staat er pas een aantal weken...quote:Op maandag 5 september 2005 19:53 schreef Rhanna het volgende:
Bruggenbouwer?
nope, toll free!quote:Op maandag 5 september 2005 20:12 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja, tolbruggen zeker.
dan moet icicle geduld hebbenquote:Op maandag 5 september 2005 16:39 schreef Icicle het volgende:
* Icicle] vind zwanger buikjes ook heel mooi![/me]
[me=Icicle is daarom ook nieuwsgierig naar de foto's van beide fotografen/modellen/partners-van-modellen!
Foodfightquote:Op maandag 5 september 2005 19:46 schreef mvdlubbe het volgende:
Geen ruzie. Culinaire onenigheid.
hoezo?quote:Op maandag 5 september 2005 20:30 schreef Auticia het volgende:
Heb je een cursus Bob Ross gedaan?
vanwege het schilderachtig sfeertje van de plaat!quote:
en zijn favoriete kleur is van dyck brownquote:Op maandag 5 september 2005 21:03 schreef rustig het volgende:
[..]
vanwege het schilderachtig sfeertje van de plaat!
bob ross was die krullebol die voor de camera altijd bomen
stond te schilderen
ik weet wie ome bob (RIP) was hoor, anders had ik dat wel gevraagd in mijn postquote:Op maandag 5 september 2005 21:03 schreef rustig het volgende:
vanwege het schilderachtig sfeertje van de plaat!
bob ross was die krullebol die voor de camera altijd bomen
stond te schilderen
Ja, actricesquote:Op maandag 5 september 2005 21:34 schreef mvdlubbe het volgende:
Zijn dat dan speciaal gefokte acteurs?
voor tieten operaties...quote:Op maandag 5 september 2005 21:34 schreef mvdlubbe het volgende:
Zijn dat dan speciaal gefokte acteurs?
ff opnieuw opstarten, onderwerp 1 opstarten, afwerken en weer afsluiten, dan onderwerp 2 enz. Anders loop je vastquote:Op maandag 5 september 2005 19:57 schreef Xilantof het volgende:
ik heb het druk met school, maar ik weet niet wat ik moet doen.
Mijn hoofd is beetje chaosVerschillende onderwerpen tegelijk zijn bezig
ik heb vanacht gedroomd over een cameraen 't was geen prachtige D2X ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |