quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:18 schreef gr8w8 het volgende:
En dan krijgen we 10 mensen die tegelijk een foto plaatsen...
Nee, doe dan gewoon:
De nr 1 plaatst een foto binnen 4 uur.
Mocht deze niet in staat blijken om welke reden dan ook tot het vinden en/of plaatsen van een foto, gaat dit over op de nr 2. Weer 4 uur. Etc.
Zoiets? Niet dat ik zo perse regels wil, maar meer om gezeik te vermijden.
nee 2 uur is goed.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:10 schreef tong80 het volgende:
Waarom zo moeilijk doen. En na een tijdje voor mijn part na 2 uur kan iedereen een plaatje posten. Mag ook anderhalfuurzijnofdriekwartier.
Guus was wel succesvol. Leonie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:39 schreef wlsandman het volgende:
ok, nieuwe foto
[afbeelding]
de uitslag wordt voltooid door de winnaar van de vorige foto binnen nu en 24 uur
game on
![]()
Niet te geloven: de vorige keer dat er nieuwe regels werden bediscussiëerd duurde het dagen, en konden we het nog niet eens worden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:10 schreef tong80 het volgende:
Waarom zo moeilijk doen. En na een tijdje voor mijn part na 2 uur kan iedereen een plaatje posten. Mag ook anderhalfuurzijnofdriekwartier.
Dan moeten ze eerst maar even overleggen wie dan WEL de foto plaatst in plaats van allemaal tegelijk een foto te zoeken. Ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:18 schreef gr8w8 het volgende:
En dan krijgen we 10 mensen die tegelijk een foto plaatsen...
Die is al geweest.....quote:Op maandag 12 september 2005 09:40 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Here comes the man in black....
jij moet de winnaar bepalen!quote:Op maandag 12 september 2005 11:02 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
Beenhakker kijkt of hij het WK al kan zien, maar dankzij de verloren wedstrijd is het nog ver weg...... hoe lang Leo ook blijft turen
quote:Op maandag 12 september 2005 11:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jij moet de winnaar bepalen!
mee eensquote:Op maandag 12 september 2005 11:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had k ff gemist dat ik de vorige heb gewonnenk vond mijn inzending eigenlijk helemaal niet zo best
maarja oek k zal vanavond de winnaar van deze ronde bepalen
oke k ga eens goed kijkenquote:Op maandag 12 september 2005 11:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mee eensennuh uitslag mag best nu al hoor, foto was zaterdag al geplaatst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |