Ach, ik ben ook weer vroeg klaar, al heb ik morgenmiddag gereserveerd om wat slaapschade in te halen.quote:Op maandag 5 september 2005 00:05 schreef -Marjo- het volgende:
Jakkes, 5 uur je bed uit. Jaren gedaan trouwens...
Ik deed 's middags ook altijd bijslapen...quote:Op maandag 5 september 2005 00:08 schreef eL. het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook weer vroeg klaar, al heb ik morgenmiddag gereserveerd om wat slaapschade in te halen.
En ging jouw ritme daar ook zo van naar de *** ?? Maar goed, ik ook dus.quote:Op maandag 5 september 2005 00:09 schreef -Marjo- het volgende:
Ik deed 's middags ook altijd bijslapen...
Zo echt wel. Ik vond de middagdiensten een stuk prettiger...quote:Op maandag 5 september 2005 00:10 schreef eL. het volgende:
[..]
En ging jouw ritme daar ook zo van naar de *** ?? Maar goed, ik ook dus..
Ik heb het 5 jaar gedaan. Week ochtend, week middag...quote:Op maandag 5 september 2005 00:12 schreef RonaldV het volgende:
Jarenlang ploegendienst, ZEER onregelmatige tijden. Bioritme? 5 jaar na dato heb ik het nog steeds niet..
dan heb je tenminste nog een beetje ritme. Ik draaide avond, dan dag, dan de volgende dag nacht, een dag soms twee vrij en dan weer een avond. Er waren ook dagen dat ik gewoon 24 uur de bunker in verdween, of ik twee weken geen daglicht zag omdat ik alleen maar in de vroege uren de bunker inging, en er laat weer uitkwam.quote:Op maandag 5 september 2005 00:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb het 5 jaar gedaan. Week ochtend, week middag...
Ik heb in drukke tijden wel eens een weekje nachtdienst gelopen. Dat was dan in de winter. Ik had na die week het gevoel alsof ik ondergedoken gezeten had...quote:Op maandag 5 september 2005 00:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
dan heb je tenminste nog een beetje ritme. Ik draaide avond, dan dag, dan de volgende dag nacht, een dag soms twee vrij en dan weer een avond. Er waren ook dagen dat ik gewoon 24 uur de bunker in verdween, of ik twee weken geen daglicht zag omdat ik alleen maar in de vroege uren de bunker inging, en er laat weer uitkwam.
"mooi weer de laatste dagen, he buurman?"
"geen idee, buurvouw.."
Herkenbaar.quote:Op maandag 5 september 2005 00:18 schreef eL. het volgende:
IK vind het een sloper en tot een jaar of 3 terug had ik nergens problemen mee, nu val ik te pas en te onpas in slaap en ben vaker moe. En die extra tijd ? Ja, die verdwijnt veelal in het bed.
Dat heb ik ook, ik ben gewend om moe te zijn en kan er zo overheen, beetje koffie erbij, goed eten en ik sla lachend een nachtje over. Niet dat ik dat doe, maar het kan. Maar gelukkig ben ik inmiddels moe genoeg om te slapen, dus daar ga ik even dankbaar gebruik van maken.quote:Op maandag 5 september 2005 00:19 schreef RonaldV het volgende:
Herkenbaar.Daar staat tegenover dat ik door mijn gemis aan bioritme wel soms heeel lang kan doorgaan.
school....da's te lang geleden om me dat nog goed te kunnen herrinerenquote:Op maandag 5 september 2005 07:49 schreef Toeps het volgende:
Deze week:
Maandag werken
Dinsdag school
Woensdag school
Donderdag school
Vrijdag werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |