abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30232092
Mallerdcom X was een vreemd ventje. Echt zo iemand die moslim is geworden omdat ie opstandig was.
pi_30232105
* pberends is playing Kris Kross - Jump.mp3
pi_30232153
Alsn ik een terrorist in de Verenigde Staten was, dan zou ik nu toeslaan.
pi_30232176
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:19 schreef Monidique het volgende:
Alsn ik een terrorist in de Verenigde Staten was, dan zou ik nu toeslaan.
Ik neem aan dat het ''shoot to kill''-arrest ook voor Arabieren geldt.
pi_30232191
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:21 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik neem aan dat het ''shoot to kill''-arrest ook voor Arabieren geldt.
Hm, ik zou wel een domme terrorist zijn als ik nu iets ging opblazen in /new Orleans.
pi_30232204
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:11 schreef pberends het volgende:
Kankers, wat zijn die zielepoten op de FP toch weer zielig.

'Mijn auto is de meest gejatte ter wereld'

Ik ben gebanned omdat ik zei:

"Misschien krijgen Marokkanen dan ook nog eens een eervolle vermelding in het Guinnes Book of Records "
Terechte ban natuurlijk..
Maar troost je.. voor dit soort dingen krijg je misschien nog eens 'n plaatsje in de eregalerij van een whitepowergang.
pi_30232205
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hm, ik zou wel een domme terrorist zijn als ik nu iets ging opblazen in /new Orleans.
Federaal beleid.
pi_30232232
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:22 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Maar troost je.. voor dit soort dingen krijg je misschien nog eens plaatsje in de eregalerij van een whitepowergang.
Ja, of gewoon de Rijkskanselarij.

(Averechtse bloedhond...)
pi_30232417
quote:

[..]

Maar troost je.. voor dit soort dingen krijg je misschien nog eens 'n plaatsje in de eregalerij van een whitepowergang.
.

Neem jij jezelf eigenlijk serieus? Want dat zou ontzettend diep triest zijn.
pi_30232459
quote:

[..]

Maar goed, laat ik mij eens verlagen tot jouw "niveau". Jij bent zo extreem-rechts dat je graag ziet dat alle diertjes met een zwarte vacht gedood worden. Jij bent zo racistisch dat je moet kotsen bij het inademen van de geur bij een neger. Jij bent zo fascistisch dat je je elke dag aftrekt bij een schilderij van Hitler. De groeten, Blueskneus .
pi_30232698
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:33 schreef pberends het volgende:
Jij bent zo racistisch dat je moet kotsen bij het inademen van de geur bij een neger.
Dat hangt er van af hoe lang 'ie in het water heeft gelegen.

Iedereen wist dat deze grap zo gaan vallen.
pi_30232732
Hail satan!
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30232767
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:43 schreef RichardQuest het volgende:
Hail satan!
Ben je pro-Bush geworden?
pi_30232807
Nee, Bush zit alleen maar in m'n kluppie.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30232932
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:46 schreef RichardQuest het volgende:
Nee, Bush zit alleen maar in m'n kluppie.
* pberends is playing Culture Club - Karma Chameleon.mp3
pi_30233044
pi_30233054
Ook die was gedoemd langs te komen. .
pi_30233517
The federal official in charge of the bungled New Orleans rescue was fired from his last private-sector job overseeing horse shows.

And before joining the Federal Emergency Management Agency as a deputy director in 2001, GOP activist Mike Brown had no significant experience that would have qualified him for the position.

The Oklahoman got the job through an old college friend who at the time was heading up FEMA.

The agency, run by Brown since 2003, is now at the center of a growing fury over the handling of the New Orleans disaster.

Brown was forced out of the position after a spate of lawsuits over alleged supervision failures.

``He was asked to resign,'' Bill Pennington, president of the IAHA at the time, confirmed last night.

Soon after, Brown was invited to join the administration by his old Oklahoma college roommate Joseph Allbaugh, the previous head of FEMA until he quit in 2003 to work for the president's re-election campaign.
pi_30233736
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:11 schreef pberends het volgende:
Kankers, wat zijn die zielepoten op de FP toch weer zielig.

'Mijn auto is de meest gejatte ter wereld'

Ik ben gebanned omdat ik zei:

"Misschien krijgen Marokkanen dan ook nog eens een eervolle vermelding in het Guinnes Book of Records "
Hoe is het mogelijk
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30233813
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:20 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Hoe is het mogelijk
FP moet minderheden niet in bescherming nemen bij grappen.

Ik snap het al, het bericht is gepost en waarschijnlijk gemodereerd door ChrisJX, het sletterige neukertje van Nolius. We weten allemaal dat doordat er veel minder vrouwen dan mannen op FOK zijn dat die verheven zijn boven elke vorm van kritiek. Zeker als hun mannetje bij de crew hoort.
pi_30233831
Maar oraal bevredigd worden door een stagaire is natuurlijk wel reden voor impeachment.
pi_30233855
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:24 schreef pberends het volgende:

[..]

FP moet minderheden niet in bescherming nemen bij grappen.

Ik snap het al, het bericht is gepost en waarschijnlijk gemodereerd door ChrisJX, het sletterige neukertje van Nolius. We weten allemaal dat doordat er veel minder vrouwen dan mannen op FOK zijn dat die verheven zijn boven elke vorm van kritiek. Zeker als hun mannetje bij de crew hoort.
aha, Nu komt de aap door de mand

(en andere spreuken : http://home.iae.nl/users/verriet/ferry/vns/niets1.htm)
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')