Veertig klopt wel, maar die 60 daarna zijn voor mij nieuw. Niet dat ik de bijbel uit mijn hoofd ken ofzo, maar 40 komt me véél bekender voor dan 60 (of 100)...quote:Op maandag 5 september 2005 00:13 schreef wonderer het volgende:
Eerst veertig met een spaans rietje ofzo. Daarna een stuk of zestig met een kattestaart met weerhaken.
Ik zit op 1:11 nu. Pilatus wast zijn handen.quote:Op maandag 5 september 2005 00:15 schreef Stroekie het volgende:
Wonderer
ben je al ver in de film gevorderd??
want zonder nu direct te willen spoileren maar 1 zo'n scene duurde toch bijna een kwartier of zo?
Ruk zequote:Op maandag 5 september 2005 00:18 schreef creno het volgende:
ik ga ook mijn bed op zoeken, en mijn handen gaan lekker onder de dekens
quote:
nee hoor, ik laat het tegenwoordig doenquote:Op maandag 5 september 2005 00:20 schreef anne1982 het volgende:
[..]
euhm...![]()
Dat deed hij toch altijd op de wc
Ru... eh, welterustenquote:Op maandag 5 september 2005 00:23 schreef TehRockstar het volgende:
En nu ga ik dan echt ehm...slapen.Doeg allemaal.
ja kom zeg, dat riep je een uur geleden ook al!!quote:Op maandag 5 september 2005 00:23 schreef TehRockstar het volgende:
En nu ga ik dan echt ehm...slapen.Doeg allemaal.
Ik ga in elk geval niet aftrekken.quote:
ach zijn ze op school nog niet verder gekomen dan alleen maar sommetjes met optellen dan?quote:Op maandag 5 september 2005 00:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ga in elk geval niet aftrekken.
Ik denk ook dat die kaarten nog niet beschikbaar zijn, maar volgens mij wilden we gewoon nog een keer daar naartoe. Dus alvast een kleine herinnering daaraan vandaag.quote:Op maandag 5 september 2005 00:39 schreef Stroekie het volgende:
Zeg WD
straks hadden jij en Ang3l het over Innercity op 17 dec
Maar die kaarten zijn toch nog lang niet beschikbaar, of heb ik weer ergens wat gemist?
Erg lekker. Zwarte olijven, groene olijven. Allemaal lekker.quote:Op maandag 5 september 2005 00:36 schreef Stroekie het volgende:
lucky wizzarddragondie wil ik ook
![]()
"olijven op boodschappenbriefje voor morgen schrijft"
heb nog wel een bakje met groene tappenade in de koelkast staan, maar da's toch niet zo lekker als inderdaad gewone zwarte olijfjes eten en dan de pitjes weer terugstoppen in het bakjequote:Op maandag 5 september 2005 00:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Erg lekker. Zwarte olijven, groene olijven. Allemaal lekker.
okay dan is het goed, want heb laatste 2 jaar met zowel Brasil als met Las Vegas editie te lang gewacht met kaarten kopen, en dat zal me dit jaar dus niet nog eens overkomenquote:Op maandag 5 september 2005 00:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik denk ook dat die kaarten nog niet beschikbaar zijn, maar volgens mij wilden we gewoon nog een keer daar naartoe. Dus alvast een kleine herinnering daaraan vandaag.
Idd tijdig bijzijn. Beiden edities waren idd uitverkocht. Brasil was binnen no time uitverkocht. Volgens mij was laatste editie wat later uitverkocht toen bekend werd gemaakt dat je gratis een partner kon meenemen op 1 kaartje.quote:Op maandag 5 september 2005 00:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay dan is het goed, want heb laatste 2 jaar met zowel Brasil als met Las Vegas editie te lang gewacht met kaarten kopen, en dat zal me dit jaar dus niet nog eens overkomen![]()
Trustequote:Op maandag 5 september 2005 00:53 schreef Stroekie het volgende:
okay mensen ook ik ga het weekend afsluiten in horizontale positie om morgen weer wat produktiefs te kunnen doen in de baas z'n tijd
een goedennacht dus toegewenst![]()
Ik zal er een dezer dagen wel over dromen ja. Maar ik heb ergere dromen gehad dan dat.quote:
wat is je engste droom die je je kan herrinneren?quote:Op maandag 5 september 2005 01:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zal er een dezer dagen wel over dromen ja. Maar ik heb ergere dromen gehad dan dat.
Eng of smerig? Eng weet ik eigenlijk niet zo goed meer... ja, dat ik achterna werd gezeten door een man met een haak en ik me op de WC verschanste. Voor ik wakker werd, zag ik die haak onder de deur doorglijden...quote:Op maandag 5 september 2005 01:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat is je engste droom die je je kan herrinneren?
Sort of. Ik weet niet of je je daar echt dingen van zou kunnen herinneren in dromen. Het voelde in ieder geval best realistisch. Vooral het verdrinken.quote:Op maandag 5 september 2005 01:58 schreef Cybart het volgende:
neergestoken!!!!
geloof jij in vorige levens?
volgensmij vertel je het nog een glimlach ook....quote:Op maandag 5 september 2005 02:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sort of. Ik weet niet of je je daar echt dingen van zou kunnen herinneren in dromen. Het voelde in ieder geval best realistisch. Vooral het verdrinken.
Oh, en die keer dat ik door een paard werd doodgetrapt en mijn hersenen door mijn keel voelde glijden. Blijft leuk
Oh, ik weet zeker dat het ermee te maken heeft. Toen ik terugkwam en getrouwd was, had ik ook vrijwel geen last meer van die hartkloppingen enzo. Puur stress, hoewel ik verstandelijk nergens last van had.quote:Op maandag 5 september 2005 02:33 schreef Cybart het volgende:
wat ik me afvraag (als je niet wilt antwoorden hoeft dat niet), maar hoe komt het dat je man niet hier is, of jij niet daar?
en heeft dat mischien geen effect daar op?
Spontane leegloop daar.quote:Op maandag 5 september 2005 09:35 schreef Twoflower het volgende:
Nog 1 dagje Enschede, en dan ben ik (import)tukker-af!
Inderdaad. Na DennisMoore en QyRoZ ben ik de derde... (waarvan ik het weet)quote:Op maandag 5 september 2005 09:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Spontane leegloop daar.
Ohw.. en de benzineprijs dan?quote:Op maandag 5 september 2005 12:03 schreef TehRockstar het volgende:Hier is heeeeeel weinig gebeurtd
XMN8R, Blubberdinges, Aart en me...quote:Op maandag 5 september 2005 12:04 schreef Semisane het volgende:
Oh...de meet in NYC was dit weekend dan?
Wie waren daar allemaal dan?
Kool!quote:Op maandag 5 september 2005 12:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
XMN8R, Blubberdinges, Aart en me...
nu vertel je dus over jouw zondag belevenissen ?quote:Op maandag 5 september 2005 12:10 schreef TehRockstar het volgende:
Gangbang!
quote:Op maandag 5 september 2005 12:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu vertel je dus over jouw zondag belevenissen ?![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 12:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu vertel je dus over jouw zondag belevenissen ?![]()
dat gaat niet, die is eten en douchen en daarna ging ie typen...quote:Op maandag 5 september 2005 12:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn foto's wil niemand zien(ask vlarp)
quote:Op maandag 5 september 2005 12:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn foto's wil niemand zien(ask vlarp)
ik heb de essentie van het amerikaanse volk vastgelegdquote:Op maandag 5 september 2005 12:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze kunnen misschien online op mijn site in een beveiligd mapje wat je normaal niet kunt zien
Oh gross...quote:Op maandag 5 september 2005 12:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh ze zijn weer losgelaten
Uitrusten van het weekend.quote:Op maandag 5 september 2005 12:53 schreef Camoth het volgende:
Hallow![]()
Ben nu bij Roellio![]()
Is weer prachtig weer vandaag! Wat gaan we allemaal doen?
braaf wachten tot het 17.30 uur is en ik mag stoppen met het doorbrengen van mijn vrije tijd op kosten van de baas.quote:Op maandag 5 september 2005 12:53 schreef Camoth het volgende:
Hallow![]()
Ben nu bij Roellio![]()
Is weer prachtig weer vandaag! Wat gaan we allemaal doen?
Waren de amerikanen saai dan?quote:Op maandag 5 september 2005 13:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Fijn dat ik je geouwehoer weer mag aanhoren
Gaan tijd gehad om met ze te ouwehoeren..quote:Op maandag 5 september 2005 14:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waren de amerikanen saai dan?
Tijdens de sex moet je ook niet gaan lullen.quote:Op maandag 5 september 2005 14:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gaan tijd gehad om met ze te ouwehoeren..
Nog steeds niet wat? Lullen tijdens de sex?quote:
Géén lullen bij de seks?quote:Op maandag 5 september 2005 14:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nog steeds niet wat? Lullen tijdens de sex?![]()
Nee, niet bepaald....quote:Op maandag 5 september 2005 14:56 schreef Stroekie het volgende:
zo lijkt hier wel een reunie
alle verloren schapen melden zich spontaan weer
Waxxer, al zich op verbetering van je relatie met KPN en/of Wanadoo?
Geef dat geld nou dan toch aan mij!quote:Op maandag 5 september 2005 14:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik geef toe, ik koop kpn steeds om.
Was je dat niet dan en zo ja, waarom was je niet fit?quote:
Ik weet genoeg.quote:Op maandag 5 september 2005 15:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik was niet fit nee.
Weinig geslapen, veel gezopen, veel gewerkt, mooi weer ..etc
Je hebt er toch niet aan lopen likken hé?quote:Op maandag 5 september 2005 15:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
leuke reclameborden in NYC
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 september 2005 15:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt er toch niet aan lopen likken hé?
Hebben ze in NYC nou eigenlijk ook een McDonalds?quote:
beter nog: een McBuuf !quote:Op maandag 5 september 2005 15:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hebben ze in NYC nou eigenlijk ook een McDonalds?
nee ik heb niet TehRockstar het bed ingelokt, nee ik heb niet geneukt in het algemeen.quote:
de laatste Quarterpounder voor iemand wegkapen 's nachtsquote:
Ieh, denk je alleen daar maar aan?quote:Op maandag 5 september 2005 15:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nee ik heb niet TehRockstar het bed ingelokt, nee ik heb niet geneukt in het algemeen.
Tja...had je ook maar niks willen veranderen he.quote:Op maandag 5 september 2005 14:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Géén lullen bij de seks?![]()
Nog steeds geen Internet thuis..
en frietjes MET mayonaise !!quote:Op maandag 5 september 2005 15:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
de laatste Quarterpounder voor iemand wegkapen 's nachts![]()
Nee ik denk dat jij daar aan dacht.quote:Op maandag 5 september 2005 15:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ieh, denk je alleen daar maar aan?
Nee, ik heb het op regelmatige basis, dan denk je er meteen een stuk minder aan.quote:Op maandag 5 september 2005 15:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee ik denk dat jij daar aan dacht.
Daar hebben ze geen verstand van McBuuf'squote:Op maandag 5 september 2005 15:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mag ik jullie doorverwijzen naar CUL
Timmer het ze dan aan hun verstand.quote:Op maandag 5 september 2005 15:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen verstand van McBuuf's.
Gewoon rolmaatje erlangs en opschrijven.quote:Op maandag 5 september 2005 15:33 schreef Jerruh het volgende:
oef!
ghallo!
ik moet meetkunde doen en heb er geen zin in!
quote:Op maandag 5 september 2005 15:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, ik heb het op regelmatige basis, dan denk je er meteen een stuk minder aan.
Neuh, daar moet je niet over praten, dat moet je ervaren!!quote:Op maandag 5 september 2005 15:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Timmer het ze dan aan hun verstand.
Normaal is een relatief begrip.quote:Op maandag 5 september 2005 15:34 schreef Andyvie het volgende:
Hoe lang duurt het normaal gesproken voordat je ADSL is aangesloten vanaf het moment dat je het hebt aangevraagd? Weet iemand dat toevallig?
2 weken ofzow? Of was dat vroeger zo?quote:Op maandag 5 september 2005 15:34 schreef Andyvie het volgende:
Hoe lang duurt het normaal gesproken voordat je ADSL is aangesloten vanaf het moment dat je het hebt aangevraagd? Weet iemand dat toevallig?
Ik ga hier zoooooo niet op inquote:Op maandag 5 september 2005 15:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Normaal is een relatief begrip.
I do care for your wellbeingquote:
Ik ben dan ook geen fastfoodfetisjist.quote:Op maandag 5 september 2005 15:34 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Neuh, daar moet je niet over praten, dat moet je ervaren!!![]()
Ik weet uit ervaring dat er geen pijl op te trekken is. Vanaf de aanvraag kan het zo een paar weken in beslag gaan nemen.quote:Op maandag 5 september 2005 15:37 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik ga hier zoooooo niet op in
Oeh, welkom terug Amerika-gangers, hebben jullie net zulk lekker weer gehad als wij hier?
Stel deze vraag eens aan Waxxer, hij is hier wellicht degene met de meeste ADSL eraanvaringquote:Op maandag 5 september 2005 15:34 schreef Andyvie het volgende:
Je was net zo rap met reageren, maar dit kostte je toch vijf minuten... heb je de Van Dale er even bij moeten pakken?quote:Op maandag 5 september 2005 15:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben dan ook geen fastfoodfetisjist.
Maar goed, voordat we afdwalen. Je brakheid was een gevolg van een geslaagde nacht doorhalen?quote:Op maandag 5 september 2005 15:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I do care for your wellbeing
Zoek hem maar eens op.quote:Op maandag 5 september 2005 15:41 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Je was net zo rap met reageren, maar dit kostte je toch vijf minuten... heb je de Van Dale er even bij moeten pakken?
Heb vrijdag flink gefeest ja, zaterdag feestje bij vriendin en de hele nacht met wat meiden gekaraoked, film gekeken , gekletst enzo... en een soort van leuke jongen een beetje geholpen met wat morele steunquote:Op maandag 5 september 2005 15:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar goed, voordat we afdwalen. Je brakheid was een gevolg van een geslaagde nacht doorhalen?
beter zelfs nog!quote:Op maandag 5 september 2005 15:37 schreef Andyvie het volgende:
Oeh, welkom terug Amerika-gangers, hebben jullie net zulk lekker weer gehad als wij hier?
wordt aan gewerktquote:Op maandag 5 september 2005 15:38 schreef wonderer het volgende:
Welkom terug NYC-gangers! Ik kijk uit naar belevenissen en foto's
Dat klinkt idd als een erg geslaagd weekend. Dan ben je trouwens ook niet brak, maar voldaan moe.quote:Op maandag 5 september 2005 15:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb vrijdag flink gefeest ja, zaterdag feestje bij vriendin en de hele nacht met wat meiden gekaraoked, film gekeken , gekletst enzo... en een soort van leuke jongen een beetje geholpen met wat morele steun
Nee ik was echt brak..ik zat dr echt ff doorheen...quote:Op maandag 5 september 2005 15:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat klinkt idd als een erg geslaagd weekend. Dan ben je trouwens ook niet brak, maar voldaan moe.
Ik ben nu brak.quote:Op maandag 5 september 2005 15:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee ik was echt brak..ik zat dr echt ff doorheen...
Moe je niet in amsterdam gaan wonen...quote:Op maandag 5 september 2005 15:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben nu brak.En dan moet ik zo ook nog gvd door de mensenmassa op de KS heen om bij m'n voordeur te komen.
Die dorpelingen lopen juist voor m'n neus.quote:Op maandag 5 september 2005 15:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Moe je niet in amsterdam gaan wonen...ik heb een idee dat een idylisch dorp meer voor je is.
Dat bedoel ik dus....in die dorpjes is het nu dus heeeeeeel rustig en zal niemand voor je neus lopen.quote:Op maandag 5 september 2005 16:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die dorpelingen lopen juist voor m'n neus.
Dan ben je nu dus helemaal fris en fruitig om de foto's te sorteren!quote:
Slaap jij normaal gesproken nooit in bed dan?quote:
zo en aan jouw smiley te zien bij jij ook niet brak meer, lekker he zo beauty slaapje overdagquote:
en een half uurtje douchenquote:Op maandag 5 september 2005 16:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo en aan jouw smiley te zien bij jij ook niet brak meer, lekker he zo beauty slaapje overdag
Hey, bek dicht homo!quote:Op maandag 5 september 2005 18:08 schreef TehRockstar het volgende:
Hier met die foto's, slet!
quote:Op maandag 5 september 2005 18:08 schreef TehRockstar het volgende:
Hier met die foto's, slet!
quote:Op maandag 5 september 2005 18:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vind tieners die sex hebben verontrustend
serieus waar, ik ben na 1 dag stage helemaal preuts geworden.
Het idee van zwaar minderjarigen die sex hebben is verontrustend, schrikt af, en is fout op sociaal emotioneel vlak, maatschappelijk gezien vind ik het zelfs fout.
quote:
Kugari-Ken moet even z'n bek houden.quote:Op maandag 5 september 2005 18:23 schreef creno het volgende:
[..]doe eens wat aardiger tegen Kugari-ken !
straks roept ie Kugari-barbie en daar krijg je spijt van, want als kugari-barbie eenmaal haar bek opengooit....![]()
ik moet eerlijk zeggen dat ik Kug's mening eigenlijk wel deelquote:Op maandag 5 september 2005 18:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Kugari-Ken moet even z'n bek houden.
quote:Op maandag 5 september 2005 18:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
zoethoudertje
http://www.van-der-horst.demon.nl/keke%20prachtig.jpg
Leg uit.quote:Op maandag 5 september 2005 18:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat ik Kug's mening eigenlijk wel deel
blijkbaar hoort het erbij...quote:Op maandag 5 september 2005 18:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat ik Kug's mening eigenlijk wel deel
Helemaal niks te klootoog.quote:
En er is maar 1 manier om erachter te komen..quote:Op maandag 5 september 2005 18:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Helemaal niks te klootoog.
Het is gewoon fout, amper in de pubertijd en je doet al aan sex, als jongen zijnde ben je nog lang niet volgroeid. Laat staan dat je op emotioneel psychologisch vlak weet wat de gevolgen van je daad in kunnen houden, je kunt opdreunen dat je weet dat je verantwoordelijk bent en moet zijn, en dat het allemaal een belangrijke stap is, maar uiteindelijk is het besef oppervlakkig en weet de jongeling niet waar hij of zij het over heeft, want die ontwikkeling heeft het nog niet meegemaakt.
Zoals een kleuter geen besef van tijd heeft, maar wel kan zeggen dat mamma over een uur thuis is, zo zijn pubers, echt jonge pubers, met sex. Ze denken te weten wat het inhoud, maar denken dat je iets weet is niet hetzelfde als het ook echt weten.
Ja vreselijk, ik ben in een diep psychologisch gat gezonken.quote:
Wat wil je trouwens beweren dat de vreselijke gevolgen zijn?quote:Op maandag 5 september 2005 18:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Helemaal niks te klootoog.
Het is gewoon fout, amper in de pubertijd en je doet al aan sex, als jongen zijnde ben je nog lang niet volgroeid. Laat staan dat je op emotioneel psychologisch vlak weet wat de gevolgen van je daad in kunnen houden, je kunt opdreunen dat je weet dat je verantwoordelijk bent en moet zijn, en dat het allemaal een belangrijke stap is, maar uiteindelijk is het besef oppervlakkig en weet de jongeling niet waar hij of zij het over heeft, want die ontwikkeling heeft het nog niet meegemaakt.
Zoals een kleuter geen besef van tijd heeft, maar wel kan zeggen dat mamma over een uur thuis is, zo zijn pubers, echt jonge pubers, met sex. Ze denken te weten wat het inhoud, maar denken dat je iets weet is niet hetzelfde als het ook echt weten.
Och.. geniet ervan zou ik zeggen.. wie weet ga je wel keihard op je bek daarna..quote:Op maandag 5 september 2005 18:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja vreselijk, ik ben in een diep psychologisch gat gezonken.
Nee daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 5 september 2005 18:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En er is maar 1 manier om erachter te komen..
trail and error...
AIDS, kanker, hongersnood, overstromingen, vulkaanuitbarstingen...o nee... das weer een ander onderwerpquote:Op maandag 5 september 2005 18:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat wil je trouwens beweren dat de vreselijke gevolgen zijn?
"Hey, je mag geen drugs gebruiken, pas op heh!"quote:Op maandag 5 september 2005 18:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Nee daar ben ik het niet mee eens.
Ik vind dat kinderen, en dat zijn het uiteindelijk, meer druk op zich moeten krijgen van bovenaf dat sex niet iets is waar licht over moet worden gedaan. Het is heel wat, het is iets dat grote gevolgen met zich mee kan brengen. Kinderen kunnen niet omgaan met die verantwoordelijkheid. Kinderen kunnen amper begrijpen wat de gevolgen zijn.
Zoals het nu in bepaalde gevallen is, lijkt het alsof sex een gewoonte is, iets om de verveling tegen te gaan, iets waar je over kunt opscheppen op de meest vreemde plaatsen, omdat je daarmee aangeeft heel erg stoer en volwassen te zijn.
Maar als ik kinderen hoor praten over hun sexleven, dan hoor ik kinderen praten over iets dat ze amper begrijpen, waar ze nog lang niet klaar voor zijn.
Weet je hoe je een SOA kunt krijgen? Weet je dat een condoom je niet tegen alle SOA's beschermt? Het hoeft maar 1 keer fout te gaan, en dan kan het ook goed fout gaan ook, met de dood als gevolg, want niet alle SOA's kunnen behandelt worden, en niet alle SOA's hebben kenmerken die je herkent of zichtbaar ervaart.quote:Op maandag 5 september 2005 18:36 schreef TehRockstar het volgende:
Wat wil je trouwens beweren dat de vreselijke gevolgen zijn?
Sinds wanneer is drugs/alcohol hetzelfde als seks.quote:Op maandag 5 september 2005 18:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
"Hey, je mag geen drugs gebruiken, pas op heh!"
En vervolgens roken we vrolijk een joint, want dat mag niet en dus is het spannend. Zelfde gebeuren. Roken idemdito... alcohol idemdito.
Ok.. de gevolgen bij sex kunnen groter zijn, HIV, zwangerschap enz enz.. maar hoeveel jongeren van rond de 17 jaar worden niet bestempeld als alcoholverslaafd?
Oei.. dat je m'n manier van redeneren niet volgt is jammer...quote:Op maandag 5 september 2005 18:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sinds wanneer is drugs/alcohol hetzelfde als seks.Mij is niet verteld dat ik geen seks mag hebben.
Leg het dan nog es uit dan.quote:Op maandag 5 september 2005 18:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oei.. dat je m'n manier van redeneren niet volgt is jammer...
Kug.. ik ga met je mee in dezen.. hij is er nog niet aan toe
simpel gezegd rocky: sex mag je pas hebben als je haar boven je piemel hebt, onder je oksels en op je borstquote:
wie weet, maar dat is nog niet het ergste, je bent er al zooo vroeg mee begonnen, misschien gaat je mini-rocky nu wel sneller kapot !quote:Op maandag 5 september 2005 18:49 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, dat betekent dat ik de regels heb verbroken, krijg ik nu AIDS/kanker/herpes/babies?
Wat kan ik dan zeggen afgezien van het feit dat ik je mening niet deel?quote:Op maandag 5 september 2005 18:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
Het feit dat je zo kinderachtig reageert geeft eigenlijk al aan dat je er nog absoluut niet aan toe bent.
Wat vervelend dan voor die jongens die nooit haar op hun borst krijgenquote:Op maandag 5 september 2005 18:48 schreef creno het volgende:
[..]
simpel gezegd rocky: sex mag je pas hebben als je haar boven je piemel hebt, onder je oksels en op je borst![]()
aangeven WAAROM je 'em niet deelt, in plaats van krampachtig als een kind vol te houden dat het niet waar is, en de hele kwestie belachelijk te maken.quote:Op maandag 5 september 2005 18:53 schreef TehRockstar het volgende:
Wat kan ik dan zeggen afgezien van het feit dat ik je mening niet deel?
een sprietje telt ookquote:Op maandag 5 september 2005 18:54 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wat vervelend dan voor die jongens die nooit haar op hun borst krijgen
quote:Op maandag 5 september 2005 18:58 schreef wonderer het volgende:
Denken jullie er nou echt zo over of zijn jullie gewoon gefrustreerd omdat jullie zelf zo laat aan sex zijn begonnen?![]()
zo denk ik er echt over.quote:Op maandag 5 september 2005 18:58 schreef wonderer het volgende:
Denken jullie er nou echt zo over of zijn jullie gewoon gefrustreerd omdat jullie zelf zo laat aan sex zijn begonnen?![]()
Omdat ik je niet begrijp.quote:Op maandag 5 september 2005 18:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
aangeven WAAROM je 'em niet deelt, in plaats van krampachtig als een kind vol te houden dat het niet waar is, en de hele kwestie belachelijk te maken.
ben je daar wel oud genoeg voor ?quote:Op maandag 5 september 2005 19:01 schreef Jerruh het volgende:
ik vond event horizon eigenlijk best eng...
omdat ze naar de hel gaan, en daarmee het bestaan ervan hebben bewezen en ze het dus nooit kunnen overleven?quote:Op maandag 5 september 2005 19:01 schreef Jerruh het volgende:
ik vond event horizon eigenlijk best eng...
Ik ben het ermee eens hoor. Als je ziet hoe jongeren nu over sex praten en denken... *huiver*. Een beetje friemelen en zo, ok, maar groepsverkrachtingen kun je je toch haast niet voorstellen, dat jochies van vijftien dat doen??quote:
[/subject-change]quote:Als je nou handig bent druk je ook nog je orgasme weg zeg maar, zodat je die kliederboel niet hebt. Al lijkt me dat helemaaal een onmogelijke pose om onopvallend aan te nemen, je stijfe leuter in de ene hand en met de andere hand tussen je zak en je aars drukken loopt denk ik aardig in het zicht. kortom: dan kom je wel klaar, maar geen kwak.
ja want dan gaat je zaad naar je blaasquote:Op maandag 5 september 2005 19:12 schreef creno het volgende:
[subject-change]
Is dit echt waar
[..]
[/subject-change]
Ik dacht dat het dan er harder uitkwam. ;?quote:Op maandag 5 september 2005 19:12 schreef creno het volgende:
[subject-change]
Is dit echt waar
[..]
[/subject-change]
Ja, dat is typisch Fok! Iedereen roept z'n mening, liefst de anderen en passent voor rotte vis uitmakend, zonder daadwerkelijk een discussie* aan te willen gaan.quote:Op maandag 5 september 2005 19:07 schreef tech het volgende:
Ik deel de mening van Kug niet. Ik ga er geen ellenlange discussie over aan, want ik kan wel ruiken waar zo'n discussie op uitdraait, maar ik wil graag laten weten dat niet iedereen er zo over denkt.
Kennelijk is er op Fok vaak een van de randvoorwaarden voor een discussie niet aanwezig. In mijn geval ontbreekt de bereidheid me te laten overtuigen, want het doel van mijn opmerking was juist om te laten merken dat niet iedereen er hetzelfde over denkt, daarmee de impliciet terechtgewezene (TRS) ondersteunend. Ik voel ook niet de behoefte de mensen met een andere mening mijn mening aan de hand te doen. Kug, Cyb en wonderer hebben ongetwijfeld om prima redenen hun mening vastgesteld.quote:Op maandag 5 september 2005 19:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, dat is typisch Fok! Iedereen roept z'n mening, liefst de anderen en passent voor rotte vis uitmakend, zonder daadwerkelijk een discussie* aan te willen gaan..
*discussie: uitwisseling van gedachten waarbij beide partijen zonder vooringenomenheid geïnteresseerd zijn in het standpunt van de ander en in principe bereid zijn zich te laten overtuigen door argumenten.
Voordat er geroddeld wordtquote:Op maandag 5 september 2005 19:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Of Ruckstar nou wel of geen sex heeft boeit me niet, wat ik irritant vind is dat hij er hier uitegebreid over loopt te toeteren..
Over iets wat we niet weten kan ook niet geroddeld worden.quote:Op maandag 5 september 2005 19:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Voordat er geroddeld wordtzoals nu dus gebeurt, over een onderwerp wat compleet oninteressant is.
Als je het zo vervelend vindt, waarom heb je het er nog over?quote:Op maandag 5 september 2005 19:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Over iets wat we niet weten kan ook niet geroddeld worden..
Maar als iedereen die sex heeft er klaar voor was, waarom hebben zoveel mensen dan spijt?quote:Op maandag 5 september 2005 19:27 schreef creno het volgende:
als iemand er aan toe is weet degene dat zelf wel, en is de persoon er niet aan doe, maar doet het dan toch dat is dan gewoon "eigen schuld".
De ene persoon is er klaar voor op z'n 13e, de andere is er pas toe op z'n 18e of nog later.
Dat moet niets uitmaken, het belangrijkste is dat je er van geniet !
Ik heb er tot nog toe geen spijt van.quote:Op maandag 5 september 2005 19:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar als iedereen die sex heeft er klaar voor was, waarom hebben zoveel mensen dan spijt?
Yay!quote:Op maandag 5 september 2005 19:49 schreef Vlarp het volgende:
FOTO'S!!!!!![]()
http://gallery.vlarp.nl/nyc2005
Vooral in room 205 die we eerst hadden..,.quote:Op maandag 5 september 2005 20:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het uitzicht vanuit het hotel is geweldig.
Ik zag het ja, die was ook iets ruimer en dat is wel zo prettig.quote:Op maandag 5 september 2005 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vooral in room 205 die we eerst hadden..,.
Gelukkig kregen we dag erna room 202 aan de straatkant.. die was een stuk ruimer.
Juhquote:Op maandag 5 september 2005 20:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Whehe, en wat drink je daar? Stella.
Ik ben ervoor in, maar wie is trail?quote:Op maandag 5 september 2005 18:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En er is maar 1 manier om erachter te komen..
trail and error...
Kug, je Calvinistische inslag (en waarschijnlijk opvoeding) staat nu echt in de weg om het geluk en de lichtheid van het leven te zien.quote:
Kan ze daar nou even geen rekening mee houden? The nerve! ;Pquote:Op maandag 5 september 2005 20:17 schreef creno het volgende:
GVD !!
een vriendin belt me op vanuit amerika, net op het moment dat barbara en valerie aan een touw hangen en ik heb gemist waarom valerie nu viel
Jullie zijn in Christopher street geweestquote:Op maandag 5 september 2005 20:41 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
We are the Borg. Resistance is futile. You will be assimilated.![]()
Klopt dan is stella nog wel te zuipen. Duurde vast wel een tijdje tussen het bestellen en het werkelijk krijgen van het bier?quote:Op maandag 5 september 2005 20:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Juh
maar het ontbrak een beetje aan echt goed bier op de tap.
Sowieso, bier zonder schuimkraag. Een enkele tent had Grolsch op de tap, maar het het meeste Stella en Carlsberg op.
Het tasje, meer geld was er niet.quote:Op maandag 5 september 2005 20:49 schreef Andyvie het volgende:
Mooie foto's. En wat hebben jullie gekocht bij A&F?
ik heb alleen maar rondgekekenquote:Op maandag 5 september 2005 20:49 schreef Andyvie het volgende:
En niet geschrokken van de prijzen?quote:Op maandag 5 september 2005 20:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb alleen maar rondgekeken![]()
Ik heb 4 shirts gekocht en het luchtje Fiercequote:Op maandag 5 september 2005 20:49 schreef Andyvie het volgende:
Neuh, dat ging best rap.. al lopen de taps wel iets minder hard dan hier.quote:Op maandag 5 september 2005 20:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Klopt dan is stella nog wel te zuipen. Duurde vast wel een tijdje tussen het bestellen en het werkelijk krijgen van het bier?
Juist niet.. shirts van Abercrombie kosten $29,95 per stuk.. als je dat vergelijkt met Gsus hier waar 59 euro per shirt wordt gerekend ofzo, dan valt dat erg mee.quote:Op maandag 5 september 2005 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En niet geschrokken van de prijzen?
bij dat dingesje was het zaterdagavond 6 dollar voor een flesje heinekenquote:Op maandag 5 september 2005 21:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh, dat ging best rap.. al lopen de taps wel iets minder hard dan hier.
Ze hadden ook nog wel wat lekkere aparte biertjes van Amerikaanse bodem, maar 't was vooral weinig soeps. En duur! 6 dollar voor een halve liter!
oa deze polo:quote:Op maandag 5 september 2005 21:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb 4 shirts gekocht en het luchtje Fierce
Je mocht blij zijn dat die portier van de Barrage niks van je paspoort snapte. Als ie echt door had gehad dat je 20 jaar bent dan had je helemaal niet uit gekund!quote:Op maandag 5 september 2005 21:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
bij dat dingesje was het zaterdagavond 6 dollar voor een flesje heinekenmisschien minderjarigheid toeslag?
![]()
Heineken is natuurlijk import, da's sowieso duurder. Bud en zo zou goedkoper moeten zijn...quote:Op maandag 5 september 2005 21:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
bij dat dingesje was het zaterdagavond 6 dollar voor een flesje heinekenmisschien minderjarigheid toeslag?
![]()
Hmm, dat is vaag. Staat er vast wel iets van druk op daar.quote:Op maandag 5 september 2005 21:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh, dat ging best rap.. al lopen de taps wel iets minder hard dan hier.
Ze hadden ook nog wel wat lekkere aparte biertjes van Amerikaanse bodem, maar 't was vooral weinig soeps. En duur! 6 dollar voor een halve liter!
Krijg je visite?quote:Op maandag 5 september 2005 21:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
dadelijk maar mn winterdekbed toch nog even er af halen
Fierce = lekker, ruikt naar ehm Abercrombie verkopertjesquote:Op maandag 5 september 2005 21:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb 4 shirts gekocht en het luchtje Fierce
En die ruiken naar?quote:Op maandag 5 september 2005 21:30 schreef Remix het volgende:
[..]
Fierce = lekker, ruikt naar ehm Abercrombie verkopertjes![]()
Daar schiet ik natuurlijk niet veel mee op hé?quote:
hoe heb je het uitgelegd?quote:Op maandag 5 september 2005 07:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
wat is het overigens onaards vroeg...
en ik mag meteen uitleggen op school dat ik niet naar links kan kijken en niet al te veel kan bewegen omdat ik dan verga van de pijn.
Vlarp spuit eens ff wat rondquote:FIERCE's scent is an immediate attention getter and rightly so. Its fresh citrus aroma is the first aspect she he'll notice because of its clean, poised attitude. However, it's FIERCE's warm musky subtleness that will naturally draw her his curiosity because of its seductive nature.
Contains alcohol, Made in the USA
Zeur niet, anders nodigt men je ook niet uit.quote:Op maandag 5 september 2005 21:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ben impopulair....
wat denk je zelf...
impopulair, aan mijn schoenen, Bart!quote:Op maandag 5 september 2005 21:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ben impopulair....
wat denk je zelf...
quote:
ik krijg alleen ranzige verzoeken en uitnodigingen van vrouwen (ok, dat zou nog gaan als ze leuk lees: lekker waren, of lelijke jongens zonder persoonlijkheidquote:Op maandag 5 september 2005 21:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zeur niet, anders nodigt men je ook niet uit.
wat... je schoenen likken?quote:Op maandag 5 september 2005 21:48 schreef tech het volgende:
[..]
impopulair, aan mijn schoenen, Bart!
Jij hebt het gewoon te druk om door te hebben dat er mensen zijn die je waarderen.
Tssk, ik heb je uitgenodigd om bier te drinken. Valt dat ook onder ranzig?quote:Op maandag 5 september 2005 21:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
[..]
ik krijg alleen ranzige verzoeken en uitnodigingen van vrouwen (ok, dat zou nog gaan als ze leuk lees: lekker waren, of lelijke jongens zonder persoonlijkheid
dat merk je donderdag vanzelf welquote:Op maandag 5 september 2005 21:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tssk, ik heb je uitgenodigd om bier te drinken. Valt dat ook onder ranzig?
Slaap lekker, prinsesje op de ... ehm... bonestaak!quote:Op maandag 5 september 2005 21:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
nou dames, ik ga een dutje doen waar doornroosje U tegen zegt! daag
Zeer geslaagde foto'squote:Op maandag 5 september 2005 19:49 schreef Vlarp het volgende:
FOTO'S!!!!!![]()
http://gallery.vlarp.nl/nyc2005
Ik zal het even vertalen:quote:
"ik dacht dat het kauwgomballen waren"quote:Op maandag 5 september 2005 22:04 schreef creno het volgende:
techwat heb jij op ?
en blubberzwijn, waarom doe je anaal-kralen in je mond
[afbeelding]
Dat vroeg ik me dus ook af. In stiltequote:Op maandag 5 september 2005 22:04 schreef creno het volgende:
techwat heb jij op ?
en blubberzwijn, waarom doe je anaal-kralen in je mond
[afbeelding]
Bless bless og ves heill!quote:Op maandag 5 september 2005 21:59 schreef tech het volgende:
Ik ga zo ook lekker vroeg naar bed... Er is een eiland in de oceaan waar een kudde vikingen die mijn naam dragen de scepter zwaaient (de kudde zwaait). Dat is mijn bestemming!
Douane ging echt makkelijk. Op de heen weg wat vragen gehad enzo. Maar geen stomme strenge controles ofzo. En terug niet eens een heftige controle ofzoquote:Op maandag 5 september 2005 21:52 schreef petre86 het volgende:new-york-gangers..
nog gefrisked door douaniers?
en vlarp je log geupdated dan? mèt de juicy details?
en zo snel gesorteerd ook; daar kan <bepaalde user> nog wat van leren!quote:
Dat wordt bestellen via Internet. Abercrombie houdt de verkoop zelf in de hand. Niet via andere kanalen verkrijgbaar.quote:Op maandag 5 september 2005 22:14 schreef creno het volgende:
Tech, veel plezier met de vikingen
Fierce ken ik niet, toch een keer gaan snuffelen ergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |