Wat moet je hier dan ??quote:
Alleen als je zusje zich aanbiedt . . .quote:Op donderdag 1 september 2005 16:38 schreef Sjeen het volgende:
Zonder neuken ook goed?
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Alleen als je zusje zich aanbiedt . . .
Nou, lekker dan . . .quote:
Wat heeft dat ermee te maken?quote:
Wees gerust....de hel staat al op ze te wachten...walgelijk dat ze zich als zoogdieren gedragen.quote:
Zoogdieren fokken niet, die neuken, de mensen hier posten over neukenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:51 schreef wonko het volgende:
[..]
Wees gerust....de hel staat al op ze te wachten...walgelijk dat ze zich als zoogdieren gedragen.
Jij bent de enige hier die ook daadwerkelijk zich als een single gedraagdquote:
Bah, net of het zoogdieren zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoogdieren fokken niet, die neuken, de mensen hier posten over neuken
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij bent de enige hier die ook daadwerkelijk zich als een single gedraagd
En dat heb ik gelezenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Alleen als je zusje zich aanbiedt . . .
saaaiiiiquote:Op donderdag 1 september 2005 16:38 schreef Sjeen het volgende:
Zonder neuken ook goed?
Hebben wij dat dan?quote:
iets voor oerlemans: "typisch single"quote:Op donderdag 1 september 2005 16:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Weuw, ik word gewaardeerd
![]()
Door een man alleen, typisch single-achtig
En damned proud of it.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:51 schreef wonko het volgende:
[..]
Wees gerust....de hel staat al op ze te wachten...walgelijk dat ze zich als zoogdieren gedragen.
Mooi kut of knap kloten dat je geen ketspartner hebt?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
En damned proud of it.
nu nog eerst iemand vinden om mee te neuken
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:00 schreef wonko het volgende:
[..]
Mooi kut of knap kloten dat je geen ketspartner hebt?
helemaal mee eensquote:Op donderdag 1 september 2005 17:00 schreef Godlike02 het volgende:
Ja ontopic graag!
Oiquote:Op donderdag 1 september 2005 17:00 schreef wonko het volgende:
[..]
ontopic? wasda?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:00 schreef Godlike02 het volgende:
Ja ontopic graag!
Ja beetje!quote:Op donderdag 1 september 2005 17:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
helemaal mee eens
heey godt ben je er nog
Nee, monogaamquote:
Ohw. Ja,quote:
is dat niet aan de vroege kant? Of kom je vanaf fryslan?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:03 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat eens richting utrecht op zijn dooie gemak
Hilversumquote:Op donderdag 1 september 2005 17:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
is dat niet aan de vroege kant? Of kom je vanaf fryslan?
Rijdt hij om dan?quote:
Das best lekker moet ik zeggen.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:00 schreef wonko het volgende:
[..]
ik ben un meisjequote:
Vrouw zoekt vrouw?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik ben un meisje
ik wil ook zo'n TT, maar dan anders
Nee, ik ben gewoon klaar met werken en ik ga niet eerst naar het verre oosten om daarna meteen weer in de auto te stappen richting Utrecht. Logisch toch?quote:
Sta je droogquote:Op donderdag 1 september 2005 17:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
Das best lekker moet ik zeggen.
Sta voor het eerst zolang droog
Het is nu ff mannen topicquote:Op donderdag 1 september 2005 17:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik ben un meisje
ik wil ook zo'n TT, maar dan anders
vrouw zoekt een echte manquote:
Ligt eraan door wiequote:Op donderdag 1 september 2005 17:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is nu ff mannen topic![]()
En je bent een vrouw dus je word gezocht
Is dat erfelijk of komt dat van nature?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:11 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Sta je droog. Toont intresse
![]()
Hoi.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:11 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Sta je droog. Toont intresse
![]()
hehehe wat vreemdquote:
ik lurk wel naar jou via msnquote:Op donderdag 1 september 2005 17:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan hebben de lurkers wel wat te zeggen...
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
hehehe wat vreemd
Das alleen voor noodoplossing![]()
ik ben alleen de enige die het meentquote:
Jij weet wat ik bedoelquote:Op donderdag 1 september 2005 17:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Blijf je herhalen wat anderen ook al zeggen...?![]()
![]()
Ben je me niet vergetenquote:Op donderdag 1 september 2005 17:27 schreef Godlike02 het volgende:
Ik meen niet zo veel
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Shit
Dacht dat je naar huis was![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
en bedankt
Ik bedoelde het woordje "me", als in ik meen me niet zoveel
Dat dacht ik ook toen ik je zin lasquote:
Ik ookquote:Op donderdag 1 september 2005 17:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik je zin las
quote:
Vind je het gek ?? Dat is een zo samen geklit stelletje, daar komt niemand meer tussen . . .quote:ben verbannen door Melis en Twist![]()
Ja, geef je kleine zusje maar weer de schuld. Zo ken ik er nog tachtig . . .quote:
Wat hij zegt.quote:
De pooier look dus?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:49 schreef broer het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
(Maar dan met correcte interpunctie en zonder spelfouten en smileys. En natuurlijk uitgesproken met een diepe, donkere stem, begeleid door een kwajongensachtige twinkeling in de ogen.)
Het komt van nature. Sterker nog: het is een gave.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:12 schreef Godlike02 het volgende:
Is dat erfelijk of komt dat van nature?
Ja, maar dan zonder goud en borsthaar.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:49 schreef Anthraxx het volgende:
De pooier look dus?
In dat geval kun je je beter profileren op de plaatselijke VMBO als loverboy.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:50 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, maar dan zonder goud en borsthaar.
Wat geeft jou het idee dat ik dat nog niet doe?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:51 schreef Anthraxx het volgende:
In dat geval kun je je beter profileren op de plaatselijke VMBO als loverboy.
Het feit dat je spelling de gemiddelde VMBO doos overtreft en je niet populair overkomt.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:52 schreef broer het volgende:
[..]
Wat geeft jou het idee dat ik dat nog niet doe?
Ik moet de VMBO-dozen natuurlijk wel wat te bieden hebben. En als dat dan geen populariteit is, dan moet het maar correcte spelling zijn. Het is niet anders.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:54 schreef Anthraxx het volgende:
Het feit dat je spelling de gemiddelde VMBO doos overtreft en je niet populair overkomt.
Je biedt ze toch al veel cadeau's aan? Anders ben je wel een erg slechte loverboy hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:57 schreef broer het volgende:
[..]
Ik moet de VMBO-dozen natuurlijk wel wat te bieden hebben. En als dat dan geen populariteit is, dan moet het maar correcte spelling zijn. Het is niet anders.
Ik bied eigenlijk alleen mezelf aan.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:00 schreef Anthraxx het volgende:
Je biedt ze toch al veel cadeau's aan? Anders ben je wel een erg slechte loverboy hoor.
Ze vallen dan ook niet op bierbuiken maar wel op gespierde hormonen kuurtjes.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:02 schreef broer het volgende:
[..]
Ik bied eigenlijk alleen mezelf aan.
Maar zo langzamerhand kom ik erachter dat dat niet helemaal goed is. Of effect heeft, for that matter.
Elke keer als ik jouw naam zie, heb ik de neiging om naar de kelder te gaan om mijn exemplaar van 'Penikufesin' te zoeken.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:02 schreef Anthraxx het volgende:
Vertel ons eens iets wat wij nog niet weten liefje.
Ik heb een baan.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vertel ons eens iets wat wij nog niet weten liefje.
Welke associatie heb je dan bij mijn naam?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:04 schreef broer het volgende:
Elke keer als ik jouw naam zie, heb ik de neiging om naar de kelder te gaan om mijn exemplaar van 'Penikufesin' te zoeken.
Gelukkig zijn er nog mensen op deze wereld die een goede muzieksmaak hebben.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:04 schreef broer het volgende:
[..]
Elke keer als ik jouw naam zie, heb ik de neiging om naar de kelder te gaan om mijn exemplaar van 'Penikufesin' te zoeken.
Je hebt er geen zak aan, maar je wíst het nog niet.
Seks.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Welke associatie heb je dan bij mijn naam?
Pff... Alsof ik die moeite voor ze zou doen. Ze bekijken het maar. Ik zet mijn biertje hoogstens aan de kant voor een groter biertje.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:03 schreef Anthraxx het volgende:
Ze vallen dan ook niet op bierbuiken maar wel op gespierde hormonen kuurtjes.
Heb jij Duits bloed?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:06 schreef broer het volgende:
[..]
Pff... Alsof ik die moeite voor ze zou doen. Ze bekijken het maar. Ik zet mijn biertje hoogstens aan de kant voor een groter biertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |