Vandaar dat ze het denk ik al op internet hebben gezet, omdat het een nummer is dat moet groeien en je nu dus al vaker hebt kunnen luisteren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een heerlijk nummer, hoe vaker je het hoort, hoe beter het wordt...
Tja, wat ik al zei, hoe vaker je het hoort hoe beter het wordtquote:Op dinsdag 20 september 2005 07:40 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Vandaar dat ze het denk ik al op internet hebben gezet, omdat het een nummer is dat moet groeien en je nu dus al vaker hebt kunnen luisteren.
Jij bent GVD nie de enige!quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:31 schreef superhaagie het volgende:
owwww ik wil naar paradisooooooooooooo
Wat valt je zo tegen dan...quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:42 schreef renz0r het volgende:
Nr valt me tegen.
Ik heb al sinds 6 uur geprobeerd te bellenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:31 schreef superhaagie het volgende:
owwww ik wil naar paradisooooooooooooo
ja dat had ik ook, ik zat allemaal theorieën te bedenken van 'dat doen ze expres, die laatste foto wordt nooit geknipt als ik klik maar met vertraging waardoor hij ineens vaag is!'quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 07:58 schreef linebear het volgende:
raar dat altijd de derde foto onscherp is
Oequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:52 schreef Arcee het volgende:
Geweldig nummer!
Feel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:54 schreef melismay het volgende:
Oedan wil ik weten welke de andere keer was
Via de site heeft toch geen zin, die loopt achter en dan kan je nooit de eerste beller zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:52 schreef superhaagie het volgende:
Kutzooi, de stream op 538.nl werkt niet, waar je kaarten kan winnen, weet iemand een alternatief zodat je wel 538 kan luisteren maar dan niet via die site? (en niet via de radio want heb geen kabel hier)
Ik hebt al wel vaker dan 1 keer geprobeerdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:29 schreef superhaagie het volgende:
Heb t net geprobeerd, je komt er echt niet doorheen, en dan nog is 60ct per gesprek, afleggers!
Ja, ik al een keer of 10quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik hebt al wel vaker dan 1 keer geprobeerd
Hij komt toch op woensdag 12 oktober naar Paradiso ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:16 schreef JeroenV het volgende:
Ik baal dat ik woensdag zowieso niet kan.. En dan heb ik het nog niet eens geprobeerd
Ik zou t eerder rond middernacht of morgen heeeel vroeg proberen, minder luisteraars.
Ja zeg jat mijn goede ideeen eensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:16 schreef JeroenV het volgende:
Ik baal dat ik woensdag zowieso niet kan.. En dan heb ik het nog niet eens geprobeerd
Ik zou t eerder rond middernacht of morgen heeeel vroeg proberen, minder luisteraars.
Ach, zo denk ik dat er nog veeeel meer zijn met dat ideequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja zeg jat mijn goede ideeen eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |