Ach, zo denk ik dat er nog veeeel meer zijn met dat ideequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja zeg jat mijn goede ideeen eens
Weet je nou al wat meer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:41 schreef CherryLips het volgende:
volgens www.ikwilnaarrobbiewilliams.nl heb ik kaartjesvaag geregeld allemaal... ik vertrouw t voor geen cent...
Nope.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:59 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
[..]
Weet je nou al wat meer?
Yup. Ze kostten ¤49 p/stuk, waren rond half 2 ofzo uitverkocht geloof ik. Ik hoorde het zelf te laat om er nog heen te gaan, maar het was er redelijk druk geloof ik.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:23 schreef superhaagie het volgende:
Echt........... zeker al uitverkochT?
quote:Vanaf 6 augustus is Paul weer elke zaterdagavond te zien met een vrolijk zomers programma: "Mooi Weer De Leeuw". Wil je dit programma bijwonen dan kun je bellen naar 0900-0123 (10 ct. p/m) of klik hier om je via de site aan te melden.
I know, dank je welquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat is bekend gemaakt bij Boulevard !
Ik wil je alleen helpen hoor,
Dat zal het wel zijn voor een liedjequote:Op maandag 3 oktober 2005 13:20 schreef linebear het volgende:
twijfel twijfel.... helemaal naar Hilversum voor 1 nummertje ?!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Wordt t trouwens niet in Weesp opgenomen?
ja, dat was heel erg leuk,ik ben er zelf 2x naar Hilversum geweest !quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:26 schreef linebear het volgende:
vorige keer (papaul show) waren de opnames in Hilversum.... wat wel erg leuk wat
Ik zag vandaag in de Telegraaf dat het concert helemaal is uitverkocht.quote:
Ik had vanmorgen naar de vara gebeld..de opname's donderdag met zijn programma Papaul is s'avonds zei die dame aan de telefoonquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:46 schreef linebear het volgende:
damn.... nou ja weesp is misschien ook nog wel te doen...
is de opname smiddags ?!?
Morgen !?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:04 schreef CherryLips het volgende:
paul de leeuw is morgenmiddag, kaarten waren/zijn te winnen via vara.nl
Toevallig deed dat nieuwe liedje (Tripping) mij ook aan de BeeGees denken. Ben gelukkig niet de enige die dat vindt.quote:Op maandag 5 september 2005 12:57 schreef mariel18 het volgende:
Ik was verbaasd dat ik nog geen topic hierover zag. Wat vindt men ervan? Ik vind hem wennen met dat hoog gezongen refrein. Het lijken de BeeGees welmaar denk wel dat het een groeier is: nog maar een paar keer luisteren.
Spannend voor jequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog 1 nachtje
En straks hopelijk ook
Ik hoop het voor je,succes ermeequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:57 schreef linebear het volgende:
kan ook nog gebeld worden vandaag..... (voor 3 uur)
heb mee gedaan aan de prijsvraag van de Robbie site
ik ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:57 schreef linebear het volgende:
kan ook nog gebeld worden vandaag..... (voor 3 uur)
heb mee gedaan aan de prijsvraag van de Robbie site
Altijd proberen... heb ik zelf ook nog aan gedacht (ben studente journalistiekquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:12 schreef linebear het volgende:
anders heb ik mijn connecties bij de platenmaatschappij nog (ben tenslotte journalist)
Ik hoop dat het je lukt om in Paradiso te komen !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:00 schreef linebear het volgende:
robbie is zeker toppie
daarom wil ik ook naar Paradiso
Ik denk dat je die dan helaas niet hebt gewonnen want het is nu al 8 over 3quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:05 schreef linebear het volgende:
ben bang dat ik de prijsvraag verloren heb.... zou voor 3 uur gebeld worden
Ik zou er werk van maken, dat pik je toch niet zeg?!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:24 schreef linebear het volgende:
damn, waarom ben ik niet gebeldte belachelijk voor woorden
Wat balen zeg !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:19 schreef linebear het volgende:
nog maar 1 kans geloof ik snif snif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een oplichterij zegquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Mensen die met T mobile hebben gewonnen; er bestaat n kans dat je voor HMH zaterdag hebt gewonnen (waar je 'live' naar Robbie uit Berlijn kan kijken, yay) ipv voor vanavond @ Paradiso.
Dikke naaierij dus.
Zonde zeg,dat je zondag niet kan gaanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:19 schreef linebear het volgende:
nou ja, dan maar op de bank gaan hangen vanavond of me gaan bezatten....
ik heb wel een kaartje voor a.s. zondag gekregen. Maar dan kan ik niet....
Wow da's ook niet gek naar het toneelstuk van Jeroen Krabbéquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:27 schreef linebear het volgende:
zit al bij de premiere van het toneelstuk van Jeroen Krabbe....
Haha, de kans op een interview lijkt me wel groot ja, je bent vast de enige die dat wil... : )quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:27 schreef linebear het volgende:
zit al bij de premiere van het toneelstuk van Jeroen Krabbe....
Ach ja we gaan wel kaartjes scoren als hij komt in juni.... Eens kijken of ik dan een interview met hem kan doen of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |