Ik weet niet of hij het wel zo leuk vind dat ik zo de Ernie uithang de laaste tijd.quote:Op maandag 5 september 2005 12:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hee Berrt..Berrt!! Err zit een banean in je oorr Berrt!
Ik heb weer honger. Maar buiten ratten- en kattenvoer is er weinig in huis.quote:Op maandag 5 september 2005 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een salade, een frikandel, een groenteloempia, een broodje brie, een beker drinkyoghurt, een flesje Jus (halve liter) en een fles powerdrink.
Kan hier helaas geen foto uploaden. Vanavond wel
Kan je geen brandblusser leegdrinken of zo?quote:Op maandag 5 september 2005 12:29 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb weer honger. Maar buiten ratten- en kattenvoer is er weinig in huis.
Misschien zijn er nogquote:Op maandag 5 september 2005 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je geen brandblusser leegdrinken of zo?
quote:Op maandag 5 september 2005 12:28 schreef Auticia het volgende:
[prik in schouder] "Schouderrrham". [slaat op kont] "Achterrham" [prikt in zij] "Lenden"..
Bij de "varkensneus" en "lamsoren" ging ik echt tever, en werd ik zowat doodgekieteld. Ik kon nog net uitbrengen of hij die bockworsten van mijn spareribs kon afhalenquote:
quote:Op maandag 5 september 2005 12:28 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het wel zo leuk vind dat ik zo de Ernie uithang de laaste tijd.
Gisteravond (![]()
![]()
) bijvoorbeeld:
[prik in schouder] "Schouderrrham". [slaat op kont] "Achterrham" [prikt in zij] "Lenden"..
In het begin was er nog wel sprake van een è-è-è-è-è-è-è-è-è-è-è. Maar dat hield toch al vrij gauw op.quote:Op maandag 5 september 2005 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]en dat vond ie niet leuk??
wat een zuurpruim![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 12:32 schreef Auticia het volgende:
[..]
Bij de "varkensneus" en "lamsoren" ging ik echt tever, en werd ik zowat doodgekieteld. Ik kon nog net uitbrengen of hij die bockworsten van mijn spareribs kon afhalen.
.
Ik wilde het nog netjes houdenquote:Op maandag 5 september 2005 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wacht bockworsten... Ik zat aan braadworsten te denken..Snapte het meervoud al niet
ja ik zit hier te stunten met salade en vegetarische loempia's en zo, terwijl jij maar met vleeswaren loopt te smijten dat het een naam heeftquote:Op maandag 5 september 2005 12:33 schreef Auticia het volgende:
Eet smakelijk trouwens, Flash!
Had jij het niet over een frikadel?quote:Op maandag 5 september 2005 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik zit hier te stunten met salade en vegetarische loempia's en zo, terwijl jij maar met vleeswaren loopt te smijten dat het een naam heeft
Hou effe op zeg
Geloof jij nog steeds dat daar vlees in zit?quote:Op maandag 5 september 2005 12:39 schreef Auticia het volgende:
[..]
Had jij het niet over een frikadel?.
Restafval.quote:Op maandag 5 september 2005 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geloof jij nog steeds dat daar vlees in zit?![]()
Woeiiii...quote:Op maandag 5 september 2005 12:40 schreef Auticia het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
.
Bert en Ernie!.
Ik moet echt even van het forum af voor ik nog verder doorsla..
Tot later.
Denk je echt dat ik me heb laten bezwangerenquote:Op maandag 5 september 2005 12:43 schreef RonaldV het volgende:
augustus..
plus 9...
Feestje bij lub & ties in mei!![]()
mijn vrouw ging ook plots gek doenquote:Op maandag 5 september 2005 12:44 schreef Auticia het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik me heb laten bezwangeren!
Ja, zeg, mij nog even angst aanjagen ook!quote:Op maandag 5 september 2005 12:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
mijn vrouw ging ook plots gek doen![]()
Whahaha...quote:Op maandag 5 september 2005 12:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
mijn vrouw ging ook plots gek doen![]()
Dus je hebt reden om nattigheid te voelen?quote:Op maandag 5 september 2005 12:45 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, zeg, mij nog even angst aanjagen ook!
Och, je kunt er wel mooie foto's van maken. Zie het als een kans!quote:Op maandag 5 september 2005 12:45 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, zeg, mij nog even angst aanjagen ook!
Hond uitlaten. Of andersom. zoietsquote:
Naar de Etosquote:
zijn wij niet leuk genoeg?quote:
Ik durf niks aardigs meer tegen jou te zeggenquote:
quote:
Is dat mijn biologische klok??quote:Op maandag 5 september 2005 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
volgende vraag:
wat zijn de hoofdbestandelen van bier....u heeft 20 seconden....tictoctictoc
Kun jij even MSN aantrappen?quote:
Done. Ken je trouwens http://webmessenger.msn.com?quote:Op maandag 5 september 2005 13:43 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
mail even op hotmail, ik heb geen messenger op mn werk
Ik wel. En ik vind het KUT werken... Soms moet je tien seconden wachten voordat je kan beginnen met antwoorden... of je blijkt een hele lap tekst voor de kat zn kut ingeklopt te hebben.quote:Op maandag 5 september 2005 13:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Done. Ken je trouwens http://webmessenger.msn.com?
Nu welquote:Op maandag 5 september 2005 13:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Done. Ken je trouwens http://webmessenger.msn.com?
Het is niet geweldig, en buggy als de neten. Maar het werkt, en is beter dan niks.quote:Op maandag 5 september 2005 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wel. En ik vind het KUT werken... Soms moet je tien seconden wachten voordat je kan beginnen met antwoorden... of je blijkt een hele lap tekst voor de kat zn kut ingeklopt te hebben.
Nou ja soms.... Vaker dan niet![]()
strijken?quote:Op maandag 5 september 2005 14:05 schreef -Marjo- het volgende:
Ik sta te strijken met dit weer. Ik lijk wel gek...
Lekker warmquote:Op maandag 5 september 2005 14:05 schreef -Marjo- het volgende:
Ik sta te strijken met dit weer. Ik lijk wel gek...
Nee, het moest nu vanmezelf...quote:Op maandag 5 september 2005 14:08 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
strijken?![]()
hmmm nee inderdaad. Kan je niet beter wachten tot vanavond?
Hahaha, maar soms moet er iets gewoon gebeuren. Anders blijft het maar liggen...quote:Op maandag 5 september 2005 14:15 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
tsja, als er iemand is naar wie ik niet zou luisteren...![]()
Ik ga vanavond maar eens stofzuigenquote:Op maandag 5 september 2005 14:16 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hahaha, maar soms moet er iets gewoon gebeuren. Anders blijft het maar liggen...
Het is jouw keuze hoor, jij staat te zweten. Ik niet.quote:Op maandag 5 september 2005 14:16 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hahaha, maar soms moet er iets gewoon gebeuren. Anders blijft het maar liggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |