quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Open dan een nieuwe descendent, maar maak dat wat duidelijker in je OP. Ik zal een oogje in het zeil houden en eventueel gebagger er meteen uitduvelen.
Ik moet daar achter de schermen even over overleggen. Het onderwerp is redelijk beladen en ik wil goede guidelines over hoe we hiermee omgaan.quote:Op maandag 28 november 2005 22:16 schreef OllieA het volgende:
Wat een goed idee, LV, om deze eindelijk maar op slot te gooien. Daarnaast vind ik het ook wel een goed idee om het topic sticky te maken, zodat er - in het voorspelbare volgende topic hierover - makkelijker naar verwezen kan worden. Er staan genoeg belangwekkende posts in, waarbij ik in elk geval die van soul79 en Johan_de_With zou willen noemen.
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je kunt het proberen, maarf het is bijna 5 december...![]()
Ik weet dat het lastig voor je is maar L_V maar sommigen vinden het wel een boeiend onderwerp.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, een reisje naar Spanje in deze koude tijden doet een mens goed![]()
Er staat notabene in de FAQ dat slowchat niet gewenst is.quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zie geen enkele reden om die posts te verwijderen.
Slowchat is als een heel topic er aan kapot gaat. Die paar posts op het totaal hebben geen invloed op het topic of het verloop ervan. De FAQ heeft het overigens over 'slowchat in extreme mate'. 5 posts is geen 'extreme mate'.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:45 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Er staat notabene in de FAQ dat slowchat niet gewenst is.
En dat je zelf -als mod van hier- meedoet is ook al niet zo fraai.
http://forum.fok.nl/topic/777112/1/50#32566771 het was een reactie op deze post. Ik stelde daarin dat je omwille van carriereperspectieven beter een rechtenstudie oid kan doen (dat kwalificeert misschien wel als vloeken in de kerk in dit forum maar toch niet als tvp denk ik). Aangezien ik mijn bericht niet meer kan terugvinden heb ik ofwel gehallucineerd dat ik die post heb gedaan, of hij is om een andere reden verdwenen. Dank voor de snelle reactie trouwens.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Als het alleen een 'tvp' was, is ie weg. Dat is het enige wat rucksichtlos verwijderd wordt (Zie de FAQ). Andersoortige posts worden hoogstens ge-edit.
Nee, het droeg inderdaad niet veel bijquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Klopt, die heb ik verwijderd. Nu je het zegt, herinner ik me hem weer. Die post droeg niks bij aan dat topic en er bestond de kans, dat hierdoor het topic zou verzanden in een "Dit of dat is een klote-studie" discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |