een bruine trui breien?quote:
Oh een splinter uit je rug trekken?quote:Op maandag 5 september 2005 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
een bruine trui breien?
een negertje baren?
quote:Op maandag 5 september 2005 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh een splinter uit je rug trekken?
Of bedoel je gewoon het marmer teisteren?
Dat doen vrouwen toch niet, dat scheelt al de helft.quote:Op maandag 5 september 2005 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nu gaat het nog, maar het moet natuurlijk niet te warm worden en te lang duren
en je moet niet nodig een #2 moeten doen want dan heb je een probleem
schijt jij op een marmeren pot?quote:Op maandag 5 september 2005 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh een splinter uit je rug trekken?
Of bedoel je gewoon het marmer teisteren?
quote:Op maandag 5 september 2005 10:53 schreef RonaldV het volgende:
"there she sat, her buns were flexin'
giving birth to an awesome Texan"
![]()
Moooggg -Marjo-quote:
daar heb ik hier binnen wat aan!quote:Op maandag 5 september 2005 11:27 schreef -Marjo- het volgende:
Tis weer een heerlijk zonnetje...
Jij was toch net zonnetje in huis???quote:
Ja hoor, zo'n 7 uur per nacht. De afgelopen paar weken heb ik alleen niet echt veel weekend gehad. Maar goed, dat moet ik kunnen inhalen als het studentenleven weer is begonnen.quote:Op maandag 5 september 2005 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's dus eigenlijk 4 carričres
Slaap je ook weleens of zo?
Wij hebben helaas een overijverige airco. Brrr.quote:Op maandag 5 september 2005 11:27 schreef -Marjo- het volgende:
Tis weer een heerlijk zonnetje...
Hey man! Ik ben hartstikke Cool hoorquote:Op maandag 5 september 2005 11:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jij was toch net zonnetje in huis???![]()
Kun je dan effe weggaan uit het kantoor hier? Ik zit nu al weg tesmelten.![]()
Chill.quote:Op maandag 5 september 2005 11:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey man! Ik ben hartstikke Cool hoor
NOu dan mag je wel effe heel snel langskomen... Tis in mijn hoekje al ronde de 28 graden. Met ventilator op mij gericht.quote:Op maandag 5 september 2005 11:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey man! Ik ben hartstikke Cool hoor
Kan ook lekker zijn toch? Als ie niet te koud staat...quote:Op maandag 5 september 2005 11:36 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wij hebben helaas een overijverige airco. Brrr.
Die is er straks ook nog wel hoor. Of zo effe lekker in je pauze naar buiten??quote:Op maandag 5 september 2005 11:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
daar heb ik hier binnen wat aan!![]()
Ik hoorde jequote:
Ik vind het zo lekker, elke eerste maandag van de maand om 12:00, das helemaal mijn moment.quote:
Daar ben ik ook, op dit moment!quote:Op maandag 5 september 2005 12:04 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]![]()
Was jij dat?
Tering he, kan jij ff hard loeien. Ik kon je in Den Haag horen.![]()
![]()
.
quote:Op maandag 5 september 2005 12:04 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik vind het zo lekker, elke eerste maandag van de maand om 12:00, das helemaal mijn moment..
quote:Op maandag 5 september 2005 12:05 schreef Auticia het volgende:
[..]
Daar ben ik ook, op dit moment! [afbeelding].
Je hebt zelfs Volkel niet gehoord? Daar staan een paar aardige toeters!quote:Op maandag 5 september 2005 12:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als er daadwerkelijk iets zou gebeuren ben ik goed screwed hier... ik heb nix gehoord
Ja, echt!quote:
Mijn teerbeminde woont daar.quote:Op maandag 5 september 2005 12:09 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Sinds wanneer is aanwezigheid in DH een reden voor een-smiley?
Volkel is bekant in onze achtertuin...maar nee! Nix gehoordquote:Op maandag 5 september 2005 12:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je hebt zelfs Volkel niet gehoord? Daar staan een paar aardige toeters!
Je houdt van asfalt?quote:
Dan moet ik toch echt een nieuwe megafoon aanschaffen.quote:Op maandag 5 september 2005 12:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Volkel is bekant in onze achtertuin...maar nee! Nix gehoord
quote:
Wij moeten hier het raam open zetten om iets te horen. En dan meteen weer dicht doen natuurlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 12:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als er daadwerkelijk iets zou gebeuren ben ik goed screwed hier... ik heb nix gehoord
quote:
Van hetzelfde!quote:Op maandag 5 september 2005 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
Eet smakelijk trouwens allemaal
* PdeHoog is bezig met de lunch
Is dat niet die verzuurde leraar Nederlands die nooit een wedstrijd wint?quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 12:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is dat niet die verzuurde leraar Nederlands die nooit een wedstrijd wint?
quote:Op maandag 5 september 2005 12:22 schreef Auticia het volgende:
[..]. Hij heeft wel een keer een wedstrijd gewonnen hoor! Drieluik volgens mij.
.
De verzuring is inmiddels overgeslagen naar een soort Bert en Ernie-verhouding.
"Sleap je al?.
Vertel op!quote:Op maandag 5 september 2005 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb net even een nieuw PR aan lunchkosten neergezet
¤ 11,09
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |