Moguhquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:41 schreef Tamaartje het volgende:
Goedemorgen
Tanja is wakker zie ik
jammerquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:42 schreef eborn het volgende:
[..]
Moguh
Correctie: was wakkerDe baby moest plassen gok ik!
Nou ja, officieel gezien heb je goed gegoktquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:43 schreef Tamaartje het volgende:
jammerdacht dat ik goed gegokt had om vandaag met de 1e bewoner op te staan
![]()
oke danquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:44 schreef eborn het volgende:
[..]
Nou ja, officieel gezien heb je goed gegoktZe stond namelijk wel op. Dat ze weer gaat liggen is dan niet zo belangrijk
Helaas zal je daar denk ik tot maandag mee moeten wachten. Aangezien de vorige ook op maandag begon.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:43 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het wel tijd voor een Dagopdracht![]()
Ik eigenlijk ook welquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:43 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het wel tijd voor een Dagopdracht![]()
Ik heb erop gegokt dat ik rustig boodschappen kon doen voordat de eerste zou opstaan: geluktquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
jammerdacht dat ik goed gegokt had om vandaag met de 1e bewoner op te staan
![]()
goed plan ik ga dat ook maar eens doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:45 schreef eborn het volgende:
Ik vind het tijd voor ontbijten, dus ik ga even wat pakken. Ik gok dat ik weinig mis op dit moment
Ik wil niet wachten op de Weekopdracht, vandaar een Dagopdracht voor NUquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:45 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Helaas zal je daar denk ik tot maandag mee moeten wachten. Aangezien de vorige ook op maandag begon.
Vroege vogelquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:46 schreef Marrije het volgende:
Ik heb erop gegokt dat ik rustig boodschappen kon doen voordat de eerste zou opstaan: gelukt![]()
Ik was nog aan de late kant vanmorgen, omdat ik gisteren zonodig tot 01.30 streams moest kijken. En ik wilde het perse vroeg doen, want om 19.00 wil ik niks van BB missen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:50 schreef eborn het volgende:
[..]
Vroege vogelSinds de AH tot 20.00 uur open is stel is dat soort dingen lekker uit
Hier is Appie zefs tot 22:00 openquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:50 schreef eborn het volgende:
[..]
Vroege vogelSinds de AH tot 20.00 uur open is stel is dat soort dingen lekker uit
Ik ben blij hier zoveel lotgenoten te zienquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:55 schreef TRiXeS het volgende:
Hebben jullie er trouwens ook last van dat die Streams best wel verslavend zijn?![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:55 schreef TRiXeS het volgende:
Hebben jullie er trouwens ook last van dat die Streams best wel verslavend zijn?Op de frontpage stond dat mensen @ internet gemiddeld 45 minuten kijken, als je dat bij mij 8 vermenigvuldigd kom je op mijn gemiddelde tijd
bij mij minimaal 10xquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:55 schreef TRiXeS het volgende: Op de frontpage stond dat mensen @ internet gemiddeld 45 minuten kijken, als je dat bij mij 8 vermenigvuldigd kom je op mijn gemiddelde tijd
Verslavend is een groot woord, ze zijn gewoon lastig uit te zettenquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:55 schreef TRiXeS het volgende:
Hebben jullie er trouwens ook last van dat die Streams best wel verslavend zijn?Op de frontpage stond dat mensen @ internet gemiddeld 45 minuten kijken, als je dat bij mij 8 vermenigvuldigd kom je op mijn gemiddelde tijd
Volgens mij komen ze ook vanzelf terug als ik ze uitzet, dus ik probeer het ook maar nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:59 schreef Pinball het volgende:
Verslavend is een groot woord, ze zijn gewoon lastig uit te zetten
Ik werkte eerst maar 2 ochtenden, nu moet ik stage lopen 2,5 dag dus dat is wel ff minderquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:59 schreef TRiXeS het volgende:
Ik zit nog op school dus ik kan dat doordeweeks niet halen, maar in de weekenden kan je het bij mij ook 12x of meer vermenigvuldigenAls je er over nadenkt is dat best wel zielig
Niet over nadenken dus, gewoon doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:59 schreef TRiXeS het volgende:
Als je er over nadenkt is dat best wel zielig
Ben benieuwd of hij idd Dido gaat wakker maken.. ze hadden het daar gister toch over?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:02 schreef Pinball het volgende:
Gelukkig is ruudrob wakker, zal zo wel weer wat spetterende actie komen!
Valt mee, pas als je ook niet meer naar school zou gaan om streams te kunnen zien...quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:59 schreef TRiXeS het volgende:
Ik zit nog op school dus ik kan dat doordeweeks niet halen, maar in de weekenden kan je het bij mij ook 12x of meer vermenigvuldigenAls je er over nadenkt is dat best wel zielig
Als ik die mogelijkheid had zou ik het ook doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Valt mee, pas als je ook niet meer naar school zou gaan om streams te kunnen zien...
Ik werk overdag en kijk dan ook streams![]()
Succesquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:07 schreef eborn het volgende:
* eborn gaat het nominatiespel dan maar even afmaken
Het valt me op dat ze vaak 's ochtends de tijd fout hebben maar 's middags wel vaak goed in de buurt zittenquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:08 schreef Marrije het volgende:
Rob denkt vast dat het nu een uurtje of 7 is. Aangezien hij ALTIJD rond 7 uur uit zichzelf wakker wordt....
Dat kan je wel zeggen (niet de leeftijd hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:55 schreef TRiXeS het volgende:
Oh, dat wist ik niet. Ik doelde meer op die douchescenequote:Op zaterdag 3 september 2005 11:02 schreef Tamaartje het volgende:
Ben benieuwd of hij idd Dido gaat wakker maken.. ze hadden het daar gister toch over?
In december maar een maand vrij nemen om 't continue te kunnen volgen ;-)quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen (niet de leeftijd hoor) maar ben blij dat ik alles tot het eind in december de hele dag kan gaan volgen, heb ik tenminste iets te doen
![]()
Weet niet wanneer het precies is afgelopen maar dacht aan het begin van december?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:16 schreef teun911 het volgende:
[..]
In december maar een maand vrij nemen om 't continue te kunnen volgen ;-)
Shoot ja. !koffie. November ;-)quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet niet wanneer het precies is afgelopen maar dacht aan het begin van december?![]()
![]()
Ik was al wel aangemeld.. lang geleden maar postte nooit meerquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:17 schreef TRiXeS het volgende:
Het valt me wel op dat toch veel mensen hier zich speciaal voor BB op Fok! hebben aangemeld, waar ik er ook 1 van ben
Hij is 1 been kwijt. Hij heeft trouwens 3 nepbenen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:17 schreef J-Will het volgende:
yo hoezo heeft die doucher een nepbeen?
Ik ook!quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:17 schreef TRiXeS het volgende:
Het valt me wel op dat toch veel mensen hier zich speciaal voor BB op Fok! hebben aangemeld, waar ik er ook 1 van ben
quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:17 schreef TRiXeS het volgende:
Ik ook. Dat was alleen een andere BBquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:17 schreef TRiXeS het volgende:
15 december, maar als het succesvol was t/m 31 december dacht ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet niet wanneer het precies is afgelopen maar dacht aan het begin van december?![]()
![]()
Had mijn tekst kunnen zijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik was al wel aangemeld.. lang geleden maar postte nooit meer
Nu met BB toch maar gekomenhet is gewoon het leukste forum om erover te praten
![]()
Same here. Volgens mij heb ik me ooit met BB1 aangemeld, toen gepost en daarna niet heel veel meer. Maar voor BB is het wel altijd "the place to be"quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:18 schreef Tamaartje het volgende:
Ik was al wel aangemeld.. lang geleden maar postte nooit meer
Nu met BB toch maar gekomenhet is gewoon het leukste forum om erover te praten
![]()
Dan hoop ik op het laatstequote:Op zaterdag 3 september 2005 11:21 schreef Kokstra het volgende:
[..]
15 december, maar als het succesvol was t/m 31 december dacht ik.
ja hier ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:28 schreef TRiXeS het volgende:
Bij mij schokt het beeld van Stream 2. Is dat bij jullie ook?
ja hier ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:28 schreef TRiXeS het volgende:
Bij mij schokt het beeld van Stream 2. Is dat bij jullie ook?
Lijkt me leuk werk, al die merkjes afplakken. Zou Hummie dat zelf doen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:28 schreef ChantalC het volgende:
Best vreemd... Alles levensmiddelen zijn afgeplakt... Merkjes zijn niet zichtbaar... Behalve op de badjassen... Benneton...
FOK! is groot geworden tijdens BB1.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:24 schreef Showtime het volgende:
Indertijd goede zet geweest van FOK! om een apart big brother forum toe te voegen, heeft ze zo te zien aardig wat nieuwe leden opgeleverd.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:30 schreef Tamaartje het volgende:
Waarom poetst Ralph zn tanden onder de douche![]()
[ik vind dat vies]
Ja weet ik niet.. hahaquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wat is daar dan vies aan? ik doe dat ook zo vaak......
Je had gewoon helemaal gelijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:27 schreef Tamaartje het volgende:
Zie je.. Rob gaat dido wakker maken* had ik het toch goed
*
[ik loop echt onwijs in mezelf te lullen volgens mij.. haha sorry]
Helaas voor jou gaat ie weer slapenquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:30 schreef Marrije het volgende:
Wat heeft Roel nog een schattig slaaphoofd![]()
daar irriteerde ik me aan het begin ook aan, neemt niet weg dat ik het wel een toffe gozer vindquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:31 schreef Jane het volgende:
Het spijt me erg voor zijn fans, maar ik vind dat Roel ook wel een hele irritante manier van praten heeft, hoor.
Roel praat als Koos Koets... Jemig de pemig zeg...quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:31 schreef Jane het volgende:
Het spijt me erg voor zijn fans, maar ik vind dat Roel ook wel een hele irritante manier van praten heeft, hoor.
Nee hoor ik poets mijn tanden ook wel eens onder de douchequote:Op zaterdag 3 september 2005 11:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja weet ik niet.. haha
Volgens mij doen ook de meeste mannen dat![]()
Vrouwen poetsen volgens mij gewoon bij de wasbak![]()
Hmm dan ben ik vast een uitzonderingquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:34 schreef Sasami het volgende:
[..]
Nee hoor ik poets mijn tanden ook wel eens onder de douche
scheren en tanden poetsen...quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
WTF staat ralph te doen onder de douche???????????????????????????????????????????
Ik poets ook zelden mijn tanden onder de douche hoor. Vind het niet zo lekker met warm water.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hmm dan ben ik vast een uitzondering![]()
Via Versatel krijg je het ongecensureerd... Ziou de scheerschuim er dan niet staan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:36 schreef Marrije het volgende:
Neeee, dat gaan ze niet menen, gewoon precies een bus scheerschuim ervoor!
Lekker toch?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:34 schreef Tamaartje het volgende:
Hmm dan ben ik vast een uitzondering![]()
Ja hahahaquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:36 schreef Marrije het volgende:
Neeee, dat gaan ze niet menen, gewoon precies een bus scheerschuim ervoor!
nou volgens mij stond ie ff te pissen hoor!quote:
media topic?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waar wil je dat artikel hebben ??? een apart topic?
Ben het wel met je eens hoor, alleen slaat hij af en toe een beetje door in zijn 'tofheid'.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:35 schreef ChantalC het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind Rob gewoon een toffe peer...
Ja ach... mannen he...quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens hoor, alleen slaat hij af en toe een beetje door in zijn 'tofheid'.
Nee echt?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:38 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
nou volgens mij stond ie ff te pissen hoor!
Mag gewoon hierin hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waar wil je dat artikel hebben ??? een apart topic?
straf of geen straf... straf of geen straf..quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:40 schreef ChantalC het volgende:
Ja leuk spelletjes..
Deed mijn oma ook altijd toen ze op leeftijd was...quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:41 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
straf of geen straf... straf of geen straf..
[valt me op dat Rob dat vaak doet.. dingen herhalen]
quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Het Verhaal van devadervandebaby
your wish is my.....
Jawel. BN'ers en tv-series bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:43 schreef eborn het volgende:
Jezus, weer die relaties... kunnen ze nou over NIETS anders praten?
Klopt, je hebt ook nog de echte geheime deurquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:48 schreef TRiXeS het volgende:
Niet DE geheime deur, maar wel de deur naar het aparte huis waar Rob zat.
Waar zit die deur? Of moet dat geheim blijven?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:49 schreef eborn het volgende:
[..]
Klopt, je hebt ook nog de echte geheime deur
Terug zijn bed in....quote:
Blauwe muur tegenover de keuken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:49 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Waar zit die deur? Of moet dat geheim blijven?![]()
In de woonkamer, achter de plek waar ze eerder deze week aan het fietsen waren. Dat hele paarze muurpaneel kan draaien.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:49 schreef ChantalC het volgende:
dat is bekend gemaakt in de eerste utizending , als je tegen de muur achter de fietsen duwt dan verplaatst de muur en kun je ergens naartoe gaan.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:49 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebruiken ze dat ook om in het huis te komen en de fietsen weg te brengen. Daarom moest iedereen uiteraard op de slaapkamer blijven gisteren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:50 schreef ChantalC het volgende:
aha
Danik dank... ff gemist geloof ik...quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:52 schreef TRiXeS het volgende:
[img=http://img292.imageshack.us/img292/9641/bbstream20050829141421280vc.th.png]afbeelding[/img]
En dan de 2 vlak van rechts...
Ik wel, een chaotische trui bij een chaotisch figuurquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:54 schreef Tamaartje het volgende:
Dat wel..![]()
Maar vind het niet bij hem passen
25 of 26quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:56 schreef Jane het volgende:
Pffff, hoe oud was die Linda ook alweer?
Wat een wallen onder haar ogen!
Waarschijnlijk is de deur al weer dichtgedaan oid..quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:56 schreef TRiXeS het volgende:
Waarom gaan ze eigenlijk niet daar naar binnen? Die plek waar de camera op gericht stond.
Het vragenspel zijn natuurlijk de vragen (quiz) Waarmee ze begonnen op de fietsen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:54 schreef Jane het volgende:
Het zingspel en het vragenspel?
Annie hou jij me wallen ff vast, want die gozert...quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:56 schreef Jane het volgende:
Pffff, hoe oud was die Linda ook alweer?
Wat een wallen onder haar ogen!
zo kun je het ook bekijkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:56 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik wel, een chaotische trui bij een chaotisch figuur
Nee hij stond nog open toen ze gingen zitten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:57 schreef eborn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de deur al weer dichtgedaan oid..
Inderdaad!quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:00 schreef TRiXeS het volgende:
[[url=http://img301.imageshack.us/img301/595/snapshot9vm.th.png]afbeelding][/URL]
You see?
Heey jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:00 schreef TRiXeS het volgende:
[[url=http://img301.imageshack.us/img301/595/snapshot9vm.th.png]afbeelding][/URL]
You see?
vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:04 schreef TRiXeS het volgende:
? wtf is dat voor deur, waar zit rikkert nu in?
In het hok waar de tuinstoelkussens liggen...quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:04 schreef TRiXeS het volgende:
? wtf is dat voor deur, waar zit rikkert nu in?
Rob en Dido hebben vast iemand die versatel heeft en die nemen vast iedere minuut voor ze opquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:00 schreef Showtime het volgende:
Rob en Dido hebben het erover dat ze graag elk gesprek willen volgen.
Denk dat er hier op FOK! ook wel een paar zitten die dat graag willen.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
Blehhh vanavond verjaardag, morgen werken moet ik weer een "hoop" missen.
hij keek naar de stand van de zon..quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hoe weet ralph nou dat t 12 uur is?
ah vandaar, hij is wel de enige die het steeds goed heeft, overdag danquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:08 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
hij keek naar de stand van de zon..![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:11 schreef ChantalC het volgende:
Ja vinden wij ook Joost! Domme trui!
Hier o.a.: http://bb5.florisd.nl/quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:11 schreef sannuh het volgende:
Hoe kan je die 4 streams tegelijk zien? en ik zie bij camera 1/2 de tuin en 3/4 de keuken. Ik wil graag ook de woonkamer zien. Weet iemand hoe je dat kan zien?
Niet. Er zijn 4 kanalen en de BB regie bepaalt wat je ziet op die kanalen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:11 schreef sannuh het volgende:
Hoe kan je die 4 streams tegelijk zien? en ik zie bij camera 1/2 de tuin en 3/4 de keuken. Ik wil graag ook de woonkamer zien. Weet iemand hoe je dat kan zien?
Op http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:11 schreef sannuh het volgende:
LOLquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:14 schreef Tamaartje het volgende:
met je walkman..
in welk tijdperk leeft Linda
Ja dat zei zequote:Op zaterdag 3 september 2005 12:17 schreef Jane het volgende:
Zegt Dido nou net dat ze pas 1 sigaret gerookt heeft? Dat klopt niet.
ze is een liegebeest!quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:17 schreef Jane het volgende:
Zegt Dido nou net dat ze pas 1 sigaret gerookt heeft? Dat klopt niet.
Ik vatte die opmerking ook nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:19 schreef Jane het volgende:
Nee, stofzuigen kun je natuurlijk niet om 10 uur 's avonds doen, Ralph.
Wat dan? Hebben de buren er last van of zo?
Toch nog niet alle bewoners zijn wakker? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:19 schreef Jane het volgende:
Nee, stofzuigen kun je natuurlijk niet om 10 uur 's avonds doen, Ralph.
Wat dan? Hebben de buren er last van of zo?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toch nog niet alle bewoners zijn wakker? Heb ik iets gemist?
Het ging er om dat ze volgens Ralph om 10 uur 's avonds niet meer konden gaan stofzuigen. En ik vraag me af waarom niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toch nog niet alle bewoners zijn wakker? Heb ik iets gemist?
Eens, ik ook!quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Het ging er om dat ze volgens Ralph om 10 uur 's avonds niet meer konden gaan stofzuigen. En ik vraag me af waarom niet.
Met de kleuren van zijn trui klopt het iigquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:26 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij ergert Dido zich groen en geel aan Joost, maar zit ze zich enorm te verbijten.
(wishful thinking ook)
quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik hoop dat joost "per ongeluk" zo'n dobbelsteen inslikt en erin stikt
Een mooie trui wellicht?quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:31 schreef Marrije het volgende:
Waar is Joost naar op zoek?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:38 schreef mrSPLIFFY het volgende:
lol we hadden tieten op 3!
En jij hebt natuurlijk even netjes voor ons een screentje gemaaktquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:38 schreef mrSPLIFFY het volgende:
lol we hadden tieten op 3!
ah gossssquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:39 schreef Kokstra het volgende:
Joost loopt al 2 dagen rond met een splinter...
leuk jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:43 schreef Tamaartje het volgende:
Dido denkt aan een kinderspelletje
Rob, wil gewoon z'n dobbelsteenbeen terug..quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:45 schreef Inca het volgende:
operatie nu moeten ze die balk uit joost zijn voet halen
Ja hij had iets in zn voet, en dat is gaan ontsteken ofzoquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:46 schreef Kokstra het volgende:
Ok, het gaat dus "Het Dido Spel" heten. En Joost heeft zijn poot in een schoonmaakemmer.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:49 schreef mrcool het volgende:
Rob en Joost zijn echt net 2 getrouwde nichten.
Via een link en dan in mediaplayerquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:50 schreef mrcool het volgende:
Hoe bekijken jullie die streams btw? Via Talpa zelf of via progjes?
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:50 schreef mrcool het volgende:
Hoe bekijken jullie die streams btw? Via Talpa zelf of via progjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |