Zuigen kreng....quote:Op maandag 5 september 2005 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga vanavond maar eens stofzuigen
Tussen door een kleine Fok! Pauze...quote:Op maandag 5 september 2005 14:20 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het is jouw keuze hoor, jij staat te zweten. Ik niet.
Oh!! Noem je dat zo als Re langskomt?quote:Op maandag 5 september 2005 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga vanavond maar eens stofzuigen
Zou ie al zo lang droog staan dan?quote:Op maandag 5 september 2005 14:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh!! Noem je dat zo als Re langskomt?![]()
Nou nou, ik heb Pea erge dingen zien doenquote:Op maandag 5 september 2005 14:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jullie zijn ook al lang vrijgezel he?![]()
Pea erg? Pea is haske lief!quote:Op maandag 5 september 2005 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, ik heb Pea erge dingen zien doenMaar jij kan er ook wat van hoor
quote:Op maandag 5 september 2005 14:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jullie zijn ook al lang vrijgezel he?![]()
Deze al geprobeerd??quote:Op maandag 5 september 2005 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ZOOO jammer dat ik hier niet op MSN kan en dat webmessenger zo KUT is![]()
He, jammer. Bij sommigen werkte het wel namelijk...quote:Op maandag 5 september 2005 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm dat werkt ook nietnou ja, vanavond thuis maar dan
blijf je nu gezellig slow chatten.quote:Op maandag 5 september 2005 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm dat werkt ook nietnou ja, vanavond thuis maar dan
jaquote:Op maandag 5 september 2005 15:09 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
blijf je nu gezellig slow chatten.![]()
Daar is het nu veel te warm voor Flesquote:Op maandag 5 september 2005 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wou eigenlijk even direct apart met Puckzzz maar dat gaat dus niet
Puckzzz kan mij niet warm genoeg zijnquote:Op maandag 5 september 2005 15:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daar is het nu veel te warm voor Fles![]()
Ik was respectievelijk bij de Etos, aan de telefoon met mijn moeder, en ik ga zo nog even langs de Prénatal.quote:
Schiet je op? Je buikje zag er al behoorlijk rond uit recentelijkquote:Op maandag 5 september 2005 15:15 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik was respectievelijk bij de Etos, aan de telefoon met mijn moeder, en ik ga zo nog even langs de Prénatal..
Zal ik de blije doos even voor je aanvragen???quote:Op maandag 5 september 2005 15:15 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik was respectievelijk bij de Etos, aan de telefoon met mijn moeder, en ik ga zo nog even langs de Prénatal..
Geef haar een spiegel, dan ben je d'r ookquote:Op maandag 5 september 2005 15:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Zal ik de blije doos even voor je aanvragen???
Hihi...quote:Op maandag 5 september 2005 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geef haar een spiegel, dan ben je d'r ook![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wou eigenlijk even direct apart met Puckzzz maar dat gaat dus niet
quote:Op maandag 5 september 2005 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schiet je op? Je buikje zag er al behoorlijk rond uit recentelijk
quote:Op maandag 5 september 2005 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
@auticia: wat zeiden ze bij de Prenatal? Nee sorrie mevrouw we hebben geen positiekleding in XXS?
Ik zou me nimmer laten bezwangeren zonder jouw toestemming, P, dat weet je toch?quote:Op maandag 5 september 2005 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog kijkt even voor de zekerheid
Nee, dit is toch echt geen ONZ![]()
Je was me voor!quote:Op maandag 5 september 2005 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
......
dan maar?
@auticia: wat zeiden ze bij de Prenatal? Nee sorrie mevrouw we hebben geen positiekleding in XXS?
Staat ie d'r al? da's snel! ff gauw kijkenquote:Op maandag 5 september 2005 15:24 schreef Vliegvrager het volgende:
@Puckzzz: je albumfoto doet het goed op DPZ
quote:Op maandag 5 september 2005 15:29 schreef pea4fun het volgende:
Goedemiddag...
Even voor de didelijkheid, ik doe natuurlijk nooooiit rare dingen he
Auticia, ik zet wel alvast een pot augurken klaar voor een eventuele volgende meetEn ik mag binnenkort oefenen op zwangere buiken foto's dussuh...
Mwoa, je hebt het toch alleen maar voor de laatste paar weken nodigquote:Op maandag 5 september 2005 15:21 schreef Auticia het volgende:
[..]. Ik denk dat ik raar aangekeken wordt bij de afdeling positiekleding.
.
quote:Op maandag 5 september 2005 15:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
haaaaaai! Nee na jouw ontmoet te hebben kan ik niet geloven dat jij raar zou doen
Ja, hij staat er alquote:Op maandag 5 september 2005 15:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Staat ie d'r al? da's snel! ff gauw kijken
Dat is iig didelijkquote:Op maandag 5 september 2005 15:29 schreef pea4fun het volgende:
Goedemiddag...
Even voor de didelijkheid, ik doe natuurlijk nooooiit rare dingen he
Ik heb nog wel een t-shirt voor d'r te leen als positiejurkquote:Op maandag 5 september 2005 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, je hebt het toch alleen maar voor de laatste paar weken nodig
egwelquote:Op maandag 5 september 2005 15:24 schreef Vliegvrager het volgende:
@Puckzzz: je albumfoto doet het goed op DPZ
Oh nou...quote:Op maandag 5 september 2005 15:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
haaaaaai! Nee na jouw ontmoet te hebben kan ik niet geloven dat jij raar zou doen
OF het moet een zestienling worden, dan kan het nogquote:Op maandag 5 september 2005 15:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een t-shirt voor d'r te leen als positiejurk![]()
en dan verzuipt ze er nog in
quote:Op maandag 5 september 2005 15:34 schreef Icicle het volgende:
Ja lach maar.. XXS.. Maar ik was dus een keer bij Prenatal en toen kwam er een zwangere vrouw van uhm 1.55 ofzo, hooguit. Probleem!! Daar zijn dus écht geen kleren voor! Wat moet je dan? Heel de tijd binnen zitten in je badjas?
Het gerucht gaat dat ties maar 2 tepels heeft. Dat wordt extra capaciteit inhuren.quote:Op maandag 5 september 2005 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OF het moet een zestienling worden, dan kan het nog
quote:Op maandag 5 september 2005 15:39 schreef Icicle het volgende:
Breiwerkje he.. hm..
Auticia, je kunt natuurlijk ook je eigen XXS positiekleding haken!
Zelf wat makenquote:Op maandag 5 september 2005 15:34 schreef Icicle het volgende:
Ja lach maar.. XXS.. Maar ik was dus een keer bij Prenatal en toen kwam er een zwangere vrouw van uhm 1.55 ofzo, hooguit. Probleem!! Daar zijn dus écht geen kleren voor! Wat moet je dan? Heel de tijd binnen zitten in je badjas?
quote:Op maandag 5 september 2005 15:34 schreef Auticia het volgende:
Zullen we eens ophouden over mijn vermeende zwangerschap? Ik ga er bijna melk van geven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |