dan leer ik het dan wel, ofzo!quote:Op donderdag 1 september 2005 16:13 schreef dvdk het volgende:
Stel dat je partner haar armen breekt ofzo.
Gedver, veeg jij je lul nooit na het pissen?quote:
Wat gekke Marieke zegt.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Damn... Als ik dit topic niet had gelezen was het zelfs niet in me opgekomen
Wat hebben sommige mensen toch bizarre gedachtes
Niet bij sta-toiletten ofzoquote:Op donderdag 1 september 2005 17:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
Gedver, veeg jij je lul nooit na het pissen?![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Damn... Als ik dit topic niet had gelezen was het zelfs niet in me opgekomen
Wat hebben sommige mensen toch bizarre gedachtes
quote:
Vriend van me heeft dat een tijd moeten doen nadat zijn vriendin 2 polsen had gebroken na een val van d'r fiets. Geloof me, daar was hij niet blij mee...quote:
dat herken ik, maar dat kwam omdat ik zelf niet in staat was goed te kunnen richten met dat dingquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:02 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb wel een vriendin gehad die het fijn vond om mijn lul vast te houden en te richten, tijdens het pissen.
het wond haar op o.i.d. en ik vond het wel een geestig gevoel...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:04 schreef cypher21 het volgende:
[..]
dat herken ik, maar dat kwam omdat ik zelf niet in staat was goed te kunnen richten met dat ding
Kijk, dan doen ze het in (bv.) turkije toch een stuk beter... Hoef je alleen een kraantje open te draaienquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:38 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Vriend van me heeft dat een tijd moeten doen nadat zijn vriendin 2 polsen had gebroken na een val van d'r fiets. Geloof me, daar was hij niet blij mee...
Vaak genoeg gedaan bij m'n vrouw. Zie niet echt wat er op tegen is/moet zijn . . .quote:Op donderdag 1 september 2005 16:13 schreef dvdk het volgende:
Heeft iemand wel eens de pik/muts van z'n/haar partner afgeveegd?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:10 schreef timbob het volgende:
ik heb ook nog nooit iemand uit een muts zien urineren eigenlijk.
Hebben de vrouwen daar een kraantje???quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:40 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Kijk, dan doen ze het in (bv.) turkije toch een stuk beter... Hoef je alleen een kraantje open te draaien
noh, wist je dat nog niet ? onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:42 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Hebben de vrouwen daar een kraantje???
sterker nog... Mannen ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:42 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Hebben de vrouwen daar een kraantje???
"Mag ik straks, als je gaat plassen, je pik aflikken?"quote:Op vrijdag 2 september 2005 05:11 schreef heiden6 het volgende:
"Zeg schat"
"Ja"
"Mag ik straks, als je gaat plassen, je pik afvegen?"
Kijk, dan, dames en heren, is een pedagogische tik zeer verantwoord.
dat zou wel kikken zjinquote:Op woensdag 7 september 2005 19:40 schreef _Arthur het volgende:
[..]
"Mag ik straks, als je gaat plassen, je pik aflikken?"
Ja natuurlijk!
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:37 schreef dvdk het volgende:
[..]
dat zou wel kikken zjin![]()
pas na je hebt afgeveegd dan, anders is het wel een beetje vies.
zolang ze het ook maar opruimt als ze niet raakt, ... primaquote:Op woensdag 7 september 2005 23:47 schreef GoLLeM het volgende:
Mijn ex wilde altijd voor mij richten
*proest*quote:Op woensdag 7 september 2005 23:47 schreef GoLLeM het volgende:
Haha, herkenbaar. Een ex van mij vond daat ook prachtig.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:47 schreef GoLLeM het volgende:
Dat mag ik nooit, want hij kan niet plassen waar ik bij benquote:Op woensdag 7 september 2005 23:47 schreef GoLLeM het volgende:
Dat is een raak statement.quote:Op donderdag 8 september 2005 02:11 schreef coz het volgende:
ik denk dat het toch hierna langzaam weer eens ontopic moet gaan
dit levert best veel aanleiding tot allerlei onzin
(ik hou mezelf bijvoorbeeld al minstens 20 minuten in om te posten "nouja beter met je mikken dan op je mikken" .. en het originele topic is best interresant enzo)
Het is ook ranzig. Je eigen reet afvegen is ook niet lekker. Als het echt noodzakelijk is, hoeft het geen probleem te zijn om het bij een ander te doen. Maar om er nu een hobby van te maken...quote:Op zondag 11 september 2005 01:31 schreef Riann het volgende:
waarom is iedereen van ie bah. Ik ben zelf verzorgende en moet dus bij andere mensen zat wassen en de kont afvegen en zo. En jullie zijn al ieh bah van je eigen partner
ik word er voor betaaldquote:Op zondag 11 september 2005 04:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is ook ranzig. Je eigen reet afvegen is ook niet lekker. Als het echt noodzakelijk is, hoeft het geen probleem te zijn om het bij een ander te doen. Maar om er nu een hobby van te maken...
quote:Op donderdag 8 september 2005 02:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat mag ik nooit, want hij kan niet plassen waar ik bij ben![]()
ik ben totaal niet vies van mn vriendin, maar om nou in dr stront te gaan zitten grabbelen (met bijbehorende aroma's én natuurlijk controleren of ze al schoon is) vind ik gewoon niet leuk en totaal niet opwindendquote:Op zondag 11 september 2005 01:31 schreef Riann het volgende:
waarom is iedereen van ie bah. Ik ben zelf verzorgende en moet dus bij andere mensen zat wassen en de kont afvegen en zo. En jullie zijn al ieh bah van je eigen partner
Dat snap ik maar omdat iedereen hier in het topic meteen zegt ie en bahquote:Op zondag 11 september 2005 10:38 schreef LoggedIn het volgende:
ik ben totaal niet vies van mn vriendin, maar om nou in dr stront te gaan zitten grabbelen (met bijbehorende aroma's én natuurlijk controleren of ze al schoon is) vind ik gewoon niet leuk en totaal niet opwindenddat is echt niks raars hoor dat er mensen zijn die zich daartoe niet aangetrokken voelen
Mmm das niet zo vreemd dat m dat niet luktquote:Op donderdag 8 september 2005 02:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat mag ik nooit, want hij kan niet plassen waar ik bij ben![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |