Also Also.... dan weet ik nu al wat er in mijn notes staat.quote:Op zondag 4 september 2005 13:53 schreef Sidekick het volgende:
Verder zou je zelf ook wel ongeveer moeten weten wat er in staat, want doorgaans worden verwijderde posts in de notes gezet.
quote:Friday, September 2nd, 2005
Dear Mr. Bush:
Any idea where all our helicopters are? It's Day 5 of Hurricane Katrina and thousands remain stranded in New Orleans and need to be airlifted. Where on earth could you have misplaced all our military choppers? Do you need help finding them? I once lost my car in a Sears parking lot. Man, was that a drag.
Also, any idea where all our national guard soldiers are? We could really use them right now for the type of thing they signed up to do like helping with national disasters. How come they weren't there to begin with?
Last Thursday I was in south Florida and sat outside while the eye of Hurricane Katrina passed over my head. It was only a Category 1 then but it was pretty nasty. Eleven people died and, as of today, there were still homes without power. That night the weatherman said this storm was on its way to New Orleans. That was Thursday! Did anybody tell you? I know you didn't want to interrupt your vacation and I know how you don't like to get bad news. Plus, you had fundraisers to go to and mothers of dead soldiers to ignore and smear. You sure showed her!
I especially like how, the day after the hurricane, instead of flying to Louisiana, you flew to San Diego to party with your business peeps. Don't let people criticize you for this -- after all, the hurricane was over and what the heck could you do, put your finger in the dike?
And don't listen to those who, in the coming days, will reveal how you specifically reduced the Army Corps of Engineers' budget for New Orleans this summer for the third year in a row. You just tell them that even if you hadn't cut the money to fix those levees, there weren't going to be any Army engineers to fix them anyway because you had a much more important construction job for them -- BUILDING DEMOCRACY IN IRAQ!
On Day 3, when you finally left your vacation home, I have to say I was moved by how you had your Air Force One pilot descend from the clouds as you flew over New Orleans so you could catch a quick look of the disaster. Hey, I know you couldn't stop and grab a bullhorn and stand on some rubble and act like a commander in chief. Been there done that.
There will be those who will try to politicize this tragedy and try to use it against you. Just have your people keep pointing that out. Respond to nothing. Even those pesky scientists who predicted this would happen because the water in the Gulf of Mexico is getting hotter and hotter making a storm like this inevitable. Ignore them and all their global warming Chicken Littles. There is nothing unusual about a hurricane that was so wide it would be like having one F-4 tornado that stretched from New York to Cleveland.
No, Mr. Bush, you just stay the course. It's not your fault that 30 percent of New Orleans lives in poverty or that tens of thousands had no transportation to get out of town. C'mon, they're black! I mean, it's not like this happened to Kennebunkport. Can you imagine leaving white people on their roofs for five days? Don't make me laugh! Race has nothing -- NOTHING -- to do with this!
You hang in there, Mr. Bush. Just try to find a few of our Army helicopters and send them there. Pretend the people of New Orleans and the Gulf Coast are near Tikrit.
Yours,
Michael Moore
MMFlint@aol.com
www.MichaelMoore.com
P.S. That annoying mother, Cindy Sheehan, is no longer at your ranch. She and dozens of other relatives of the Iraqi War dead are now driving across the country, stopping in many cities along the way. Maybe you can catch up with them before they get to DC on September 21st.
quote:
Er zal vast op de Vries zijn ingebeukt hoor, tijdens de cda-eftelingmeetquote:Op zondag 4 september 2005 13:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Aan het venijn in haar ogen te zien zou maar wat graag een CDA-draai om de oren van De Vries geven.
om jou toch?quote:Op zondag 4 september 2005 13:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is George Bush, duh! Waar denk je dat deze hele SC-reeks om draait?
quote:Koefnoen (AVRO)
22:15 - 22:50
ned2
quote:Op zondag 4 september 2005 19:58 schreef Mutant01 het volgende:
pberends ik hou van je.
Eindelijk een medestander, ik had al eens een topic geopend "Alle voeten zijn lelijk". Wat ze ook zijn duh.quote:Op zondag 4 september 2005 20:10 schreef Mutant01 het volgende:
Gatverdamme....voeten zijn echt de lelijkste dingen die de mens heeft gekregen
Mooie voeten bestaan gewoon niet, en dat is een feit. Er valt niks te vinden.quote:Op zondag 4 september 2005 20:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander, ik had al eens een topic geopend "Alle voeten zijn lelijk". Wat ze ook zijn duh.
Ja, dat zie je goed bij lekkere wijven op teenslippersquote:Op zondag 4 september 2005 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mooie voeten bestaan gewoon niet, en dat is een feit. Er valt niks te vinden.
Wannabe-moslim, wel op moslims schelden maar ondertussen wel allahdin luisteren.quote:Op zondag 4 september 2005 20:14 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Aladdin - A Whole New World (Disney).mp3.
Waarom zijn moslims in de eerste plaats moslim?quote:Op zondag 4 september 2005 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wannabe-moslim, wel op moslims schelden maar ondertussen wel allahdin luisteren.
Kan je zien hoe mooi je moet zijn willen je voeten er een beetje dragelijk uitzien. Nu nog 6,4 miljard andere voeten die beter afgehakt kunnen wordenquote:
Nah valt best mee toch?quote:Op zondag 4 september 2005 20:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander, ik had al eens een topic geopend "Alle voeten zijn lelijk". Wat ze ook zijn duh.
Voeten van mannen zijn iig per definitie lelijk. Daar kun je het niet met me oneens zijn.quote:Op zondag 4 september 2005 20:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nah valt best mee toch?
Al zijn er wel heel veel leleijke voeten.
Gatver, en dus zijn je voeten vaak smerigquote:
Tja weet het niet. Als ze goedverzorgd zijn zie ik niet zo'n probleem. Je kan aan voeten wel een hoop over mensen aflezen.quote:Op zondag 4 september 2005 20:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Voeten van mannen zijn iig per definitie lelijk. Daar kun je het niet met me oneens zijn.
Och er zit ook een laagje eelt aan deonderkant. En was jij je handen elke keer nadat je een deurklink hebt vastgepakt?quote:Op zondag 4 september 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Gatver, en dus zijn je voeten vaak smerig.
Nee, tis geen probleem, maar echt fris is het niet. Wat kan je eraan aflezen dan?quote:Op zondag 4 september 2005 20:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja weet het niet. Als ze goedverzorgd zijn zie ik niet zo'n probleem. Je kan aan voeten wel een hoop over mensen aflezen.
Als je veel door je woning loopt op blote voeten krijg je zo'n smerig zwart onderkantje op je voeten van het vuil.quote:Op zondag 4 september 2005 20:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Och er zit ook een laagje eelt aan deonderkant. En was jij je handen elke keer nadat je een deurklink hebt vastgepakt?
Of ze een grote penis hebben of niet. Vandaar ook dat er veel toe-enlargments plaatsvinden de laatste tijd.quote:Op zondag 4 september 2005 20:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, tis geen probleem, maar echt fris is het niet. Wat kan je eraan aflezen dan?
Boeiend, dit is echt zo'n topic van ik plaats en OP en reageer nergens meer op.quote:
Karaktereigenschappen maar ook spanning enzo. Heb erzelf niet echt verstand van maar een voormalige buurman (eigenaar van een schoenenzaak en maker van steunzolen etc) wel en die kon er erg rake typeringen uit afleiden.quote:Op zondag 4 september 2005 20:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, tis geen probleem, maar echt fris is het niet. Wat kan je eraan aflezen dan?
Eikelquote:Op zondag 4 september 2005 20:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Boeiend, dit is echt zo'n topic van ik plaats en OP en reageer nergens meer op.
Ik was ze dan ook geregeld. En het zweet dat lekker broeit in je schoenen is wel fris?quote:Op zondag 4 september 2005 20:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je veel door je woning loopt op blote voeten krijg je zo'n smerig zwart onderkantje op je voeten van het vuil.
En dan nog zijn ze misschien niet lelijk, maar wel het lelijkste gedeelte van het lichaam.quote:Op zondag 4 september 2005 20:37 schreef MrX1982 het volgende:
Mannen voeten zijn sws vies maar vrouwen voeten kunnen best mooi zijn mits verzorgd.
Ik zei niet dat de alternatieven goed waren. Wel dat voeten niet alleen lelijk zijn, maar ook in capaciteiten gigantisch mislukt.quote:Op zondag 4 september 2005 20:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik was ze dan ook geregeld. En het zweet dat lekker broeit in je schoenen is wel fris?
Meest ondergewaardeerde deel bij de vrouwquote:Op zondag 4 september 2005 20:39 schreef pberends het volgende:
En dan nog zijn ze misschien niet lelijk, maar wel het lelijkste gedeelte van het lichaam.
Ja, het enige wat nog smeriger is dan voeten is een voetenfetisjist. (is dat een Michiel Smit uitspraak?)quote:Op zondag 4 september 2005 20:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Karaktereigenschappen maar ook spanning enzo. Heb erzelf niet echt verstand van maar een voormalige buurman (eigenaar van een schoenenzaak en maker van steunzolen etc) wel en die kon er erg rake typeringen uit afleiden.
Wat wou je nog meer met je voeten kunnen dan? Ik kan overigens wel met m'n tenen makkelijk m'n sokken oppakken enzoquote:Op zondag 4 september 2005 20:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zei niet dat de alternatieven goed waren. Wel dat voeten niet alleen lelijk zijn, maar ook in capaciteiten gigantisch mislukt.
Knieën zijn ook al zo'n verschrikkelijk onderdeel. Als de knieën het minst opvallen zijn ze nog het mooist.quote:Op zondag 4 september 2005 20:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Meest ondergewaardeerde deel bij de vrouw
Nagels zouden er gewoon afkunnen. Totaal nutteloos. Blijft overal aan haken.quote:Op zondag 4 september 2005 20:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat wou je nog meer met je voeten kunnen dan? Ik kan overigens wel met m'n tenen makkelijk m'n sokken oppakken enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |