Ach, ik ben ook weer vroeg klaar, al heb ik morgenmiddag gereserveerd om wat slaapschade in te halen.quote:Op maandag 5 september 2005 00:05 schreef -Marjo- het volgende:
Jakkes, 5 uur je bed uit. Jaren gedaan trouwens...
Ik deed 's middags ook altijd bijslapen...quote:Op maandag 5 september 2005 00:08 schreef eL. het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook weer vroeg klaar, al heb ik morgenmiddag gereserveerd om wat slaapschade in te halen.
En ging jouw ritme daar ook zo van naar de *** ?? Maar goed, ik ook dus.quote:Op maandag 5 september 2005 00:09 schreef -Marjo- het volgende:
Ik deed 's middags ook altijd bijslapen...
Zo echt wel. Ik vond de middagdiensten een stuk prettiger...quote:Op maandag 5 september 2005 00:10 schreef eL. het volgende:
[..]
En ging jouw ritme daar ook zo van naar de *** ?? Maar goed, ik ook dus..
Ik heb het 5 jaar gedaan. Week ochtend, week middag...quote:Op maandag 5 september 2005 00:12 schreef RonaldV het volgende:
Jarenlang ploegendienst, ZEER onregelmatige tijden. Bioritme? 5 jaar na dato heb ik het nog steeds niet..
dan heb je tenminste nog een beetje ritme. Ik draaide avond, dan dag, dan de volgende dag nacht, een dag soms twee vrij en dan weer een avond. Er waren ook dagen dat ik gewoon 24 uur de bunker in verdween, of ik twee weken geen daglicht zag omdat ik alleen maar in de vroege uren de bunker inging, en er laat weer uitkwam.quote:Op maandag 5 september 2005 00:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb het 5 jaar gedaan. Week ochtend, week middag...
Ik heb in drukke tijden wel eens een weekje nachtdienst gelopen. Dat was dan in de winter. Ik had na die week het gevoel alsof ik ondergedoken gezeten had...quote:Op maandag 5 september 2005 00:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
dan heb je tenminste nog een beetje ritme. Ik draaide avond, dan dag, dan de volgende dag nacht, een dag soms twee vrij en dan weer een avond. Er waren ook dagen dat ik gewoon 24 uur de bunker in verdween, of ik twee weken geen daglicht zag omdat ik alleen maar in de vroege uren de bunker inging, en er laat weer uitkwam.
"mooi weer de laatste dagen, he buurman?"
"geen idee, buurvouw.."
Herkenbaar.quote:Op maandag 5 september 2005 00:18 schreef eL. het volgende:
IK vind het een sloper en tot een jaar of 3 terug had ik nergens problemen mee, nu val ik te pas en te onpas in slaap en ben vaker moe. En die extra tijd ? Ja, die verdwijnt veelal in het bed.
Dat heb ik ook, ik ben gewend om moe te zijn en kan er zo overheen, beetje koffie erbij, goed eten en ik sla lachend een nachtje over. Niet dat ik dat doe, maar het kan. Maar gelukkig ben ik inmiddels moe genoeg om te slapen, dus daar ga ik even dankbaar gebruik van maken.quote:Op maandag 5 september 2005 00:19 schreef RonaldV het volgende:
Herkenbaar.Daar staat tegenover dat ik door mijn gemis aan bioritme wel soms heeel lang kan doorgaan.
school....da's te lang geleden om me dat nog goed te kunnen herrinerenquote:Op maandag 5 september 2005 07:49 schreef Toeps het volgende:
Deze week:
Maandag werken
Dinsdag school
Woensdag school
Donderdag school
Vrijdag werken
Oi, balen johquote:Op maandag 5 september 2005 08:09 schreef Toeps het volgende:
Brr. Ik ben zo gaar. Ik moet om 9 uur beginnen, en normaal hoef ik niet te werken op maandag, ik moet extra werken omdat het zo'n drukke chaos is. Hollee.
da's nog erger dan werk eigenlijk. Da's achter een suf buro zitten EN er ook nog uitzien alsof je ergens aandacht voor hebtquote:Op maandag 5 september 2005 07:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
school....da's te lang geleden om me dat nog goed te kunnen herrineren
bij de dierenbescherming toch?quote:Op maandag 5 september 2005 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oi, balen johWat voor werk doe je eigenlijk?
Da's alleen mijn vrijwilligerswerk. Mijn gewone betaalde werk is bij KPN Mobile. Van het weekend heb ik voor de Dierenbescherming zitten knutselen.quote:
en ook nog fashion model ernaastquote:Op maandag 5 september 2005 09:31 schreef Toeps het volgende:
[..]
Da's alleen mijn vrijwilligerswerk. Mijn gewone betaalde werk is bij KPN Mobile. Van het weekend heb ik voor de Dierenbescherming zitten knutselen.
Lekkere stinkbende daar danquote:Op maandag 5 september 2005 10:22 schreef Puckzzz het volgende:
Wij hebben geen water op het werk, dus ook geen plee die doorspoeltze hebben geen idee hoe lang het zal duren
Hahaha!quote:Op maandag 5 september 2005 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en ook nog fashion model ernaast
Studeer je ook nog of zo?
Da's dus eigenlijk 4 carrièresquote:Op maandag 5 september 2005 10:24 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hahaha!
Nou, model niet echt, figurant wel. En ja, ik studeer Communicatie en Multimedia Design.
nu gaat het nog, maar het moet natuurlijk niet te warm worden en te lang durenquote:
Waterleiding gesprongen of zo??quote:Op maandag 5 september 2005 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nu gaat het nog, maar het moet natuurlijk niet te warm worden en te lang duren
een bruine trui breien?quote:
Oh een splinter uit je rug trekken?quote:Op maandag 5 september 2005 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
een bruine trui breien?
een negertje baren?
quote:Op maandag 5 september 2005 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh een splinter uit je rug trekken?
Of bedoel je gewoon het marmer teisteren?
Dat doen vrouwen toch niet, dat scheelt al de helft.quote:Op maandag 5 september 2005 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nu gaat het nog, maar het moet natuurlijk niet te warm worden en te lang duren
en je moet niet nodig een #2 moeten doen want dan heb je een probleem
schijt jij op een marmeren pot?quote:Op maandag 5 september 2005 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh een splinter uit je rug trekken?
Of bedoel je gewoon het marmer teisteren?
quote:Op maandag 5 september 2005 10:53 schreef RonaldV het volgende:
"there she sat, her buns were flexin'
giving birth to an awesome Texan"
![]()
Moooggg -Marjo-quote:
daar heb ik hier binnen wat aan!quote:Op maandag 5 september 2005 11:27 schreef -Marjo- het volgende:
Tis weer een heerlijk zonnetje...
Jij was toch net zonnetje in huis???quote:
Ja hoor, zo'n 7 uur per nacht. De afgelopen paar weken heb ik alleen niet echt veel weekend gehad. Maar goed, dat moet ik kunnen inhalen als het studentenleven weer is begonnen.quote:Op maandag 5 september 2005 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's dus eigenlijk 4 carrières
Slaap je ook weleens of zo?
Wij hebben helaas een overijverige airco. Brrr.quote:Op maandag 5 september 2005 11:27 schreef -Marjo- het volgende:
Tis weer een heerlijk zonnetje...
Hey man! Ik ben hartstikke Cool hoorquote:Op maandag 5 september 2005 11:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jij was toch net zonnetje in huis???![]()
Kun je dan effe weggaan uit het kantoor hier? Ik zit nu al weg tesmelten.![]()
Chill.quote:Op maandag 5 september 2005 11:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey man! Ik ben hartstikke Cool hoor
NOu dan mag je wel effe heel snel langskomen... Tis in mijn hoekje al ronde de 28 graden. Met ventilator op mij gericht.quote:Op maandag 5 september 2005 11:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey man! Ik ben hartstikke Cool hoor
Kan ook lekker zijn toch? Als ie niet te koud staat...quote:Op maandag 5 september 2005 11:36 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wij hebben helaas een overijverige airco. Brrr.
Die is er straks ook nog wel hoor. Of zo effe lekker in je pauze naar buiten??quote:Op maandag 5 september 2005 11:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
daar heb ik hier binnen wat aan!![]()
Ik hoorde jequote:
Ik vind het zo lekker, elke eerste maandag van de maand om 12:00, das helemaal mijn moment.quote:
Daar ben ik ook, op dit moment!quote:Op maandag 5 september 2005 12:04 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]![]()
Was jij dat?
Tering he, kan jij ff hard loeien. Ik kon je in Den Haag horen.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 12:04 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik vind het zo lekker, elke eerste maandag van de maand om 12:00, das helemaal mijn moment..
quote:Op maandag 5 september 2005 12:05 schreef Auticia het volgende:
[..]
Daar ben ik ook, op dit moment! [afbeelding].
Je hebt zelfs Volkel niet gehoord? Daar staan een paar aardige toeters!quote:Op maandag 5 september 2005 12:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als er daadwerkelijk iets zou gebeuren ben ik goed screwed hier... ik heb nix gehoord
Ja, echt!quote:
Mijn teerbeminde woont daar.quote:Op maandag 5 september 2005 12:09 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Sinds wanneer is aanwezigheid in DH een reden voor een-smiley?
Volkel is bekant in onze achtertuin...maar nee! Nix gehoordquote:Op maandag 5 september 2005 12:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je hebt zelfs Volkel niet gehoord? Daar staan een paar aardige toeters!
Je houdt van asfalt?quote:
Dan moet ik toch echt een nieuwe megafoon aanschaffen.quote:Op maandag 5 september 2005 12:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Volkel is bekant in onze achtertuin...maar nee! Nix gehoord
quote:
Wij moeten hier het raam open zetten om iets te horen. En dan meteen weer dicht doen natuurlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 12:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als er daadwerkelijk iets zou gebeuren ben ik goed screwed hier... ik heb nix gehoord
quote:
Van hetzelfde!quote:Op maandag 5 september 2005 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
Eet smakelijk trouwens allemaal
* PdeHoog is bezig met de lunch
Is dat niet die verzuurde leraar Nederlands die nooit een wedstrijd wint?quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 12:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is dat niet die verzuurde leraar Nederlands die nooit een wedstrijd wint?
quote:Op maandag 5 september 2005 12:22 schreef Auticia het volgende:
[..]. Hij heeft wel een keer een wedstrijd gewonnen hoor! Drieluik volgens mij.
.
De verzuring is inmiddels overgeslagen naar een soort Bert en Ernie-verhouding.
"Sleap je al?.
Vertel op!quote:Op maandag 5 september 2005 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb net even een nieuw PR aan lunchkosten neergezet
¤ 11,09
een salade, een frikandel, een groenteloempia, een broodje brie, een beker drinkyoghurt, een flesje Jus (halve liter) en een fles powerdrink.quote:
Ik weet niet of hij het wel zo leuk vind dat ik zo de Ernie uithang de laaste tijd.quote:Op maandag 5 september 2005 12:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hee Berrt..Berrt!! Err zit een banean in je oorr Berrt!
Ik heb weer honger. Maar buiten ratten- en kattenvoer is er weinig in huis.quote:Op maandag 5 september 2005 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een salade, een frikandel, een groenteloempia, een broodje brie, een beker drinkyoghurt, een flesje Jus (halve liter) en een fles powerdrink.
Kan hier helaas geen foto uploaden. Vanavond wel
Kan je geen brandblusser leegdrinken of zo?quote:Op maandag 5 september 2005 12:29 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb weer honger. Maar buiten ratten- en kattenvoer is er weinig in huis.
Misschien zijn er nogquote:Op maandag 5 september 2005 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je geen brandblusser leegdrinken of zo?
quote:Op maandag 5 september 2005 12:28 schreef Auticia het volgende:
[prik in schouder] "Schouderrrham". [slaat op kont] "Achterrham" [prikt in zij] "Lenden"..
Bij de "varkensneus" en "lamsoren" ging ik echt tever, en werd ik zowat doodgekieteld. Ik kon nog net uitbrengen of hij die bockworsten van mijn spareribs kon afhalenquote:
quote:Op maandag 5 september 2005 12:28 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het wel zo leuk vind dat ik zo de Ernie uithang de laaste tijd.
Gisteravond (![]()
![]()
) bijvoorbeeld:
[prik in schouder] "Schouderrrham". [slaat op kont] "Achterrham" [prikt in zij] "Lenden"..
In het begin was er nog wel sprake van een è-è-è-è-è-è-è-è-è-è-è. Maar dat hield toch al vrij gauw op.quote:Op maandag 5 september 2005 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]en dat vond ie niet leuk??
wat een zuurpruim![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 12:32 schreef Auticia het volgende:
[..]
Bij de "varkensneus" en "lamsoren" ging ik echt tever, en werd ik zowat doodgekieteld. Ik kon nog net uitbrengen of hij die bockworsten van mijn spareribs kon afhalen.
.
Ik wilde het nog netjes houdenquote:Op maandag 5 september 2005 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wacht bockworsten... Ik zat aan braadworsten te denken..Snapte het meervoud al niet
ja ik zit hier te stunten met salade en vegetarische loempia's en zo, terwijl jij maar met vleeswaren loopt te smijten dat het een naam heeftquote:Op maandag 5 september 2005 12:33 schreef Auticia het volgende:
Eet smakelijk trouwens, Flash!
Had jij het niet over een frikadel?quote:Op maandag 5 september 2005 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik zit hier te stunten met salade en vegetarische loempia's en zo, terwijl jij maar met vleeswaren loopt te smijten dat het een naam heeft
Hou effe op zeg
Geloof jij nog steeds dat daar vlees in zit?quote:Op maandag 5 september 2005 12:39 schreef Auticia het volgende:
[..]
Had jij het niet over een frikadel?.
Restafval.quote:Op maandag 5 september 2005 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geloof jij nog steeds dat daar vlees in zit?![]()
Woeiiii...quote:Op maandag 5 september 2005 12:40 schreef Auticia het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
.
Bert en Ernie!.
Ik moet echt even van het forum af voor ik nog verder doorsla..
Tot later.
Denk je echt dat ik me heb laten bezwangerenquote:Op maandag 5 september 2005 12:43 schreef RonaldV het volgende:
augustus..
plus 9...
Feestje bij lub & ties in mei!![]()
mijn vrouw ging ook plots gek doenquote:Op maandag 5 september 2005 12:44 schreef Auticia het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik me heb laten bezwangeren!
Ja, zeg, mij nog even angst aanjagen ook!quote:Op maandag 5 september 2005 12:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
mijn vrouw ging ook plots gek doen![]()
Whahaha...quote:Op maandag 5 september 2005 12:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
mijn vrouw ging ook plots gek doen![]()
Dus je hebt reden om nattigheid te voelen?quote:Op maandag 5 september 2005 12:45 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, zeg, mij nog even angst aanjagen ook!
Och, je kunt er wel mooie foto's van maken. Zie het als een kans!quote:Op maandag 5 september 2005 12:45 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, zeg, mij nog even angst aanjagen ook!
Hond uitlaten. Of andersom. zoietsquote:
Naar de Etosquote:
zijn wij niet leuk genoeg?quote:
Ik durf niks aardigs meer tegen jou te zeggenquote:
quote:
Is dat mijn biologische klok??quote:Op maandag 5 september 2005 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
volgende vraag:
wat zijn de hoofdbestandelen van bier....u heeft 20 seconden....tictoctictoc
Kun jij even MSN aantrappen?quote:
Done. Ken je trouwens http://webmessenger.msn.com?quote:Op maandag 5 september 2005 13:43 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
mail even op hotmail, ik heb geen messenger op mn werk
Ik wel. En ik vind het KUT werken... Soms moet je tien seconden wachten voordat je kan beginnen met antwoorden... of je blijkt een hele lap tekst voor de kat zn kut ingeklopt te hebben.quote:Op maandag 5 september 2005 13:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Done. Ken je trouwens http://webmessenger.msn.com?
Nu welquote:Op maandag 5 september 2005 13:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Done. Ken je trouwens http://webmessenger.msn.com?
Het is niet geweldig, en buggy als de neten. Maar het werkt, en is beter dan niks.quote:Op maandag 5 september 2005 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wel. En ik vind het KUT werken... Soms moet je tien seconden wachten voordat je kan beginnen met antwoorden... of je blijkt een hele lap tekst voor de kat zn kut ingeklopt te hebben.
Nou ja soms.... Vaker dan niet![]()
strijken?quote:Op maandag 5 september 2005 14:05 schreef -Marjo- het volgende:
Ik sta te strijken met dit weer. Ik lijk wel gek...
Lekker warmquote:Op maandag 5 september 2005 14:05 schreef -Marjo- het volgende:
Ik sta te strijken met dit weer. Ik lijk wel gek...
Nee, het moest nu vanmezelf...quote:Op maandag 5 september 2005 14:08 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
strijken?![]()
hmmm nee inderdaad. Kan je niet beter wachten tot vanavond?
Hahaha, maar soms moet er iets gewoon gebeuren. Anders blijft het maar liggen...quote:Op maandag 5 september 2005 14:15 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
tsja, als er iemand is naar wie ik niet zou luisteren...![]()
Ik ga vanavond maar eens stofzuigenquote:Op maandag 5 september 2005 14:16 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hahaha, maar soms moet er iets gewoon gebeuren. Anders blijft het maar liggen...
Het is jouw keuze hoor, jij staat te zweten. Ik niet.quote:Op maandag 5 september 2005 14:16 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hahaha, maar soms moet er iets gewoon gebeuren. Anders blijft het maar liggen...
Zuigen kreng....quote:Op maandag 5 september 2005 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga vanavond maar eens stofzuigen
Tussen door een kleine Fok! Pauze...quote:Op maandag 5 september 2005 14:20 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het is jouw keuze hoor, jij staat te zweten. Ik niet.
Oh!! Noem je dat zo als Re langskomt?quote:Op maandag 5 september 2005 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga vanavond maar eens stofzuigen
Zou ie al zo lang droog staan dan?quote:Op maandag 5 september 2005 14:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh!! Noem je dat zo als Re langskomt?![]()
Nou nou, ik heb Pea erge dingen zien doenquote:Op maandag 5 september 2005 14:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jullie zijn ook al lang vrijgezel he?![]()
Pea erg? Pea is haske lief!quote:Op maandag 5 september 2005 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, ik heb Pea erge dingen zien doenMaar jij kan er ook wat van hoor
quote:Op maandag 5 september 2005 14:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jullie zijn ook al lang vrijgezel he?![]()
Deze al geprobeerd??quote:Op maandag 5 september 2005 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ZOOO jammer dat ik hier niet op MSN kan en dat webmessenger zo KUT is![]()
He, jammer. Bij sommigen werkte het wel namelijk...quote:Op maandag 5 september 2005 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm dat werkt ook nietnou ja, vanavond thuis maar dan
blijf je nu gezellig slow chatten.quote:Op maandag 5 september 2005 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm dat werkt ook nietnou ja, vanavond thuis maar dan
jaquote:Op maandag 5 september 2005 15:09 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
blijf je nu gezellig slow chatten.![]()
Daar is het nu veel te warm voor Flesquote:Op maandag 5 september 2005 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wou eigenlijk even direct apart met Puckzzz maar dat gaat dus niet
Puckzzz kan mij niet warm genoeg zijnquote:Op maandag 5 september 2005 15:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daar is het nu veel te warm voor Fles![]()
Ik was respectievelijk bij de Etos, aan de telefoon met mijn moeder, en ik ga zo nog even langs de Prénatal.quote:
Schiet je op? Je buikje zag er al behoorlijk rond uit recentelijkquote:Op maandag 5 september 2005 15:15 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik was respectievelijk bij de Etos, aan de telefoon met mijn moeder, en ik ga zo nog even langs de Prénatal..
Zal ik de blije doos even voor je aanvragen???quote:Op maandag 5 september 2005 15:15 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik was respectievelijk bij de Etos, aan de telefoon met mijn moeder, en ik ga zo nog even langs de Prénatal..
Geef haar een spiegel, dan ben je d'r ookquote:Op maandag 5 september 2005 15:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Zal ik de blije doos even voor je aanvragen???
Hihi...quote:Op maandag 5 september 2005 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geef haar een spiegel, dan ben je d'r ook![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wou eigenlijk even direct apart met Puckzzz maar dat gaat dus niet
quote:Op maandag 5 september 2005 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schiet je op? Je buikje zag er al behoorlijk rond uit recentelijk
quote:Op maandag 5 september 2005 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
@auticia: wat zeiden ze bij de Prenatal? Nee sorrie mevrouw we hebben geen positiekleding in XXS?
Ik zou me nimmer laten bezwangeren zonder jouw toestemming, P, dat weet je toch?quote:Op maandag 5 september 2005 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog kijkt even voor de zekerheid
Nee, dit is toch echt geen ONZ![]()
Je was me voor!quote:Op maandag 5 september 2005 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
......
dan maar?
@auticia: wat zeiden ze bij de Prenatal? Nee sorrie mevrouw we hebben geen positiekleding in XXS?
Staat ie d'r al? da's snel! ff gauw kijkenquote:Op maandag 5 september 2005 15:24 schreef Vliegvrager het volgende:
@Puckzzz: je albumfoto doet het goed op DPZ
quote:Op maandag 5 september 2005 15:29 schreef pea4fun het volgende:
Goedemiddag...
Even voor de didelijkheid, ik doe natuurlijk nooooiit rare dingen he
Auticia, ik zet wel alvast een pot augurken klaar voor een eventuele volgende meetEn ik mag binnenkort oefenen op zwangere buiken foto's dussuh...
Mwoa, je hebt het toch alleen maar voor de laatste paar weken nodigquote:Op maandag 5 september 2005 15:21 schreef Auticia het volgende:
[..]. Ik denk dat ik raar aangekeken wordt bij de afdeling positiekleding.
.
quote:Op maandag 5 september 2005 15:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
haaaaaai! Nee na jouw ontmoet te hebben kan ik niet geloven dat jij raar zou doen
Ja, hij staat er alquote:Op maandag 5 september 2005 15:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Staat ie d'r al? da's snel! ff gauw kijken
Dat is iig didelijkquote:Op maandag 5 september 2005 15:29 schreef pea4fun het volgende:
Goedemiddag...
Even voor de didelijkheid, ik doe natuurlijk nooooiit rare dingen he
Ik heb nog wel een t-shirt voor d'r te leen als positiejurkquote:Op maandag 5 september 2005 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, je hebt het toch alleen maar voor de laatste paar weken nodig
egwelquote:Op maandag 5 september 2005 15:24 schreef Vliegvrager het volgende:
@Puckzzz: je albumfoto doet het goed op DPZ
Oh nou...quote:Op maandag 5 september 2005 15:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
haaaaaai! Nee na jouw ontmoet te hebben kan ik niet geloven dat jij raar zou doen
OF het moet een zestienling worden, dan kan het nogquote:Op maandag 5 september 2005 15:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een t-shirt voor d'r te leen als positiejurk![]()
en dan verzuipt ze er nog in
quote:Op maandag 5 september 2005 15:34 schreef Icicle het volgende:
Ja lach maar.. XXS.. Maar ik was dus een keer bij Prenatal en toen kwam er een zwangere vrouw van uhm 1.55 ofzo, hooguit. Probleem!! Daar zijn dus écht geen kleren voor! Wat moet je dan? Heel de tijd binnen zitten in je badjas?
Het gerucht gaat dat ties maar 2 tepels heeft. Dat wordt extra capaciteit inhuren.quote:Op maandag 5 september 2005 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OF het moet een zestienling worden, dan kan het nog
quote:Op maandag 5 september 2005 15:39 schreef Icicle het volgende:
Breiwerkje he.. hm..
Auticia, je kunt natuurlijk ook je eigen XXS positiekleding haken!
Zelf wat makenquote:Op maandag 5 september 2005 15:34 schreef Icicle het volgende:
Ja lach maar.. XXS.. Maar ik was dus een keer bij Prenatal en toen kwam er een zwangere vrouw van uhm 1.55 ofzo, hooguit. Probleem!! Daar zijn dus écht geen kleren voor! Wat moet je dan? Heel de tijd binnen zitten in je badjas?
quote:Op maandag 5 september 2005 15:34 schreef Auticia het volgende:
Zullen we eens ophouden over mijn vermeende zwangerschap? Ik ga er bijna melk van geven..
Tuinbroekquote:Op maandag 5 september 2005 15:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zelf wat makenIk heb nog foto's vanmezelf
gelukkig niet digitaal...
quote:Op maandag 5 september 2005 15:21 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik zou me nimmer laten bezwangeren zonder jouw toestemming, P, dat weet je toch?.
Dat is leuk! Ik heb het laatst ook geprobeerd en mag nu binnenkort voor de herkansing in een heuse studio samen met mopheus_at_work.quote:Op maandag 5 september 2005 15:29 schreef pea4fun het volgende:
.......... En ik mag binnenkort oefenen op zwangere buiken foto's dussuh...
Ik dacht idd al aan jou, maar wist niet zeker of je kinderen hadquote:Op maandag 5 september 2005 15:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zelf wat makenIk heb nog foto's vanmezelf
gelukkig niet digitaal...
Gelukkig stond ie in de koelkast, anders had je nu chocolademelk gehad.quote:Op maandag 5 september 2005 15:46 schreef -Marjo- het volgende:
Oeh, ik vond nog een stuk chocolade taart in de koelkast...
En nu issie opquote:Op maandag 5 september 2005 15:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
Gelukkig stond ie in de koelkast, anders had je nu chocolademelk gehad.
Ow dat is gaaf zeg! Mogen wij daar eventueel wat van aanschouwen?quote:Op maandag 5 september 2005 15:53 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Dat is leuk! Ik heb het laatst ook geprobeerd en mag nu binnenkort voor de herkansing in een heuse studio samen met mopheus_at_work.
Low-key werkt erg goed op zo'n dikke toeter.
ja ik heb er 2, 17 en bijna 16quote:Op maandag 5 september 2005 15:53 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ik dacht idd al aan jou, maar wist niet zeker of je kinderen had![]()
dingusquote:Op maandag 5 september 2005 16:00 schreef Toeps het volgende:
Ik heb thuis nog sorbetijs en splits. Euh... splitten. Euh... hoe noem je dat?
1 van die andere getallen dan was ik wel heel erg productief bezig geweestquote:Op maandag 5 september 2005 16:05 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Wel prettig voor je dat de '2' het eerste getalletje in die zin is
Dan had je er nu ook vast niet zo uitgezienquote:Op maandag 5 september 2005 16:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
1 van die andere getallen dan was ik wel heel erg productief bezig geweest
Nee dan hing mijn buik denk ik op mijn knieenquote:Op maandag 5 september 2005 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan had je er nu ook vast niet zo uitgezien![]()
Krijg ik nu ergens de schuld van???quote:
Ja en we zeggen lekker niet waarvanquote:Op maandag 5 september 2005 16:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Krijg ik nu ergens de schuld van???![]()
![]()
Natuurlijk. Ik heb al wat gepost van de foto's die ik al gemaakt heb maar die zijn nog niet echt postenswaardig. Mits jij jouw werk ook laat zien natuurlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 16:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow dat is gaaf zeg! Mogen wij daar eventueel wat van aanschouwen?
Zolang het maar niet met kindertjes-maken te maken heeftquote:Op maandag 5 september 2005 16:17 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ja en we zeggen lekker niet waarvan![]()
Dat ligt aan het model. Alleen als zij er geen bezwaar tegen heeft en dan nog in overleg welkequote:Op maandag 5 september 2005 16:19 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik heb al wat gepost van de foto's die ik al gemaakt heb maar die zijn nog niet echt postenswaardig. Mits jij jouw werk ook laat zien natuurlijk.
Nee natuurlijk niet! Je bent er zelf nog 1quote:Op maandag 5 september 2005 16:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zolang het maar niet met kindertjes-maken te maken heeftIk moet die jengels nog niet hebben
![]()
quote:
Jij jij jij oude vrouw!!!quote:Op maandag 5 september 2005 16:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! Je bent er zelf nog 1![]()
WHZquote:Op maandag 5 september 2005 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat schrijf je maar op je grafsteen of zo
I will.quote:Op maandag 5 september 2005 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat schrijf je maar op je grafsteen of zo
* Dr_Flash ookquote:Op maandag 5 september 2005 16:39 schreef Icicle het volgende:
* Icicle] vind zwanger buikjes ook heel mooi![/me]
[me=Icicle is daarom ook nieuwsgierig naar de foto's van beide fotografen/modellen/partners-van-modellen!
Ik ook. Ik vind het altijd heel bijzonder om te zien...quote:Op maandag 5 september 2005 16:39 schreef Icicle het volgende:
Ik heb een eerste proef dinges al eens gepost. Althans een linkje. De serie is wel mooi geworden maar nog niet zo goed dat ik hem wil plaatsen.quote:Op maandag 5 september 2005 16:39 schreef Icicle het volgende:
[me=Icicle is daarom ook nieuwsgierig naar de foto's van beide fotografen/modellen/partners-van-modellen!
Die rooktquote:Op maandag 5 september 2005 17:06 schreef Puckzzz het volgende:
Behalve die zwangere doos in het BB5 huis
Byeeeee!!
als om te laten zien: roken is goed voor je? Roken is okee?quote:
Nee, juist niet dus...quote:Op maandag 5 september 2005 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als om te laten zien: roken is goed voor je? Roken is okee?
mja, wat dan vraag je je af??quote:
Ik vraag me niks af. Zij rookt terwijl ze zwanger is maar vraagt wel of niemand in de buurt wil roken als het kind straks geboren is...quote:Op maandag 5 september 2005 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja, wat dan vraag je je af??"weg met politiek correcte TV"? Ze verzinnen ZULKE gekke dingen de laatste tijd...
Oh okee, dat wijf is dus gewoon om uit te kotsenquote:Op maandag 5 september 2005 18:32 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik vraag me niks af. Zij rookt terwijl ze zwanger is maar vraagt wel of niemand in de buurt wil roken als het kind straks geboren is...
dure lunchquote:Op maandag 5 september 2005 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, zoals beloofd, mijn lunch van vanmiddag
[afbeelding]
[afbeelding]
Precies. Voor dat geld mag er ook wel uitgebreid foto's van gemaakt worden dacht ik zoquote:
voor dat geld... wórdt er dan geen foto voor je gemaakt? met lijstje enzo?quote:Op maandag 5 september 2005 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Voor dat geld mag er ook wel uitgebreid foto's van gemaakt worden dacht ik zo
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op maandag 5 september 2005 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, zoals beloofd, mijn lunch van vanmiddag
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja en een slanke jongedame die dat allemaal aanprijstquote:Op maandag 5 september 2005 18:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
voor dat geld... wórdt er dan geen foto voor je gemaakt? met lijstje enzo?
quote:Op maandag 5 september 2005 18:54 schreef Auticia het volgende:
Roti kipfilet en Carpe Diem Gingko!!!
!
Dus dit was mindere bamiRoti?quote:Op maandag 5 september 2005 19:10 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik vind Roti Lams toch eigenlijk veel lekkerder..
Lams vind ik echt het allerlekkerst, dus die krijgt echt een 10.quote:Op maandag 5 september 2005 19:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus dit was mindere bamiRoti?
In dat geval kan ik ermee leven
Geef je roti cijfer van 1 t/m 10 graag![]()
HA nou mn thaise roerbakreepjes waren een 7quote:Op maandag 5 september 2005 19:15 schreef Auticia het volgende:
[..]
Lams vind ik echt het allerlekkerst, dus die krijgt echt een 10.
Kipfilet... hmmz. een 6 ofzo.
Hehehehe! Nou ik eet om de kipfilets heen dus dan is het hier wel een 7,5 hoorquote:Op maandag 5 september 2005 19:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
HA nou mn thaise roerbakreepjes waren een 7
* Ghostbuster niet jaloers meer is
quote:Op maandag 5 september 2005 19:18 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hehehehe! Nou ik eet om de kipfilets heen dus dan is het hier wel een 7,5 hoor.
quote:Op maandag 5 september 2005 19:24 schreef mvdlubbe het volgende:
Oh is het weer niet goed.
kan er ook nog wel bij gezien het soap-gehalte van FOT latelyquote:Op maandag 5 september 2005 19:41 schreef Shark.Bait het volgende:
is jullie ruzie in een zodanig stadium dat je het schriftelijk gaat uitvechten in het bijzijn van vreemdelingen??
staat er pas een aantal weken...quote:Op maandag 5 september 2005 19:53 schreef Rhanna het volgende:
Bruggenbouwer?
nope, toll free!quote:Op maandag 5 september 2005 20:12 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja, tolbruggen zeker.
dan moet icicle geduld hebbenquote:Op maandag 5 september 2005 16:39 schreef Icicle het volgende:
Foodfightquote:Op maandag 5 september 2005 19:46 schreef mvdlubbe het volgende:
Geen ruzie. Culinaire onenigheid.
hoezo?quote:Op maandag 5 september 2005 20:30 schreef Auticia het volgende:
Heb je een cursus Bob Ross gedaan?
vanwege het schilderachtig sfeertje van de plaat!quote:
en zijn favoriete kleur is van dyck brownquote:Op maandag 5 september 2005 21:03 schreef rustig het volgende:
[..]
vanwege het schilderachtig sfeertje van de plaat!
bob ross was die krullebol die voor de camera altijd bomen
stond te schilderen
ik weet wie ome bob (RIP) was hoor, anders had ik dat wel gevraagd in mijn postquote:Op maandag 5 september 2005 21:03 schreef rustig het volgende:
vanwege het schilderachtig sfeertje van de plaat!
bob ross was die krullebol die voor de camera altijd bomen
stond te schilderen
Ja, actricesquote:Op maandag 5 september 2005 21:34 schreef mvdlubbe het volgende:
Zijn dat dan speciaal gefokte acteurs?
voor tieten operaties...quote:Op maandag 5 september 2005 21:34 schreef mvdlubbe het volgende:
Zijn dat dan speciaal gefokte acteurs?
ff opnieuw opstarten, onderwerp 1 opstarten, afwerken en weer afsluiten, dan onderwerp 2 enz. Anders loop je vastquote:Op maandag 5 september 2005 19:57 schreef Xilantof het volgende:
ik heb het druk met school, maar ik weet niet wat ik moet doen.
Mijn hoofd is beetje chaosVerschillende onderwerpen tegelijk zijn bezig
ik heb vanacht gedroomd over een cameraen 't was geen prachtige D2X ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |