Toch niet Dijksma?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:36 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
*tip*
Webcammen met Sharon
Bron?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:42 schreef Monidique het volgende:
Hoe, ik wil even zeggen dat ik gelijk heb.
Ondeelbaar, evenals je inkomsten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:42 schreef Monidique het volgende:
Hoe, ik wil even zeggen dat ik gelijk heb.
Hoe kun jij dat nou weten? Je bent amper een half uur buiten geweest!quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:52 schreef George-Butters het volgende:
het leven is mooi.
http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/fr.html#Econquote:GDP:
purchasing power parity - $1.737 trillion (2004 est.)
Budget:
revenues: $1.005 trillion
The flood area has a population of about 380,000. Here’s how it compares to national numbers [from the 2000 census]:quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:02 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/fr.html#Econ
.
en wederomquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe kun jij dat nou weten? Je bent amper een half uur buiten geweest!
Waarschijnlijk heeft de plantsoenendienst van Guantanamo hem geholpen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:47 schreef Tafkahs het volgende:
Je vraagt je af hoe het Castro gelukt is om zijn humanitaire steun wereldkundig te maken
Gewoon goede PR. Wat Bush ook zal antwoorden het zal altijd fout zijn. Als ie het accepteert is het van "Supermacht heeft hulp derde wereldland nodig" blabla en als ie het weigert is het van "Amerika te arrogant om hulp Cuba te accepteren" of "De VS wil het zonder hulp van Cuba doen, maar waarom falen ze dan in de hulpverlening" blabla.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:47 schreef Tafkahs het volgende:
Je vraagt je af hoe het Castro gelukt is om zijn humanitaire steun wereldkundig te maken
Probeer je mijn onbegrijpelijkheid na te volgen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:50 schreef Tafkahs het volgende:
Zeg, wie zoekt er een Johanneke voor onsch Johan?
Is dat fysiek mogelijk?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Probeer je mijn onbegrijpelijkheid na te volgen?
Hij speelde gitaar toen mensen verdronken, hij maakte grapjes over het wederopbouwen van New Orleans. Deze man is gek.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:56 schreef kLowJow het volgende:
[..]!
Ik zie het hem nog zo doen ook.
Dick heeft z'n schaapjes op het droge natuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij speelde gitaar toen mensen verdronken, hij maakte grapjes over het wederopbouwen van New Orleans. Deze man is gek.
Dan blijft nog steeds de vraag die af en toe gesteld wordt: Waar is Dick Cheney?
The Navy has hired Houston-based Halliburton Co. to restore electric power, repair roofs and remove debris at three naval facilities in Mississippi damaged by Hurricane Katrina.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:59 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dick heeft z'n schaapjes op het droge natuurlijk
Dat komt nog wel. De onthullingen van de criminele aard vanhet Bush-regime, de verloren oorlgo in Irak en nu dit totale falen zullen er stevig inhakken bij de verkiezingen volgend jaar. En als dat niet zo is, dan zijn de Demcrats politiek-gehandicapt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:08 schreef pberends het volgende:
Tis jammer dat John Kerry of Hillary Clinton zich niet manifesteren bij deze ramp. Zouden ze veel political gain uit kunnen halen.
Aha, hij wordt afgezet volgens Niburu?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat komt nog wel. De onthullingen van de criminele aard vanhet Bush-regime, de verloren oorlgo in Irak en nu dit totale falen zullen er stevig inhakken bij de verkiezingen volgend jaar.
Dat wisten we allang.quote:En als dat niet zo is, dan zijn de Demcrats politiek-gehandicapt.
Parlements- of Senaatsverkiezingen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Aha, hij wordt afgezet volgens Niburu?
Die konden hier wel eens door beinvloed worden, maar tenzij hij daadwerkelijk afgezet wordt zal het niet zo'n vaart lopen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Parlements- of Senaatsverkiezingen.
Nee, ik denk dat Bush inderdaad tot 2009 aanblijft, maar zijn partij gaat de komende jaren de tol betalen, vermoed en hoop ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die konden hier wel eens door beinvloed worden, maar tenzij hij daadwerkelijk afgezet wordt zal het niet zo'n vaart lopen.
Ik neem aan dat het ''shoot to kill''-arrest ook voor Arabieren geldt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:19 schreef Monidique het volgende:
Alsn ik een terrorist in de Verenigde Staten was, dan zou ik nu toeslaan.
Hm, ik zou wel een domme terrorist zijn als ik nu iets ging opblazen in /new Orleans.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het ''shoot to kill''-arrest ook voor Arabieren geldt.
Terechte ban natuurlijk..quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:11 schreef pberends het volgende:
Kankers, wat zijn die zielepoten op de FP toch weer zielig.
'Mijn auto is de meest gejatte ter wereld'
Ik ben gebanned omdat ik zei:
"Misschien krijgen Marokkanen dan ook nog eens een eervolle vermelding in het Guinnes Book of Records![]()
"
Federaal beleid.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hm, ik zou wel een domme terrorist zijn als ik nu iets ging opblazen in /new Orleans.
Ja, of gewoon de Rijkskanselarij.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Terechte ban natuurlijk..
Maar troost je.. voor dit soort dingen krijg je misschien nog eens plaatsje in de eregalerij van een whitepowergang.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Maar troost je.. voor dit soort dingen krijg je misschien nog eens 'n plaatsje in de eregalerij van een whitepowergang.
Maar goed, laat ik mij eens verlagen tot jouw "niveau". Jij bent zo extreem-rechts dat je graag ziet dat alle diertjes met een zwarte vacht gedood worden. Jij bent zo racistisch dat je moet kotsen bij het inademen van de geur bij een neger. Jij bent zo fascistisch dat je je elke dag aftrekt bij een schilderij van Hitler. De groeten, Blueskneusquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Maar troost je.. voor dit soort dingen krijg je misschien nog eens 'n plaatsje in de eregalerij van een whitepowergang.
Dat hangt er van af hoe lang 'ie in het water heeft gelegen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:33 schreef pberends het volgende:
Jij bent zo racistisch dat je moet kotsen bij het inademen van de geur bij een neger.
Ben je pro-Bush geworden?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:43 schreef RichardQuest het volgende:
Hail satan!
* pberends is playing Culture Club - Karma Chameleon.mp3quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:46 schreef RichardQuest het volgende:
Nee, Bush zit alleen maar in m'n kluppie.
Hoe is het mogelijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:11 schreef pberends het volgende:
Kankers, wat zijn die zielepoten op de FP toch weer zielig.
'Mijn auto is de meest gejatte ter wereld'
Ik ben gebanned omdat ik zei:
"Misschien krijgen Marokkanen dan ook nog eens een eervolle vermelding in het Guinnes Book of Records![]()
"
FP moet minderheden niet in bescherming nemen bij grappen.quote:
aha, Nu komt de aap door de mandquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:24 schreef pberends het volgende:
[..]
FP moet minderheden niet in bescherming nemen bij grappen.
Ik snap het al, het bericht is gepost en waarschijnlijk gemodereerd door ChrisJX, het sletterige neukertje van Nolius. We weten allemaal dat doordat er veel minder vrouwen dan mannen op FOK zijn dat die verheven zijn boven elke vorm van kritiek. Zeker als hun mannetje bij de crew hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |