abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30268339
Even een serieus topic. Waarom zijn moslims in de eerste plaats altijd moslim en geen mensen? (dat komt vast op de 2e plaats bij moslims)

Bijvoorbeeld bij: Voormalig Oezbeekse is nieuwe Miss England
quote:
De 18-jarige Kohistani is de eerste moslima die het tot Miss England schopt. "Het is historisch en ik ben zeer gelukkig. Ik hoop niet de laatste islamitische te zijn die wint",
Net of dat zou moeten uitmaken? Tis wel weer duidelijk dat de moslima haar moslimzijn als eerste plaats zet. Dat zie je ook terug in berichtgeving in de media, ook als het over neutrale en positieve dingen gaat. Dan hebben ze het meestal over moslims, en niet over mensen.
Bij andere geloven zie je toch wat minder terug dat ze hun geloof als eerste stellen. Ik denk dat de meeste christenen en boedisten enzovoorts hun mens zijn als eerste plaatsen. Graag een inhoudelijke discussie hierover.
pi_30268513
Ze willen zich onderscheiden net zoals homo's doen met de Gay Pride.
pi_30268549
als je geen moslim bent, dan ben je wat je hebt gestudeewt
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  zondag 4 september 2005 @ 20:31:02 #4
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30268633
ik heb me zo ook altijd afgevraagd waarom mensen met een moslimgeloof op fok altijd in hun avatar, onderschrift of linkjes naar de islam verwijzen... alsof je constant op fok! moet duidelijk maken dat je een moslim bent... jeuk aan mijn naad... jezus en god zijn zelfs gebanned op dit moment...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30268714
Puur ter irritatie voor Westerlingen. Deed het vroeger toen ik nog user was ook vaak, ging ik Raymond en Akkersloot irriteren doormiddel van mijn sig. Het leukste is dat zij hapten door in hun sig dan "tegenreacties" te plaatsen. Er is nogsteeds een user die zo'n tegenreactie als ondertitel heeft staan "pro-islam = extreem rechts". Ik had destijds "anti-islam = extreem rechts"
Allah Al Watan Al Malik
pi_30268826
Zo te zien ben je niks afgeleerd nu je modje bent
Eigen brokjes eerst.
pi_30268868
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:36 schreef Bushmaster het volgende:
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 4 september 2005 @ 20:47:46 #8
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_30269180
Mwjah.
Omdat geloof erg belangrijk is voor hen, belangrijker dan voor de gemiidelde christen heb ik het idee.

Verder las ik hierboven een vergelijking met de Gay Pride, mjah. Het ervoor uitkomen, omdat het maatschappelijk toch wat gevoelig ligt. Zit ook wat in.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_30269221
waarom heeft die miss geen hoefdoekje? Dat hebben toch alle moslima's?
pi_30269223
Geloof verspreiden he.
pi_30269292
Weet je wat de vraag van de commentator was?
pi_30273750
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:36 schreef Bushmaster het volgende:
hij is iig wel een slimme moslim.
hij doet een opleiding waarbij hij zijn criminele soortgenoten met genoeg zwart geld kan helpen
Islam=facisme
  maandag 5 september 2005 @ 09:10:57 #13
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30280605

wat een domme reaktie
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_30286376
Miss nederland was toch ook een turkse...

Boeiend, maar dat ze dan met een turkse vlag gaat zwaaien daar wanneer ze wint kan ik niet uitstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')