Boodschappen doen.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:05 schreef Christine het volgende:
Welke associatie heb je dan bij mijn naam?
Dat verwachten de meeste singles,quote:Op donderdag 1 september 2005 18:04 schreef Christine het volgende:
En als alles goed gaat, kan ik me over een tijdje afmelden in dit topic.
En dan nóg zag ik hem niet aankomen. Misschien ben ik dit topic een beetje ontwend.quote:
Mwoch... Het ding ligt in de kelder en staat dus niet echt hoog op het prioriteitenlijstje.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:05 schreef Anthraxx het volgende:
Gelukkig zijn er nog mensen op deze wereld die een goede muzieksmaak hebben.
Bij mij ziet het er wat rooskleuriger uit dan bij de meeste singles.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat verwachten de meeste singles,.
Definieer 'laatst'.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:09 schreef broer het volgende:
[..]
Mwoch... Het ding ligt in de kelder en staat dus niet echt hoog op het prioriteitenlijstje.
Bovendien verweet je me laatst een slechte muzieksmaak. Make up your mind!
Zwart? Paars? Roze? Rood?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Bij mij ziet het er wat rooskleuriger uit dan bij de meeste singles.
Hoezo? Heb je dorst?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:07 schreef Anthraxx het volgende:
Heb jij Duits bloed?
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Bij mij ziet het er wat rooskleuriger uit dan bij de meeste singles.
'Laatst' als in: 'toen'. Kortom: lees maar terug.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:10 schreef Anthraxx het volgende:
Definieer 'laatst'.
Dat zegt iedereen hier een tijdje.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:12 schreef Frezer het volgende:
[..], dat zeg je nu ook al een tijdje.
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:04 schreef Christine het volgende:
En als alles goed gaat, kan ik me over een tijdje afmelden in dit topic.
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:12 schreef broer het volgende:
[..]
'Laatst' als in: 'toen'. Kortom: lees maar terug.
En nu ga ik echt eten.
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen hier een tijdje.
Ook goeienavond . . .quote:
Deed ik vroeger wel vaker hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 17:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
[..]
Vind je het gek ?? Dat is een zo samen geklit stelletje, daar komt niemand meer tussen . . .
[..]
Ja, geef je kleine zusje maar weer de schuld. Zo ken ik er nog tachtig . . .![]()
![]()
Ik was op weg naar huisquote:Op donderdag 1 september 2005 17:57 schreef broer het volgende:
[..]
Ik moet de VMBO-dozen natuurlijk wel wat te bieden hebben. En als dat dan geen populariteit is, dan moet het maar correcte spelling zijn. Het is niet anders.
Ondertussen reageert Mukie maar niet op mijn uitnodiging. Als het zo lang moet duren, hoeft het niet hoor.
En ?? Werkte het ??quote:
Ik heb vandaag op tijd gegeten. En snel: bij de AH To Go een magnetronmaaltijd gehaald die ik bij gebrek aan magnetron in een pan water heb geflikkerd. Het was niet te vreten, maar ik kan er weer tegen aan.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:51 schreef thaleia het volgende:
En dan nu over de meer belangrijke dingen des levens: wat gaan jullie eten?
Meestal wel... alleen had Ynske snel door dat het andersom natuurlijk ook werktquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:06 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag op tijd gegeten. En snel: bij de AH To Go een magnetronmaaltijd gehaald die ik bij gebrek aan magnetron in een pan water heb geflikkerd. Het was niet te vreten, maar ik kan er weer tegen aan..
Mijn maaltijd was ook weinig verheffend, maar ik ga er van uit dat Ynske ons het één en ander voorschotelt. Ik hoorde dat ze de hele middag in de keuken gestaan heeftquote:Op donderdag 1 september 2005 19:06 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag op tijd gegeten. En snel: bij de AH To Go een magnetronmaaltijd gehaald die ik bij gebrek aan magnetron in een pan water heb geflikkerd. Het was niet te vreten, maar ik kan er weer tegen aan..
Sjop till you drop dus! Jeuj!quote:Op donderdag 1 september 2005 19:19 schreef Mukie het volgende:
Terug en ik heb leuk nieuws.
Krijgt dr spaarloon centjes
mooi haarquote:Op donderdag 1 september 2005 19:31 schreef thaleia het volgende:
Ik eet een studentenprut van pasta met spinazie en spekjes enzo
Tijd voor een nieuwe autoquote:
van?quote:Op donderdag 1 september 2005 19:22 schreef JeeWeeTje het volgende:
Mis nog steeds wat aanbiedingen..
mjum!quote:Op donderdag 1 september 2005 19:31 schreef thaleia het volgende:
Ik eet een studentenprut van pasta met spinazie en spekjes enzo
Meestal eet ik wel goed hoor, maar ik heb nu wat minder tijd, ik eet nl meestal zelden voor 20:00.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
en dan denken mijn ouders dan ik het nooit ga overleven als ik op mezelf woon
Ga je ook naar Ynske?quote:Op donderdag 1 september 2005 19:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Meestal eet ik wel goed hoor, maar ik heb nu wat minder tijd, ik eet nl meestal zelden voor 20:00.
Vrouwen die gezocht worden door de man... In deze tijd van uitverkoop wel mooi om dan gewoon een vrouw als aanbieding te krijgen..quote:
Als je bedenkt dat ik trou mn centjes heb gegeven elke maand van 2001 tot 2004quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:37 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
Vrouwen die gezocht worden door de man... In deze tijd van uitverkoop wel mooi om dan gewoon een vrouw als aanbieding te krijgen..
Hier heb je mijn spaarloon.... Je hoeft haar niet in te pakken hoor, neem haar zo wel mee...
Man zoekt breezah?? Maar ja, moet ik niet gaan winkelen in de pc hoofdstraat zeker..quote:Op donderdag 1 september 2005 19:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Denk dan dat je meer geluk hebt int breezahtopic
ijsmeisquote:Op donderdag 1 september 2005 19:41 schreef Fwnk het volgende:
ow, wacht,
*ingeving krijg*
die hoste ik voor ijsmeis
ik haal em wel weg
echt welquote:Op donderdag 1 september 2005 20:03 schreef JeeWeeTje het volgende:
[..]
excuus, praat er ook alleen over, spaarloon is niet toereikend genoeg om er te parkeren.
mijn lieverdje is datquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
mijn lieverdje is dat
Zo schattig
Nope, niet iedereen . . .quote:Op donderdag 1 september 2005 21:01 schreef fembol het volgende:
iedereen is hanging the beast out vanaaf.... saai hoor.
Ik vind d'r maar sneu.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
mijn lieverdje is dat
Zo schattig
ik werk aan mijn scriptie...quote:Op donderdag 1 september 2005 21:04 schreef 907 het volgende:
nope ... ik hang er ook nog half ... tussen m`n schoolopdracht in
we`re keeping it alive!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:05 schreef fembol het volgende:
maar het topic is op sterven na dood!![]()
Da's mooi. Als watte ??quote:
Ja Boris, is al goed Boris . . .quote:Op donderdag 1 september 2005 21:10 schreef fembol het volgende:
Keep the topic alive!!
One day flyquote:Op donderdag 1 september 2005 21:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ja Boris, is al goed Boris . . .
Daar hoor je ook tegenwoordig niks meer van . . .![]()
![]()
Dacht al dat het persoonlijk wasquote:Op donderdag 1 september 2005 21:19 schreef Godlike02 het volgende:
Bijna iedereen standaard in verband met werk!
Druk met niks doen . . .quote:
Ga dan wat doen!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Druk met niks doen . . .
Tjezus, ik verveel me te tyfus . . .![]()
![]()
![]()
![]()
Help mij dan even met een kastquote:Op donderdag 1 september 2005 21:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Druk met niks doen . . .
Tjezus, ik verveel me te tyfus . . .![]()
![]()
![]()
![]()
oeh, samen in de kast !quote:Op donderdag 1 september 2005 21:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Help mij dan even met een kast![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |