Iedereen die de oorlog in Irak bekritiseerd is een coole gast.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:01 schreef MrX1982 het volgende:
Dat interview met de burgemeester van NO.
Je zou niet zeggen dat hij een burgemeester is. Coole gast
En eerlijk
Leer nou toch eens vervoegen, prutslul.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:14 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Iedereen die de oorlog in Irak bekritiseerd is een coole gast.
OMG, mijn zinsopbouw mag dan niet perfect zijn, maar dit doet pijn aan mijn ogen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:14 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Iedereen die de oorlog in Irak bekritiseerd is een coole gast.
Schrijft iemand die eens "talend" gebruikte.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
OMG, mijn zinsopbouw mag dan niet perfect zijn, maar dit doet pijn aan mijn ogen.
Dat is anders.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Schrijft iemand die eens "talend" gebruikte.
Is goed Wile_E_Coyote.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Leer nou toch eens vervoegen, prutslul.
quote:Oefenen in metro en tram tegen terreur
Uitgegeven: 2 september 2005 20:54
AMSTERDAM - Reizigers in de metro, de bus en de tram in Amsterdam kunnen vanaf het najaar te maken krijgen met onaangekondigde terreuroefeningen. De gemeente gaat af en toe onverwacht rampoefeningen houden in het openbaar vervoer zodat hulpdiensten kunnen oefenen, zei burgemeester Cohen van Amsterdam vrijdag.
De oefeningen vallen samen met het begin in november van een tweeledige publiekscampagne om de inwoners van Amsterdam alerter te maken op verdachte omstandigheden in verband met terrorisme. Een campagne richt zich specifiek op het openbaar vervoer, een andere campagne richt zich op het algemene bewustzijn.
"Dat mensen goed op zichzelf letten en alert zijn en hoe men zich moet gedragen in bepaalde situaties", aldus Cohen.
Serieus hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Again;
je lult uit je nek. Slechte eigenschap voor een adelaar.
Onaangekondigd? Wat is dit voor crapshit???????? Zeker onaangekondigd een half uur extra vertraging (kan niet anders, dat hoort erbij) door een of andere nepoefening, wat is dit voor bullshit?quote:
Zelfs sizzler maakt betere fotosoeps.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:00 schreef MrX1982 het volgende:
Bewijs:
[[url=http://img283.imageshack.us/img283/9503/dewaarheid8ef.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik zie hier ook niets, archiefploeger.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Again;
je lult uit je nek. Slechte eigenschap voor een adelaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |