beter zelfs nog!quote:Op maandag 5 september 2005 15:37 schreef Andyvie het volgende:
Oeh, welkom terug Amerika-gangers, hebben jullie net zulk lekker weer gehad als wij hier?
wordt aan gewerktquote:Op maandag 5 september 2005 15:38 schreef wonderer het volgende:
Welkom terug NYC-gangers! Ik kijk uit naar belevenissen en foto's
Dat klinkt idd als een erg geslaagd weekend. Dan ben je trouwens ook niet brak, maar voldaan moe.quote:Op maandag 5 september 2005 15:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb vrijdag flink gefeest ja, zaterdag feestje bij vriendin en de hele nacht met wat meiden gekaraoked, film gekeken , gekletst enzo... en een soort van leuke jongen een beetje geholpen met wat morele steun
Nee ik was echt brak..ik zat dr echt ff doorheen...quote:Op maandag 5 september 2005 15:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat klinkt idd als een erg geslaagd weekend. Dan ben je trouwens ook niet brak, maar voldaan moe.
Ik ben nu brak.quote:Op maandag 5 september 2005 15:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee ik was echt brak..ik zat dr echt ff doorheen...
Moe je niet in amsterdam gaan wonen...quote:Op maandag 5 september 2005 15:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben nu brak.En dan moet ik zo ook nog gvd door de mensenmassa op de KS heen om bij m'n voordeur te komen.
Die dorpelingen lopen juist voor m'n neus.quote:Op maandag 5 september 2005 15:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Moe je niet in amsterdam gaan wonen...ik heb een idee dat een idylisch dorp meer voor je is.
Dat bedoel ik dus....in die dorpjes is het nu dus heeeeeeel rustig en zal niemand voor je neus lopen.quote:Op maandag 5 september 2005 16:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die dorpelingen lopen juist voor m'n neus.
Dan ben je nu dus helemaal fris en fruitig om de foto's te sorteren!quote:
Slaap jij normaal gesproken nooit in bed dan?quote:
zo en aan jouw smiley te zien bij jij ook niet brak meer, lekker he zo beauty slaapje overdagquote:
en een half uurtje douchenquote:Op maandag 5 september 2005 16:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo en aan jouw smiley te zien bij jij ook niet brak meer, lekker he zo beauty slaapje overdag
Hey, bek dicht homo!quote:Op maandag 5 september 2005 18:08 schreef TehRockstar het volgende:
Hier met die foto's, slet!
quote:Op maandag 5 september 2005 18:08 schreef TehRockstar het volgende:
Hier met die foto's, slet!
quote:Op maandag 5 september 2005 18:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vind tieners die sex hebben verontrustend
serieus waar, ik ben na 1 dag stage helemaal preuts geworden.
Het idee van zwaar minderjarigen die sex hebben is verontrustend, schrikt af, en is fout op sociaal emotioneel vlak, maatschappelijk gezien vind ik het zelfs fout.
quote:
Kugari-Ken moet even z'n bek houden.quote:Op maandag 5 september 2005 18:23 schreef creno het volgende:
[..]doe eens wat aardiger tegen Kugari-ken !
straks roept ie Kugari-barbie en daar krijg je spijt van, want als kugari-barbie eenmaal haar bek opengooit....![]()
ik moet eerlijk zeggen dat ik Kug's mening eigenlijk wel deelquote:Op maandag 5 september 2005 18:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Kugari-Ken moet even z'n bek houden.
quote:Op maandag 5 september 2005 18:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
zoethoudertje
http://www.van-der-horst.demon.nl/keke%20prachtig.jpg
Leg uit.quote:Op maandag 5 september 2005 18:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat ik Kug's mening eigenlijk wel deel
blijkbaar hoort het erbij...quote:Op maandag 5 september 2005 18:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat ik Kug's mening eigenlijk wel deel
Helemaal niks te klootoog.quote:
En er is maar 1 manier om erachter te komen..quote:Op maandag 5 september 2005 18:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Helemaal niks te klootoog.
Het is gewoon fout, amper in de pubertijd en je doet al aan sex, als jongen zijnde ben je nog lang niet volgroeid. Laat staan dat je op emotioneel psychologisch vlak weet wat de gevolgen van je daad in kunnen houden, je kunt opdreunen dat je weet dat je verantwoordelijk bent en moet zijn, en dat het allemaal een belangrijke stap is, maar uiteindelijk is het besef oppervlakkig en weet de jongeling niet waar hij of zij het over heeft, want die ontwikkeling heeft het nog niet meegemaakt.
Zoals een kleuter geen besef van tijd heeft, maar wel kan zeggen dat mamma over een uur thuis is, zo zijn pubers, echt jonge pubers, met sex. Ze denken te weten wat het inhoud, maar denken dat je iets weet is niet hetzelfde als het ook echt weten.
Ja vreselijk, ik ben in een diep psychologisch gat gezonken.quote:
Wat wil je trouwens beweren dat de vreselijke gevolgen zijn?quote:Op maandag 5 september 2005 18:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Helemaal niks te klootoog.
Het is gewoon fout, amper in de pubertijd en je doet al aan sex, als jongen zijnde ben je nog lang niet volgroeid. Laat staan dat je op emotioneel psychologisch vlak weet wat de gevolgen van je daad in kunnen houden, je kunt opdreunen dat je weet dat je verantwoordelijk bent en moet zijn, en dat het allemaal een belangrijke stap is, maar uiteindelijk is het besef oppervlakkig en weet de jongeling niet waar hij of zij het over heeft, want die ontwikkeling heeft het nog niet meegemaakt.
Zoals een kleuter geen besef van tijd heeft, maar wel kan zeggen dat mamma over een uur thuis is, zo zijn pubers, echt jonge pubers, met sex. Ze denken te weten wat het inhoud, maar denken dat je iets weet is niet hetzelfde als het ook echt weten.
Och.. geniet ervan zou ik zeggen.. wie weet ga je wel keihard op je bek daarna..quote:Op maandag 5 september 2005 18:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja vreselijk, ik ben in een diep psychologisch gat gezonken.
Nee daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 5 september 2005 18:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En er is maar 1 manier om erachter te komen..
trail and error...
AIDS, kanker, hongersnood, overstromingen, vulkaanuitbarstingen...o nee... das weer een ander onderwerpquote:Op maandag 5 september 2005 18:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat wil je trouwens beweren dat de vreselijke gevolgen zijn?
"Hey, je mag geen drugs gebruiken, pas op heh!"quote:Op maandag 5 september 2005 18:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Nee daar ben ik het niet mee eens.
Ik vind dat kinderen, en dat zijn het uiteindelijk, meer druk op zich moeten krijgen van bovenaf dat sex niet iets is waar licht over moet worden gedaan. Het is heel wat, het is iets dat grote gevolgen met zich mee kan brengen. Kinderen kunnen niet omgaan met die verantwoordelijkheid. Kinderen kunnen amper begrijpen wat de gevolgen zijn.
Zoals het nu in bepaalde gevallen is, lijkt het alsof sex een gewoonte is, iets om de verveling tegen te gaan, iets waar je over kunt opscheppen op de meest vreemde plaatsen, omdat je daarmee aangeeft heel erg stoer en volwassen te zijn.
Maar als ik kinderen hoor praten over hun sexleven, dan hoor ik kinderen praten over iets dat ze amper begrijpen, waar ze nog lang niet klaar voor zijn.
Weet je hoe je een SOA kunt krijgen? Weet je dat een condoom je niet tegen alle SOA's beschermt? Het hoeft maar 1 keer fout te gaan, en dan kan het ook goed fout gaan ook, met de dood als gevolg, want niet alle SOA's kunnen behandelt worden, en niet alle SOA's hebben kenmerken die je herkent of zichtbaar ervaart.quote:Op maandag 5 september 2005 18:36 schreef TehRockstar het volgende:
Wat wil je trouwens beweren dat de vreselijke gevolgen zijn?
Sinds wanneer is drugs/alcohol hetzelfde als seks.quote:Op maandag 5 september 2005 18:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
"Hey, je mag geen drugs gebruiken, pas op heh!"
En vervolgens roken we vrolijk een joint, want dat mag niet en dus is het spannend. Zelfde gebeuren. Roken idemdito... alcohol idemdito.
Ok.. de gevolgen bij sex kunnen groter zijn, HIV, zwangerschap enz enz.. maar hoeveel jongeren van rond de 17 jaar worden niet bestempeld als alcoholverslaafd?
Oei.. dat je m'n manier van redeneren niet volgt is jammer...quote:Op maandag 5 september 2005 18:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sinds wanneer is drugs/alcohol hetzelfde als seks.Mij is niet verteld dat ik geen seks mag hebben.
Leg het dan nog es uit dan.quote:Op maandag 5 september 2005 18:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oei.. dat je m'n manier van redeneren niet volgt is jammer...
Kug.. ik ga met je mee in dezen.. hij is er nog niet aan toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |