Zieke personen zijn er toch op deze wereld, wat lijkt je daar in godsnaam geil aanquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:24 schreef dvdk het volgende:
hey heeft iemand hier wel eens een tampon bij z'n vriendin ingebracht.
En als jij een meisje was zou dat dan mogen, als je vriendje vroeg of hij dat een keer mag doen?
lijkt me wel geil om een keertje te proberen!
alvast bedankt voor de repliek!
het lijkt me wel een handige vaardigheid om te kunnen, stel dat ze haar beide armen breekt, kan je haar tenminste helpenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:28 schreef kantoorslaaf het volgende:
Hm, en als ze nou maandverband gebruikt. Wil je dat dan ook verwisselen voor d'r???
misschien vind zij dat ook wel geilquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:29 schreef corr het volgende:
heeft jouw vriendin wel eens bij jou een tampon ingebracht?
Lijkt je dat niet geil dan ?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:32 schreef ioor het volgende:
ik zou het niet toestaan als mijn vriend dat bij mij zou willen doen
Toch wel weer erg behulpzaam hoorquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:29 schreef dvdk het volgende:
[..]
het lijkt me wel een handige vaardigheid om te kunnen, stel dat ze haar beide armen breekt, kan je haar tenminste helpen
nee niet echtquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:35 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Lijkt je dat niet geil dan ?![]()
daar heb je ook echt veel vaardigheden voor nodig lol !!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:29 schreef dvdk het volgende:
[..]
het lijkt me wel een handige vaardigheid om te kunnen, stel dat ze haar beide armen breekt, kan je haar tenminste helpen
Aah daar hebben we een ervaringsdeskundige..quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:44 schreef martijntie het volgende:
[..]
daar heb je ook echt veel vaardigheden voor nodig lol !!
Je hebt gelijk natuurlijk, er zullen zat mannen zijn die dit voor hun vrouw moeten doen, omdat de vrouw het (tijdelijk) zelf niet kan.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:50 schreef dafjedaf het volgende:
Jewel, hebben vriendjes wel gedaan bij me als ik verlammingen had waardoor ik het zelf niet kon. Is niet zo erg hoor, als je ze op tijd verschoond zit het bloed in de tampon en dus niet aan je handen. Vriendjes hadden er na de eerste keer geen enkel probleem mee en vonden het ook totaal niet opwindend. Hoort er bij als je gehandicapt bent, ze hebben ook mn kont wel afgeveegd. Tja.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:30 schreef BrauN het volgende:
Bij m'n moeder okee... maar bij m'n vriendin
Misschien om dat sex hebben lekker is en ja als je ongesteld bent is dat minder misschien fijn, maar nog steeds heel lekker, nog steeds sex hequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:44 schreef dvdk het volgende:
ik snap niet waarom zoveel mensen het ranzig vinden.
Er zijn zoveel mensen die gewoon door blijven neuken als hun vriendin ongesteld is...bloederige lul is dan meer geacepteerd dan een tampon inbrengen ?
Dude. Wat dacht je dan?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:29 schreef Snakey het volgende:
![]()
Wat een grappig taboe hangt er van de dames uit omtrent ongesteldheid zeg.
Nou het is niet zozeer een taboe, maar iets waar je liever niet te vaak aan herinnerd wil worden.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:29 schreef Snakey het volgende:
![]()
Taboe? Een hoop gebaal vooral. Het is niet alleen dat er vanalles uit loopt, maar mijn hele humeur verandert, ik ben ineens een zielig vogeltje dat om alles gaat huilen en ik word echt zo'n clichévriendin, "vind je me nog lief?" "hou je nog van me?", dat soort gezeur... Verder heb ik buikpijn, vaak zo erg dat ik alleen maar opgerolt kan zitten en liggen, last van mijn rug, zie ik slechter en moet ik ook nog eens onthouden dat die krengen gewisseld moeten worden. Wat alles behalve prettig voelt, aangezien je moet gokken wanneer het ding vol is. Isie dat niet, dan is alles droog en schuurt het, zeker als je dan de volgende tampon erin moet duwen...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:29 schreef Snakey het volgende:
![]()
De rest van de maand kan ik er best om lachen, maar als ik ongesteld ben voel ik me zo ellendig dat ik echt niet kan lachen om de oorzaak van dat rotgevoel. Wel om een hele hoop andere dingen overigens.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:28 schreef Snakey het volgende:
Zo zeg, kan weer reageren![]()
Maar, excuses dames. Was niet zo bedoeld als opgevangen klaarblijkelijk. Ik bedoelde, kom op, met alle "ellende" , en dan vooral lichamelijke ellende, kunnen jullie er toch ook wel een beetje lol van maken? Al is het maar een beetje.
Ik heb dagelijkse "ellende" maar als ik daar zo af en toe niet om zou kunnen lachen zou ik liever zelfmoord plegen.![]()
Alleen een tampon inbrengen? Hmmm, mij lijkt het dan leuker om dan met een schoenlepel te kijken hoe diep je um er hebt ingeduwd en dan vervolgens een fotosessie er van te maken. De foto`s eventueel op fok! plaatsen...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:44 schreef dvdk het volgende:
ik snap niet waarom zoveel mensen het ranzig vinden.
Er zijn zoveel mensen die gewoon door blijven neuken als hun vriendin ongesteld is...bloederige lul is dan meer geacepteerd dan een tampon inbrengen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |