertijd te zien zijn in de europese bioscopen ?!? heeft iemand daar al wat van gehoord....
Het is gewoon echt weer heel anders dan de rest! Dat is zo geweldig aan hem, dat hij zoveel verschillende soorten nummers heeft gemaakt.quote:Op maandag 5 september 2005 18:04 schreef linebear het volgende:
klinkt niet slecht.... maar dat ie zijn stem zo veranderd... kwee nie hoor
Maar ben benieuwd naar het album
Ik heb het nu een paar keer geluisterd en ik vind het wel steeds iets beter, maar het nummer is te vrouwelijk.quote:Op maandag 5 september 2005 18:23 schreef linebear het volgende:
dat is zeker waarmaar of ik het mooi vind weet ik nog niet goed
ik snap wat je bedoelt, maar ik vind dit echt niet te vergelijken met UB40!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:12 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind het maar niks, beetje het soort plastic popreggae waarin ook UB40 of Inner Circle grossieren.
Oh nee dat vind ik ook wel lekker klinken eigelijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:11 schreef JeroenV het volgende:
Leuk nummer, maar jammer van dat hoge refrein...
Kijk maar eens op die site. Het concert is ook in de HMH te zien, moet je alleen wel een kaartje kopen rond de 10 euro ongeveer ofzo.quote:Op maandag 5 september 2005 16:25 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Zou me echt wel vet lijken!! maar nog niks van gehoord!
Ik vind 20 euro toch teveel.quote:Op maandag 12 september 2005 08:07 schreef linebear het volgende:
en hoe zit het !?? Gaan de kaartjes verkocht worden vandaag !?
En wie gaat er !??
tja, blijkbaar ken ik mijzelf te goed, heb em nu een keer of vijf gehoord en hij begint nu leuk te wordenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:57 schreef Dandelion het volgende:
Ik vind het een gewaagd nummer van em, dat is te prijzen.
Het nummer zelf vind ik geen hol aan. Maar wie weet, na 15 keer horen zal ie vast wel weer leuk zijn, dat had ik bij bijv. Radio ook.
Shit te laatquote:
Beetje de oude Robbie zoals op SWYW en IBEY, zeker wel ok. Zit veel afwisseling in het album lijkt het.quote:Op zondag 18 september 2005 15:51 schreef superhaagie het volgende:
2e track staat er bij op de site
klinkt echt supers!
Vandaar dat ze het denk ik al op internet hebben gezet, omdat het een nummer is dat moet groeien en je nu dus al vaker hebt kunnen luisteren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een heerlijk nummer, hoe vaker je het hoort, hoe beter het wordt...
Tja, wat ik al zei, hoe vaker je het hoort hoe beter het wordtquote:Op dinsdag 20 september 2005 07:40 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Vandaar dat ze het denk ik al op internet hebben gezet, omdat het een nummer is dat moet groeien en je nu dus al vaker hebt kunnen luisteren.
Jij bent GVD nie de enige!quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:31 schreef superhaagie het volgende:
owwww ik wil naar paradisooooooooooooo
Wat valt je zo tegen dan...quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:42 schreef renz0r het volgende:
Nr valt me tegen.
Ik heb al sinds 6 uur geprobeerd te bellenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:31 schreef superhaagie het volgende:
owwww ik wil naar paradisooooooooooooo
ja dat had ik ook, ik zat allemaal theorieën te bedenken van 'dat doen ze expres, die laatste foto wordt nooit geknipt als ik klik maar met vertraging waardoor hij ineens vaag is!'quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 07:58 schreef linebear het volgende:
raar dat altijd de derde foto onscherp is
Oequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:52 schreef Arcee het volgende:
Geweldig nummer!
Feel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:54 schreef melismay het volgende:
Oedan wil ik weten welke de andere keer was
Via de site heeft toch geen zin, die loopt achter en dan kan je nooit de eerste beller zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:52 schreef superhaagie het volgende:
Kutzooi, de stream op 538.nl werkt niet, waar je kaarten kan winnen, weet iemand een alternatief zodat je wel 538 kan luisteren maar dan niet via die site? (en niet via de radio want heb geen kabel hier)
Ik hebt al wel vaker dan 1 keer geprobeerdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:29 schreef superhaagie het volgende:
Heb t net geprobeerd, je komt er echt niet doorheen, en dan nog is 60ct per gesprek, afleggers!
Ja, ik al een keer of 10quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik hebt al wel vaker dan 1 keer geprobeerd
Hij komt toch op woensdag 12 oktober naar Paradiso ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:16 schreef JeroenV het volgende:
Ik baal dat ik woensdag zowieso niet kan.. En dan heb ik het nog niet eens geprobeerd
Ik zou t eerder rond middernacht of morgen heeeel vroeg proberen, minder luisteraars.
Ja zeg jat mijn goede ideeen eensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:16 schreef JeroenV het volgende:
Ik baal dat ik woensdag zowieso niet kan.. En dan heb ik het nog niet eens geprobeerd
Ik zou t eerder rond middernacht of morgen heeeel vroeg proberen, minder luisteraars.
Ach, zo denk ik dat er nog veeeel meer zijn met dat ideequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja zeg jat mijn goede ideeen eens
Weet je nou al wat meer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:41 schreef CherryLips het volgende:
volgens www.ikwilnaarrobbiewilliams.nl heb ik kaartjesvaag geregeld allemaal... ik vertrouw t voor geen cent...
Nope.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:59 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
[..]
Weet je nou al wat meer?
Yup. Ze kostten ¤49 p/stuk, waren rond half 2 ofzo uitverkocht geloof ik. Ik hoorde het zelf te laat om er nog heen te gaan, maar het was er redelijk druk geloof ik.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:23 schreef superhaagie het volgende:
Echt........... zeker al uitverkochT?
quote:Vanaf 6 augustus is Paul weer elke zaterdagavond te zien met een vrolijk zomers programma: "Mooi Weer De Leeuw". Wil je dit programma bijwonen dan kun je bellen naar 0900-0123 (10 ct. p/m) of klik hier om je via de site aan te melden.
I know, dank je welquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat is bekend gemaakt bij Boulevard !
Ik wil je alleen helpen hoor,
Dat zal het wel zijn voor een liedjequote:Op maandag 3 oktober 2005 13:20 schreef linebear het volgende:
twijfel twijfel.... helemaal naar Hilversum voor 1 nummertje ?!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Wordt t trouwens niet in Weesp opgenomen?
ja, dat was heel erg leuk,ik ben er zelf 2x naar Hilversum geweest !quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:26 schreef linebear het volgende:
vorige keer (papaul show) waren de opnames in Hilversum.... wat wel erg leuk wat
Ik zag vandaag in de Telegraaf dat het concert helemaal is uitverkocht.quote:
Ik had vanmorgen naar de vara gebeld..de opname's donderdag met zijn programma Papaul is s'avonds zei die dame aan de telefoonquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:46 schreef linebear het volgende:
damn.... nou ja weesp is misschien ook nog wel te doen...
is de opname smiddags ?!?
Morgen !?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:04 schreef CherryLips het volgende:
paul de leeuw is morgenmiddag, kaarten waren/zijn te winnen via vara.nl
Toevallig deed dat nieuwe liedje (Tripping) mij ook aan de BeeGees denken. Ben gelukkig niet de enige die dat vindt.quote:Op maandag 5 september 2005 12:57 schreef mariel18 het volgende:
Ik was verbaasd dat ik nog geen topic hierover zag. Wat vindt men ervan? Ik vind hem wennen met dat hoog gezongen refrein. Het lijken de BeeGees welmaar denk wel dat het een groeier is: nog maar een paar keer luisteren.
Spannend voor jequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog 1 nachtje
En straks hopelijk ook
Ik hoop het voor je,succes ermeequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:57 schreef linebear het volgende:
kan ook nog gebeld worden vandaag..... (voor 3 uur)
heb mee gedaan aan de prijsvraag van de Robbie site
ik ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:57 schreef linebear het volgende:
kan ook nog gebeld worden vandaag..... (voor 3 uur)
heb mee gedaan aan de prijsvraag van de Robbie site
Altijd proberen... heb ik zelf ook nog aan gedacht (ben studente journalistiekquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:12 schreef linebear het volgende:
anders heb ik mijn connecties bij de platenmaatschappij nog (ben tenslotte journalist)
Ik hoop dat het je lukt om in Paradiso te komen !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:00 schreef linebear het volgende:
robbie is zeker toppie
daarom wil ik ook naar Paradiso
Ik denk dat je die dan helaas niet hebt gewonnen want het is nu al 8 over 3quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:05 schreef linebear het volgende:
ben bang dat ik de prijsvraag verloren heb.... zou voor 3 uur gebeld worden
Ik zou er werk van maken, dat pik je toch niet zeg?!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:24 schreef linebear het volgende:
damn, waarom ben ik niet gebeldte belachelijk voor woorden
Wat balen zeg !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:19 schreef linebear het volgende:
nog maar 1 kans geloof ik snif snif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een oplichterij zegquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Mensen die met T mobile hebben gewonnen; er bestaat n kans dat je voor HMH zaterdag hebt gewonnen (waar je 'live' naar Robbie uit Berlijn kan kijken, yay) ipv voor vanavond @ Paradiso.
Dikke naaierij dus.
Zonde zeg,dat je zondag niet kan gaanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:19 schreef linebear het volgende:
nou ja, dan maar op de bank gaan hangen vanavond of me gaan bezatten....
ik heb wel een kaartje voor a.s. zondag gekregen. Maar dan kan ik niet....
Wow da's ook niet gek naar het toneelstuk van Jeroen Krabbéquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:27 schreef linebear het volgende:
zit al bij de premiere van het toneelstuk van Jeroen Krabbe....
Haha, de kans op een interview lijkt me wel groot ja, je bent vast de enige die dat wil... : )quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:27 schreef linebear het volgende:
Ach ja we gaan wel kaartjes scoren als hij komt in juni.... Eens kijken of ik dan een interview met hem kan doen of zo
In juni? is het al zeker dat er een concert komt dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:27 schreef linebear het volgende:
Ach ja we gaan wel kaartjes scoren als hij komt in juni.... Eens kijken of ik dan een interview met hem kan doen of zo
Ik ga vast voor de deur liggen in een slaapzak, zodat ik zeker kaartjes heb!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:13 schreef superhaagie het volgende:
[..]
In juni? is het al zeker dat er een concert komt dan?
Dat zou wel kick zijn
Dat is gaafquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:46 schreef linebear het volgende:
ze sturen me als troost wel een recensie exemplaar van de cddus dat is ook wel weer mooi
Je weet het nooit. Dat is binnen een paar uur zeker uitverkocht.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:31 schreef linebear het volgende:
echt wel... maar dat moet wel lukken met 3 concerten...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:24 schreef Toeps het volgende:
Ik ga vnaaf!Gewonnen bij 538 op het plein.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:42 schreef CherryLips het volgende:
yup, ik heb kaartjes voor HMH.
Dank je, maar het is wel een beetje een dooie mus, want ze hadden Paradiso beloofd, en iedereen die bij t-mobile had gewonnen krijgt nu kaartjes voor de HMHquote:
Bedankt, nu weet ik het..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:42 schreef linebear het volgende:
dat dooie mus gevoel heb ik ook....
Heineken Music Hall is in Amsterdam- Zuidoost
Waar niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:28 schreef linebear het volgende:
volgens mij is het zondag niet uitverkocht....
In de Heineken Music Hall kun je zondag live kijken naar het concert dat Robbie op dat moment in Berlijn geeft.quote:
ja ok, dat snap ik dat dat niet uitverkocht is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de Heineken Music Hall kun je zondag live kijken naar het concert dat Robbie op dat moment in Berlijn geeft.
kloptquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:18 schreef linebear het volgende:
dat laatste nummer is niet te downloaden
Deze bijvoorbeeld: linkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:26 schreef linebear het volgende:
mag ik alle mensjes die vanavond gaan een plezante avond wensen. Zij die er niet in mogen zullen lekker op de bank gaan zitten met een goed boek of zo....
ik hou je wel op de hoogte via het BNN forumquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:34 schreef CherryLips het volgende:
ik ben een beetje verdrietig enzo
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:34 schreef CherryLips het volgende:
ik ben een beetje verdrietig enzo
Meet the stars en Bag full of silly staan niet op het album.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:11 schreef partyyboyy het volgende:
Er zijn trouwens weer 4 nieuwe nummers te downloaden van het album.
Het gaat om live-opnamen tijdens het concert in parijs.
http://robbiewilliamspage.web-log.nl/
En:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:52 schreef partyyboyy het volgende:
Robbie Williams-fans boos op T-Mobile
dan meld je je toch gewoon even aan..quote:
Vertel....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
dan meld je je toch gewoon even aan..
er komt zo nog een verhaal van iemand en dat moet geloof ik wel spectaculair zijn....
ik wacht ook nog steeds op het verhaal....quote:
hij heeft een interview gedaan en 2 nummers gezongen...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Belachelijk dat het concert in Paradiso niet gewoon wordt uitgezonden, krijgen we volgende week zeker een half minuutje te zien...
waarom is dat belachelijk?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Belachelijk dat het concert in Paradiso niet gewoon wordt uitgezonden, krijgen we volgende week zeker een half minuutje te zien...
Omdat Robbie van ons allemaal is, niet alleen van die 1500 "fans", waarvan de helft bekende nederlanders en mensen uit de platenbranche warenquote:
ilona-scuderia for presidentquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Omdat Robbie van ons allemaal is, niet alleen van die 1500 "fans", waarvan de helft bekende nederlanders en mensen uit de platenbranche waren
Het is gewoon niet eerlijk!![]()
De Robbie is van ons allemaal!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Omdat Robbie van ons allemaal is,
Dom! weer kaarten minder voor de rest!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Yay, alle T Mobile gedupeerden krijgen kaartjes voor een concert op de volgende tour!
Hopelijk een beetje leuke kaarten
Die 400 kaarten gaan echt uitmaken als er 120.000 oid in de verkoop gaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:01 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dom! weer kaarten minder voor de rest!
Wat zijn die geruchten dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:50 schreef PV het volgende:
(als de geruchten waar zijn)
3 keer de ArenA, begin juni 2006quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat zijn die geruchten dan?
3 keer de Kuip?
Daar is dan ook gelijk alles mee gezegdquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:02 schreef linebear het volgende:
vandaag gaat ie het bekend maken hoorde ik....
Arena zou wel lekker zijn... qua bereikbaarheid
Behalve toen Kelly aan het zingen was..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:20 schreef linebear het volgende:
vorige concert van hem in Arena was best te pruimen qua geluid en zo...
Ook wanneer de kaartverkoop is?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:02 schreef linebear het volgende:
vandaag gaat ie het bekend maken hoorde ik....
Arena zou wel lekker zijn... qua bereikbaarheid
al wel in november zijn..quote:
zeker vet!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:08 schreef Vicky het volgende:
[..]
al wel in november zijn..
geruchten gaan dat concerten 1,4 en 5 juni zijn
En hoe kom jij aan die geruchten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:30 schreef linebear het volgende:
die geruchten zijn zeker hardnekkig.....
bron?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:01 schreef Vicky het volgende:
internet...
ik weet dat het GJ is, maar offie ook hier zit weet ik niet. Hij zit wel op het BNN forum...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:23 schreef linebear het volgende:
waar blijven de verhalen van Crazy Punk..... was hij degene met dat casettebandje
Was jij dat?! Je wordt genoemd in de krant man!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik was het met dat bandje..
Tik morgen wel even een groot verslag
Bron: Telegraaf.quote:BERLIJN - "Ik ben zó enorm beroemd, waarom zouden jullie anders met zovelen hier zijn", zei zanger Robbie Williams tegen de honderden aanwezige journalisten vrijdag in Berlijn. Van over de hele wereld was de pers naar de Duitse stad gekomen om de zanger aan de tand te voelen over zijn nieuwe album Intensive Care die op 24 oktober in de winkels ligt.
Robbie Williams.
Op zondag gaat de zanger in het Velodrom in Berlijn de nummers van zijn nieuwe cd zingen. Dit concert wordt rechtstreeks uitgezonden in diverse zalen in Europa, waaronder de Heineken Music Hall in Amsterdam.
De naam van de cd heeft volgens Williams vele redenen. " Eigenlijk wil ik nooit zeggen waarom ik de cd zo heb genoemd, dat mag iedereen zelf interpreteren." De zanger wilde vrijdag toch wel een tipje van de sluier lichten. "Dit album heeft me twee jaar gekost, met nummers schrijven en opnemen. Ik ben er intenser mee bezig geweest dan met voorgaande platen, vandaar de intensieve zorg."
Op de plaat is duidelijk Williams' heimwee naar de muziek van de jaren tachtig te horen. "In die tijd is er veel muziek gemaakt waar ik een speciaal gevoel bij heb. Sommige nummers kunnen echt mijn hart breken. Ik hoop dat mensen dat gevoel ook bij mijn muziek hebben over vijftien jaar."
Intensive Care is in totaal de achtste cd van de Brit sinds hij uit de jongensgroep Take That stapte. Het album is nog niet de perfecte plaat volgens Williams. "Daar streef ik natuurlijk wel naar en ik heb het gevoel dat ik er nu heel dicht bij ben."
De Brit geniet ervan om popster te zijn. "Ik ben momenteel echt gelukkig, er gebeuren allemaal leuke dingen in mijn leven waar ik erg van geniet." Williams weerspreekt de verhalen dat hij graag wil doorbreken in de Verenigde Staten, waar hij momenteel ook woont. "In totaal heb ik twee maanden promotie gedaan in de VS de afgelopen jaren. Dat is echt heel weinig, ter vergelijking: in Frankrijk heb ik meer promotie gedaan. Het boeit me niet zo."
Het onderwerp liefde kwam ook veel aan bod, maar Williams liet niets los over zijn liefdesleven. Zo zou hij volgens de geruchten een vriendin hebben in Los Angeles en een rijke dame aan de haak hebben geslagen in Frankrijk. " Kom vanavond maar naar mijn hotelkamer, dan vertel ik je er alles over", zei hij tegen een journaliste.
Williams was deze week ook nog gelinkt aan de Nederlandse zwemster Inge de Bruijn. Hij leerde haar afgelopen dinsdag kennen tijdens de opnames van de show van Paul de Leeuw. Tijdens zijn concert een dag later in Paradiso in Amsterdam riep hij nog: "Inge waarom heb je me niet teruggebeld?" Inmiddels zou er wel contact zijn geweest tussen de twee, maar toen aan hem werd gevraagd hoe het met Inge gaat, glimlachte hij slechts mysterieus.
Jezus! Ik schrik 'r haast van. Acht cd's. Naar mijn gevoel is ie nog maar pas solo gegaan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:50 schreef Toeps het volgende:
De áchtste CD?!
Nee, jij niet, iedereen. Straks gaat ie nog echt daten met haar.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat kan ik aan doen dat Inge in de telegraaf staat![]()
denk ik niet hoor.. ze is veel te loslippig...quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:16 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, jij niet, iedereen. Straks gaat ie nog echt daten met haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |