Heeft ie van mij geleerd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Reageer je vaker op jezelf?
Tja, Bos deed er nogal vreemd over in elk geval. Komt ie morgen ook naar het binnenhof?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:59 schreef zakjapannertje het volgende:
De Geus is nogal aan het afreageren op Bos, na het laten zien van die peiling , beweren dat de PvdA graag met de SP flirt voor een coalitie in 2007, dat de PvdA de pensioenen gaat slopen, zonder aangeven waarom dat zo zou zijn. Toppie![]()
Geen idee, ik snapte 'm niet helemaal.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:00 schreef Yildiz het volgende:
wie likte nou de vingers van Balkenende
ik dacht aan n amerikaan ofzoquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Geen idee, ik snapte 'm niet helemaal.
OMG, dit is echt slechtquote:
Dat wijf was fantastisch goed.quote:
Ja hoor, ouwehoerquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat wijf was fantastisch goed.
Maar over NOVA: De Geus was erg sterk, hij was duidelijk erg relaxed en standvastig door z'n biertje. Moet ie vaker doen. Wouter Bos was as usual, veel lachen en goedkoop proberen te scoren.
Bos is zwak, maar dat is logisch als je van de PvdA bent. Dit CDA-kabinet verschilt weinig van een PvdA-kabinet.quote:
Zonder nuances? Of denk je dat het gewoon allemaal maar hetzelfde is?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Bos is zwak, maar dat is logisch als je van de PvdA bent. Dit CDA-kabinet verschilt weinig van een PvdA-kabinet.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:44 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Zonder nuances? Of denk je dat het gewoon allemaal maar hetzelfde is?
Wacht jij nu maar op de nieuwe mod. Wacht vooral !quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:45 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hij is bij mij mij in de leer geweets.
serieus
Het zou gewoon weinig verschillen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:44 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Zonder nuances? Of denk je dat het gewoon allemaal maar hetzelfde is?
Waar baseer je zoiets eigenlijk op? Christelijke normen en waarden versus die van Sociaal democratische waarden... welke neigt het meest naar het midden zou je je kunnen afvragen..quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Het zou gewoon weinig verschillen.
een criterium zou kunnen zijn: belastingdruk begin regeringsperiode TOV belastingdruk eind regeringsperiodequote:Op vrijdag 23 september 2005 23:49 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Waar baseer je zoiets eigenlijk op? Christelijke normen en waarden versus die van Sociaal democratische waarden... welke neigt het meest naar het midden zou je je kunnen afvragen..
Ik zou het wel weten.
Zou zoiets afhankelijk zijn van de VVD of heeft dat er niets mee te maken, denk je?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:50 schreef McCarthy het volgende:
[..]
een criterium zou kunnen zijn: belastingdruk begin regeringsperiode TOV belastingdruk eind regeringsperiode
het ontloopt melkaar weinig hoor
CDA en PvdA schuren tegen elkaar aan. Zij het niet dat een links kabinet natuurlijk wel heel anders zou zijn dan het huidige kabinet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:49 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Waar baseer je zoiets eigenlijk op? Christelijke normen en waarden versus die van Sociaal democratische waarden... welke neigt het meest naar het midden zou je je kunnen afvragen..
Ik zou het wel weten.
En toch hadden we geen coalitie van PvdA en CDA, is dat niet eigenaardig? Je zou zeggen dat gelijkgestemden elkaar eerder zouden vinden dan anderssoortige stromingen als het neo-liberalisme..quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:56 schreef pberends het volgende:
[..]
CDA en PvdA schuren tegen elkaar aan. Zij het niet dat een links kabinet natuurlijk wel heel anders zou zijn dan het huidige kabinet.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:56 schreef pberends het volgende:
Het ergste was nog dat die blonde doos ging zeiken dat ze geen 3e kind kon nemen omdat het financieel fout uitpakte... GOH, 3 kinderen is zo fucking jaren 60.
PvdA flirt meer met het CDA en VVD dan met de linkse partijen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:58 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
En toch hadden we geen coalitie van PvdA en CDA, is dat niet eigenaardig? Je zou zeggen dat gelijkgestemden elkaar eerder zouden vinden dan anderssoortige stromingen als het neo-liberalisme..
Dat was al, de pvda en het cda hadden samen een regering kunnen vormen, Balkenende en Bos gingen er zelfs voor naar Feijenoord om te verbroederen. De onderhandeling duurde zo'n 3 maanden totdat het cda maar besloot om met de vvd en d66 te gaan samenwerken..quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:00 schreef pberends het volgende:
[..]
PvdA flirt meer met het CDA en VVD dan met de linkse partijen.
Lekker, niet echt, helemaal omdat ze een plamuurkop had van 100en euro's aan makeup.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:59 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik zat echt zo van: wat is dit voor trivialiteit, kinderen kosten geld, duh.
lekker wijf trouwens
Geen "chemie". Tussen CDA en PvdA heeft het nooit geboterd. Zal wel komen omdat ze meestal ongeveer even groot zijn. Ook zit er fundamenteel nogal wat verschil tussen de partijen, al blijkt dat niet echt sterk uit het programma. Maar elk CDA/PvdA-kabinet totnutoe was moeizaam. Den Uyl (hoewel dat officieel niet echt CDA was), Van Agt-II en Lubbers-III. Allemaal vechtkabinetten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:03 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat was al, de pvda en het cda hadden samen een regering kunnen vormen, Balkenende en Bos gingen er zelfs voor naar Feijenoord om te verbroederen. De onderhandeling duurde zo'n 3 maanden totdat het cda maar besloot om met de vvd en d66 te gaan samenwerken..
Hoe zit dat precies?
Chemie, is dat te koop bij de IKEA?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:09 schreef freako het volgende:
[..]
Geen "chemie". Tussen CDA en PvdA heeft het nooit geboterd. Zal wel komen omdat ze meestal ongeveer even groot zijn. Ook zit er fundamenteel nogal wat verschil tussen de partijen, al blijkt dat niet echt sterk uit het programma. Maar elk CDA/PvdA-kabinet totnutoe was moeizaam. Den Uyl (hoewel dat officieel niet echt CDA was), Van Agt-II en Lubbers-III. Allemaal vechtkabinetten.
CDA/VVD zijn echter natuurlijke partners. Formaties zijn ook in een vloek en een zucht geregeld.
Bij Sigma Aldrich.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:52 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Chemie, is dat te koop bij de IKEA?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Die hoer moet bezuinigen op der makeup, fucking motherfucking hell!
Was CDA ook al ineens rechtsquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:24 schreef McCarthy het volgende:
net gezien, de geus deed het goed zeg: pvda is de partij voor mensen die niet durven te kiezen
zorgstelsel is 12 jaar te laat
super
Degenen die er nog niet uit waren of nova nou wel echt links was, deze avond zou toch wel de laatste twijfelaars over de streep moeten trekken. Klapvee dat klapte bij de winst van de pvda en klapte bij het verlies van het cda.
Tel daarbij op dat kutstripje op het eind waarin balkenende billenkoek gaf en je snapt waarom rechts nederland een ****hekel heeft aan nova
wat een kut programma. links, linkser, nova
zeg ook even dat het hypo is van bos om daar tegen te ageren omdat de pvda zich al 30 jaar van dit soort kut streken bedient.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:33 schreef Toad het volgende:
* Toad kijkt herhaling...
De Geus is echt een kneus. Zeg gewoon dat het verdomd irritant is dat iedereen wordt gecompenseerd via de zorgtoeslag en daardoor bussen met ambtenaren zijn aangenomen. De premies p.m. moesten gewoon lager.
nova@nps.nlquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:37 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik vond het item 'de straat' veel leuker dan die amateuristischer ondertussen (in dit geval:) met kinderen.![]()
quote:Hallo NOVA,
Bij NOVA Politiek vorige vrijdag had NOVA een item over een vrouw met haar kinderen, dit is schijnbaar een vervanging van wat NOVA altijd deed "In de straat"-reacties. Kan dit item weer terugkomen?
Met vriendelijke kusjes,
Peter Berends.
5 jaar oud bedoel je? Dan ben je gewoon leerplichtig. Meestal gaan kinderen al vanaf 4 jaar naar de kleuterschool.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:23 schreef Flumina het volgende:
(5 is toch nog geen basisschool).
5 is inderdaad wel basisschool, dat kost toch bijna nietsquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:23 schreef Flumina het volgende:
Ik vind dat mensen weinig beseffen dat kinderopvang sowieso duur is. Het is arbeidsintensief werk, dus zal niet snel goedkoper worden. En ja, met drie of vier kinderen wordt thuis zitten voor veel mensen al een stuk voordeliger.
1000 euro per maand zei dat vrouwtje? Voor beide kinderen (5 is toch nog geen basisschool). 500 per kind, zeg 20 dagen, 25 euro per kind per dag. Tja, niet goedkoop, maar het zijn toch geen schokkende bedragen lijkt mij...
Ik was in de war. Maar ik weet nog steeds niet of die 1000 euro van dat lekkere wijf nou voor een kind is of voor twee.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:18 schreef freako het volgende:
[..]
5 jaar oud bedoel je? Dan ben je gewoon leerplichtig. Meestal gaan kinderen al vanaf 4 jaar naar de kleuterschool.
Onmenselijk, daar gaan je plannentjes weer Jozias! Ik vermoed trouwens dat de aardappelen op waren nadat Jozias was geweest.quote:Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag
Keileweg
Sinds de tippelzone aan de Keileweg in Rotterdam is gesloten,
is straatprostitutie in de hele stad verboden. De gemeente heeft de ongeveer 200 - zwaar verslaafde - prostituees hulp, onderdak en werk aangeboden. Maar die aanpak is omstreden; gevreesd wordt dat de prostituees ondergronds gaan werken. Er wordt hier en daar zelfs al illegaal getippeld.
Van de Sande Bakhuyzen
Filmmaker Willem van de Sande Bakhuyzen (47) is vandaag overleden. Zijn laatste film, Leef!, gaat morgen in premičre op het Nederlands Filmfestival. Hij maakte verder onder meer de tv-series Pleidooi en Oud Geld en de films Familie en Cloaca. In de studio zijn de acteurs Gijs Scholten van Aschat en Peter Blok, vrienden van Van de Sande Bakhuyzen.
Den Haag
VVD-fractievoorzitter Jozias van Aartsen spreekt vanavond in Den Haag zijn leden toe. Hij komt terug op zijn vorige week gepresenteerde plan om per 1 januari 2007 een 'brede school' in te voeren. Minister Van der Hoeven van Onderwijs noemde dat plan deze week onhaalbaar en onmenselijk. Het laatste nieuws uit Den Haag.
Presentatie: Joost Karhof en Jeroen Pauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |