Tsja, in dat geval moeten we maar een vrijwilliger vragen; is er toevallig iemand online die zichzelf toch al kansloos acht voor de overwinning?quote:
ik durf niks te zeggenquote:Op maandag 5 september 2005 17:18 schreef Petera het volgende:
[..]
Tsja, in dat geval moeten we maar een vrijwilliger vragen; is er toevallig iemand online die zichzelf toch al kansloos acht voor de overwinning?
Als je op mijn onderschrift doelt: inderdaad vrij kansloos, maar ik kon toch moeilijk direct mezelf naar voren schuiven.quote:
En diegene die mee doet en er rond de tijd van de uitslag niet is kan dat ook beter even aangeven, lijkt me.quote:Op maandag 5 september 2005 18:00 schreef MaxPower het volgende:
Misschien kan degene die de foto plaatst in het vervolg aangeven wanneer hij/zij ongeveer de uitslag gaat plaatsen?
Dat was dezelfde, alleen heeft hij hem op zijn space gezet.quote:Op maandag 5 september 2005 18:22 schreef tong80 het volgende:
Waarom plaats jij een nieuw plaatje ?
Kun je niet even wachten ?
Ik bedoel, hij is toch niet de winnaar. Die is net bekend. Hij had kritiek op mij nadat ik na een halve dag wachten een nieuwe plaatste. Nu doet ie hetzelfde echter na een half uur.quote:Op maandag 5 september 2005 18:23 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dat was dezelfde, alleen heeft hij hem op zijn space gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |