Mickey Rourke, nog zo'n held!quote:
wat nou jammer?quote:
ja, het is nu wel heftig op de oliemarkt:quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:08 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Benzine vandaag 3,6 cent duurder in 1 klap.
http://www.nieuws.nl/bericht/5/61139quote:Japan overweegt oliereserves aan te spreken
Uitgegeven op 02 september 2005 om 08:13 uur
(Novum/AP) - Japan overweegt zijn strategische oliereserves aan te spreken om het olietekort in het door de orkaan Katrina getroffen zuiden van de Verenigde Staten op te heffen.
Japan en andere landen werden woensdag door het Internationaal Energie Agentschap benaderd met het verzoek maatregelen te nemen om het verlies aan raffinage- en productiecapaciteit in de VS tengevolge van Katrina te compenseren. Het Japanse ministerie van handel zei dat de gesprekken met het IEA nog gaande zijn.
Ach ja, die Amerikanen krijgen nog heel wat zuur over zich heen door hun brandstofslurpende auto's.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:15 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ja, het is nu wel heftig op de oliemarkt:
[..]
http://www.nieuws.nl/bericht/5/61139
Een pareltje toch?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:24 schreef Tafkahs het volgende:
kut-werkloze: ga effe mijn auto wassen wil je
cool
uit het rijtje: ik ben nog altijd je vader, we hebben niet bij elkaar in de klas gezeten, het is nog altijd meneer voor jou, yep !quote:
Bij CDA'ers komt de wijsheid met de jaren.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:46 schreef pberends het volgende:
CDA-coryfee uit forse kritiek op huidige kabinet (met video)
Welnee manquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Bonjour.
Een enkele keer is een terechtwijzing op z'n plaatsquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:27 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
uit het rijtje: ik ben nog altijd je vader, we hebben niet bij elkaar in de klas gezeten, het is nog altijd meneer voor jou, yep !
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ga toch weg, met je geleerde mondje.
kanunnikquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ga toch weg, met je geleerde mondje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |