Help mij dan even met een kastquote:Op donderdag 1 september 2005 21:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Druk met niks doen . . .
Tjezus, ik verveel me te tyfus . . .![]()
![]()
![]()
![]()
oeh, samen in de kast !quote:Op donderdag 1 september 2005 21:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Help mij dan even met een kast![]()
O jee . . .quote:Op donderdag 1 september 2005 21:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Help mij dan even met een kast![]()
Heb nog een kast die in elkaar moet, en ik kan wel wat hulp gebruiken!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Druk met niks doen . . .
Tjezus, ik verveel me te tyfus . . .![]()
![]()
![]()
![]()
verdorie, ik dacht alleen maar verplaatsen ...quote:Op donderdag 1 september 2005 21:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb nog een kast die in elkaar moet, en ik kan wel wat hulp gebruiken!
Nee, niet bij Ikeaquote:Op donderdag 1 september 2005 21:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
O jee . . .
Weer ff bij de Ikea geshopt ??
Dit is leuker! Ik ben al even een prijsje aan het zoeken!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:35 schreef 907 het volgende:
[..]
ze kan t ook gewoon vertellen, ipv zitten gokken
Is goed hoor. Waar mag ik heen kachellen ??quote:Op donderdag 1 september 2005 21:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Heb nog een kast die in elkaar moet, en ik kan wel wat hulp gebruiken!
Nee, ook geen Praxis. Prijsje wordt nu wel steeds kleinerquote:Op donderdag 1 september 2005 21:38 schreef Godlike02 het volgende:
Praxis?
Fryslân!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is goe dhoor. Waar mag ik heen kachellen ??![]()
![]()
Daar helemaal, da's een aardig endje . . .quote:
Franeker ongeveerquote:Op donderdag 1 september 2005 21:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daar helemaal, da's een aardig endje . . .
Welke plaats ??
Zo'n drie-straten gehucht zeker ?? Daar heb je er heel veel van in Friesland . . .quote:
De Gamma dan ??quote:
1010 inwoners hier ongeveerquote:Op donderdag 1 september 2005 21:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zo'n drie-straten gehucht zeker ?? Daar heb je er heel veel van in Friesland . . .
Toen m'n vrouw nog leefde en ik familie in Friesland had (a long time ago), kwam ik vaak in de omgeving van Wolvega. Jaaahhh, dat waren nog eens tijden . . .![]()
![]()
Ja zeg, de lokale bouwmarkten daar in Friesland zijn ons onbekend hier in de rest van het land . . .quote:
Nope ook geen lokale bouwmarkt!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ja zeg, de lokale bouwmarkten daar in Friesland zijn ons onbekend hier in de rest van het land . . .![]()
![]()
Crap! Waarom kom ik er niet op . . .quote:Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef fembol het volgende:
Leenbakker?
Pas maar op dat Beau het niet inpikt!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:03 schreef Phydomir het volgende:
Fok! is traag. Ik ben moe. Dus toedeledoe.
* Phydomir : Rijmwonder
Juridisch secretaresse met uitstekende doorgroeimogelijkheden binnen mijn eigen vakgebied (richting communicatiemedewerker/adviseur).quote:
Erg he. Maar het is even ter overbrugging. Heb momenteel weinig geld, is een leuk bureau en we zien over een jaar of misschien over twee jaar wel weer.quote:
Nasty kwaliteit heb je dan.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:01 schreef fembol het volgende:
Leenbakker?
Gefeliciteerd lady, er is niks zo mooi als het leven in de juridische wereldquote:Op donderdag 1 september 2005 22:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Juridisch secretaresse met uitstekende doorgroeimogelijkheden binnen mijn eigen vakgebied (richting communicatiemedewerker/adviseur).
Ik moet alleen nog zeggen dat ik het wil doen en onderhandelen over het salaris.
Da's leuk toch voor je ?? Mij is het allemaal te theoretisch, maar als je het leuk vind en je kan overeen komen dan moet je er voor gaan. Heb je in ieder geval zekerheid voor de komende jaren . . .quote:Op donderdag 1 september 2005 22:10 schreef Christine het volgende:
Juridisch secretaresse met uitstekende doorgroeimogelijkheden binnen mijn eigen vakgebied (richting communicatiemedewerker/adviseur).
Ik moet alleen nog zeggen dat ik het wil doen en onderhandelen over het salaris.![]()
ik heb ook van die rommel binnenstaan hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 22:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Erg he. Maar het is even ter overbrugging. Heb momenteel weinig geld, is een leuk bureau en we zien over een jaar of misschien over twee jaar wel weer.
Heb er geen moeite mee. Het is een leuke prijs voor als je iets nodig hebt.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:21 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb ook van die rommel binnenstaan hoor
andere zaak zelfde rommel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |