Oh, ik weet zeker dat het ermee te maken heeft. Toen ik terugkwam en getrouwd was, had ik ook vrijwel geen last meer van die hartkloppingen enzo. Puur stress, hoewel ik verstandelijk nergens last van had.quote:Op maandag 5 september 2005 02:33 schreef Cybart het volgende:
wat ik me afvraag (als je niet wilt antwoorden hoeft dat niet), maar hoe komt het dat je man niet hier is, of jij niet daar?
en heeft dat mischien geen effect daar op?
Spontane leegloop daar.quote:Op maandag 5 september 2005 09:35 schreef Twoflower het volgende:
Nog 1 dagje Enschede, en dan ben ik (import)tukker-af!
Inderdaad. Na DennisMoore en QyRoZ ben ik de derde... (waarvan ik het weet)quote:Op maandag 5 september 2005 09:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Spontane leegloop daar.
Ohw.. en de benzineprijs dan?quote:Op maandag 5 september 2005 12:03 schreef TehRockstar het volgende:Hier is heeeeeel weinig gebeurtd
XMN8R, Blubberdinges, Aart en me...quote:Op maandag 5 september 2005 12:04 schreef Semisane het volgende:
Oh...de meet in NYC was dit weekend dan?
Wie waren daar allemaal dan?
Kool!quote:Op maandag 5 september 2005 12:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
XMN8R, Blubberdinges, Aart en me...
nu vertel je dus over jouw zondag belevenissen ?quote:Op maandag 5 september 2005 12:10 schreef TehRockstar het volgende:
Gangbang!
quote:Op maandag 5 september 2005 12:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu vertel je dus over jouw zondag belevenissen ?![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 12:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu vertel je dus over jouw zondag belevenissen ?![]()
dat gaat niet, die is eten en douchen en daarna ging ie typen...quote:Op maandag 5 september 2005 12:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn foto's wil niemand zien(ask vlarp)
quote:Op maandag 5 september 2005 12:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn foto's wil niemand zien(ask vlarp)
ik heb de essentie van het amerikaanse volk vastgelegdquote:Op maandag 5 september 2005 12:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze kunnen misschien online op mijn site in een beveiligd mapje wat je normaal niet kunt zien
Oh gross...quote:Op maandag 5 september 2005 12:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh ze zijn weer losgelaten
Uitrusten van het weekend.quote:Op maandag 5 september 2005 12:53 schreef Camoth het volgende:
Hallow![]()
Ben nu bij Roellio![]()
Is weer prachtig weer vandaag! Wat gaan we allemaal doen?
braaf wachten tot het 17.30 uur is en ik mag stoppen met het doorbrengen van mijn vrije tijd op kosten van de baas.quote:Op maandag 5 september 2005 12:53 schreef Camoth het volgende:
Hallow![]()
Ben nu bij Roellio![]()
Is weer prachtig weer vandaag! Wat gaan we allemaal doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |