Heel fijn maar na 66 komt 67quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:19 schreef TRiXeS het volgende:
Niemand doet het dus doe ik het maar...
Teveel vrijgezelle twintigers in da house. Waarschijnlijk omdat BB hoopt dat er op die manier sneller geneukt gaat worden, maar de gesprekken worden er niet boeiender op.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:17 schreef Oldbie het volgende:
het gaat dit jaar wel erg vaak over versieren enzo
Is daar speiaal op gecast?
wat hij zegt...quote:
ik vind het ook niet echt je van het.....maar toch blijven kijken hequote:Op zaterdag 3 september 2005 01:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Teveel vrijgezelle twintigers in da house. Waarschijnlijk omdat BB hoopt dat er op die manier sneller geneukt gaat worden, maar de gesprekken worden er niet boeiender op.
Was al blij dat ik het zagquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:21 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Mja weet het, had de titel klakkeloos gekopieerd, maar was cijfer vergeten te veranderen
Neequote:Op zaterdag 3 september 2005 01:23 schreef snakelady het volgende:
Nog iets bijzonders gebeurd ?
Inderdaad, maar gelukkig komt wel allemaal interessant gezever uit Rob zijn mond natuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Teveel vrijgezelle twintigers in da house. Waarschijnlijk omdat BB hoopt dat er op die manier sneller geneukt gaat worden, maar de gesprekken worden er niet boeiender op.
jammer.quote:
thee zetten?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:25 schreef Jane het volgende:
Wát betekent volgens Lieske dat je met iemand neukt???
3x radenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:26 schreef snakelady het volgende:
Tookt Tanja eigenlijk nog steeds?
Kon dat niet terugvinden namenlijk.
Nee, dat is een grapje in die wereld, maar het verhaal is wel degelijk zo. Heb je dat nog nooit gehoord ofzo?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:26 schreef Oldbie het volgende:
Lieske heeft een sterk verhaal over een theezakje....niemand geloofd haar...."het is maar een grapje"
Iets over theezakjes gooien en alles mogen doen met een meisje ofzo maar dit is studenten jargonquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:25 schreef Jane het volgende:
Wát betekent volgens Lieske dat je met iemand neukt???
ze twijfelde net ook echt zichtbaar of ze zou gaan slapen of aandacht trekken met haar baby om nog enigsinds aan het woord te kunnen komen volgens mijquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Tanja ga gewoon naar bed je voegt niks toe en kost alleen maar zuurstof en ruimte![]()
Tanja doet niets, maar roken welquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:26 schreef snakelady het volgende:
Ik kon het niet goed volgen. Hoe zat het nou precies dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat is een grapje in die wereld, maar het verhaal is wel degelijk zo. Heb je dat nog nooit gehoord ofzo?
Kon je dat niet terugvinden?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:26 schreef snakelady het volgende:
ja dus,quote:
Haha ik dacht het zelfdequote:Op zaterdag 3 september 2005 01:27 schreef Blue Thunder het volgende:
uh oh... is lieske begonnen met poetsen?
ik hoorde ook geschrob op de achtergrondquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:27 schreef Blue Thunder het volgende:
uh oh... is lieske begonnen met poetsen?
Heb alleen de streamverslagen gelezen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kon je dat niet terugvinden?
Elk topic word vol geklaagt erover![]()
![]()
![]()
Helaas rookt ze gewoon als een ketter verder![]()
Overdrijven is ook een vak zegquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kon je dat niet terugvinden?
Elk topic word vol geklaagt erover![]()
![]()
![]()
Helaas rookt ze gewoon als een ketter verder![]()
Van mij mag ze eruit worden gestemd.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja doet niets, maar roken wel
Nee. Ik ben bang dat ik wat dit betreft onder een steen zitquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat is een grapje in die wereld, maar het verhaal is wel degelijk zo. Heb je dat nog nooit gehoord ofzo?
Elke keer als ik inschakel zie ik d'r met een peuk in d'r handen, tja ik vind het veel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Overdrijven is ook een vak zegIk mag Tanja ook niet, maar ga nou niet lopen verkondigen dat ze als een ketter verder rookt!!!
Het schijnt een geintje te zijn dat, als een meisje een theezakje in het kopje laat hangen, je die er dan uit mag halen. Vervolgens gooi je hem tegen het plafond en als ie blijft hangen mag je doen wat je wilt met dat meisje.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik kon het niet goed volgen. Hoe zat het nou precies dan?
BB gaat haar er heel lang in houden, hoe er ook gestemd wordt bij de bewoners of wij thuisquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:29 schreef snakelady het volgende:
Van mij mag ze eruit worden gestemd.
Je kan een hekel aan dr hebben of niet, maar je kan ook zeiken om het zeiken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:29 schreef -Delta- het volgende:
Guttegut Lieske heeft zoveel wereldverhalen.![]()
Oké!quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het schijnt een geintje te zijn dat, als een meisje een theezakje in het kopje laat hangen, je die er dan uit mag halen. Vervolgens gooi je hem tegen het plafond en als ie blijft hangen mag je doen wat je wilt met dat meisje.
Mijn vrouw drinkt elke avond 3 koppen thee, zal het morgen is proberenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het schijnt een geintje te zijn dat, als een meisje een theezakje in het kopje laat hangen, je die er dan uit mag halen. Vervolgens gooi je hem tegen het plafond en als ie blijft hangen mag je doen wat je wilt met dat meisje.
Toen hield ik m'n bek gewoon dichtquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan een hekel aan dr hebben of niet, maar je kan ook zeiken om het zeiken.
Welke wereldverhalen en gebeurtenissen had jij op je 19de al wel allemaal niet beleefd?
Denk het ook idd, aangezien er om haar nog het meeste te doen is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
BB gaat haar er heel lang in houden, hoe er ook gestemd wordt bij de bewoners of wij thuis![]()
Das altijd waar. Stemmen van kijkers tellen niet. Dat is alleen maar geld vangen en verder niets.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
BB gaat haar er heel lang in houden, hoe er ook gestemd wordt bij de bewoners of wij thuis![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn vrouw drinkt elke avond 3 koppen thee, zal het morgen is proberenZeg gewoon dat het van Lieske moest
![]()
Ja, er zijn mensen die over iedere zin vallen die ze zegt. Maar zo gaat dat met BBquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan een hekel aan dr hebben of niet, maar je kan ook zeiken om het zeiken.
Gelukkig doet Lieske dat niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Toen hield ik m'n bek gewoon dicht.
Ja helaas wel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mag je dat zonder dat theezakje niet dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn vrouw drinkt elke avond 3 koppen thee, zal het morgen is proberenZeg gewoon dat het van Lieske moest
![]()
Daar is maar weinig voor nodig hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:34 schreef ruby het volgende:
Shit ik miste iets. Waarom wordt Chantal een beetje pissig?
Wat ben je weer wakker jongenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag je dat zonder dat theezakje niet dan?
Ze mag er nog even in blijven. Eerst Robbie en Josti eruit, daarna is zij aan de beurt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:35 schreef KRIBBET het volgende:
Chantal mag van mij winnen, echt een kanjer daar gaan we nog veel plezier aan beleven![]()
![]()
![]()
ik zag het. Helaas kan ik het bubbelbad niet verstaan op mijn laptop speakertjes. Ik moet dus bij Rob en Lie... blijvenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:36 schreef Showtime het volgende:
ze sporen echt niet daar in het bubbelbad
met 8 voeten een brug bouwen
Iddquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:35 schreef KRIBBET het volgende:
Chantal mag van mij winnen, echt een kanjer daar gaan we nog veel plezier aan beleven![]()
![]()
![]()
Hopelijk geniet ze er vanquote:
Niet aan mijn helden komen hequote:Op zaterdag 3 september 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze mag er nog even in blijven. Eerst Robbie en Josti eruit, daarna is zij aan de beurt.
Troost je, er wordt niets gezegd. Nathalie moet voornamelijk veel lachen en zit een beetje met Joost en Ralph te dollen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:37 schreef Oldbie het volgende:
[..]
ik zag het. Helaas kan ik het bubbelbad niet verstaan op mijn laptop speakertjes. Ik moet dus bij Rob en Lie... blijven
Wie had het nou over overdrijvenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar is maar weinig voor nodig hoor
Laat me raden: Joost erbij?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:36 schreef Showtime het volgende:
ze sporen echt niet daar in het bubbelbad
met 8 voeten een brug bouwen
oke dan. Bedankt voor de geruststellingquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:38 schreef eborn het volgende:
[..]
Troost je, er wordt niets gezegd. Nathalie moet voornamelijk veel lachen en zit een beetje met Joost en Ralph te dollen.
mja heb me speakers hier op het moment ook op maximaal staan, hoop niet dat ze ineens van camera wisselen anders knalt het geluid hier keihard de kamer binnenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:37 schreef Oldbie het volgende:
[..]
ik zag het. Helaas kan ik het bubbelbad niet verstaan op mijn laptop speakertjes. Ik moet dus bij Rob en Lie... blijven
die gaat het ook ver schoppen denk ik, hoewel dat soort vrouwen vaak maar een kleine groep stemmers achter zich krijgt volgens mij..quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:35 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
![]()
Ja, dat was idd hetzelfdequote:Op zaterdag 3 september 2005 01:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wie had het nou over overdrijven![]()
Tien punten. Die jongen spoort echt niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
Laat me raden: Joost erbij?
Hey meneer die niet kan lezen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:37 schreef APK het volgende:
Die moordenares zit weer aan de kankerstokken.![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat ben je weer wakker jongenJij mag dinsdagavond weer toch???
![]()
![]()
Tja, wie zijn de stemmers? Dat zijn meisjes van 16. Dus Roel, Rikkert en Menno komen ver (voor zover er stemmen geteld worden)quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:39 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
die gaat het ook ver schoppen denk ik, hoewel dat soort vrouwen vaak maar een kleine groep stemmers achter zich krijgt volgens mij..
Ver komen is ook goed, we moeten nog tot het eind van het jaar en zie haar liever dan een aantal andere bewonersquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:39 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
die gaat het ook ver schoppen denk ik, hoewel dat soort vrouwen vaak maar een kleine groep stemmers achter zich krijgt volgens mij..
Ik denk dat er nog een moment gaat komen dat de bewoners 's ochtends opstaan en dat Joost met het meubilair een fort heeft gebouwd, waarin hij met een gevonden veer uit de tuin indiaantje zit te spelen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:39 schreef eborn het volgende:
[..]
Tien punten. Die jongen spoort echt niet.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:39 schreef snakelady het volgende:
Hey meneer die niet kan lezen.
Stel nou dat de baby straks niet helemaal gezond is
Dat roepen ze iedere keer weer, ware het niet dat de laatste 3 BB's niet is gewonnen door een jongen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:41 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Tja, wie zijn de stemmers? Dat zijn meisjes van 16. Dus Roel, Rikkert en Menno komen ver (voor zover er stemmen geteld worden)
quote:
Daarom praat ie ook zo sling waarschijnlijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:42 schreef snakelady het volgende:
Als het aan meisjes van 16 lag vooral Roel denk ik, beetje Gangsta typje, dat is in of zo.
Net als die Friends aflevering met Joey en Ross terwijl Chandler net van ze werk komt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog een moment gaat komen dat de bewoners 's ochtends opstaan en datJoost met het meubilair een fort heeft gebouwd, waarin hij met een gevonden veer uit de tuin indiaantje zit te spelen.
Ik kan nu wel gemene verhaaltje neerzetten dat ik je vrouw ken enz..quote:
Ik moest daar ook aan denkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:43 schreef Showtime het volgende:
[..]
Net als die Friends aflevering met Joey en Ross terwijl Chandler net van ze werk komt.![]()
Zoiets had ik idd voor ogen, ja.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:43 schreef Showtime het volgende:
[..]
Net als die Friends aflevering met Joey en Ross terwijl Chandler net van ze werk komt.![]()
Slang geloof ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Daarom praat ie ook zo sling waarschijnlijk![]()
Of heet dat nou slang
Heb je gelijk in maar Koos was toch echt favoriet....tot hij eruit werd gelokt omdat hij niet de ideale winnaar was.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat roepen ze iedere keer weer, ware het niet dat de laatste 3 BB's niet is gewonnen door een jongen.
Je ogen opendoen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:44 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
hoe kan ik kijken?
Heb ze niet allemaal gezien maar weet nog wel dat Bart bijna elke keer op de "bank" zat en toch wonquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat roepen ze iedere keer weer, ware het niet dat de laatste 3 BB's niet is gewonnen door een jongen.
Ik zou het ook niet lang uithouden zonder geirriteerd te raken denk ik, verstandige zet van Ralph.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:45 schreef ks_choice het volgende:
Ralph houdt het voor gezien in bad. Heel verstandig. Ik zou het ook niet meer uithouden met die Joost. Damn! Wat een .... nou ja... laat maar
Net zo slecht geloof ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:46 schreef Moeizaam het volgende:
Is passief roken nou niet slechter voor je?
Dat was 1 ja.. daarna waren er drie meiden die wonnen... waarschijnlijk veel gebeld door geile jongetjes (hoewel er 1 lesbienne tussen zat en 1 bisexuelequote:Op zaterdag 3 september 2005 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ze niet allemaal gezien maar weet nog wel dat Bart bijna elke keer op de "bank" zat en toch won![]()
weten en kunnen is tweequote:Op zaterdag 3 september 2005 01:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Net zo slecht geloof ik.
Lieske weet wel veel over sex ondanks dat ze maagd is.
Ik had het ook al veranderd inquote:
Nooit gezienquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was 1 ja.. daarna waren er drie meiden die wonnen... waarschijnlijk veel gebeld door geile jongetjes (hoewel er 1 lesbienne tussen zat en 1 bisexuele)
ik geloof niet dat de stemmen echt geteld worden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was 1 ja.. daarna waren er drie meiden die wonnen... waarschijnlijk veel gebeld door geile jongetje (hoewel er 1 lesbienne tussen zat en 1 bisexuele)
Wat voor hint????quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tanja loopt Lieske alleen maar te kutten. Dan trekt ze dr bek open.
Gaf Lieske net trouwens niet een duidelijke hint naar Roel?
sorryquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik had het ook al veranderd in
weet veel te vertellen........![]()
Maar jij quote te snel.
Lieske wacht totdat het kind eruit gepoept is en dan slaat ze Tanja op d'r muilquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tanja loopt Lieske alleen maar te kutten. Dan trekt ze dr bek open.
Is Lieske nou meer gek op Roel dan op Rikkert?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, dat ze helemaal uitgekeken is op de jongens van de studentenvereniging.quote:
Hand op de rug van Roel en klagen over de gasten van de studentenvereniging.quote:
De tussenstanden kloppen niet. Die bedenken ze om het spannend te maken. Ik geloof nog steeds wél dat de eindstand klopt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:49 schreef Oldbie het volgende:
[..]
ik geloof niet dat de stemmen echt geteld worden.
Aanhet begin van een live uitzendig is er nog 20% verschil (na een wee stemmen dus) en binnen een uur draait het helemaal om en gaat die gast die eerst voor stond toch het huis uit. Onmogelijk!!
ah zo, hahaha, ze wil nu een gangsta type.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, dat ze helemaal uitgekeken is op de jongens van de studentenvereniging.
hoe dan ook....we worden voor de gek gehoudenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De tussenstanden kloppen niet. Die bedenken ze om het spannend te maken. Ik geloof nog steeds wél dat de eindstand klopt.
url?quote:
Er zijn ook zat vrouwen die elkaar door het haar aaien. Is niet bij iedereen meteen iets sexueels.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is Lieske nou meer gek op Roel dan op Rikkert?
Ze aait Roel de hele dag door een beetje stiekem.
Huh dat hoorde ik 2 minuten geleden alquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:51 schreef ruby het volgende:
Roel zoekt vrouw met een mooi lichaam, goed libido en ze moet een beetje luisteren.
Ik quote wel eens dingen 6 uur laterquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Huh dat hoorde ik 2 minuten geleden al![]()
weet ik zo niet. (kijk via link op desktop)quote:
Hier bijvoorbeeld: http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:
Menno is ook happyquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
Dido heeft het naar haar zin zo tussen de boys
[afbeelding]
dat komt maandag wel....denk ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:55 schreef scanman01 het volgende:
Even tussendoor: Wordt Ingrid nou gematst dat ze in de tv uitzending helemaal niet meer terugkwamen op haar oerdomme stunt met die kusopdracht?
Zou Josti stiekem achter Ralph aan zitten?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:55 schreef Showtime het volgende:
Linda vraagt als Ralph al een broek aan heeft, Josti snelde meteen de badkamer in om polshoogte te nemen.![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:57 schreef mriks het volgende:
Nathalie heeft verteld aan Linda en Joost dat haar vriend joost en zei elkaar scheren. Joost zijn borsthaar en van obder er helamaal af, en bij nathalie ook alles lekker kaal, ze wil wel eens een figuurtje maar dat wil hij niet.
Hij heeft ook wel eens ipv dat nahalie hem scheert zichzelf geschoren, en zich zelf met de stofzuiger afgezogen. alleen schoot zijn Lul in die stofzuiger slag en begon toen te gillen. in die toestant kwam nathalie de badkamer in rennen om de stekker van de stofzuiger er uit te trekken, die kon ze aleen niet vinden.
WHAHAAAhahahaa
Heeft ze seriues verteld!, ik zou het namelijk niet kunnen verzinnenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Serieus?
Vertelde ze dit serieus?
Leuk voor d'r vriend.![]()
heeft ze geen nieuwe Opdracht?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:55 schreef scanman01 het volgende:
Even tussendoor: Wordt Ingrid nou gematst dat ze in de tv uitzending helemaal niet meer terugkwamen op haar oerdomme stunt met die kusopdracht?
Zet het anders ook even in het streamverslagen topic, het zou zonde zijn als mensen dit niet bij het ontbijt lezenquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:00 schreef mriks het volgende:
[..]
Heeft ze seriues verteld!, ik zou het namelijk niet kunnen verzinnen
Nou echt wel, 2 meiden in bikini onder de douche, zoiets zie je nou echt nooit.(meiden in bikini dan he)quote:
Nou.... dikke orgie enzo...quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:01 schreef mriks het volgende:
geile bedoeling in de badkamer
Trusten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat richting bed
Wel updates posten he
Leuk hequote:Op zaterdag 3 september 2005 02:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat is die joost toch een achterlijk figuur![]()
Zie je dat nooit?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou echt wel, 2 meiden in bikini onder de douche, zoiets zie je nou echt nooit.(meiden in bikini dan he)![]()
Het was dan ook 0,0 % geil...quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:05 schreef snakelady het volgende:
Wat is dat toch, zowat de hele dag lopen die grieten in bikini en er is niks aan de hand maar zodra ze onder de douche gaan staan is het geil, ikke nie snappe.
Toch niet met Lieske's tandpasta...??? Straks heeft ze niets meer.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:04 schreef TRiXeS het volgende:
Lol @ de badkamer... fantastischAlleen beetje smerig met die tandpasta in Linda's gezicht...
Gewoon het water uit de douche?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:06 schreef snakelady het volgende:
wat is dat eigenlijk voor een raar geluid ??? beetje computer achtig geluid.
bij de douches bedoel ik.
Volgens mij heeft ie te veel naar Tom gekeken van Paradise Hotelquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:05 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Leuk heHij is echt
, maar wel iemand waar je echt om kan lachen
![]()
Als het échte vrouwen zijn doen ze het met de mesjes van Roel en Menno.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:07 schreef Wokkel het volgende:
Shaving time.
hehe, gelukkig, een man die niet raar is.quote:
Ik zou die van Roel wel willen gebruikenquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Als het échte vrouwen zijn doen ze het met de mesjes van Roel en Menno.![]()
hmm, klinkt freaky, maar zal wel aan mij liggen.quote:
Alleen rook.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:08 schreef Peekaboo het volgende:
komt niet echt veel uit die Tanja he......
Over 2 maanden welquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:08 schreef Peekaboo het volgende:
komt niet echt veel uit die Tanja he......
Why??????????quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zou die van Roel wel willen gebruiken![]()
screenshot!quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:08 schreef BB-King het volgende:
Nathalie naakt!
Dan kan je beter even teruglezen Live commentaar op de streams deel 67 als je het echt echt echt wilt wetenquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:11 schreef ks_choice het volgende:
Naat heeft dus een kale poes. (Voor wie het wil weten)
Die komen er vast wel hehe... alleen zelf weet ik niet hoe.quote:
Haha, was gewoon een grapje, bij wijze van, als er geen ander scheermesje is.quote:
Ik voelde 'm aankomenquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Over 2 maanden wel![]()
Oke hij is matig![]()
Vind Roel maar een raar manneke eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Haha, was gewoon een grapje, bij wijze van, als er geen ander scheermesje is.
Denken de bewoners dat niet alles in de badkamer uitgezonden word, of tot maar boven de navel?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:12 schreef Gert het volgende:
hahahaha
Zitten we d'r allemaal bovenop manne?![]()
[afbeelding]
ja, godverdommequote:Op zaterdag 3 september 2005 02:17 schreef Kolomo het volgende:
veeg die lens eens af op 3
Sterket nog, ze schijnen te denken dat de badkamer uberhaupt niet uitgezonden wordt, hehe...quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Denken de bewoners dat niet alles in de badkamer uitgezonden word, of tot maar boven de navel?![]()
Ik geloofde er al niks van.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is dus wel met een aantal jongens naar bed geweest, voor degene die haar nog als maagd betitelden.
Jou zocht ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is dus wel met een aantal jongens naar bed geweest, voor degene die haar nog als maagd betitelden.
Dat is ook niet gek, schaap heeft het wereldrecord tandenpoetsen geloof ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:22 schreef TRiXeS het volgende:
Kijk, Nathalie poetst tenminste niet zo lang als die schaap
yepquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:23 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
is dat gezeik in die huiskamer nu live/?
En of het live isquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:23 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
is dat gezeik in die huiskamer nu live/?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |