Ik hoop het voor je,succes ermeequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:57 schreef linebear het volgende:
kan ook nog gebeld worden vandaag..... (voor 3 uur)
heb mee gedaan aan de prijsvraag van de Robbie site
ik ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:57 schreef linebear het volgende:
kan ook nog gebeld worden vandaag..... (voor 3 uur)
heb mee gedaan aan de prijsvraag van de Robbie site
Altijd proberen... heb ik zelf ook nog aan gedacht (ben studente journalistiekquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:12 schreef linebear het volgende:
anders heb ik mijn connecties bij de platenmaatschappij nog (ben tenslotte journalist)
Ik hoop dat het je lukt om in Paradiso te komen !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:00 schreef linebear het volgende:
robbie is zeker toppie
daarom wil ik ook naar Paradiso
Ik denk dat je die dan helaas niet hebt gewonnen want het is nu al 8 over 3quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:05 schreef linebear het volgende:
ben bang dat ik de prijsvraag verloren heb.... zou voor 3 uur gebeld worden
Ik zou er werk van maken, dat pik je toch niet zeg?!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:24 schreef linebear het volgende:
damn, waarom ben ik niet gebeldte belachelijk voor woorden
Wat balen zeg !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:19 schreef linebear het volgende:
nog maar 1 kans geloof ik snif snif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een oplichterij zegquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Mensen die met T mobile hebben gewonnen; er bestaat n kans dat je voor HMH zaterdag hebt gewonnen (waar je 'live' naar Robbie uit Berlijn kan kijken, yay) ipv voor vanavond @ Paradiso.
Dikke naaierij dus.
Zonde zeg,dat je zondag niet kan gaanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:19 schreef linebear het volgende:
nou ja, dan maar op de bank gaan hangen vanavond of me gaan bezatten....
ik heb wel een kaartje voor a.s. zondag gekregen. Maar dan kan ik niet....
Wow da's ook niet gek naar het toneelstuk van Jeroen Krabbéquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:27 schreef linebear het volgende:
zit al bij de premiere van het toneelstuk van Jeroen Krabbe....
Haha, de kans op een interview lijkt me wel groot ja, je bent vast de enige die dat wil... : )quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:27 schreef linebear het volgende:
zit al bij de premiere van het toneelstuk van Jeroen Krabbe....
Ach ja we gaan wel kaartjes scoren als hij komt in juni.... Eens kijken of ik dan een interview met hem kan doen of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |