Moguhquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:41 schreef Tamaartje het volgende:
Goedemorgen
Tanja is wakker zie ik
jammerquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:42 schreef eborn het volgende:
[..]
Moguh
Correctie: was wakkerDe baby moest plassen gok ik!
Nou ja, officieel gezien heb je goed gegoktquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:43 schreef Tamaartje het volgende:
jammerdacht dat ik goed gegokt had om vandaag met de 1e bewoner op te staan
![]()
oke danquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:44 schreef eborn het volgende:
[..]
Nou ja, officieel gezien heb je goed gegoktZe stond namelijk wel op. Dat ze weer gaat liggen is dan niet zo belangrijk
Helaas zal je daar denk ik tot maandag mee moeten wachten. Aangezien de vorige ook op maandag begon.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:43 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het wel tijd voor een Dagopdracht![]()
Ik eigenlijk ook welquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:43 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het wel tijd voor een Dagopdracht![]()
Ik heb erop gegokt dat ik rustig boodschappen kon doen voordat de eerste zou opstaan: geluktquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
jammerdacht dat ik goed gegokt had om vandaag met de 1e bewoner op te staan
![]()
goed plan ik ga dat ook maar eens doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:45 schreef eborn het volgende:
Ik vind het tijd voor ontbijten, dus ik ga even wat pakken. Ik gok dat ik weinig mis op dit moment
Ik wil niet wachten op de Weekopdracht, vandaar een Dagopdracht voor NUquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:45 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Helaas zal je daar denk ik tot maandag mee moeten wachten. Aangezien de vorige ook op maandag begon.
Vroege vogelquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:46 schreef Marrije het volgende:
Ik heb erop gegokt dat ik rustig boodschappen kon doen voordat de eerste zou opstaan: gelukt![]()
Ik was nog aan de late kant vanmorgen, omdat ik gisteren zonodig tot 01.30 streams moest kijken. En ik wilde het perse vroeg doen, want om 19.00 wil ik niks van BB missen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:50 schreef eborn het volgende:
[..]
Vroege vogelSinds de AH tot 20.00 uur open is stel is dat soort dingen lekker uit
Hier is Appie zefs tot 22:00 openquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:50 schreef eborn het volgende:
[..]
Vroege vogelSinds de AH tot 20.00 uur open is stel is dat soort dingen lekker uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |