Mag jij mij vertellen waar je de nieuwe Vectra kunt kopenquote:Op maandag 8 augustus 2005 13:32 schreef Steve-O het volgende:
Mag jij me vertellen waar je een nieuwe focus RS kan kopen ?
En waarom vergelijk je de Golf,Leon,Focus met een vectra
Ik vind de auto wel heel erg lelijkquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Wat is er mis mee?
Wat dacht je van in de showroomquote:Op maandag 8 augustus 2005 13:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mag jij mij vertellen waar je de nieuwe Vectra kunt kopen![]()
En ik vergelijk ze omdat ze goed te vergelijken zijn. Kan een Vectra natuurlijk ook gaan vergelijken met een Mercedes E-klasse maar dat zou niet zo reeel zijn he![]()
lezen is moeilijk hequote:Op maandag 8 augustus 2005 14:08 schreef M5 het volgende:
Die Vectra OPC is teminste een vette bak, niet begrenst op 250 km/h (top is 260 km/h). Bruut ding. Die heb ik 10x liever dan een Mondeo ST220 of Hot-Hatches.
Specs van de OPC:
2.8l V6 Turbo, 255pk en 355 nm. 0-100km/h in minder dan 7 sec. top is dus 260 km/h.
qoute van de autoweek website:quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:17 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Wat dacht je van in de showroom
Die focus is van het vorige model man
Of hier een slotje op komt bepaal jij niet, maar een moderator.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:42 schreef Robar het volgende:een Vectra OPC vergelijken met een Leon Cupra, Golf GTI en een Focus RS . . . .
De enige overeenkomst is dat het sportuitvoeringen zijn, maar verder zit de Vectra in een hele andere klasse dan de overigen (dus niet een betere klasse, maar een hele andere klasse).
En de vergelijking lijkt me niet Cupra, RS, GTI, OPC, want dan had hij niet geklaagd over het model van de Vectra. Als je het model niet mooi vindt, haal dan niet de compactere sportmodellen erbij. . . . . Leuk weer een *KUT-opel*topic, dit is nummer hoeveel? . . .
Slotje
Daar wilde je je bus op inruilen bedoel je ?quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:24 schreef Sounddragon het volgende:
Mooie bak![]()
*wacht wel FF tot de twin turbodiesel OPC er is*
![]()
Ghi, neej die's van het vrouwtje hehehequote:Op maandag 8 augustus 2005 21:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Daar wilde je je bus op inruilen bedoel je ?
Eensch, die eerste vind ik ook mooier..quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:53 schreef tupolev141 het volgende:
Dit was de Vectra OPC met de originele voorkant:
[afbeelding]
Veel beter. Nieuwe voorkant is veel te druk en past niet meer bij het vrij strenge design van de rest van de auto.
Inderdaad, Opel eindigt bij tevredenheidsonderzoeken niet voor niks vaak in de laagste regionen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:31 schreef Fugie het volgende:
ow en over kwaliteit, ik denk dat je dezer dagen over technische kwaliteit weinig discussie meer hoeft te voeren.
Helemaal mee eens ! Alleen was dit niet de Diesel OPC van 2 jaar geleden ?quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:53 schreef tupolev141 het volgende:
Dit was de Vectra OPC met de originele voorkant:
[afbeelding]
Veel beter. Nieuwe voorkant is veel te druk en past niet meer bij het vrij strenge design van de rest van de auto.
Alle grote merken liggen op hun bek in die tests. Komt omdat ze niet auto en "dealer" scheiden in dat soort onderzoeken. Kijk daar maar eens in subverdeling.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Inderdaad, Opel eindigt bij tevredenheidsonderzoeken niet voor niks vaak in de laagste regionen.
Maar het is nu eenmaal zo dat qua robuustheid en betrouwbaarheid de Vectra niet echt goed scoort en dan heb ik het niet over een test van een instantie, maar van monteurs uit de Opel garage zelf. De Vectra moet nog op een flink aantal punten verbeterd worden. Te vaak komen pas verkochte Vectra's terug met problemen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:58 schreef PNG het volgende:
[..]
Alle grote merken liggen op hun bek in die tests. Komt omdat ze niet auto en "dealer" scheiden in dat soort onderzoeken. Kijk daar maar eens in subverdeling.
Dealers bv van Opel zijn is iig mijn ervaring fenomenaal slecht. Bij mij sloopten ze motorsteunen, vergaten ze koppelingskabelklemmen, vulden ze vloeistoffen te laag met bubbels. En auto is eigenlijk pas netjes gemaakt bij een Toyota dealer, en prima onderhoud. Kijk daar kom je dan eens terug.
Overigens had ik hiervoor een Charade = Starlet, onderhoud aan de Opel is met de zelfde rijstijl minder dan de helft. De Charade reed elk jaar de koppeling eruit en om de anderhalf jaar de koppakking. De Assie in 3 jaar pas 1 keer de formaat pizza standaard koppeling, op de diafragmaveren.
kVind daarom de tevredenheidstest van auto's zelf veel interressanter. Of die van dealers waardering.
waar zie jij een sedan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:38 schreef ThaFreak het volgende:
achterkant van de sedan gaat nog wel, maar die voorkant![]()
krijg een naar gevoel van die voorkant
bovenste picquote:
ja zo van 'kijk mij een speedster willen zijn terwijl ik veel te lomp ben'quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:38 schreef ThaFreak het volgende:
krijg een naar gevoel van die voorkant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |