wie weet, maar dat is nog niet het ergste, je bent er al zooo vroeg mee begonnen, misschien gaat je mini-rocky nu wel sneller kapot !quote:Op maandag 5 september 2005 18:49 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, dat betekent dat ik de regels heb verbroken, krijg ik nu AIDS/kanker/herpes/babies?
Wat kan ik dan zeggen afgezien van het feit dat ik je mening niet deel?quote:Op maandag 5 september 2005 18:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
Het feit dat je zo kinderachtig reageert geeft eigenlijk al aan dat je er nog absoluut niet aan toe bent.
Wat vervelend dan voor die jongens die nooit haar op hun borst krijgenquote:Op maandag 5 september 2005 18:48 schreef creno het volgende:
[..]
simpel gezegd rocky: sex mag je pas hebben als je haar boven je piemel hebt, onder je oksels en op je borst![]()
aangeven WAAROM je 'em niet deelt, in plaats van krampachtig als een kind vol te houden dat het niet waar is, en de hele kwestie belachelijk te maken.quote:Op maandag 5 september 2005 18:53 schreef TehRockstar het volgende:
Wat kan ik dan zeggen afgezien van het feit dat ik je mening niet deel?
een sprietje telt ookquote:Op maandag 5 september 2005 18:54 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wat vervelend dan voor die jongens die nooit haar op hun borst krijgen
quote:Op maandag 5 september 2005 18:58 schreef wonderer het volgende:
Denken jullie er nou echt zo over of zijn jullie gewoon gefrustreerd omdat jullie zelf zo laat aan sex zijn begonnen?![]()
zo denk ik er echt over.quote:Op maandag 5 september 2005 18:58 schreef wonderer het volgende:
Denken jullie er nou echt zo over of zijn jullie gewoon gefrustreerd omdat jullie zelf zo laat aan sex zijn begonnen?![]()
Omdat ik je niet begrijp.quote:Op maandag 5 september 2005 18:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
aangeven WAAROM je 'em niet deelt, in plaats van krampachtig als een kind vol te houden dat het niet waar is, en de hele kwestie belachelijk te maken.
ben je daar wel oud genoeg voor ?quote:Op maandag 5 september 2005 19:01 schreef Jerruh het volgende:
ik vond event horizon eigenlijk best eng...
omdat ze naar de hel gaan, en daarmee het bestaan ervan hebben bewezen en ze het dus nooit kunnen overleven?quote:Op maandag 5 september 2005 19:01 schreef Jerruh het volgende:
ik vond event horizon eigenlijk best eng...
Ik ben het ermee eens hoor. Als je ziet hoe jongeren nu over sex praten en denken... *huiver*. Een beetje friemelen en zo, ok, maar groepsverkrachtingen kun je je toch haast niet voorstellen, dat jochies van vijftien dat doen??quote:
[/subject-change]quote:Als je nou handig bent druk je ook nog je orgasme weg zeg maar, zodat je die kliederboel niet hebt. Al lijkt me dat helemaaal een onmogelijke pose om onopvallend aan te nemen, je stijfe leuter in de ene hand en met de andere hand tussen je zak en je aars drukken loopt denk ik aardig in het zicht. kortom: dan kom je wel klaar, maar geen kwak.
ja want dan gaat je zaad naar je blaasquote:Op maandag 5 september 2005 19:12 schreef creno het volgende:
[subject-change]
Is dit echt waar
[..]
[/subject-change]
Ik dacht dat het dan er harder uitkwam. ;?quote:Op maandag 5 september 2005 19:12 schreef creno het volgende:
[subject-change]
Is dit echt waar
[..]
[/subject-change]
Ja, dat is typisch Fok! Iedereen roept z'n mening, liefst de anderen en passent voor rotte vis uitmakend, zonder daadwerkelijk een discussie* aan te willen gaan.quote:Op maandag 5 september 2005 19:07 schreef tech het volgende:
Ik deel de mening van Kug niet. Ik ga er geen ellenlange discussie over aan, want ik kan wel ruiken waar zo'n discussie op uitdraait, maar ik wil graag laten weten dat niet iedereen er zo over denkt.
Kennelijk is er op Fok vaak een van de randvoorwaarden voor een discussie niet aanwezig. In mijn geval ontbreekt de bereidheid me te laten overtuigen, want het doel van mijn opmerking was juist om te laten merken dat niet iedereen er hetzelfde over denkt, daarmee de impliciet terechtgewezene (TRS) ondersteunend. Ik voel ook niet de behoefte de mensen met een andere mening mijn mening aan de hand te doen. Kug, Cyb en wonderer hebben ongetwijfeld om prima redenen hun mening vastgesteld.quote:Op maandag 5 september 2005 19:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, dat is typisch Fok! Iedereen roept z'n mening, liefst de anderen en passent voor rotte vis uitmakend, zonder daadwerkelijk een discussie* aan te willen gaan..
*discussie: uitwisseling van gedachten waarbij beide partijen zonder vooringenomenheid geïnteresseerd zijn in het standpunt van de ander en in principe bereid zijn zich te laten overtuigen door argumenten.
Voordat er geroddeld wordtquote:Op maandag 5 september 2005 19:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Of Ruckstar nou wel of geen sex heeft boeit me niet, wat ik irritant vind is dat hij er hier uitegebreid over loopt te toeteren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |