Dus dit was mindere bamiRoti?quote:Op maandag 5 september 2005 19:10 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik vind Roti Lams toch eigenlijk veel lekkerder..
Lams vind ik echt het allerlekkerst, dus die krijgt echt een 10.quote:Op maandag 5 september 2005 19:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus dit was mindere bamiRoti?
In dat geval kan ik ermee leven
Geef je roti cijfer van 1 t/m 10 graag![]()
HA nou mn thaise roerbakreepjes waren een 7quote:Op maandag 5 september 2005 19:15 schreef Auticia het volgende:
[..]
Lams vind ik echt het allerlekkerst, dus die krijgt echt een 10.
Kipfilet... hmmz. een 6 ofzo.
Hehehehe! Nou ik eet om de kipfilets heen dus dan is het hier wel een 7,5 hoorquote:Op maandag 5 september 2005 19:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
HA nou mn thaise roerbakreepjes waren een 7
* Ghostbuster niet jaloers meer is
quote:Op maandag 5 september 2005 19:18 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hehehehe! Nou ik eet om de kipfilets heen dus dan is het hier wel een 7,5 hoor.
quote:Op maandag 5 september 2005 19:24 schreef mvdlubbe het volgende:
Oh is het weer niet goed.
kan er ook nog wel bij gezien het soap-gehalte van FOT latelyquote:Op maandag 5 september 2005 19:41 schreef Shark.Bait het volgende:
is jullie ruzie in een zodanig stadium dat je het schriftelijk gaat uitvechten in het bijzijn van vreemdelingen??
staat er pas een aantal weken...quote:Op maandag 5 september 2005 19:53 schreef Rhanna het volgende:
Bruggenbouwer?
nope, toll free!quote:Op maandag 5 september 2005 20:12 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja, tolbruggen zeker.
dan moet icicle geduld hebbenquote:Op maandag 5 september 2005 16:39 schreef Icicle het volgende:
* Icicle] vind zwanger buikjes ook heel mooi![/me]
[me=Icicle is daarom ook nieuwsgierig naar de foto's van beide fotografen/modellen/partners-van-modellen!
Foodfightquote:Op maandag 5 september 2005 19:46 schreef mvdlubbe het volgende:
Geen ruzie. Culinaire onenigheid.
hoezo?quote:Op maandag 5 september 2005 20:30 schreef Auticia het volgende:
Heb je een cursus Bob Ross gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |