Nee joh, de hele bende blokkeren!quote:Op zondag 4 september 2005 22:27 schreef detulp050 het volgende:
Ik zou met de trein naar Den Haag gaan de 16e
tof toch, laat ze maar langskomen met die sprintersquote:Op zondag 4 september 2005 22:36 schreef Sterke_Yerke het volgende:
16e is autosprint in drachten
dat ze in den haag maar leren minder geld uit te gevenquote:Op zondag 4 september 2005 22:37 schreef Crazyivan het volgende:
Slechts een tijdelijke oplossing. Bovendien moet er toch belastingsgeld binnenkomen he. Anders moet dat dus ergens anders vandaan worden gehaald, b.v. meer inkomstenbelasting of accijnsverhoging op drank. Hoe dan ook je betaald toch wel.
ga jij fietsend naar t binnenhof, demonstreren tegen de demonstrantenquote:Op zondag 4 september 2005 22:46 schreef ook_gek het volgende:
Pleur op zeg met dat naar den haag komen.
Doe me een fucking lol zeg
En ik straks weer last van jullie hebben
Ga jij een dagje in Friesland kijken ofzoquote:Op zondag 4 september 2005 22:46 schreef ook_gek het volgende:
Pleur op zeg met dat naar den haag komen.
Doe me een fucking lol zeg
En ik straks weer last van jullie hebben
Verkeerd besteld, was eigenlijk voor heerenveen bestemd...quote:Op zondag 4 september 2005 22:59 schreef SCH het volgende:
Demonstreer anders ook even tegen de toegangsprijzen van de Efteling
Kansloos dit. Heeft de regering de orkaan in New Orleans veroorzaakt?
Hey kijk, iemand die iets weet over de oil peakquote:Op zondag 4 september 2005 23:05 schreef Crazyivan het volgende:
Ga liever protesteren dat er veel te weinig geld naar kernfusie projecten gaat. Dit is namelijk de enige echte manier om in de toekomst (lees over een jaar of 10-20) aan energie te komen. Want zelfs uranium is over niet al te lange tijd op.
ik weet het.. en reken maar dat daar bakken vol geld naartoe gaanquote:Op zondag 4 september 2005 23:08 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Hey kijk, iemand die iets weet over de oil peak
Bijna niemand weet zelfs maar wat kernfusie inhoudt dude... Vertrouw er maar niet op.
quote:Op zondag 4 september 2005 23:02 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Verkeerd besteld, was eigenlijk voor heerenveen bestemd...
Ja cool!quote:Op zondag 4 september 2005 23:05 schreef Crazyivan het volgende:
Ga liever protesteren dat er veel te weinig geld naar kernfusie projecten gaat. Dit is namelijk de enige echte manier om in de toekomst (lees over een jaar of 10-20) aan energie te komen. Want zelfs uranium is over niet al te lange tijd op.
quote:Op zondag 4 september 2005 23:05 schreef Crazyivan het volgende:
CherMobylquote:Op zondag 4 september 2005 23:11 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ja cool!
De nieuwe Opel Astra Chernobyl!
De auto die altijd straalt!
er gaan miljarden en miljarden en miljarden naartoequote:Op zondag 4 september 2005 23:12 schreef Crazyivan het volgende:
Waarom duurt het dan nog waarschijnlijk 30 jaar voordat het toepasbaar is? Gewoon echt veel te laat naar mijn idee. Als je olieprijs binnenkort over de 100 dollar heen gaat breekt de pleuris uit.
Vuile overloper...quote:Op zondag 4 september 2005 23:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan nog had je me niet gehad want woon al 20 jaar niet meer In Friesland![]()
Tis hier geen onzinquote:Op zondag 4 september 2005 23:15 schreef Herr.Flick het volgende:
Klant : Spreek ik met de Wegenwacht?
WW : Ja,waarmee kunnen wij u helpen?
Klant: M'm auto doet het niet meer...
WW : Wat doet ie niet meer?
Klant : Niets...en het word erg warm en het begint te waaien!
WW : Oh, niet iets waar wij voor komen, het is maar een Fall-Out!
Wist niet dat het in de UK ook al zo erg was. 1 pond is iets van 1,45 toch?quote:Op zondag 4 september 2005 23:29 schreef Crazyivan het volgende:
LONDEN - Pomphouders in Groot-Brittannië moeten door de stijgende benzineprijzen hun tankstation aanpassen. De prijsschermen van diverse bezinepompen zijn niet berekend op een literprijs van meer dan 1 pond sterling.
bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/article24995811.ece?rss
De problemen zijn zelfs groter dan gedacht
Je bent inderdaad nogal kansloos. De efteling is een optioneel pretpark. De rit naar m'n werk is niet te doen met OV.quote:Op zondag 4 september 2005 22:59 schreef SCH het volgende:
Demonstreer anders ook even tegen de toegangsprijzen van de Efteling
Kansloos dit.
Onzin, het is maar waar je voor kiest.quote:Op maandag 5 september 2005 08:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent inderdaad nogal kansloos. De efteling is een optioneel pretpark. De rit naar m'n werk is niet te doen met OV.
quote:Op maandag 5 september 2005 01:47 schreef siekman het volgende:
iedereen 1 week de auto laten voor wat ie is
dus niet rijden
Dat klopt ook, het probleem zit hem niet in de prijzen.quote:Op maandag 5 september 2005 08:38 schreef NewOrder het volgende:
Wat ik zo typisch vind is dat je mensen wel hoort klagen over de brandstofprijzen maar als ik dan om me heen kijk in het verkeer zie ik nauwelijks mensen die hun rijstijl aanpassen. Blijkbaar zit het probleem meer tussen de oren dan in de portemonnee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |