Erg speels he? Net zo speels de ambitieuze schaduwmannen die zo verliefd op hun handjes zaten en fantaseerden over die geweldige samenwerking van de afgelopen 3 jaarquote:Op woensdag 21 september 2005 10:56 schreef pberends het volgende:
'Media schuldig aan wantrouwen in regering'
Witteman en Pauw waren ook wel erg kinderachtig gister.
Witteman is normaal erg serieus, maar had wel erg veel flauwe oneliners. "Het zijn uw woorden" en toch telkens dat autisme erbij halen. "Pleit u voor een Generalenregime in Den Haag?" en meer van dat soort onzin. Over Pauw nog maar te zwijgen.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:00 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Erg speels he? Net zo speels de ambitieuze schaduwmannen die zo verliefd op hun handjes zaten en fantaseerden over die geweldige samenwerking van de afgelopen 3 jaar
We krijgen de algemene beschouwingen straks nogquote:Op woensdag 21 september 2005 11:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Witteman is normaal erg serieus, maar had wel erg veel flauwe oneliners. "Het zijn uw woorden" en toch telkens dat autisme erbij halen. "Pleit u voor een Generalenregime in Den Haag?" en meer van dat soort onzin. Over Pauw nog maar te zwijgen.
Maar goed, ik kan wel snappen dat ze zo lopen te kankeren, moeten ze de NPS maar niet opheffen. Beetje eigen schuld van dit kabinet.
Ik vond Pechtold ook zeer zwak. Ik vond hem in het begin erg sterk. Maar ik begin hem een steeds slechter politicus te vinden.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:59 schreef IntroV het volgende:
Ik vond Pechtold maar een matig verhaal houden gisteren. Het kwam totaal niet over wat hij wilde zeggen. Hij had 't verder telkens over "10 minuten per dag waarin de politiek de burger van alles en nogwat moet uitleggen, desnoods in 20 seconden".
Kamp vind ik altijd wel goed, en Leers is gewoon een zeer goede burgemeester, alhoewel ik 't gehannes tussen Leers en Kamp/Pechtold over de OZB niet zo sterk vond.
Ik vond vooral Witteman erg flauw inderdaad. Normaal is hij erg sterk. Maar hoe Pechtold daar op het einde op reageert is helemaal zwak.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Witteman is normaal erg serieus, maar had wel erg veel flauwe oneliners. "Het zijn uw woorden" en toch telkens dat autisme erbij halen. "Pleit u voor een Generalenregime in Den Haag?" en meer van dat soort onzin. Over Pauw nog maar te zwijgen.
Maar goed, ik kan wel snappen dat ze zo lopen te kankeren, moeten ze de NPS maar niet opheffen. Beetje eigen schuld van dit kabinet.
Witteman is normaal zakelijk en serieus, maar gister was ie nog flauwer dan Pauwquote:Op woensdag 21 september 2005 16:34 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik vond vooral Witteman erg flauw inderdaad. Normaal is hij erg sterk. Maar hoe Pechtold daar op het einde op reageert is helemaal zwak.
Ja was wel lachen.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Witteman is normaal zakelijk en serieus, maar gister was ie nog flauwer dan Pauw.
Echt rechts is het niet hequote:Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag
Rita
Orkaan Rita heeft inmiddels niveau vier bereikt op de schaal van Saffir-Simpson. Daarmee is ze even zwaar als Katrina. Verwacht wordt dat Rita, die nu met meer dan 200 kilometer boven de Golf van Mexico raast, zelfs nog verder in kracht toeneemt. Zaterdag bereikt ze waarschijnlijk de Amerikaanse zuidkust. De staat Texas is al begonnen met evacuaties.
Den Haag
Na het zuur komt nu dan eindelijk het zoet. Dat was gisteren de boodschap van het kabinet op Prinsjesdag. De bevolking lijkt er alleen niet veel vertrouwen meer in te hebben, zo blijkt uit onderzoek van NOVA. En ook uit politieke hoek komt forse kritiek op de beloften van de regering. Het laatste nieuws uit Den Haag.
Hiphop
De hiphop in Nederland is volwassen geworden. Jarenlang werd de Amerikaanse hiphop-scene klakkeloos gekopieerd. Maar nu blijkt dat er met Nederlandse teksten over de Nederlandse samenleving een nieuwe dimensie wordt toegevoegd aan rap. Zelfs de overheid probeerde deze zomer bij de Europese verkiezingen jongeren naar de stembus te lokken met hiphop.
Presentatie: Ferry Mingelen en Jeroen Pauw
Ik vond het eigenlijk wel lachen, NOVA politiek was eindelijk een beetje scherp zonder dat het een rechts-versus-links onzindiscussie werd.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:56 schreef pberends het volgende:
'Media schuldig aan wantrouwen in regering'
Witteman en Pauw waren ook wel erg kinderachtig gister.
Maar het ging mij wel een beetje teveel over vertrouwen, en Witteman was zeer flauw. Vandaar dat ik ook een aantal keer schakelde naar BvD.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel lachen, NOVA politiek was eindelijk een beetje scherp zonder dat het een rechts-versus-links onzindiscussie werd.
Jazeker, vertrouwen is een groot goed, maar zeker met Prinsjesdag op de achtergrond zou het niet de halve uitzending moeten beheersen. Witteman's gedrag had ook wel wat volwassener gekund. Maar ach, gun hem ook eens een verzetje, de "arme" man moet altijd serieus overkomen.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:27 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar het ging mij wel een beetje teveel over vertrouwen, en Witteman was zeer flauw.
Als er iets op TV is wat totaal ontdaan is van humor en flauwigheid, is het BvD welquote:Vandaar dat ik ook een aantal keer schakelde naar BvD.
Clairy en goede onderwerpen, het kan niet beter vanavond!quote:Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag
Rita
Meer dan een miljoen Amerikanen in Texas en Louisiana zijn op de vlucht geslagen voor orkaan Rita. Volgens het National Hurricane Center in Miami in Florida kan de orkaan, die waarschijnlijk zaterdag de Amerikaanse kust bereikt, meer
schade veroorzaken dan Katrina. Het laatste nieuws uit de Verenigde Staten.
Den Haag: Balkenende verdedigt koopkrachtbeleid
Premier Balkenende vindt de kritiek op het koopkrachtbeleid onterecht. De oppositie vindt dat het kabinet vooral oog voor de hogere inkomens heeft. Maar volgens de premier is er gewoon sprake van een 'inhaalslag': de hogere inkomens hebben de laatste jaren meer moeten inleveren dan de lagere inkomens en worden nu gecompenseerd. Het laatste nieuws uit Den Haag.
Uitvinders
Het barst in Nederland van de uitvinders op zoek naar de eeuwige roem. Toch loopt het met de meeste van de prachtige ideeën slecht af. Want een talentvolle uitvinder is nog geen goede verkoper. Het is dus van belang dat het bedrijfsleven en de uitvinder elkaar treffen.
Swiebertje
Joop Doderer, die vanochtend op 84-jarige leeftijd overleed, hoefde niet per se ook Hamlet te spelen. De rol van zijn leven, die van Swiebertje, was voor hem goed genoeg. Hij speelde Swiebertje voor het eerst in 1955 en voor het laatst in 1975.
Presentatie: Clairy Polak
Ja! Gister met het gesprek van Bos,quote:
Nee, dit is meer iets voor de SP.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:48 schreef pberends het volgende:
PvdA gaat 'm vast gebruiken bij de verkiezingsposters.
Uitvinders, dát ga ik ff kijken.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Clairy en goede onderwerpen, het kan niet beter vanavond!
Tja, zonder startkapitaal blijft dat moeilijkquote:Op donderdag 22 september 2005 16:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Uitvinders, dát ga ik ff kijken.
Pas had ik namelijk een goed idee.
Nederlands kantoor skate-boards
quote:Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag
NOVA Politiek: terugblik op de algemene beschouwingen
Het ging er pittig aan toe in de Tweede Kamer tijdens de algemene beschouwingen. PvdA-partijleider Wouter Bos trok fel van leer tegen de zorgplannen van minister Hoogervorst. De kritiek verleidde Hoogervorst tot het vinger-in-de-keel-gebaar. Maar de PvdA schoot vooral haar pijlen af op het CDA. Daarmee lijkt de kloof tussen beide partijen groter dan ooit.
In NOVA Politiek zijn te gast: minister van Sociale Zaken Aart Jan de Geus (CDA) en PvdA-leider Wouter Bos. Zij kijken ondermeer terug op de afgelopen week. Verder de zetelverdeling volgens de jongste Politieke Barometer.
Presentatie: Clairy Polak en Jeroen Pauw
Zeker als het kabinet nog meer zetels verliest na de populistische miljoenennota om tevergeefs kiezers terug te winnen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:55 schreef ThomasBerge het volgende:
Politieke barometers zijn altijd leuk
past bij z'n verzekeringspraatje ..quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:30 schreef pberends het volgende:
De Geus met z'n half doodgeslagen biertje.
Van gister? Van vandaag is nog bezigquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:33 schreef Yildiz het volgende:
Kut, gemist, waar kan ik terug kijken? www.uitzendinggemist.nl ?
vannachtquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:33 schreef Yildiz het volgende:
jup,quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:33 schreef Yildiz het volgende:
www.novatv.nl is per onderwerp terug te kijken.quote:
pNostradamus.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Zeker als het kabinet nog meer zetels verliest na de populistische miljoenennota om tevergeefs kiezers terug te winnen.
Inderdaad, daar zouden ze een op moeten bezuinigenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:39 schreef pberends het volgende:
Die kinderen.
Domme doos had maar 1 kind moeten nemen.
Sorry, die stotterd helemaal, wel gezien dat ie op 26 minuten begint,quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:37 schreef pberends het volgende:
[..]
www.novatv.nl is per onderwerp terug te kijken.
Die hoer moet bezuinigen op der makeup, fucking motherfucking hell!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Inderdaad, daar zouden ze een op moeten bezuinigen
Ook dat nog, zielige diertjes hebben dat eerst in hun oogjes gekregen zodat het veilig in 3 lagen op haar wangetjes gesmeerd kan wordenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Die hoer moet bezuinigen op der makeup, fucking motherfucking hell!
Ja hoor, paars was juist de aanzwengelaar van de marktwerkingquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:45 schreef pberends het volgende:
Zo Bos tegen marktwerking... das nou typisch Paars![]()
![]()
(waar de PvdA aanvoerder van was).
eerder een van 'wij weten het ook niet meer, zoek het zelf maar uit'quote:
Reageer je vaker op jezelf?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
eerder een van 'wij weten het ook niet meer, zoek het zelf maar uit'
moest wijzigen zijn, sorry hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Reageer je vaker op jezelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |