abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30295452
quote:
Op maandag 5 september 2005 18:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Iedereen zeuren, maar niemand denkt erover om es te kijken of een investering in een gastank zich zou terugbetalen ..........
als je weet wat de regering met gas voor heeft wil je dat anders ook niet hoor daarbij komt dat het weer 50-100kg extra gewicht in je auto is, niks waard...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_30295508
gaan we allemaal 16 naar den haag gezelig onder me kaar soort dagje uit
  maandag 5 september 2005 @ 19:11:12 #103
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_30295886
quote:
Op maandag 5 september 2005 18:34 schreef Youp het volgende:

[..]

ik betaal me godverdomme ook scheel aan belastingen ed. en ik krijg er geen stufi voor terug mjah 50 euro per maand en die gaan dan weer naar de zorgverzekering.. en mn zorgverzekeringspremie verdrievoudigd volgend jaar en denk maar niet dat ik een cent meer stufi krijg...

dat dat achterlijke kutvolk van mijn leeftijd dat een uitkering zit te trekken verdomme maar gaat werken en alle andere uitkeringstrekkers die geen poging doen tot nieuw werk vinden mogen ook sterven
Scheel betalen aan belastingen als student??? Dat zal heus meevallen...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_30296096
Flick jij moet mediteren.

Weet je wat ik bedoel ?

Je moet je tot het geloof van LPG G3 keren.

Koop gewoon een LPG G3 auto, kan niks mee gebeuren, JIJ BENT MONTEUR dus zowiezo heb jij een dikke voordeel (koppakking lek ? Vervang ik wel effe binnen een paar uurtjes.)

Lach je SCH achtige personen vierkant in hun gezicht uit.
pi_30296228
quote:
Op maandag 5 september 2005 19:11 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Scheel betalen aan belastingen als student??? Dat zal heus meevallen...
benzine, btw op alles dat ik koop, wegenbelasting.. gelukkig mn auto een oldtimer en overigens ook geschorst... maar mn motor niet

en tsjah als je het tegen mn inkomsten afweegt betaal ik me helemaal ontzettend blauw aan de belasting
pi_30296258
ik wil een dikke vette oude amerikaan op lpg
pi_30296325
pi_30296896
Waarom ook geen staatsbenzine, scheelt gelijk ook die BTW (accijns is zo idioot dat laat ik buiten beschouwing) Gewoon een vaste prijs voor olie (of tenminste een minimum en een maximum prijs)

O, en laatst zag ik op het Franse TV5 dat ze in Canada een sla-olie overschot hebben.
En dan rekenen ze hier nog abnormaal hoge tarieven (incl. belasting) voor bio-diesel.?

Nederland distributieland: WAAR BLIJFT U
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_30297146
Even, ligt het aan mij of is de logica achter deze actie ver te zoeken?

De brandstofprijzen zijn torenhoog omdat olie schaars begint te worden. Wat gaan we dus doen? Zinloze kilometers maken waarbij we brandstof à veel geld per liter gebruiken. Dokken dus, om op een plek te komen waar je in principe niks te zoeken hebt en vervolgens in de file nog meer van die hele dure brandstof weg te gassen.

Gevolg 1: tank leeg, kost al gauw een berg geld en juist dáár wil men tegen ageren.

Gevolg 2: Brandstof die toch al schaars is wordt verbruikt, dan is er dus nóg minder brandstof, stijgen de prijzen weer en kun je slechts jezelf er op aan kijken. Okee, zó veel zal er niet verbruikt worden, maar het hele probleem komt uit schaarste en dan ga je dus nóg meer gebruiken...

Zal wel liggen aan het feit dat ik een vrouw ben, maar de logica ontgaat me volledig. Blijf dan een week thuis of ga fietsen, ofzo... Indien een auto nodig is, zorg voor een mogelijkheid om te carpoolen, scheelt zo al 75% van de auto's op de weg volgens mij als ik om me heen kijk naar al die mensen alleen in de wagen (én in de kosten en het opraken van het zooitje!) en het lijkt mij een véél duidelijker signaal als we dat een tijdje vol houden.
  maandag 5 september 2005 @ 19:53:34 #110
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_30297189
quote:
Op maandag 5 september 2005 19:17 schreef yup het volgende:
Flick jij moet mediteren.

Weet je wat ik bedoel ?

Je moet je tot het geloof van LPG G3 keren.

Koop gewoon een LPG G3 auto, kan niks mee gebeuren, JIJ BENT MONTEUR dus zowiezo heb jij een dikke voordeel (koppakking lek ? Vervang ik wel effe binnen een paar uurtjes.)

Lach je SCH achtige personen vierkant in hun gezicht uit.
Het enige gas in mijn auto is een flinke scheet na een avondje stappen....

Wil je je motor slopen dan moet je gas kopen....

Maar back ontopic, anders vergal ik (alweer) een topic!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_30297401
quote:
Op maandag 5 september 2005 19:53 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Het enige gas in mijn auto is een flinke scheet na een avondje stappen....

Wil je je motor slopen dan moet je gas kopen....

Maar back ontopic, anders vergal ik (alweer) een topic!

Je hebt wellicht meer slijtage, maar al moet je om de 2 jaar je complete motor opnieuw laten reviseren, dan nóg ben je met lpg goedkoper uit

Blijft wel: ook lpg rijders moeten zo nu en dan benzine tanken, en als iedereen gas gaat rijden dan ontdekt de staat weer een nieuwe melkkoe, nu wordt lpg nog redelijk gespaard mbt. accijnzen etc.

Dus laat iedereen die vooroordelen maar houden trouwens ook
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 5 september 2005 @ 20:04:46 #112
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_30297513
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Je hebt wellicht meer slijtage, maar al moet je om de 2 jaar je complete motor opnieuw laten reviseren, dan nóg ben je met lpg goedkoper uit

Blijft wel: ook lpg rijders moeten zo nu en dan benzine tanken, en als iedereen gas gaat rijden dan ontdekt de staat weer een nieuwe melkkoe, nu wordt lpg nog redelijk gespaard mbt. accijnzen etc.

Dus laat iedereen die vooroordelen maar houden trouwens ook
Jij weet niet wat een motor reviseren kost incl. in en uitbouwen.Wel eerlijk alles tellen incl. arbeidsloon.

vandaar dat ik absoluut dieselfan ben,na eigen LPG ervaringen....
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_30297927
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:04 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Jij weet niet wat een motor reviseren kost incl. in en uitbouwen.Wel eerlijk alles tellen incl. arbeidsloon.

vandaar dat ik absoluut dieselfan ben,na eigen LPG ervaringen....
Mwah, heb zelf bijna motor revisie moeten ondergaan, rij ook op lpg en men dacht dat mijn kleppen waren verbrand (gelukkig bleek het achteraf slechts een Luchtmassameter te zijn) maar de prijsopgave was tussen de ¤ 1.500 en de ¤ 2.500.

Ik bespaar met lpg per jaar al gauw ¤ 1.700,-!

(Maar wellicht dat ik later ook diesel ga rijden hoor, dat hoge koppel spreekt mij wel aan, net als de bekende betrouwbaarheid van die diesels, die met gemak boven de 3 ton draaien).

Maar goed, back ontopic inderdaad:

Diesel is ook al over de ¤ 1,- grens, en dat vindt ik ook absurd, bovendien vindt ik de hogere accijns en wegenbelasting voor diesels ook belachelijk want de nieuwere diesels beginnen zo langzamerhand zelfs schoner te worden dan de benzine-uitvoeringen (had laatst een bericht van gelezen, weet alleen niet meer waar).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_30301503
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Mwah, heb zelf bijna motor revisie moeten ondergaan, rij ook op lpg en men dacht dat mijn kleppen waren verbrand (gelukkig bleek het achteraf slechts een Luchtmassameter te zijn) maar de prijsopgave was tussen de ¤ 1.500 en de ¤ 2.500.

Ik bespaar met lpg per jaar al gauw ¤ 1.700,-!

(Maar wellicht dat ik later ook diesel ga rijden hoor, dat hoge koppel spreekt mij wel aan, net als de bekende betrouwbaarheid van die diesels, die met gemak boven de 3 ton draaien).

Maar goed, back ontopic inderdaad:

Diesel is ook al over de ¤ 1,- grens, en dat vindt ik ook absurd, bovendien vindt ik de hogere accijns en wegenbelasting voor diesels ook belachelijk want de nieuwere diesels beginnen zo langzamerhand zelfs schoner te worden dan de benzine-uitvoeringen (had laatst een bericht van gelezen, weet alleen niet meer waar).
neen, diesels stoten nog altijd een berg roet uit.. alleen bij de nieuwere diesels zijn de deeltjes kleiner >> en meteen giftiger voor de omgeving tenzij je een roetfilter hebt wat ze langzaamaan eens beginnen in te voeren... maarja een roetfilter kost weer vermogen en dus eigenlijk ook brandstof...
  maandag 5 september 2005 @ 21:55:38 #115
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_30301576
En dat roetfilter... waar komt dat straks terecht met alle opgevangen roet?

Juist.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_30301869
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:55 schreef daNpy het volgende:
En dat roetfilter... waar komt dat straks terecht met alle opgevangen roet?

Juist.
op een grote hoop ipv in de atmosfeer en jouw longen....
  maandag 5 september 2005 @ 22:06:44 #117
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_30301958
Een leuke aktie zou zijn, als je jezelf met explosieven aan een tankstel bij het tankstation Esso bijvoorbeeld liet vastmaken. En een demente oude kut die de ontsteking in haar klauwen vast hield.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  maandag 5 september 2005 @ 22:10:16 #118
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30302095
Hoe kom je in gódsnaam aan 91% !?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_30302155
Het meest vreemde vind ik nog dat je BTW betaald over de belasting, dus je betaald belasting voor de belasting
  maandag 5 september 2005 @ 22:13:29 #120
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_30302213
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef Wojworshebn het volgende:
Het meest vreemde vind ik nog dat je BTW betaald over de belasting, dus je betaald belasting voor de belasting
Dat noemen ze nou creatief geld innen. Geef het 2 namen en je vangt dubbel geld!

Je betaald belasting over je loon
Je betaald belasting over wat je koopt
En als je dood bent, gaat er nog meer geld van wat je nog over had naar de belasting
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_30302273
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef Wojworshebn het volgende:
welkom in nederland... zelfde verhaal met BPM en BTW over een auto die je koopt... kale prijs + 42,5% BPM = totaalprijs

totaalprijs + 19% btw = consumentenprijs
pi_30302383
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:15 schreef Youp het volgende:

[..]

welkom in nederland... zelfde verhaal met BPM en BTW over een auto die je koopt... kale prijs + 42,5% BPM = totaalprijs

totaalprijs + 19% btw = consumentenprijs
Is die BPM serieus zo hoog??

I hope they burn, and die!
Een Nazi is een duitser, maar dan erger.
pi_30302483
zijn er nou werkelijk mensen hier in nederland die niet weten wat er met dit @#^%@#$% land aan de hand is?
pi_30302486
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:10 schreef Yildiz het volgende:
Hoe kom je in gódsnaam aan 91% !?
Volgens mij staat er eurocent, Sherlock.
pi_30302538
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:21 schreef Youp het volgende:
zijn er nou werkelijk mensen hier in nederland die niet weten wat er met dit @#^%@#$% land aan de hand is?
Tegen de tijd dat ik een auto koop, zijn de beginprijzen ~¤60.000, dus...
  maandag 5 september 2005 @ 22:22:54 #126
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30302543
quote:
Op maandag 5 september 2005 09:22 schreef Fidelis het volgende:
http://carforums.nl/1.gif

spelfouten in de banner
maasale
  maandag 5 september 2005 @ 22:23:59 #127
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30302577
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:21 schreef Toxic_nl het volgende:

[..]

Volgens mij staat er eurocent, Sherlock.
Iedereen zijn foutjes

zoals mensen die het nodig vinden om "voor hun plezier" 1000 km per week te rijden enzo
pi_30302798
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:22 schreef Yildiz het volgende:

[..]

maasale
die banner is gisteravond om 12 uur snel in elkaar geflansd door iemand, ben blij dat iemand nog moeite doet
pi_30302834
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:23 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Iedereen zijn foutjes

zoals mensen die het nodig vinden om "voor hun plezier" 1000 km per week te rijden enzo
niks mis met lekker touren op de motor...

overigens op MF is aardig wat animo zat mensen die zich "aangemeld" hebben
pi_30302877
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:18 schreef Toxic_nl het volgende:

[..]

Is die BPM serieus zo hoog??

I hope they burn, and die!

En daarom demonstreren.. die olieprijs daar gaat het niet om, nee het gaat om de accijnzen en btw
pi_30302910
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:22 schreef Toxic_nl het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat ik een auto koop, zijn de beginprijzen ~¤60.000, dus...
en dan koop je dus een auto van 30.000 euro
  maandag 5 september 2005 @ 23:21:01 #132
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_30304860
quote:
Op maandag 5 september 2005 19:52 schreef innovative het volgende:
Even, ligt het aan mij of is de logica achter deze actie ver te zoeken?

De brandstofprijzen zijn torenhoog omdat olie schaars begint te worden. Wat gaan we dus doen? Zinloze kilometers maken waarbij we brandstof à veel geld per liter gebruiken. Dokken dus, om op een plek te komen waar je in principe niks te zoeken hebt en vervolgens in de file nog meer van die hele dure brandstof weg te gassen.

Gevolg 1: tank leeg, kost al gauw een berg geld en juist dáár wil men tegen ageren.

Gevolg 2: Brandstof die toch al schaars is wordt verbruikt, dan is er dus nóg minder brandstof, stijgen de prijzen weer en kun je slechts jezelf er op aan kijken. Okee, zó veel zal er niet verbruikt worden, maar het hele probleem komt uit schaarste en dan ga je dus nóg meer gebruiken...

Zal wel liggen aan het feit dat ik een vrouw ben, maar de logica ontgaat me volledig. Blijf dan een week thuis of ga fietsen, ofzo... Indien een auto nodig is, zorg voor een mogelijkheid om te carpoolen, scheelt zo al 75% van de auto's op de weg volgens mij als ik om me heen kijk naar al die mensen alleen in de wagen (én in de kosten en het opraken van het zooitje!) en het lijkt mij een véél duidelijker signaal als we dat een tijdje vol houden.
Jah, dan snap je het inderdaad niet...
De overheid loopt te mekkeren dat het zo slecht gaat met de economie, en tegelijkertijd verdienen ze over de ruggen van de mensen die die economie op het spoor moeten zetten... Elke cent die de oliemaatschappijen uit economisch oogpunt meer zouden moeten zien (schaarste), kost de consument 3 cent... Onder andere dus omdat je belasting betaalt over de gestegen accijnzen in de vorm van BTW...
Hetzelfde ritje naar je werk kost zo ineens binnen een jaar de 40% meer dan een jaar geleden... Terwijl uit de schaarste een prijsstijging van 10% zou volgen... Vind je het gek dat niemand geld overhoudt om geld uit te geven...

Dus hell yeah aktie voeren... Laten ze maar eens de accijnzen verlagen of vast pinnen...
©DiscoveryChannel
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:54:54 #133
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_30308019
Ophoeren met die pauper-actie!
D'r wordt in NL veel te veel brandstof nutteloos verbruikt. Ik zie nog steeds allemaal opgeschoten Golf II-losers met 75 p/u hun rondjes draaien door de woonwijken hier. Benzineprijs aub stabiliseren op een prijspeil dat zij niet op kunnen brengen!
Mensen kijken graag tot maximaal de neuspunt. Tig procent is accijns. Goed, stel dat de overheid besluit tot verlaging van die accijns ipv de beloofde bevriezing. Gaan we nog meer rijden. Ik weet ook wel dat het voor een rechts iemand als ik not done is om over uitstoot en milieu te balken, maar ik doe het lekker toch! Ik heb kinderen en ik zou het fijn vinden als die over 30 jaar ook nog een normale hoeveelheid zuurstof in hun longen kunnen krijgen.
Nog een punt als de overheid besluit tot accijnsverlaging. Gaan ze na een half jaar een plan lanceren om gederfde inkomsten weer terug te winnen. Ook via accijnsen of gewoon een belastingverhoginkje ofzo. We leven nu eenmaal in een land dat wanhopig probeert een verzorgingsstaat te blijven. En dat kost de nodige ¤¤¤¤ ! Moet toch ergens vandaan gehaald worden. En dat is altijd uit de portomonnee van de burger, linksom of rechtsom!
Kortom, nutteloos en nodeloos gezeik over die brandstofprijzen.
Ga toch fietsen...
...
...
... en nadenken!
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:55:48 #134
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_30308048
quote:
Op maandag 5 september 2005 23:21 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Jah, dan snap je het inderdaad niet...
De overheid loopt te mekkeren dat het zo slecht gaat met de economie, en tegelijkertijd verdienen ze over de ruggen van de mensen die die economie op het spoor moeten zetten... Elke cent die de oliemaatschappijen uit economisch oogpunt meer zouden moeten zien (schaarste), kost de consument 3 cent... Onder andere dus omdat je belasting betaalt over de gestegen accijnzen in de vorm van BTW...
Hetzelfde ritje naar je werk kost zo ineens binnen een jaar de 40% meer dan een jaar geleden... Terwijl uit de schaarste een prijsstijging van 10% zou volgen... Vind je het gek dat niemand geld overhoudt om geld uit te geven...

Dus hell yeah aktie voeren... Laten ze maar eens de accijnzen verlagen of vast pinnen...
Geef het dan uit aan nuttige zaken!

En de accijnsen worden bevroren, dus ...
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_30308835
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:54 schreef ElectricEye het volgende:
Moet toch ergens vandaan gehaald worden. En dat is altijd uit de portomonnee van de burger, linksom of rechtsom!
Nu komt het alleen uit de portemonnee van de automobilist, ook niet echt eerlijk, of wel?
pi_30309624
quote:
D'r wordt in NL veel te veel brandstof nutteloos verbruikt. Ik zie nog steeds allemaal opgeschoten Golf II-losers met 75 p/u hun rondjes draaien door de woonwijken hier. Benzineprijs aub stabiliseren op een prijspeil dat zij niet op kunnen brengen!
Mensen kijken graag tot maximaal de neuspunt. Tig procent is accijns. Goed, stel dat de overheid besluit tot verlaging van die accijns ipv de beloofde bevriezing. Gaan we nog meer rijden. Ik weet ook wel dat het voor een rechts iemand als ik not done is om over uitstoot en milieu te balken, maar ik doe het lekker toch! Ik heb kinderen en ik zou het fijn vinden als die over 30 jaar ook nog een normale hoeveelheid zuurstof in hun longen kunnen krijgen.
Nog een punt als de overheid besluit tot accijnsverlaging. Gaan ze na een half jaar een plan lanceren om gederfde inkomsten weer terug te winnen. Ook via accijnsen of gewoon een belastingverhoginkje ofzo. We leven nu eenmaal in een land dat wanhopig probeert een verzorgingsstaat te blijven. En dat kost de nodige ¤¤¤¤ ! Moet toch ergens vandaan gehaald worden. En dat is altijd uit de portomonnee van de burger, linksom of rechtsom!
Ga toch fietsen...
...
...
... en nadenken!
België : 1,35
Frankrijk : 1,23
Duitsland : 1,30
Finland : 1,27
Noorwegen : 1,46
Engeland : 1,29
Ierland : 1,08
Luxemburg : 1,10
Spanje : 1,06
Portugal : 1,22
Oostenrijk : 1,10
Zwitserland : 1,11
Italië : 1,27
Polen : 1,07
Hongarije : 1,14
Zweden : 1,31
Slowakije : 0,97
Slovenië : 0,99
Roemenië : 0,98
Kroatië : 0,90
Bulgarije : 0,89
Griekenland : 0,93
NEDERLAND : 1,49
edit: USA: 0,60

Dit is een oude tabel maar geeft goed aan hoe Nederland de automobilist (edit: onder andere) het hardst te grazen neemt. Geblazen hatchbacks heb je ook in Spanje en VOORAL in Slowakije.

Dat een land een verzorgingsstaat wil blijven mag ... dat het volk eronder lijdt niet... en dat is juist de hele reden van de "actie".

EDIT: De huidige prijs IN DE USA voor een GALLON regular fuel bedraagt momenteel $2.867. Dat komt neer op $0,7574 / liter ofwel ¤ 0,60474 / liter.

De volgende keer dat je denkt dat actie zinloos is moet je maar denken aan de tijd van de acties tegen de oorlog in Irak.

en nagedacht

[ Bericht 3% gewijzigd door Googolplexian op 06-09-2005 03:00:11 ]
Calm down, please!
  dinsdag 6 september 2005 @ 05:21:55 #137
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_30309978
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:29 schreef PLAE@ het volgende:

Ik betaalde begin dit jaar nog 1.05 voor een liter (regio waar al jarenlang een benzine-oorlog is). Nu ongeveer 1.45

Dat verschil van 40 cent komt niet door de accijns neem ik aan?
nee,maar 30 cent van die verhoging wel
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 6 september 2005 @ 07:41:55 #138
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30310410
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 02:50 schreef Googolplexian het volgende:
[bla]

Dit is een oude tabel maar geeft goed aan hoe Nederland de automobilist (edit: onder andere) het hardst te grazen neemt. Geblazen hatchbacks heb je ook in Spanje en VOORAL in Slowakije.
[bla]
En een nieuwe?
  dinsdag 6 september 2005 @ 08:57:35 #139
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_30311087
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 07:41 schreef Yildiz het volgende:

[..]

En een nieuwe?
Daarbij staat NL op 1,603
  dinsdag 6 september 2005 @ 09:06:18 #140
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_30311282
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:55 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Geef het dan uit aan nuttige zaken!

En de accijnsen worden bevroren, dus ...
Het zijn nuttige dingen, maar als je je afvraagt waarom we in een recessie blijven steken, is dit wel een van de grootste redenen...
En die accijnzen kunnen ze wel bevriezen op een percentage, maar iedereen weet nu al dat die olieprijzen nog verder zullen stijgen... Ik vind dat het dan aan de overheid is om die accijnzen te verlagen... Zodoende blijven ze evenveel geld binnekrijgen, maar gaat niet iedereen erop achteruit... Denk bijvoorbeeld ook eens aan transportbedrijven... Het kan nooit lang duren of alles wat je in de winkel kunt kopen wordt wat duurder om de gestegen kosten te dekken...
En dan maakt een paar cent per product niet veel uit, maar ga dat eens uitrekenen als elk product wat jij in een jaar aanschaft 2 cent duurder wordt om de gestegen kosten te dekken...
©DiscoveryChannel
  dinsdag 6 september 2005 @ 09:57:43 #141
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_30312323
quote:
Ga toch fietsen...
...
...
... en nadenken!
Zéér nobel!

alhoewel...
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:08 schreef ElectricEye het volgende:
Wauw!
afbeelding

* zet deze even op z'n verlanglijstje voor SInterklaas. Puike bak.
Ziet er goed uit, loopt goed, lekker veel ruimte en nog super sportief ook.

Zeer mooie auto.
(zegt een tot voor kort anti-Opelaar. Totdat-ie in de nieuwe 2.2 liter Vectra reed. Wat een fijne auto!!!!)
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_30322321
quote:
quote:
Het besluit volgt op een blokkade van brandstofopslagplaatsen door onafhankelijke transporteurs die boos waren over de hogere brandstofprijzen.
Calm down, please!
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:34:23 #144
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_30322368
In Frankrijk voeren ze tenminste wél actie.
pi_30326090
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 15:34 schreef daNpy het volgende:
In Frankrijk voeren ze tenminste wél actie.
Gaan wij ook doen, op 16 september

Vraag me alleen af wat de omkomst is.. meeste mensen klagen wel, maar willen niet uit hun luie stoel komen
pi_30326345
dat lijkt me gaaf om gewoon heel Den Haag vast te zetten
het probleem is denk ik ook dat dit een vrijdag is, denk niet dat een hoop mensen daarvoor vrij kunnen nemen
Liefde is niet blind, het is achterlijk
pi_30344680
Biobrandstof verplicht in benzine en diesel

Uitgegeven: 7 september 2005 08:20

DEN HAAG - Het kabinet wil de oliemaatschappijen verplichten biobrandstoffen te mengen door benzine en diesel. Daarmee moet de uitstoot van broeikasgassen worden teruggedrongen en moet Nederland minder afhankelijk worden van buitenlandse energievoorziening.

Het kabinet zal bij prinsjesdag bekendmaken hoe de verplichting eruitziet, bevestigden bronnen rond het kabinet woensdag een bericht uit de Volkskrant.

Zaterdag werd al bekend dat het kabinet volgend jaar geen accijnzen wil heffen op de biobrandstoffen. Het kabinet trekt daarvoor 70 miljoen euro uit. De verplichting voor oliemaatschappijen om de milieuvriendelijker brandstoffen bij te mengen is onderdeel van hetzelfde plan.

Bron: NU.nl/De Volkskrant
pi_30353141
Dat is wel een goede zaak natuurlijk, alleen kwa prijs maakt het niets uit.. die zal nog steeds (erg) hoog zijn en misschien nog wel hoger
  woensdag 7 september 2005 @ 14:16:04 #149
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_30353317
Ik las net dat de bio brandstof idd duurder word
  woensdag 7 september 2005 @ 14:16:05 #150
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_30353318
Meen me te herinneren dat in duitsland de biobrandstoffen ondertussen goedkoper zijn dan normale benzine... Maar pin me hier niet op vast...
©DiscoveryChannel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')