Het is iig een ideequote:Op zondag 4 september 2005 13:45 schreef wlsandman het volgende:
grachtwacht: misschien een idee om alle onderschriften te kopieren?
Teruglezen is ook zo gebeurd, maar ga je gang hoor.quote:Op zondag 4 september 2005 13:45 schreef wlsandman het volgende:
grachtwacht: misschien een idee om alle onderschriften te kopieren?
"Homo-elftal na de wedstrijd te veel zin om te douchen, vergetende dat de elftal-foto ook nog moest"quote:Op zondag 4 september 2005 13:25 schreef gr8w8 het volgende:
De regels
Elke dag plaatst iemand een bepaalde voetbalfoto, waar andere users in de loop van de dag een humoristisch onderschrift bij kunnen posten.
Degene die de foto post, bepaalt de volgende dag wie het leukste onderschrift had en kan dus zelf niet meedoen.
De winnaar post dan die dag nog een andere foto.
Laat je creativiteit gelden!!
Vorig deeltje: Voetbal onderschrift competitie deel 14 *busje komt zo*
Laatste foto:
Lijkt mij dat Tong80 de uitslag doet: Van hem is de foto en Dramslag heeft al een onderschrift geplaatst.quote:Op maandag 5 september 2005 11:23 schreef gr8w8 het volgende:
Wie doet nu de uitslag ook alweer? Dramslag?
Tsja, in dat geval moeten we maar een vrijwilliger vragen; is er toevallig iemand online die zichzelf toch al kansloos acht voor de overwinning?quote:
ik durf niks te zeggenquote:Op maandag 5 september 2005 17:18 schreef Petera het volgende:
[..]
Tsja, in dat geval moeten we maar een vrijwilliger vragen; is er toevallig iemand online die zichzelf toch al kansloos acht voor de overwinning?
Als je op mijn onderschrift doelt: inderdaad vrij kansloos, maar ik kon toch moeilijk direct mezelf naar voren schuiven.quote:
En diegene die mee doet en er rond de tijd van de uitslag niet is kan dat ook beter even aangeven, lijkt me.quote:Op maandag 5 september 2005 18:00 schreef MaxPower het volgende:
Misschien kan degene die de foto plaatst in het vervolg aangeven wanneer hij/zij ongeveer de uitslag gaat plaatsen?
Dat was dezelfde, alleen heeft hij hem op zijn space gezet.quote:Op maandag 5 september 2005 18:22 schreef tong80 het volgende:
Waarom plaats jij een nieuw plaatje ?
Kun je niet even wachten ?
Ik bedoel, hij is toch niet de winnaar. Die is net bekend. Hij had kritiek op mij nadat ik na een halve dag wachten een nieuwe plaatste. Nu doet ie hetzelfde echter na een half uur.quote:Op maandag 5 september 2005 18:23 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dat was dezelfde, alleen heeft hij hem op zijn space gezet.
Hij herplaatst alleen dezelfde foto van Showmelove omdat die bij vele niet te zien is.quote:Op maandag 5 september 2005 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoel, hij is toch niet de winnaar. Die is net bekend. Hij had kritiek op mij nadat ik na een halve dag wachten een nieuwe plaatste. Nu doet ie hetzelfde echter na een half uur.
Tsja...Ik zie het probleem niet, maar dat zag ik de vorige keer bij jou ook niet.quote:Op maandag 5 september 2005 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoel, hij is toch niet de winnaar. Die is net bekend. Hij had kritiek op mij nadat ik na een halve dag wachten een nieuwe plaatste. Nu doet ie hetzelfde echter na een half uur.
Tong: doe niet zo idioot!quote:Op maandag 5 september 2005 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me een hele gezonde aanbieding...quote:Op maandag 5 september 2005 18:34 schreef tong80 het volgende:
Ok had even gemist dat JD niet de oorspronkelijke poster was. Zie je, ik ben helemaal van m'n apropo door z'n kritiek gisteren.Zullen we weer vriendjes zijjn en niet meer zo moeilijk doen ?
Jammer, in ieder geval ga ik straks niet kijken of mijn onderschrift nog wel origineel is.quote:Op maandag 5 september 2005 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze foto is in het begin van de serie ook al langsgekomen.
Oh ja sorry, dat doet de winnaar natuurlijk..quote:Op maandag 5 september 2005 17:55 schreef MaxPower het volgende:
[..]
geef showmelove even de tijd aub. Niet iedereen is 24/7 op Fok.
In a minutequote:Op maandag 5 september 2005 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat deze al eens is langsgekomen, heb je een ander?
Eén onderschrift per persoon graagquote:Op maandag 5 september 2005 18:57 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Ruud, niet opkijken, maar er zit Jan Heinz Tomaten Ketchup in m'n reet.
houtje, één onderschrift per persoon he!quote:Op maandag 5 september 2005 19:07 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
"Heintze ondekt Nilis, v Nistelrooy affaire"
Één onderschrift per persoon..quote:Op woensdag 7 september 2005 00:47 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
Als je daaronder wil liggen als keeper moet je ballen hebben. Ach, ik zie er al een
geeft niet, allebei niet leukquote:
ik vind wel dat het bij één onderschrift p.p. moet blijven....quote:Op woensdag 7 september 2005 10:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
geeft niet, allebei niet leuk
trouwens, pas één persoon die ziet dat het het vrouwenelftal van Brazilië is.....
Verdomd zegquote:Op woensdag 7 september 2005 10:19 schreef SocialDisorder het volgende:
trouwens, pas één persoon die ziet dat het het vrouwenelftal van Brazilië is.....
En dat was ik? Wat een eerquote:Op woensdag 7 september 2005 10:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
geeft niet, allebei niet leuk
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:40 schreef SocialDisorder het volgende:
3: gr8w8 Graspol ArenA blijkt illegaal
2e: showmelove Veel kritiek op dubieuze speelstijl Brazilië na aanstellen Jackie Chan als bondscoach1e: -vaduz- Braziliaanse test nieuwe zitzak
gefeli
dat wordt dan afkicken vandaagquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:44 schreef Bjoro het volgende:
Dat wordt wachten tot vanmiddag 17:00 u voor een nieuwe foto !
quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:44 schreef Bjoro het volgende:
Dat wordt wachten tot vanmiddag 17:00 u voor een nieuwe foto !
quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:27 schreef -Schorpioen- het volgende:
[afbeelding]
Ik leg het je nog 1 keer uit Beckham...een addertje onder het gras is slechts iets figuurlijks.
dat gevoel had ik ook alquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Helaas is deze al eens voorbij gekomen...
rare humor heb jij, daar zal ik in het vervolg rekening mee houdenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
1. Rubbereend
2. Vaduz
3. SocialDisorder
Idd die vond ik ook de beste, maar ja..quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik moest lachen om die van SocialDisorder
I don't give a fucking shit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:45 schreef dramslag het volgende:
al 22 uur
die 2 uur maken toch ook niet meer uit?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:18 schreef gr8w8 het volgende:
En dan krijgen we 10 mensen die tegelijk een foto plaatsen...
Nee, doe dan gewoon:
De nr 1 plaatst een foto binnen 4 uur.
Mocht deze niet in staat blijken om welke reden dan ook tot het vinden en/of plaatsen van een foto, gaat dit over op de nr 2. Weer 4 uur. Etc.
Zoiets? Niet dat ik zo perse regels wil, maar meer om gezeik te vermijden.
nee 2 uur is goed.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:10 schreef tong80 het volgende:
Waarom zo moeilijk doen. En na een tijdje voor mijn part na 2 uur kan iedereen een plaatje posten. Mag ook anderhalfuurzijnofdriekwartier.
Guus was wel succesvol. Leonie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:39 schreef wlsandman het volgende:
ok, nieuwe foto
[afbeelding]
de uitslag wordt voltooid door de winnaar van de vorige foto binnen nu en 24 uur
game on
![]()
Niet te geloven: de vorige keer dat er nieuwe regels werden bediscussiëerd duurde het dagen, en konden we het nog niet eens worden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:10 schreef tong80 het volgende:
Waarom zo moeilijk doen. En na een tijdje voor mijn part na 2 uur kan iedereen een plaatje posten. Mag ook anderhalfuurzijnofdriekwartier.
Dan moeten ze eerst maar even overleggen wie dan WEL de foto plaatst in plaats van allemaal tegelijk een foto te zoeken. Ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:18 schreef gr8w8 het volgende:
En dan krijgen we 10 mensen die tegelijk een foto plaatsen...
Die is al geweest.....quote:Op maandag 12 september 2005 09:40 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Here comes the man in black....
jij moet de winnaar bepalen!quote:Op maandag 12 september 2005 11:02 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
Beenhakker kijkt of hij het WK al kan zien, maar dankzij de verloren wedstrijd is het nog ver weg...... hoe lang Leo ook blijft turen
quote:Op maandag 12 september 2005 11:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jij moet de winnaar bepalen!
mee eensquote:Op maandag 12 september 2005 11:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had k ff gemist dat ik de vorige heb gewonnenk vond mijn inzending eigenlijk helemaal niet zo best
maarja oek k zal vanavond de winnaar van deze ronde bepalen
oke k ga eens goed kijkenquote:Op maandag 12 september 2005 11:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mee eensennuh uitslag mag best nu al hoor, foto was zaterdag al geplaatst...
als advies zou ik zeggen, je moet er niet te lang mee doorgaan.... dat wordt niet leuk meer zeg maarquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:49 schreef SocialDisorder het volgende:
@Caserino: hopelijk vond dramslag dat ook
en terechtquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:34 schreef SocialDisorder het volgende:
helaas, dramslag kon het niet waarderen........ gefeli iig rubbereend!
Spreek voor jezelf man, hij was gewoon goed.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:45 schreef wlsandman het volgende:
[..]
als advies zou ik zeggen, je moet er niet te lang mee doorgaan.... dat wordt niet leuk meer zeg maar![]()
Hij bedoelt meer dat het 'verwarmde Ajax dugout' stukje niet te vaak meer gebruikt moet worden omdat het steeds minder leuk wordt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:58 schreef Cesarino het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf man, hij was gewoon goed.
andere 3 vond ik beterquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:58 schreef Cesarino het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf man, hij was gewoon goed.
juistemquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij bedoelt meer dat het 'verwarmde Ajax dugout' stukje niet te vaak meer gebruikt moet worden omdat het steeds minder leuk wordt.
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:45 schreef DeTolk het volgende:
Spelers komen niet meer bij na grap van Peter over rubbereend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |