Hij herplaatst alleen dezelfde foto van Showmelove omdat die bij vele niet te zien is.quote:Op maandag 5 september 2005 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoel, hij is toch niet de winnaar. Die is net bekend. Hij had kritiek op mij nadat ik na een halve dag wachten een nieuwe plaatste. Nu doet ie hetzelfde echter na een half uur.
Tsja...Ik zie het probleem niet, maar dat zag ik de vorige keer bij jou ook niet.quote:Op maandag 5 september 2005 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoel, hij is toch niet de winnaar. Die is net bekend. Hij had kritiek op mij nadat ik na een halve dag wachten een nieuwe plaatste. Nu doet ie hetzelfde echter na een half uur.
Tong: doe niet zo idioot!quote:Op maandag 5 september 2005 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me een hele gezonde aanbieding...quote:Op maandag 5 september 2005 18:34 schreef tong80 het volgende:
Ok had even gemist dat JD niet de oorspronkelijke poster was. Zie je, ik ben helemaal van m'n apropo door z'n kritiek gisteren.Zullen we weer vriendjes zijjn en niet meer zo moeilijk doen ?
Jammer, in ieder geval ga ik straks niet kijken of mijn onderschrift nog wel origineel is.quote:Op maandag 5 september 2005 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze foto is in het begin van de serie ook al langsgekomen.
Oh ja sorry, dat doet de winnaar natuurlijk..quote:Op maandag 5 september 2005 17:55 schreef MaxPower het volgende:
[..]
geef showmelove even de tijd aub. Niet iedereen is 24/7 op Fok.
In a minutequote:Op maandag 5 september 2005 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat deze al eens is langsgekomen, heb je een ander?
Eén onderschrift per persoon graagquote:Op maandag 5 september 2005 18:57 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Ruud, niet opkijken, maar er zit Jan Heinz Tomaten Ketchup in m'n reet.
houtje, één onderschrift per persoon he!quote:Op maandag 5 september 2005 19:07 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
"Heintze ondekt Nilis, v Nistelrooy affaire"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |