Nee hoor... Zei zegt dat Lieske het nog maar een paar uur had hoeven volhouden. Ze snapt er dus niets van, want het zou doorgaan tijdens het hele verblijf in BBquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:16 schreef KonnieKipke het volgende:
Chantal heeft gelijk..
Die zit twaalf biefstukjes te verorberen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:17 schreef Blue Thunder het volgende:
ingrid nog steeds niet terug.. zal dus wel iets belangerijkers zijn
Ik snapte het dus niet helemaal..quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... Zei zegt dat Lieske het nog maar een paar uur had hoeven volhouden. Ze snapt er dus niets van, want het zou doorgaan tijdens het hele verblijf in BB
maar dat is wat Lieske de bewoners vertelde... volgens L. zou ze het na vandaag mogen vertellen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... Zei zegt dat Lieske het nog maar een paar uur had hoeven volhouden. Ze snapt er dus niets van, want het zou doorgaan tijdens het hele verblijf in BB
Maar het schuldgevoel van het rantsoen zou wel weg geweest zijn, want dat was het probleem... Ze voelde zich schuldig vanwege dat rantsoen.quote:Ze snapt er dus niets van, want het zou doorgaan tijdens het hele verblijf in BB
o my godquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:19 schreef Cruel-Curly het volgende:
Ingrid krijg 10.000 euro aangeboden, als ze het fietsen laat mislukken. Zou echt een sick brother stunt zijn..
Slapen volgens mij. Die moet straks fietsen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:19 schreef Frank-NL het volgende:
Waar is Dido?
Slapen, toch?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:19 schreef Frank-NL het volgende:
Waar is Dido?
Iquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:19 schreef Rica het volgende:
[..]
Die zit twaalf biefstukjes te verorberen.
Dat doet ze nooitquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:19 schreef Cruel-Curly het volgende:
Ingrid krijg 10.000 euro aangeboden, als ze het fietsen laat mislukken. Zou echt een sick brother stunt zijn..
Zet daar dan een cam op ipv die andere idioten. Da's nog altijd interessanter.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Slapen volgens mij. Die moet straks fietsen.
In bed met Robquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Slapen volgens mij. Die moet straks fietsen.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:21 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Zet daar dan een cam op ipv die andere idioten. Da's nog altijd interessanter.
Omdat ze de druk niet aankon. Zelf wist ze wel dat de opdracht was om het tot het eind geheim te houden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar dat is wat Lieske de bewoners vertelde... volgens L. zou ze het na vandaag mogen vertellen...
Ze heeft echt na de live al wel aan alle 12 andere bewoners uitgelegd dat het door zou gaan tijdens het hele verblijf in BBquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar dat is wat Lieske de bewoners vertelde... volgens L. zou ze het na vandaag mogen vertellen...
Ja, maar nu met drank op nog een tikje erger.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:22 schreef Kokstra het volgende:
Klonk Natte al de hele tijd zo kinderachtig?
Ik weet het niet. Ik mis telkens alle uitzendingen en via de streams wordt je niet veel wijzer hoe de opdrachten verlopen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
I![]()
(is de 3 x alle mannen kussen opdracht dan gelukt?)
ah, nouquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wil Natalie écht heel hard op haar bek slaan. Met bloed![]()
Dat doet dat programma nou met me![]()
Chantal zei dat ze bij de dokter is om haar knieën te checken. Als ze goed zijn gaan ze door met fietsen, en zoniet... dan niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:23 schreef teamlead het volgende:
ik vraag me af wat er met ingrid is.....![]()
Is die kusopdracht nu gelukt of niet???? (beloning bieftstuk voor iedereen ...zouden ze ook op de zadels kunnen leggen tegen zadel pijn!)quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:23 schreef teamlead het volgende:
ik vraag me af wat er met ingrid is.....![]()
Joost is een goeie tweede. Bij mij is Rob verreweg nummer 1 qua irritant persoon.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:22 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Joost is veruit de meeste irritant kerel in heel BigBrother, ooit, bij alle BigBrothers, overal.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Effe goed op d'r oog pokken ja!quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Die was bij de tweede kus al mislukt, aangezien er toen een tweede man bij was. Ze moest ze kussen zonder dat één van de andere mannen het zag.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:25 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Is die kusopdracht nu gelukt of niet????
Ingrid zegt net dat ze zo een seintje zullen krijgenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:23 schreef milagro het volgende:
De deuren mogen open, stelletje dovuh
Die 'zoen'opdracht.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:25 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Is die kusopdracht nu gelukt of niet???? (beloning bieftstuk voor iedereen ...zouden ze ook op de zadels kunnen leggen tegen zadel pijn!)
OMGquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:26 schreef BB-King het volgende:
Nathalie is best schattig... dat overdreven gedoe erger ik me niet zo aan.
Ja, Milagro heeft niet altijd gelijk.. dat blijkt wel weerquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:27 schreef Rica het volgende:
[..]
Ingrid zegt net dat ze zo een seintje zullen krijgen
Ok thanks....werdt dat direct aan haar gemeld...of is ze vrolijk verder gegaan met het verblijden van de mannen.. en weet de rest het????quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die was bij de tweede kus al mislukt, aangezien er toen een twee man bij was. Ze moest ze kussen zonder dat één van de andere mannen het zag.
Ja, er zijn altijd mannen die dat juist leuk vinden, he?quote:
Akelig dom was dat wel trouwens. Bij kus 2 ging ze al de mist in.... Blond blijft blond natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die 'zoen'opdracht.
niet gelukt, anders hadden ze vandaag biefstuk gehad. Ze deed het op een manier dat de anderen het zagen en dat mocht niet.
Ga naar de Plaza in Scheveningen, een hele tent vol met kirrende Haasche guppiesquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:26 schreef BB-King het volgende:
Nathalie is best schattig... dat overdreven gedoe erger ik me niet zo aan.
Ze ging vrolijk verderquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:28 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ok thanks....werdt dat direct aan haar gemeld...of is ze vrolijk verder gegaan met het verblijden van de mannen.. en weet de rest het????
Dat ze gefaald heeft?
En Bewonersquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:28 schreef scanman01 het volgende:
En maar zeuren over het welzijn van Tanja en de baby, maar ze wel zo lang in een rookhuis en bloedheet huis laten zitten zonder dat de deuren open mogen. Goede actie BB
* agRESSIV-e pakt een riemquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, er zijn altijd mannen die dat juist leuk vinden, he?
Ik ben meer voor het voorstel om haar heel hard te slaan.
Ja, ik zou ook vooral niet laten merken dat je wel blij bent dat je niet hoeft te fietsen, terwijl die anderen bijna dood neervallen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:31 schreef BBscanner het volgende:
Grappig dat Rikkert zo begaan is met de Fietsploeg... hij wil zich bij de winnersgroep populair maken....slimme zet van hem! (;
Denkt zeker "Als je wordt gezien met winnaars, wordt je er zelf ook één."quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:31 schreef BBscanner het volgende:
Grappig dat Rikkert zo begaan is met de Fietsploeg... hij wil zich bij de winnersgroep populair maken....slimme zet van hem! (;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |