als je weet wat de regering met gas voor heeft wil je dat anders ook niet hoorquote:Op maandag 5 september 2005 18:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Iedereen zeuren, maar niemand denkt erover om es te kijken of een investering in een gastank zich zou terugbetalen..........
Scheel betalen aan belastingen als student??? Dat zal heus meevallen...quote:Op maandag 5 september 2005 18:34 schreef Youp het volgende:
[..]
ik betaal me godverdomme ook scheel aan belastingen ed. en ik krijg er geen stufi voor terug mjah 50 euro per maand en die gaan dan weer naar de zorgverzekering.. en mn zorgverzekeringspremie verdrievoudigd volgend jaar en denk maar niet dat ik een cent meer stufi krijg...
dat dat achterlijke kutvolk van mijn leeftijd dat een uitkering zit te trekken verdomme maar gaat werkenen alle andere uitkeringstrekkers die geen poging doen tot nieuw werk vinden mogen ook sterven
benzine, btw op alles dat ik koop, wegenbelasting.. gelukkig mn auto een oldtimer en overigens ook geschorst... maar mn motor nietquote:Op maandag 5 september 2005 19:11 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Scheel betalen aan belastingen als student??? Dat zal heus meevallen...
Het enige gas in mijn auto is een flinke scheet na een avondje stappen....quote:Op maandag 5 september 2005 19:17 schreef yup het volgende:
Flick jij moet mediteren.
Weet je wat ik bedoel ?
Je moet je tot het geloof van LPG G3 keren.
Koop gewoon een LPG G3 auto, kan niks mee gebeuren, JIJ BENT MONTEUR dus zowiezo heb jij een dikke voordeel (koppakking lek ? Vervang ik wel effe binnen een paar uurtjes.)
Lach je SCH achtige personen vierkant in hun gezicht uit.
Je hebt wellicht meer slijtage, maar al moet je om de 2 jaar je complete motor opnieuw laten reviseren, dan nóg ben je met lpg goedkoper uitquote:Op maandag 5 september 2005 19:53 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Het enige gas in mijn auto is een flinke scheet na een avondje stappen....![]()
Wil je je motor slopen dan moet je gas kopen....
Maar back ontopic, anders vergal ik (alweer) een topic!
Jij weet niet wat een motor reviseren kost incl. in en uitbouwen.Wel eerlijk alles tellen incl. arbeidsloon.quote:Op maandag 5 september 2005 20:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je hebt wellicht meer slijtage, maar al moet je om de 2 jaar je complete motor opnieuw laten reviseren, dan nóg ben je met lpg goedkoper uit![]()
Blijft wel: ook lpg rijders moeten zo nu en dan benzine tanken, en als iedereen gas gaat rijden dan ontdekt de staat weer een nieuwe melkkoe, nu wordt lpg nog redelijk gespaard mbt. accijnzen etc.
Dus laat iedereen die vooroordelen maar houden trouwens ook![]()
Mwah, heb zelf bijna motor revisie moeten ondergaan, rij ook op lpg en men dacht dat mijn kleppen waren verbrand (gelukkig bleek het achteraf slechts een Luchtmassameter te zijn) maar de prijsopgave was tussen de ¤ 1.500 en de ¤ 2.500.quote:Op maandag 5 september 2005 20:04 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Jij weet niet wat een motor reviseren kost incl. in en uitbouwen.Wel eerlijk alles tellen incl. arbeidsloon.
vandaar dat ik absoluut dieselfan ben,na eigen LPG ervaringen....
neen, diesels stoten nog altijd een berg roet uit.. alleen bij de nieuwere diesels zijn de deeltjes kleiner >> en meteen giftiger voor de omgevingquote:Op maandag 5 september 2005 20:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mwah, heb zelf bijna motor revisie moeten ondergaan, rij ook op lpg en men dacht dat mijn kleppen waren verbrand (gelukkig bleek het achteraf slechts een Luchtmassameter te zijn) maar de prijsopgave was tussen de ¤ 1.500 en de ¤ 2.500.
Ik bespaar met lpg per jaar al gauw ¤ 1.700,-!![]()
(Maar wellicht dat ik later ook diesel ga rijden hoor, dat hoge koppel spreekt mij wel aan, net als de bekende betrouwbaarheid van die diesels, die met gemak boven de 3 ton draaien).
Maar goed, back ontopic inderdaad:
Diesel is ook al over de ¤ 1,- grens, en dat vindt ik ook absurd, bovendien vindt ik de hogere accijns en wegenbelasting voor diesels ook belachelijk want de nieuwere diesels beginnen zo langzamerhand zelfs schoner te worden dan de benzine-uitvoeringen (had laatst een bericht van gelezen, weet alleen niet meer waar).
op een grote hoop ipv in de atmosfeer en jouw longen....quote:Op maandag 5 september 2005 21:55 schreef daNpy het volgende:
En dat roetfilter... waar komt dat straks terecht met alle opgevangen roet?
Juist.
Dat noemen ze nou creatief geld innen. Geef het 2 namen en je vangt dubbel geld!quote:Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef Wojworshebn het volgende:
Het meest vreemde vind ik nog dat je BTW betaald over de belasting, dus je betaald belasting voor de belasting![]()
welkom in nederland... zelfde verhaal met BPM en BTW over een auto die je koopt... kale prijs + 42,5% BPM = totaalprijsquote:Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef Wojworshebn het volgende:
Het meest vreemde vind ik nog dat je BTW betaald over de belasting, dus je betaald belasting voor de belasting![]()
Is die BPM serieus zo hoog??quote:Op maandag 5 september 2005 22:15 schreef Youp het volgende:
[..]
welkom in nederland... zelfde verhaal met BPM en BTW over een auto die je koopt... kale prijs + 42,5% BPM = totaalprijs
totaalprijs + 19% btw = consumentenprijs
Tegen de tijd dat ik een auto koop, zijn de beginprijzen ~¤60.000, dus...quote:Op maandag 5 september 2005 22:21 schreef Youp het volgende:
zijn er nou werkelijk mensen hier in nederland die niet weten wat er met dit @#^%@#$% land aan de hand is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |