Wat moet je hier dan ??quote:
Alleen als je zusje zich aanbiedt . . .quote:Op donderdag 1 september 2005 16:38 schreef Sjeen het volgende:
Zonder neuken ook goed?
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Alleen als je zusje zich aanbiedt . . .
Nou, lekker dan . . .quote:
Wat heeft dat ermee te maken?quote:
Wees gerust....de hel staat al op ze te wachten...walgelijk dat ze zich als zoogdieren gedragen.quote:
Zoogdieren fokken niet, die neuken, de mensen hier posten over neukenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:51 schreef wonko het volgende:
[..]
Wees gerust....de hel staat al op ze te wachten...walgelijk dat ze zich als zoogdieren gedragen.
Jij bent de enige hier die ook daadwerkelijk zich als een single gedraagdquote:
Bah, net of het zoogdieren zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoogdieren fokken niet, die neuken, de mensen hier posten over neuken
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij bent de enige hier die ook daadwerkelijk zich als een single gedraagd
En dat heb ik gelezenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Alleen als je zusje zich aanbiedt . . .
saaaiiiiquote:Op donderdag 1 september 2005 16:38 schreef Sjeen het volgende:
Zonder neuken ook goed?
Hebben wij dat dan?quote:
iets voor oerlemans: "typisch single"quote:Op donderdag 1 september 2005 16:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Weuw, ik word gewaardeerd
![]()
Door een man alleen, typisch single-achtig
En damned proud of it.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:51 schreef wonko het volgende:
[..]
Wees gerust....de hel staat al op ze te wachten...walgelijk dat ze zich als zoogdieren gedragen.
Mooi kut of knap kloten dat je geen ketspartner hebt?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
En damned proud of it.
nu nog eerst iemand vinden om mee te neuken
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:00 schreef wonko het volgende:
[..]
Mooi kut of knap kloten dat je geen ketspartner hebt?
helemaal mee eensquote:Op donderdag 1 september 2005 17:00 schreef Godlike02 het volgende:
Ja ontopic graag!
Oiquote:Op donderdag 1 september 2005 17:00 schreef wonko het volgende:
[..]
ontopic? wasda?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:00 schreef Godlike02 het volgende:
Ja ontopic graag!
Ja beetje!quote:Op donderdag 1 september 2005 17:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
helemaal mee eens
heey godt ben je er nog
Nee, monogaamquote:
Ohw. Ja,quote:
is dat niet aan de vroege kant? Of kom je vanaf fryslan?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:03 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat eens richting utrecht op zijn dooie gemak
Hilversumquote:Op donderdag 1 september 2005 17:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
is dat niet aan de vroege kant? Of kom je vanaf fryslan?
Rijdt hij om dan?quote:
Das best lekker moet ik zeggen.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:00 schreef wonko het volgende:
[..]
ik ben un meisjequote:
Vrouw zoekt vrouw?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik ben un meisje
ik wil ook zo'n TT, maar dan anders
Nee, ik ben gewoon klaar met werken en ik ga niet eerst naar het verre oosten om daarna meteen weer in de auto te stappen richting Utrecht. Logisch toch?quote:
Sta je droogquote:Op donderdag 1 september 2005 17:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
Das best lekker moet ik zeggen.
Sta voor het eerst zolang droog
Het is nu ff mannen topicquote:Op donderdag 1 september 2005 17:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik ben un meisje
ik wil ook zo'n TT, maar dan anders
vrouw zoekt een echte manquote:
Ligt eraan door wiequote:Op donderdag 1 september 2005 17:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is nu ff mannen topic![]()
En je bent een vrouw dus je word gezocht
Is dat erfelijk of komt dat van nature?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:11 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Sta je droog. Toont intresse
![]()
Hoi.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:11 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Sta je droog. Toont intresse
![]()
hehehe wat vreemdquote:
ik lurk wel naar jou via msnquote:Op donderdag 1 september 2005 17:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan hebben de lurkers wel wat te zeggen...
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
hehehe wat vreemd
Das alleen voor noodoplossing![]()
ik ben alleen de enige die het meentquote:
Jij weet wat ik bedoelquote:Op donderdag 1 september 2005 17:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Blijf je herhalen wat anderen ook al zeggen...?![]()
![]()
Ben je me niet vergetenquote:Op donderdag 1 september 2005 17:27 schreef Godlike02 het volgende:
Ik meen niet zo veel
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Shit
Dacht dat je naar huis was![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
en bedankt
Ik bedoelde het woordje "me", als in ik meen me niet zoveel
Dat dacht ik ook toen ik je zin lasquote:
Ik ookquote:Op donderdag 1 september 2005 17:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik je zin las
quote:
Vind je het gek ?? Dat is een zo samen geklit stelletje, daar komt niemand meer tussen . . .quote:ben verbannen door Melis en Twist![]()
Ja, geef je kleine zusje maar weer de schuld. Zo ken ik er nog tachtig . . .quote:
Wat hij zegt.quote:
De pooier look dus?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:49 schreef broer het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
(Maar dan met correcte interpunctie en zonder spelfouten en smileys. En natuurlijk uitgesproken met een diepe, donkere stem, begeleid door een kwajongensachtige twinkeling in de ogen.)
Het komt van nature. Sterker nog: het is een gave.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:12 schreef Godlike02 het volgende:
Is dat erfelijk of komt dat van nature?
Ja, maar dan zonder goud en borsthaar.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:49 schreef Anthraxx het volgende:
De pooier look dus?
In dat geval kun je je beter profileren op de plaatselijke VMBO als loverboy.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:50 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, maar dan zonder goud en borsthaar.
Wat geeft jou het idee dat ik dat nog niet doe?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:51 schreef Anthraxx het volgende:
In dat geval kun je je beter profileren op de plaatselijke VMBO als loverboy.
Het feit dat je spelling de gemiddelde VMBO doos overtreft en je niet populair overkomt.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:52 schreef broer het volgende:
[..]
Wat geeft jou het idee dat ik dat nog niet doe?
Ik moet de VMBO-dozen natuurlijk wel wat te bieden hebben. En als dat dan geen populariteit is, dan moet het maar correcte spelling zijn. Het is niet anders.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:54 schreef Anthraxx het volgende:
Het feit dat je spelling de gemiddelde VMBO doos overtreft en je niet populair overkomt.
Je biedt ze toch al veel cadeau's aan? Anders ben je wel een erg slechte loverboy hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:57 schreef broer het volgende:
[..]
Ik moet de VMBO-dozen natuurlijk wel wat te bieden hebben. En als dat dan geen populariteit is, dan moet het maar correcte spelling zijn. Het is niet anders.
Ik bied eigenlijk alleen mezelf aan.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:00 schreef Anthraxx het volgende:
Je biedt ze toch al veel cadeau's aan? Anders ben je wel een erg slechte loverboy hoor.
Ze vallen dan ook niet op bierbuiken maar wel op gespierde hormonen kuurtjes.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:02 schreef broer het volgende:
[..]
Ik bied eigenlijk alleen mezelf aan.
Maar zo langzamerhand kom ik erachter dat dat niet helemaal goed is. Of effect heeft, for that matter.
Elke keer als ik jouw naam zie, heb ik de neiging om naar de kelder te gaan om mijn exemplaar van 'Penikufesin' te zoeken.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:02 schreef Anthraxx het volgende:
Vertel ons eens iets wat wij nog niet weten liefje.
Ik heb een baan.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vertel ons eens iets wat wij nog niet weten liefje.
Welke associatie heb je dan bij mijn naam?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:04 schreef broer het volgende:
Elke keer als ik jouw naam zie, heb ik de neiging om naar de kelder te gaan om mijn exemplaar van 'Penikufesin' te zoeken.
Gelukkig zijn er nog mensen op deze wereld die een goede muzieksmaak hebben.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:04 schreef broer het volgende:
[..]
Elke keer als ik jouw naam zie, heb ik de neiging om naar de kelder te gaan om mijn exemplaar van 'Penikufesin' te zoeken.
Je hebt er geen zak aan, maar je wíst het nog niet.
Seks.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Welke associatie heb je dan bij mijn naam?
Pff... Alsof ik die moeite voor ze zou doen. Ze bekijken het maar. Ik zet mijn biertje hoogstens aan de kant voor een groter biertje.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:03 schreef Anthraxx het volgende:
Ze vallen dan ook niet op bierbuiken maar wel op gespierde hormonen kuurtjes.
Heb jij Duits bloed?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:06 schreef broer het volgende:
[..]
Pff... Alsof ik die moeite voor ze zou doen. Ze bekijken het maar. Ik zet mijn biertje hoogstens aan de kant voor een groter biertje.
Boodschappen doen.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:05 schreef Christine het volgende:
Welke associatie heb je dan bij mijn naam?
Dat verwachten de meeste singles,quote:Op donderdag 1 september 2005 18:04 schreef Christine het volgende:
En als alles goed gaat, kan ik me over een tijdje afmelden in dit topic.
En dan nóg zag ik hem niet aankomen. Misschien ben ik dit topic een beetje ontwend.quote:
Mwoch... Het ding ligt in de kelder en staat dus niet echt hoog op het prioriteitenlijstje.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:05 schreef Anthraxx het volgende:
Gelukkig zijn er nog mensen op deze wereld die een goede muzieksmaak hebben.
Bij mij ziet het er wat rooskleuriger uit dan bij de meeste singles.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat verwachten de meeste singles,.
Definieer 'laatst'.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:09 schreef broer het volgende:
[..]
Mwoch... Het ding ligt in de kelder en staat dus niet echt hoog op het prioriteitenlijstje.
Bovendien verweet je me laatst een slechte muzieksmaak. Make up your mind!
Zwart? Paars? Roze? Rood?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Bij mij ziet het er wat rooskleuriger uit dan bij de meeste singles.
Hoezo? Heb je dorst?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:07 schreef Anthraxx het volgende:
Heb jij Duits bloed?
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Bij mij ziet het er wat rooskleuriger uit dan bij de meeste singles.
'Laatst' als in: 'toen'. Kortom: lees maar terug.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:10 schreef Anthraxx het volgende:
Definieer 'laatst'.
Dat zegt iedereen hier een tijdje.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:12 schreef Frezer het volgende:
[..], dat zeg je nu ook al een tijdje.
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:04 schreef Christine het volgende:
En als alles goed gaat, kan ik me over een tijdje afmelden in dit topic.
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:12 schreef broer het volgende:
[..]
'Laatst' als in: 'toen'. Kortom: lees maar terug.
En nu ga ik echt eten.
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen hier een tijdje.
Ook goeienavond . . .quote:
Deed ik vroeger wel vaker hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 17:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
[..]
Vind je het gek ?? Dat is een zo samen geklit stelletje, daar komt niemand meer tussen . . .
[..]
Ja, geef je kleine zusje maar weer de schuld. Zo ken ik er nog tachtig . . .![]()
![]()
Ik was op weg naar huisquote:Op donderdag 1 september 2005 17:57 schreef broer het volgende:
[..]
Ik moet de VMBO-dozen natuurlijk wel wat te bieden hebben. En als dat dan geen populariteit is, dan moet het maar correcte spelling zijn. Het is niet anders.
Ondertussen reageert Mukie maar niet op mijn uitnodiging. Als het zo lang moet duren, hoeft het niet hoor.
En ?? Werkte het ??quote:
Ik heb vandaag op tijd gegeten. En snel: bij de AH To Go een magnetronmaaltijd gehaald die ik bij gebrek aan magnetron in een pan water heb geflikkerd. Het was niet te vreten, maar ik kan er weer tegen aan.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:51 schreef thaleia het volgende:
En dan nu over de meer belangrijke dingen des levens: wat gaan jullie eten?
Meestal wel... alleen had Ynske snel door dat het andersom natuurlijk ook werktquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:06 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag op tijd gegeten. En snel: bij de AH To Go een magnetronmaaltijd gehaald die ik bij gebrek aan magnetron in een pan water heb geflikkerd. Het was niet te vreten, maar ik kan er weer tegen aan..
Mijn maaltijd was ook weinig verheffend, maar ik ga er van uit dat Ynske ons het één en ander voorschotelt. Ik hoorde dat ze de hele middag in de keuken gestaan heeftquote:Op donderdag 1 september 2005 19:06 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag op tijd gegeten. En snel: bij de AH To Go een magnetronmaaltijd gehaald die ik bij gebrek aan magnetron in een pan water heb geflikkerd. Het was niet te vreten, maar ik kan er weer tegen aan..
Sjop till you drop dus! Jeuj!quote:Op donderdag 1 september 2005 19:19 schreef Mukie het volgende:
Terug en ik heb leuk nieuws.
Krijgt dr spaarloon centjes
mooi haarquote:Op donderdag 1 september 2005 19:31 schreef thaleia het volgende:
Ik eet een studentenprut van pasta met spinazie en spekjes enzo
Tijd voor een nieuwe autoquote:
van?quote:Op donderdag 1 september 2005 19:22 schreef JeeWeeTje het volgende:
Mis nog steeds wat aanbiedingen..
mjum!quote:Op donderdag 1 september 2005 19:31 schreef thaleia het volgende:
Ik eet een studentenprut van pasta met spinazie en spekjes enzo
Meestal eet ik wel goed hoor, maar ik heb nu wat minder tijd, ik eet nl meestal zelden voor 20:00.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
en dan denken mijn ouders dan ik het nooit ga overleven als ik op mezelf woon
Ga je ook naar Ynske?quote:Op donderdag 1 september 2005 19:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Meestal eet ik wel goed hoor, maar ik heb nu wat minder tijd, ik eet nl meestal zelden voor 20:00.
Vrouwen die gezocht worden door de man... In deze tijd van uitverkoop wel mooi om dan gewoon een vrouw als aanbieding te krijgen..quote:
Als je bedenkt dat ik trou mn centjes heb gegeven elke maand van 2001 tot 2004quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:37 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
Vrouwen die gezocht worden door de man... In deze tijd van uitverkoop wel mooi om dan gewoon een vrouw als aanbieding te krijgen..
Hier heb je mijn spaarloon.... Je hoeft haar niet in te pakken hoor, neem haar zo wel mee...
Man zoekt breezah?? Maar ja, moet ik niet gaan winkelen in de pc hoofdstraat zeker..quote:Op donderdag 1 september 2005 19:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Denk dan dat je meer geluk hebt int breezahtopic
ijsmeisquote:Op donderdag 1 september 2005 19:41 schreef Fwnk het volgende:
ow, wacht,
*ingeving krijg*
die hoste ik voor ijsmeis
ik haal em wel weg
echt welquote:Op donderdag 1 september 2005 20:03 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
excuus, praat er ook alleen over, spaarloon is niet toereikend genoeg om er te parkeren.
mijn lieverdje is datquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
mijn lieverdje is dat
Zo schattig
Nope, niet iedereen . . .quote:Op donderdag 1 september 2005 21:01 schreef fembol het volgende:
iedereen is hanging the beast out vanaaf.... saai hoor.
Ik vind d'r maar sneu.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
mijn lieverdje is dat
Zo schattig
ik werk aan mijn scriptie...quote:Op donderdag 1 september 2005 21:04 schreef 907 het volgende:
nope ... ik hang er ook nog half ... tussen m`n schoolopdracht in
we`re keeping it alive!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:05 schreef fembol het volgende:
maar het topic is op sterven na dood!![]()
Da's mooi. Als watte ??quote:
Ja Boris, is al goed Boris . . .quote:Op donderdag 1 september 2005 21:10 schreef fembol het volgende:
Keep the topic alive!!
One day flyquote:Op donderdag 1 september 2005 21:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ja Boris, is al goed Boris . . .
Daar hoor je ook tegenwoordig niks meer van . . .![]()
![]()
Dacht al dat het persoonlijk wasquote:Op donderdag 1 september 2005 21:19 schreef Godlike02 het volgende:
Bijna iedereen standaard in verband met werk!
Druk met niks doen . . .quote:
Ga dan wat doen!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Druk met niks doen . . .
Tjezus, ik verveel me te tyfus . . .![]()
![]()
![]()
![]()
Help mij dan even met een kastquote:Op donderdag 1 september 2005 21:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Druk met niks doen . . .
![]()
![]()
![]()
oeh, samen in de kast !quote:Op donderdag 1 september 2005 21:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Help mij dan even met een kast![]()
O jee . . .quote:Op donderdag 1 september 2005 21:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Help mij dan even met een kast![]()
Heb nog een kast die in elkaar moet, en ik kan wel wat hulp gebruiken!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Druk met niks doen . . .
![]()
![]()
![]()
verdorie, ik dacht alleen maar verplaatsen ...quote:Op donderdag 1 september 2005 21:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb nog een kast die in elkaar moet, en ik kan wel wat hulp gebruiken!
Nee, niet bij Ikeaquote:Op donderdag 1 september 2005 21:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
O jee . . .
Weer ff bij de Ikea geshopt ??
Dit is leuker! Ik ben al even een prijsje aan het zoeken!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:35 schreef 907 het volgende:
[..]
ze kan t ook gewoon vertellen, ipv zitten gokken
Is goed hoor. Waar mag ik heen kachellen ??quote:Op donderdag 1 september 2005 21:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Heb nog een kast die in elkaar moet, en ik kan wel wat hulp gebruiken!
Nee, ook geen Praxis. Prijsje wordt nu wel steeds kleinerquote:Op donderdag 1 september 2005 21:38 schreef Godlike02 het volgende:
Praxis?
Fryslân!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is goe dhoor. Waar mag ik heen kachellen ??![]()
![]()
Daar helemaal, da's een aardig endje . . .quote:
Franeker ongeveerquote:Op donderdag 1 september 2005 21:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daar helemaal, da's een aardig endje . . .
Welke plaats ??
Zo'n drie-straten gehucht zeker ?? Daar heb je er heel veel van in Friesland . . .quote:
De Gamma dan ??quote:
1010 inwoners hier ongeveerquote:Op donderdag 1 september 2005 21:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zo'n drie-straten gehucht zeker ?? Daar heb je er heel veel van in Friesland . . .
Toen m'n vrouw nog leefde en ik familie in Friesland had (a long time ago), kwam ik vaak in de omgeving van Wolvega. Jaaahhh, dat waren nog eens tijden . . .![]()
![]()
Ja zeg, de lokale bouwmarkten daar in Friesland zijn ons onbekend hier in de rest van het land . . .quote:
Nope ook geen lokale bouwmarkt!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ja zeg, de lokale bouwmarkten daar in Friesland zijn ons onbekend hier in de rest van het land . . .![]()
![]()
Crap! Waarom kom ik er niet op . . .quote:Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef fembol het volgende:
Leenbakker?
Pas maar op dat Beau het niet inpikt!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:03 schreef Phydomir het volgende:
Fok! is traag. Ik ben moe. Dus toedeledoe.
* Phydomir : Rijmwonder
Juridisch secretaresse met uitstekende doorgroeimogelijkheden binnen mijn eigen vakgebied (richting communicatiemedewerker/adviseur).quote:
Erg he. Maar het is even ter overbrugging. Heb momenteel weinig geld, is een leuk bureau en we zien over een jaar of misschien over twee jaar wel weer.quote:
Nasty kwaliteit heb je dan.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef fembol het volgende:
Leenbakker?
Gefeliciteerd lady, er is niks zo mooi als het leven in de juridische wereldquote:Op donderdag 1 september 2005 22:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Juridisch secretaresse met uitstekende doorgroeimogelijkheden binnen mijn eigen vakgebied (richting communicatiemedewerker/adviseur).
Ik moet alleen nog zeggen dat ik het wil doen en onderhandelen over het salaris.
Da's leuk toch voor je ?? Mij is het allemaal te theoretisch, maar als je het leuk vind en je kan overeen komen dan moet je er voor gaan. Heb je in ieder geval zekerheid voor de komende jaren . . .quote:Op donderdag 1 september 2005 22:10 schreef Christine het volgende:
Juridisch secretaresse met uitstekende doorgroeimogelijkheden binnen mijn eigen vakgebied (richting communicatiemedewerker/adviseur).
Ik moet alleen nog zeggen dat ik het wil doen en onderhandelen over het salaris.![]()
ik heb ook van die rommel binnenstaan hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 22:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Erg he. Maar het is even ter overbrugging. Heb momenteel weinig geld, is een leuk bureau en we zien over een jaar of misschien over twee jaar wel weer.
Heb er geen moeite mee. Het is een leuke prijs voor als je iets nodig hebt.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:21 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb ook van die rommel binnenstaan hoor
andere zaak zelfde rommel
Dan is het goed, dan wil ik wel even met jou knuffelen!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Met, meer zit er echt niet in.
Alles beter dan gistermiddag 18.00 uur.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alles nog beter dan voor de date??
Mooi.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan is het goed, dan wil ik wel even met jou knuffelen!
Ben blij voor je. Heb het niet echt gevolgd, maar weet dat je een moment sober bent geweest en dat het toen weer leuk was. Hoop dat het de goede kant op blijft gaan!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:32 schreef fembol het volgende:
[..]
Alles beter dan gistermiddag 18.00 uur.
Er is nog hoop en ik kreeg een lief smsje![]()
Ik heb het woord impotent nog niet genoemd hoor. Een geklede knuffel kan ook heerlijk zijn!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Impotent? No, not by far...
vooral als tranceptor zij handen in de positie van je avatar mag houdenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb het woord impotent nog niet genoemd hoor. Een geklede knuffel kan ook heerlijk zijn!
ook als het niet naakt is kan het met zijn tween gezelliger zijn. Over het algemeen heeft het wel met het geslacht van de tegenpartij te maken iddquote:Op donderdag 1 september 2005 22:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Met naakt knuffelen wel ja![]()
maar die wil niet naakt knuffelenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:38 schreef komrad het volgende:
[..]
vooral als tranceptor zij handen in de positie van je avatar mag houden
sorry te flauw maar ik kan het niet laten
Vergeet niet dat persoonlijkheid ook nog een belangrijke factor is!!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:39 schreef komrad het volgende:
[..]
ook als het niet naakt is kan het met zijn tween gezelliger zijn. Over het algemeen heeft het wel met het geslacht van de tegenpartij te maken idd
ach je mag je slipje aanhoudenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
maar die wil niet naakt knuffelen![]()
natuurlijk maar dat is zo vanzelfsprekend dat ik als basaal veronderstelquote:Op donderdag 1 september 2005 22:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vergeet niet dat persoonlijkheid ook nog een belangrijke factor is!!
Er zijn mensen die dat nog wel eens willen vergeten. Die knuffelen om de knuffel en niet om het gevoel wat er achter zit. Maar zo steken ook vele relaties in elkaar.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:44 schreef komrad het volgende:
[..]
natuurlijk maar dat is zo vanzelfsprekend dat ik als basaal veronderstel
ach wat moet ik er verder van zeggen, logisch dus, zie onderschriftquote:Op donderdag 1 september 2005 22:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat nog wel eens willen vergeten. Die knuffelen om de knuffel en niet om het gevoel wat er achter zit. Maar zo steken ook vele relaties in elkaar.
Met iemand discussieren die het met je eens is, is niet leukquote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef komrad het volgende:
[..]
ach wat moet ik er verder van zeggen, logisch dus, zie onderschrift
name your topic, ik heb altijd een meningquote:Op donderdag 1 september 2005 22:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Met iemand discussieren die het met je eens is, is niet leuk![]()
Teken dat het nu weer afgelopen is, of weet jij nog wat??
Ik ook, maar soms houd ik em voor me, omdat ik altijd al met mijn mening kom en ik zo benieuwd ben naar die van een anderquote:Op donderdag 1 september 2005 22:49 schreef komrad het volgende:
[..]
name your topic, ik heb altijd een mening
bouwvakker haha, hoe clichequote:Op donderdag 1 september 2005 22:51 schreef fembol het volgende:
Het is klote als je altijd degene moet zijn die het initiatief neemt.
Bouwvakker vist naar nieuwe date, maar durft niet te vragen....
discussie, mmhmmm weet zo niets maar ga ook zo pittenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ook, maar soms houd ik em voor me, omdat ik altijd al met mijn mening kom en ik zo benieuwd ben naar die van een ander![]()
voor mijn gevoel vinden vrouwen bouwvakkers nogal aantrekkelijkquote:
Dit is geen doorsnee bouwvakker. Normaal gesproken ben ik niet zo van de bouwvakkers....quote:Op donderdag 1 september 2005 22:53 schreef komrad het volgende:
[..]
voor mijn gevoel vinden vrouwen bouwvakkers nogal aantrekkelijk
laat ik nu geen bouwvakker zijn
Nou, bij mij zit je dan fout met dat gevoel. Maar ik ben ook geen standaardvrouwquote:Op donderdag 1 september 2005 22:53 schreef komrad het volgende:
[..]
voor mijn gevoel vinden vrouwen bouwvakkers nogal aantrekkelijk
laat ik nu geen bouwvakker zijn
Dit is JOUW bouwvakkerquote:Op donderdag 1 september 2005 22:54 schreef fembol het volgende:
[..]
Dit is geen doorsnee bouwvakker. Normaal gesproken ben ik niet zo van de bouwvakkers....
haha voel ik hier een hintquote:Op donderdag 1 september 2005 22:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou, bij mij zit je dan fout met dat gevoel. Maar ik ben ook geen standaardvrouw![]()
slaap lekker poppiequote:Op donderdag 1 september 2005 22:57 schreef fembol het volgende:
Maar nu ga ik slapen.
Bis morgen meisjes!![]()
En Bouwvakkers![]()
![]()
En ander mannelijk volk![]()
jouw gevoel is niet meer goed he, zo laat op de avondquote:Op donderdag 1 september 2005 22:57 schreef komrad het volgende:
[..]
haha voel ik hier een hint
onzin neemt toe
bijna!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:59 schreef Tranceptor het volgende:
En? Al iemand jarig?
nee idd, zal wel door de drank komenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jouw gevoel is niet meer goed he, zo laat op de avond![]()
Ynske toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:59 schreef Tranceptor het volgende:
En? Al iemand jarig?
Jij morgen ??quote:Op donderdag 1 september 2005 23:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
bijna!
ben je morgen vrij dan, dat je je nu even lekker kan laten gaan??quote:Op donderdag 1 september 2005 23:01 schreef komrad het volgende:
[..]
nee idd, zal wel door de drank komen
nee ik ga nu slapen morgen gewoon werkenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ben je morgen vrij dan, dat je je nu even lekker kan laten gaan??
Net geweestquote:Op donderdag 1 september 2005 22:59 schreef Tranceptor het volgende:
En? Al iemand jarig?
dag poppiequote:Op donderdag 1 september 2005 23:04 schreef komrad het volgende:
[..]
nee ik ga nu slapen morgen gewoon werken
laters luitjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |