Dan is het goed, dan wil ik wel even met jou knuffelen!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Met, meer zit er echt niet in.
Alles beter dan gistermiddag 18.00 uur.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alles nog beter dan voor de date??
Mooi.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan is het goed, dan wil ik wel even met jou knuffelen!
Ben blij voor je. Heb het niet echt gevolgd, maar weet dat je een moment sober bent geweest en dat het toen weer leuk was. Hoop dat het de goede kant op blijft gaan!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:32 schreef fembol het volgende:
[..]
Alles beter dan gistermiddag 18.00 uur.
Er is nog hoop en ik kreeg een lief smsje![]()
Ik heb het woord impotent nog niet genoemd hoor. Een geklede knuffel kan ook heerlijk zijn!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Impotent? No, not by far...
vooral als tranceptor zij handen in de positie van je avatar mag houdenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb het woord impotent nog niet genoemd hoor. Een geklede knuffel kan ook heerlijk zijn!
ook als het niet naakt is kan het met zijn tween gezelliger zijn. Over het algemeen heeft het wel met het geslacht van de tegenpartij te maken iddquote:Op donderdag 1 september 2005 22:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Met naakt knuffelen wel ja![]()
maar die wil niet naakt knuffelenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:38 schreef komrad het volgende:
[..]
vooral als tranceptor zij handen in de positie van je avatar mag houden
sorry te flauw maar ik kan het niet laten
Vergeet niet dat persoonlijkheid ook nog een belangrijke factor is!!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:39 schreef komrad het volgende:
[..]
ook als het niet naakt is kan het met zijn tween gezelliger zijn. Over het algemeen heeft het wel met het geslacht van de tegenpartij te maken idd
ach je mag je slipje aanhoudenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
maar die wil niet naakt knuffelen![]()
natuurlijk maar dat is zo vanzelfsprekend dat ik als basaal veronderstelquote:Op donderdag 1 september 2005 22:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vergeet niet dat persoonlijkheid ook nog een belangrijke factor is!!
Er zijn mensen die dat nog wel eens willen vergeten. Die knuffelen om de knuffel en niet om het gevoel wat er achter zit. Maar zo steken ook vele relaties in elkaar.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:44 schreef komrad het volgende:
[..]
natuurlijk maar dat is zo vanzelfsprekend dat ik als basaal veronderstel
ach wat moet ik er verder van zeggen, logisch dus, zie onderschriftquote:Op donderdag 1 september 2005 22:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat nog wel eens willen vergeten. Die knuffelen om de knuffel en niet om het gevoel wat er achter zit. Maar zo steken ook vele relaties in elkaar.
Met iemand discussieren die het met je eens is, is niet leukquote:Op donderdag 1 september 2005 22:47 schreef komrad het volgende:
[..]
ach wat moet ik er verder van zeggen, logisch dus, zie onderschrift
name your topic, ik heb altijd een meningquote:Op donderdag 1 september 2005 22:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Met iemand discussieren die het met je eens is, is niet leuk![]()
Teken dat het nu weer afgelopen is, of weet jij nog wat??
Ik ook, maar soms houd ik em voor me, omdat ik altijd al met mijn mening kom en ik zo benieuwd ben naar die van een anderquote:Op donderdag 1 september 2005 22:49 schreef komrad het volgende:
[..]
name your topic, ik heb altijd een mening
bouwvakker haha, hoe clichequote:Op donderdag 1 september 2005 22:51 schreef fembol het volgende:
Het is klote als je altijd degene moet zijn die het initiatief neemt.
Bouwvakker vist naar nieuwe date, maar durft niet te vragen....
discussie, mmhmmm weet zo niets maar ga ook zo pittenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ook, maar soms houd ik em voor me, omdat ik altijd al met mijn mening kom en ik zo benieuwd ben naar die van een ander![]()
voor mijn gevoel vinden vrouwen bouwvakkers nogal aantrekkelijkquote:
Dit is geen doorsnee bouwvakker. Normaal gesproken ben ik niet zo van de bouwvakkers....quote:Op donderdag 1 september 2005 22:53 schreef komrad het volgende:
[..]
voor mijn gevoel vinden vrouwen bouwvakkers nogal aantrekkelijk
laat ik nu geen bouwvakker zijn
Nou, bij mij zit je dan fout met dat gevoel. Maar ik ben ook geen standaardvrouwquote:Op donderdag 1 september 2005 22:53 schreef komrad het volgende:
[..]
voor mijn gevoel vinden vrouwen bouwvakkers nogal aantrekkelijk
laat ik nu geen bouwvakker zijn
Dit is JOUW bouwvakkerquote:Op donderdag 1 september 2005 22:54 schreef fembol het volgende:
[..]
Dit is geen doorsnee bouwvakker. Normaal gesproken ben ik niet zo van de bouwvakkers....
haha voel ik hier een hintquote:Op donderdag 1 september 2005 22:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou, bij mij zit je dan fout met dat gevoel. Maar ik ben ook geen standaardvrouw![]()
slaap lekker poppiequote:Op donderdag 1 september 2005 22:57 schreef fembol het volgende:
Maar nu ga ik slapen.
Bis morgen meisjes!![]()
En Bouwvakkers![]()
![]()
En ander mannelijk volk![]()
jouw gevoel is niet meer goed he, zo laat op de avondquote:Op donderdag 1 september 2005 22:57 schreef komrad het volgende:
[..]
haha voel ik hier een hint
onzin neemt toe
bijna!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:59 schreef Tranceptor het volgende:
En? Al iemand jarig?
nee idd, zal wel door de drank komenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jouw gevoel is niet meer goed he, zo laat op de avond![]()
Ynske toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:59 schreef Tranceptor het volgende:
En? Al iemand jarig?
Jij morgen ??quote:Op donderdag 1 september 2005 23:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
bijna!
ben je morgen vrij dan, dat je je nu even lekker kan laten gaan??quote:Op donderdag 1 september 2005 23:01 schreef komrad het volgende:
[..]
nee idd, zal wel door de drank komen
nee ik ga nu slapen morgen gewoon werkenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ben je morgen vrij dan, dat je je nu even lekker kan laten gaan??
Net geweestquote:Op donderdag 1 september 2005 22:59 schreef Tranceptor het volgende:
En? Al iemand jarig?
dag poppiequote:Op donderdag 1 september 2005 23:04 schreef komrad het volgende:
[..]
nee ik ga nu slapen morgen gewoon werken
laters luitjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |